Volvo XC90 teine generatsioon

Igasugune abi auto ostu korral

Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel

Kasutaja avatar
Atsss
Kõva postitaja
Postitusi: 163
Liitunud: 13 Mai 2015, 08:37

Volvo XC90 teine generatsioon

PostitusPostitas Atsss » 21 Jaan 2021, 11:03

Tere,

Soov oleks soetada teise generatsiooni XC90, kuid proovisõidust enamat pole teinud.

Mida on mõtet vaadata, millest eemale hoida? Varustusest kindlasti Momentum või Inscription?

    Kui suurem osa kulub maanteel sõitmisele, kas T8 mootor on ka hea valik?
    Esimesed mudelid tulid 165kw diiselmootoriga, uuendati 173kw peale. Mis juhtus?
    Kasutatud sõidukid 2015 lõpp, 2016 on LS 250 000- 275 000. Kas selle sõiduki eluiga on möödas? Diisel ja bensiin T8 suhtes?

Tänan kaasamõtlemast!
XC90 2005 120kw X
Ford Galaxy 2011 147kw X
XC90 2007 V8 232kw X
Audi Q7 S-Line 2008 240kw X
Audi A6 Allroad 2008 132kw X
Peugeot 508 GT 150kw X
Audi Q7 S-Line 2007 171kw X
Audi S6 2007 V10 320kw

Pahh
Kõva postitaja
Postitusi: 110
Liitunud: 17 Juul 2012, 15:24

Re: Volvo XC90 teine generatsioon

PostitusPostitas Pahh » 27 Jaan 2021, 15:54

Ise just samade mõtetega netist infot kaevamas...
Hea et keegi siia teema tegi...

Tekkis ka küsimus, sattusin kuulutusele, kus 13000km pealt mootor vahetatud.
Tegu siis 165kw mootoriga.

Kas mingid anomaaliad mis ohustavad kõiki neid autosid või tegu siiski pigem erandiga?
Volvo V70 2010a. 129kw disla automaat

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4311
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Re: Volvo XC90 teine generatsioon

PostitusPostitas Iceman » 28 Jaan 2021, 07:22


AndoS
Foorumlane
Postitusi: 18
Liitunud: 28 Okt 2013, 19:30

Re: Volvo XC90 teine generatsioon

PostitusPostitas AndoS » 29 Jaan 2021, 20:16

Tere.
Kirjutan siia oma kogemustest selle automargi ja mudeliga. Mainin ära, et tegemist on tööandja autoga aga ise ma ta valisin ja tellisin. Hinnapiir oli etteantud aga muus osas suht vabad käed. Autoks siis uus Xc90, 2015, T6, 232kw. Hetkel l.s. tiba üle 80t. Bensiin sellepärast, et linnas sõitmist rohkem. Varustustase on momentum aga juurde sai võtta niimõnedki lisad, et hind tuli juba inscriptioni lähedale. Auto sai tellitud nii, et Info-Autos polnud veel demoautot kohal ja sellest ka mõned valed valikud lisade osas.
Etteruttavalt võin öelda, et ma pole kogu oma 20a. jooksul, mis ma erinevate volvodega sõitnud olen, nii tihti esinduses käinud.
Minu jaoks liiga palju vigu sellise hinnaklassi autol.
Umbes aasta peale ostu kustus kogu armatuur, mootor jäi tööle aga käikudest oli ainult esimene. Õnneks juhtus see linnas, mitte kusagil mujal ja liipasin esindusse. