PostitusPostitas Oldschool79 » 18 Dets 2016, 14:08
Mina teen sellest järelduse, et väikesesse remondikotta pole mõtet minna, kui koja kohta pole head rahvareklaami. Kindlasti on häid tegijaid, kes teenivad sellega lihtsalt lisa, ilma, et neil ametlik teenindus oleks- lihtsalt peab teadma kelle kätte viid auto. Ametlikku teenindusse tasub minna, kui auto on uus- nagunii on siis garantiitingimustes see nõue sees, teiseks, kui auto omanik usub, et rikke-eelse seisundi taaste maksumus jääb uue samaväärse ostmishinnale alla s.t kasutamisega seonduv jooksevkulu ja ülalpidamine ei mõjuta auto kasutamist pikemas perspektiivis. Näiteks mul pole praegu raha, et teha IA-s rihmavahetus. kuigi tahaks tegelikult, et see asi oleks tehtud korralikult. 10 000km pärast peab selle ette võtma. toon teise näite- kui mul 15 a.vana volvo atm kastiga. kui kast üles ütlema peaks, siis mind on hirmutatud jutuga, et taaste automaatselt tonn, aga ma ei taha seda uskuda. mootoriga teine lugu- eraldi remont võib osutada mõttetuks, pigem juba teine kasutatud mootor osta- kah kulu. seega tekib küsimus, kas nt maksta pool auto hinnast peale, et temaga edasi sõita või müüa suure kahjumiga maha. maha müüa saab alati, sellisel juhul ilmselt juba kahjumiga, aga teise kasutatud auto ostmisega võivad kaasneda samasugused või hullemad üllatused, teist autot võib-olla remondid 3x rohkem kui vana- mis tähendab seda, et autoomanikuna kulud on püsivad, sõltumata auto väärtusest- ainus mida teha saab, profülaktilises mõttes hooldada regulaarsel, et püsikulud madalad oleksid . auto jääkväärtus langeb tavaliselt nulli siis, kui avariijärgne taaste ületab auto ostuhinda 30% ja enam. Sellisel juhul pole enam vahet, on auto uus või vana, kahjumis on omanik nii ehk naa. see viimane osa jutust kehtib rohkem vanemate autode kohta. isiklikult pole auto tehnilise küljega sina peal, mistõttu mul nagu valikut ei ole, peab minema teenindusse või anda spetsialisti kätte keda mu tuttav ja sugulane tunneb ning usaldab. hetkel mul vedanud, kuna läbisõit väike ja eelmine omanik käiski ainult IA-s, siis auto praegu ei kulu väga. . maha müüs selletõttu, et ostis uue (ökonoomsema, mitte Volvo ), vana rüüpab 8l-9l sajale, mis võib pikemas perspektiivis olla suur kulu, eriti, kui palju sõidad. Mul läheb praegu kütte peale umbes 30€ kuus, kui sõidaks rohkem, siis kasvaks kulu hüppeliselt. Aga hetkel korvab vana auto kasutamist üldine tehniline seisukord mis on väga hea, kuna minnes ülevaatusele sain temaga puhtalt ilma ühegi veata läbi.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM