Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

zmart
Kreisi postitaja
Postitusi: 408
Liitunud: 07 Sept 2010, 09:16
Asukoht: Tallinn/Virumaa
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas zmart » 26 Apr 2012, 22:33

Leho kirjutas:See valmidus peaks olema sama mis S/V70nel
paremal pool rooli on nupud TRACS katuseluuk INFO ja peegli+klaasisoojendus.
Udutulesi võid otsida vasakult poolt

Seal oli tühjus.. :D Ma huvipärast vaatasin sinna paremale.. ja leidsin sellised juhtmed.. :D
www.autokile.eu - Eesti suurim vinüülkilede e-pood!

benedetto
Foorumlane
Postitusi: 39
Liitunud: 15 Mai 2011, 22:21

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas benedetto » 28 Apr 2012, 15:01

Küsimus teadjatele, mis võib maksta õhumassilugeja uus 1gen volvole v70 2.5 tdi 103kw(bosch 0281002074 ja 1275245) 97a. väljalase. Tänud ette!

Kasutaja avatar
Simsalabim
Foorumlane
Postitusi: 52
Liitunud: 29 Juun 2009, 11:05

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Simsalabim » 29 Apr 2012, 12:04

Tee päring varuosakeskus.ee st. Saad erinevaid pakkumisi. Teinekord hinnapakkumised ikka väga erinevad, kuigi sama jupiga tegu.

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas ants » 29 Apr 2012, 13:19

Samas võid ju päringu saata ka...
http://www.elv.ee/
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Margus_
Foorumi veteran
Postitusi: 567
Liitunud: 06 Mär 2012, 22:23

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Margus_ » 30 Apr 2012, 22:34

Hüva nõu tarvis. Kes on tehase maki vahetanud mingi tänapäevasema pioneeri, alpine vms vastu? Kas helipilt muutus kuidagi kehvemaks ka võrreldes originaalmakiga? Kuskilt jäi silma nagu oleks tehasemakis juba mingi kõvem võimendi sees võrreldes tänapäeva makkidega. Kardan, et uuem jääb siis äkki jänni sama meeldiva helipildi tekitamisega kui praegu on. Endal on SC 805 hetkel ja olen suht kahevahel kas jätta see või panna midagi uuemat. Põhjused, miks teist tahan on esiteks kindel soov usb liidese järele, ning teiseks woofri lisamine mingil hetkel tulevikus. Jah saab ka orig makile usb tekitada aga kuna see vahejunn maksab juba kuskil 80 -100 euri kanti + hakka rca väljundit aretama woofri võimule, siis oleks ilmselt mõtekam makk välja vahetada. Samas originaal asi sobib armatuuriga palju paremini kokku kui aftermarket makk+panipaik variant.

Kasutaja avatar
urki
Kreisi postitaja
Postitusi: 346
Liitunud: 12 Jaan 2008, 22:05
Asukoht: Järvamaa

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas urki » 30 Apr 2012, 23:27

Margus_ kirjutas:.... Endal on SC 805 hetkel ja olen suht kahevahel kas jätta see või panna midagi uuemat......


Minu arvamus, et see SC 805 on küll "hääl üsna koti põhjast"
SC 805 on pill ajast, kui mp3 oli "raketiteadus" SC 901 (3plaadiga ja ilma sisese võimuta mudel) On juba klassi võrra parem.
Tänapäeva makk asendab nii tolleaja moodsaimat juhtseadest, kui ka võimendit- pakkudes samas enim võimalusi kui ka paremat kvaliteeti.
Tänapäeva makk- selle termini all pean silmas ikka tuntud tootja keskmise hinnataseme pilli, mitte noname tootja odavaimat mudelit.

