2. leht 2-st

Re: Kütuselisandid

Postitatud: 28 Nov 2016, 18:37
Postitas Marcola
Kes Autolehti kollektsioneerib ja loeb see ehk mäletab, et juba mõni aeg tagasi ilmus seal samuti kütuselisanditest artikkel. Ei ole sellist aega, et hetkel uurimustööd teha kuid mustvalgel oli seal trükitud, et Mercedes-Benz tehas ise soovitab ka tänapäeval kahetaktilise mootori õli kütusesse lisada ning olid isegi kogused ette antud.

Eks kellel rohkem huvi see läheb ja uurib Mersu esindusest ise - oma kõrv on kuningas.

Kui sa lähed salongi Mersut ostma siis ilmselgelt sulle ei räägita, et soovituslik on kütust tankides 5L kanistri ja lehtriga jeblada (eriti kui sa oled parasjagu ülikonnas ja ärikohtumisele sõitmas), et "eluaegne kastiõli" ei ole tegelikult eluaegne jpm.

Re: Kütuselisandid

Postitatud: 28 Nov 2016, 18:57
Postitas Leho
Minu mersule ei soovitatud küll midagi lisada.
Ainuke soovitus oli ADBLUE tankimine püstolist mitte kanistrist. Sest kankud võivad seal ei tea kui kaua juba seisnud olnud ja aastaga läheb see kraam halvaks.

Re: Kütuselisandid

Postitatud: 28 Nov 2016, 22:51
Postitas oleg
Marcola kirjutas:mustvalgel oli seal trükitud, et Mercedes-Benz tehas ise soovitab ka tänapäeval kahetaktilise mootori õli kütusesse lisada ning olid isegi kogused ette antud.


kui Mercedes-Benz tehas soovitab siis võiks ise tehases paigaldada mingi 5l kanistriga dosator mis automaatselt segab kütusesse teatud koguse lisandid.. väga lihtne seade ei usu et on kallis. ainult valad sinna 5 liitrid ja mitmeks aastaks unustatud.

Re: Kütuselisandid

Postitatud: 28 Nov 2016, 23:16
Postitas Marcola
Tegelikult pole minu asi siin kedagi veenda kas soovitab või ei.

Tegemist on ärilises mõttes ettevõttele kahjuliku tegevusega kui soovitatakse igale lõpptarbijale standardist välja kalduvaid praktikaid. Täiesti võimalik, et ajakirjanduslikes huvides oli lauset väänatud. A'la "MB soovitab kasutada 2 taktilise mootori õli halva kvaliteediga diiselkütusega riikides" ning ajakirjanik keeras asja Eesti lugejate jaoks huvitavamaks. :) Aga halba see õli moodsale diislile sellegi poolest ei tohiks teha.

Re: Kütuselisandid

Postitatud: 29 Nov 2016, 12:53
Postitas taavi
kas meil on halva kvaliteediga kütused müügil? kõik ju euronõuetele vastavad ja pole kuulnud, et halva kvaliteedi pärast kellegil sõit seisma jäänud oleks. Ja mida halba see vesi seal kütuses teeb? kütuse põledes enamus väljuvat materjali on vesi. Veedüüsid olid juba nõukaajal masinatel peal.

a noh, offtopic, siis tean mehi, kes olles vägevad audiofiilid panead narvaga ühendamise juhtmed ka kullast, et siis on vähem häireid ja moonutusi :) igaühele jäägu oma uskumus, mõni usub jumalat, mõni (tõlkimatu rõve sõim), mõni kütuselisandit. Igaühel oma jumalad.

Re: Kütuselisandid

Postitatud: 29 Nov 2016, 15:40
Postitas Traktorist
Arutelu päris asjalik ja ikka emad-tütred :D
Aga noh, tundub, et kuna kellelgil probleeme pole esinenud ,siis otsustasin jätta niisama ilma lisanditta siis. Eks siis näis, kas on tark nagu ämm takkajärgi :D

Re: Kütuselisandid

Postitatud: 30 Nov 2016, 17:18
Postitas Ollu
Sõidan Tallinnas tööautoga igapäevaselt 150-400km, pool paaki kuni paak päevas ja diisel. Olen tankinud nii statia, olerexis, alexelas kui nestes ja solki olen igaltpoolt saanud vähemalt korra. Lisandeid ei kasuta ei enda autodes kui ka töö masinates. Ka enda autosid tangin seal tanklas mis tee peal on, diislit tangin nagu diislit ikka, bensukaid tangin mõlemaid 98 kuna mõlemad on turbokad.