Volvo V60 2014 2.4 D6 158 kw Plug-in Hybrid

Igasugune abi auto ostu korral

Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel

raunts20
Foorumlane
Postitusi: 11
Liitunud: 29 Dets 2018, 13:36

Volvo V60 2014 2.4 D6 158 kw Plug-in Hybrid

PostitusPostitas raunts20 » 21 Jaan 2021, 18:53

Tere!

Olen tundnud viimaselajal huvi 2014 V60 diiselhübriidi vastu, läbisõit konkreetsel autol umbes 170k.
Ootaks teie kogemusi selle autoga, kui väga peaks kartma hübriidi akupaketi mahutavuse vähenemist ja üldse sellega seotud probleeme?
Kas hirmujutud, et ala 4-5 aasta pärast on see akupakett omadega otsas ja autoga pole enam ka midagi teha, sest akude vahetus maksab 2x rohkem kui auto ise on pigem kuulujutt või on selles mingi tõepõhi?
Eriti ootaks kogemusi inimestelt, kes ise sõidavad selle autoga, kui mitu km reaalselt linnas keskmiselt "Pure" mode-i pealt sõidate? Ja kuidas antud autoga rahul olete?
Mida peaks kontrollima antud autol, kui ostma minna?

Ühesõnaga kõik kogemused selle autoga oodatud :)

martinjev
Kreisi postitaja
Postitusi: 389
Liitunud: 13 Juul 2011, 16:38
Asukoht: Tartu

Re: Volvo V60 2014 2.4 D6 158 kw Plug-in Hybrid

PostitusPostitas martinjev » 21 Jaan 2021, 21:19


raunts20
Foorumlane
Postitusi: 11
Liitunud: 29 Dets 2018, 13:36

Re: Volvo V60 2014 2.4 D6 158 kw Plug-in Hybrid

PostitusPostitas raunts20 » 21 Jaan 2021, 22:29

See on ka silma jäänud nt jah, oskad midagi rääkida?

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Volvo V60 2014 2.4 D6 158 kw Plug-in Hybrid

PostitusPostitas Tanel » 22 Jaan 2021, 05:27

Kõvasti alla turuhinna, oleksin ettevaatlik
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

kloox
Foorumi veteran
Postitusi: 1066
Liitunud: 28 Mai 2017, 13:39
Asukoht: Valga

Re: Volvo V60 2014 2.4 D6 158 kw Plug-in Hybrid

PostitusPostitas kloox » 22 Jaan 2021, 07:00

Kas akudel pikk garantii pole või ? Nii 10 aasta jagu.Kuskilt on meelde jäänud ja kui saabki see otsa,siis disla pealt saab ju edasi sõita.Või vaja kodust märkamatult minekut teha. :D Psa-l akude pealt kannatas 40-50km sõita linnas ja kuni 140 km/h oli ka nelik järgi,peale seda läks esiveduseks.Volvo kohta es tea.
Aga jh korralikult enne järgi uurima,mis ja kus.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev. :D

martinjev
Kreisi postitaja
Postitusi: 389
Liitunud: 13 Juul 2011, 16:38
Asukoht: Tartu

Re: Volvo V60 2014 2.4 D6 158 kw Plug-in Hybrid

PostitusPostitas martinjev » 22 Jaan 2021, 08:46

Volvol on Liitium-Ion akud, erinevalt paljudest teistest kes kasutavad veel NiMh akusid. Sellest ka parem kestvus. Vaadates Youtube jms review-sid kus uue auto testsõidud lubasid 30-40km PURE reziimis siis minu 217t km sõitnud autol on see täpselt sama. Praegu talvel muidugi vähem natuke.
Ise olen peaaegu 10k sõitnud ja väga rahul. Suvised tööl-poes käimised 0 l/100 km (tööle on ca 12-13km), praegu on keskmine kulu 3,8 l/100 km kuna tahan nelivedu ära kasutada :) Kui aku tühjaks saab siis on tavaline disla, trassikuluga 5 l/100 km, linnas 7-8.
Vaikselt küll mõlgutan mõtteid oma auto müümisest, eesmärgiga täpselt samasugune osta kuid mulle vajalike lisadega.Tunnen puudust ACC cruisest, kärukonksust ja adaptiivsetest tuledest. Too 2014.a oma on aga tollel vanem Navi, pole tagurduskaamerat, luuki, kõrvaliste mehaaniline ilmselt, aastakäik vanem ja hind kuidagi kahtlaselt odav...
Alguse aastakäikudel 2012-2014 pidi olema muresid kliimapumbaga mis maksab korralikku raha. muid muresid pole väga silma hakanud.