Proovi või kuula mõne teise kasutaja helilahendust, enne kui otsustad. Paljud on kindlasti lahkelt nõus, kaasaarvatud, mina :wink:
Tark nagu ämm takkajärgi

Kasutaja avatar
Margus_
Foorumi veteran
Postitusi: 567
Liitunud: 06 Mär 2012, 22:23

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Margus_ » 01 Mai 2012, 13:33

Selge, eks üritan lähedusest Läänemaalt mõne leida. Täna salongi puhastust tehes avastasin, et autos koguni 8 kõlarit. Seni arvasin et on 6 :)

Kasutaja avatar
smurf
Foorumi veteran
Postitusi: 1261
Liitunud: 18 Aug 2010, 11:49
Asukoht: Tartu

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas smurf » 10 Mai 2012, 17:09

Kas on ka miskit üldlevinumat põhjust kõrgele tühikäigule? Pole miski meeletult kõrge, tahhoka järgi on sorts üle 1000, vast ehk ca 1050 või miskit nõnda. Aga päris normaalne vist pole see ikkagi, üldiselt tiksuvad ju seal 800 juures.. samas kas on nii suurt vahet 800 vs 1000 pööret tühikäigul?

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas aibast » 15 Mai 2012, 15:55

saab kusagilt lisaõhku sisselakse kollesse või ei sulgu gaasiklapp korralikult. Need esimesed lihtsamad asjad mida kontrollida
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
vendik
Kreisi postitaja
Postitusi: 347
Liitunud: 10 Sept 2009, 16:39
Asukoht: Pärnu

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas vendik » 16 Mai 2012, 18:31

Mis H laheb 2007a volvo s80 udutule sisse?

Siim105
Uustulnukas
Postitusi: 1
Liitunud: 16 Mai 2012, 22:00

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Siim105 » 16 Mai 2012, 22:08

Mis võib olla sellise kerega volvo hind? Üks selline coupe vist silmapiiril.
Pilt

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas supp » 16 Mai 2012, 22:50

mädakerega, kaalu hind, korras kerega kullahind (korras kerega eestis pole müügil tavaliselt)
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
smurf
Foorumi veteran
Postitusi: 1261
Liitunud: 18 Aug 2010, 11:49
Asukoht: Tartu

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas smurf » 17 Mai 2012, 08:22

Äkki oskab keegi mulle rääkida neist mudelinumbritest. Nt mis vahe on 740 vs 745 ja 760. Samamoodi ka 160 ja 164, ning 850, 854 ja 855?

Sent from my GT-S5570 using Tapatalk

Kasutaja avatar
risto
Foorumi veteran
Postitusi: 785
Liitunud: 06 Okt 2005, 09:12
Asukoht: Keila/Tallinn

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas risto » 17 Mai 2012, 08:36

740 ja 745 on seitsmenda seeria kerega ja 4 silindrilise mootoriga. 745 on alati universaal aga 740 võib olla nii universaal kui ka sedaan kerega isend. 800´sel võiks olla sama loogika. Viimane number näitab sisenemiseks mõeldud aukude arvu v.a. 0 ´ga lõppevatel, sellisel juhul istud nukra näoga õues... 160 ja 164 võiksid olla 6 silindrilise mootoriga aga sedaan kerega klassikud.
Wikipedia - Starting with the 140 series in 1966, Volvo used a tri-digit system for their cars. The first number was the series, the second number the number of cylinders and the third number the number of doors; so a 164 was a 1-series with a 6-cylinder engine and 4-doors. However, there were exceptions to this rule—the 780 for example, came with turbocharged I4 and naturally aspirated V6 petrol engines and I6 diesel engines, but never an eight-cylinder, as the 8 would suggest. Similarly, the 760 often was equipped with a turbocharged I4 engine, and the Volvo 360 only had four cylinders. Some 240GLT had a V6 engine. The company dropped the meaning of the final digit for later cars like the 740, but the digit continued to identify cars underhood on the identification plate.

Kasutaja avatar
smurf
Foorumi veteran
Postitusi: 1261
Liitunud: 18 Aug 2010, 11:49
Asukoht: Tartu

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas smurf » 17 Mai 2012, 10:15

Tänan põhjaliku vastuse eest :thumbsup:


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 38 külalist