fic kirjutas:Olen nõus, kuid liising tegelikult asjasse ei puutu. Kui ostad liisinguta auto, millega remont mingi lolli avarii tõttu läheb ebamõistlikult kalliks (ebamõistliku hinnaga tuled või esiklaas nt), siis riskide maandamiseks ja südamerahu huviks tasub maksta kaskot.
Minu jaoks puutub liising kindlasti asjasse, kuna see on sel juhul nõue liisinguandja poolt. Jutt riskide maandamisest ning südamerahust on inimesele, kes ostab auto, mis talle siiski pigem üle jõu käib. Kindlustuse puhul maksad sa kinni nii riski, kui ka kindlustusfirma kasumi ning riskina läheb kirja Harju keskmine - kasulik, kui oled kas kehva või kehva õnnega juht (sõidetakse sulle tihti parklas külge ning tõmmatakse julmalt leebet), mul ei ole erilist kokkupuudet kummagi probleemiga ning seetõttu on senised kaskomaksed olnud surnud hobuse kinniplekkimine.
Eriti, kuna kaskomakse ning samas hüvitatavad summad ei ole minu jaoks kumbki midagi objektiivset, et (tõlkimatu rõve sõim) maitse jääks suhu igal juhul. Kui su sõiduki täishäving ei ole stsenaarium ,mis sul ööune võtab, on palju mõistlikum see sama raha investeerida. Seda ma kusjuures teengi, südamerahu on täiesti olemas.
Üks Eesti suuremaid transpordifirmasid vähemasti vanasti ostis kõik sadulad sulas välja ning kaskot ei tehtud mitte ühelegi. Autod remonditi ise ja säästetud summa eest osteti igal aastal mitu uut Scaniat sulas välja jällegi. Kindlustusfirmad ei ole heategevuse peal väljas.