Kasjak
Uustulnukas
Postitusi: 1
Liitunud: 28 Jaan 2023, 10:36

Re: Volvo V60 2014 2.4 D6 158 kw Plug-in Hybrid

PostitusPostitas Kasjak » 28 Jaan 2023, 10:55

Hei! Googeldasin Volvo V60 2014 2.4 D6 158 kw Plug-in Hybrid ja leidsin selle teema.Nüüd 2 aastat möödas selles postitusest ja tahaks teada ,kuidas akud ja üleüldse auto vastu pidanud. Vastust oodates.

martinjev
Kreisi postitaja
Postitusi: 389
Liitunud: 13 Juul 2011, 16:38
Asukoht: Tartu

Re: Volvo V60 2014 2.4 D6 158 kw Plug-in Hybrid

PostitusPostitas martinjev » 27 Veebr 2023, 12:46

Aku mahutavus minumeelest vähenenud pole. Eelmisel suvel suure palavaga ütles inverter üles. Sai Inglismaalt "uus" tellitud, aju ümber tõstetud inverteris ja sõit jätkus. Muud remonti pole vajanud. Läbisõit läheneb 250k km-le

TomK
Foorumlane
Postitusi: 26
Liitunud: 28 Juun 2016, 20:38

Re: Volvo V60 2014 2.4 D6 158 kw Plug-in Hybrid

PostitusPostitas TomK » 26 Sept 2023, 08:57

Ka mina googeldasin antud masina el+diisel kombot ja jõudsin siia välja.
Kas see 2.4 on endiselt vana hea rida 5? Kas nookurite mure on endiselt päevakorras?

Kas keegi kasutab seda masinat ka pereautona kuhu peab mahtuma 3 last (2 algkoolis + üks 188cm pikk nooruk)?
Huvi on just hübriidi vastu, sest enamus igapäeva otsi mahuvad 10km sisse. Teine valik oleks Passat…aga see on VAG grupp.

kloox
Foorumi veteran
Postitusi: 1066
Liitunud: 28 Mai 2017, 13:39
Asukoht: Valga

Re: Volvo V60 2014 2.4 D6 158 kw Plug-in Hybrid

PostitusPostitas kloox » 30 Sept 2023, 19:28

Peaks r5 olema jh,aga kas mitte d6 üle 200kw ei peaks olema,d5 on 158 niisama juba tehasest.Nookurite mure sõltub vast õlivahetusvälpadest,kuigi tollel ajal seda muret väga olla ei tohiks enam. Omanud,pole aga sees olen istunud ja pole mu arust ruumiga priisata seal.Aga kõige kindlam,mine proovi mõnes istuda ja vaata kuis sobib.Pasteedis on ruumi rohkem.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev. :D

martinjev
Kreisi postitaja
Postitusi: 389
Liitunud: 13 Juul 2011, 16:38
Asukoht: Tartu

Re: Volvo V60 2014 2.4 D6 158 kw Plug-in Hybrid

PostitusPostitas martinjev » 01 Okt 2023, 14:23

Vanahea R5 mootor jah ja pole neil nookuritel häda midagi. Ruumikuse poolest sama nagu 3. Seeria bemar umbes.

Kasutaja avatar
anduke88
Foorumlane
Postitusi: 65
Liitunud: 29 Sept 2020, 13:56
Asukoht: Tallinn ja Tartu

Re: Volvo V60 2014 2.4 D6 158 kw Plug-in Hybrid

PostitusPostitas anduke88 » 06 Okt 2023, 15:28

Tere
Kasutan sama teemat ära. Oskab keegi palun seletada sellest hübriidist lähemalt?

Vaatasin, et V60 peal oleks see päris hea asi. Kahjuks ei ole saanud ühtegi katsuda-proovida, kas reaalselt ka sobiks.
Kuna vana bensukas läks lõplikult katki ja kere on nüüdseks pressi alt läbi käinud, otsin naisterahvale uut masinat.
Miks hübriidi poole vaatan:
1. Tal on lühikesed ja pikad otsad. (kahjuks see nn Toyotade hübriid ei sobi, mis annab 1-2km elektriga sõita). Plug-in hybrid ehk laadimisauguga toyotad, noh nii ja naa.
1.1. Naisterahval on tööl võimalus hübriidi laadida (220V taimeriga pesad) ja vahemaa on u 5km. Edasi-tagasi seega 10km.
2. Vaja ka pikki vahemaid läbida mõnikord kuus (~400 km korraga). Et asi odav oleks, on mõistlik diisel. Kui mina kasutaks, oleks läbisõit seal 25-30 000 km aastas. Enamus maanteel.
3. Turvalisuse jaoks võiks olla ka nelikvedu. Eeldan, et see on Volvol sellisel juhul pidev nelikvedu? Või see on see nn "linnamaasturite võlts nelik", et tagasild tuleb siis järgi kui juba libised?

Kuna need autod on ~10 aastat vanad ja LS hakkavad lähenema 300 000 kanti, mis nende vead on?
Kuidas akupakk vastu peab? On sellest kasu, et kanda kaasas neid akusid vs täiesti tavaline sama mootoriga diisel/bensukas?
On neil V60tel mingeid muid lastehaiguseid-vigasid? Eriti just elektroonika poolelt?
On võimalik neid V60tel kasutada webastona? Või kui on, kas neil on päris webasto (märg) või toimib see ainult pistikus olles? Neil on call ka töötab ja on kasutatav? Enamikel ju eraldi webasto pulte ei ole.

Või oleks olemas kena kaasfoorumlane, kelle kaudu saaks sellist autot natukene rohkem proovida-katsetada. Sobiksid nii Tallinn kui Tartu kant.

Huvi oleks taoline osta, kui asi on töökindel ja reaalselt ka toimiv.
Aga ega diiselhübriide keegi väga ei pakugi. Ainult Volvo V60, uuematest C ja E klassi mersud, paar Audi Q7 maasturit ja siis uued GLE mersud. Miks diiselhübriide rohkem ei ole?
Uutest Volvodest on S/V/XC masinatel see T6 ja T8 bensiin hübriidid. Aga noh, 40 000 + on üpris krõbe hind. :shock:

Ma arvan et naisterahval ei käiks üle jõu tööle jõudes laadimiskaabel pistikusse panna iga päev või paari päeva tagant. Talvel võiks ju selliselt auto juurde naastes ka tare soe olla.

Tänud ette abistajatele.
2009a Volvo V50 2.0D 100kw ATM R-Design
Volvo S40 2.0D R-Design :evil:

Kasutaja avatar
stonestick
Kõva postitaja
Postitusi: 131
Liitunud: 04 Okt 2014, 15:43

Re: Volvo V60 2014 2.4 D6 158 kw Plug-in Hybrid

PostitusPostitas stonestick » 06 Okt 2023, 21:37

Selle hübriidi tagumist silda veab elekter. "Võlts" nelikveo teema jääb vist 20 aasta tagusesse aega, Haldex rakendub juba ammu nii kiiresti nagu oleks tegu püsiva nelikuga.

Ruumikuse poolest sinna autosse mugavalt 5-liikmeline pere mahutada tundub kitsas, lisaks on pagass akude tõttu väiksem (põrand kõrgemal).

Kasutaja avatar
anduke88
Foorumlane
Postitusi: 65
Liitunud: 29 Sept 2020, 13:56
Asukoht: Tallinn ja Tartu

Re: Volvo V60 2014 2.4 D6 158 kw Plug-in Hybrid

PostitusPostitas anduke88 » 09 Okt 2023, 09:08

Alles läinud talvel käisin uue linnamaasturi mudeliga proovisõidul. Oleks Tartu linnas auto 90 kraadisel pöördel (ravila-viljandi mnt) peaaegu väliskurvi aeda sõitnud, sest olin jõudnud juba ammu libisemise ära korrigeerida, kui auto nelikvedu mõtles, et kuule, sul auto vist libiseb, paneme nüüd tagasilla järgi kui esirattad on juba väliskurvi poole vastu pööratud.....Lumine tee, asfalt väljas ei olnud, kerge miinus oli õues.

Mulle enamus väikeseid Volvosid on pisikesed. Paned enda järgi esiistme paika (no ei ole tool kõige tagumises asendis ja seliti nagu BMW-des) ja kui enda selja taha istud, siis on tunne, et peaks jalad koju jätma. Eks lastele sobib ideaalselt. Enamasti kõige suurematel mudelitel ei ole tagaistmel ruumikusega probleeme.

Eks peab proovima. Kuulutuste pildid tehtud sellise nurga alt, et siiani olen mõelnud, et miks see pagassi põhi veider on, ning miks auk on et laadimise juhe sealt paistab. Siis on selge - see on lihtsalt kõrgem.

Veidi guugeldasin ka. Ei ole just meeldivad ja odavad tüüpvead.
Nr 1 viga paistab olevat kliima kompressor. Mõni vahetab neid aasta jooksul rohkem kui sokke. Ja hind mingi 1100 eur.
OBC vead ehk onboard charger. DCDC konverter. ISG genekas.
2009a Volvo V50 2.0D 100kw ATM R-Design
Volvo S40 2.0D R-Design :evil:

Kasutaja avatar
stonestick
Kõva postitaja
Postitusi: 131
Liitunud: 04 Okt 2014, 15:43

Re: Volvo V60 2014 2.4 D6 158 kw Plug-in Hybrid

PostitusPostitas stonestick » 09 Okt 2023, 09:51

anduke88 kirjutas:Veidi guugeldasin ka. Ei ole just meeldivad ja odavad tüüpvead.
Nr 1 viga paistab olevat kliima kompressor. Mõni vahetab neid aasta jooksul rohkem kui sokke. Ja hind mingi 1100 eur.
OBC vead ehk onboard charger. DCDC konverter. ISG genekas.


Üks kaasfoorumlane on sellega juba maadelnud: viewtopic.php?f=25&t=59662.

Alles läinud talvel käisin uue linnamaasturi mudeliga proovisõidul..


Huvi pärast, mis autoga tegemist oli? :)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist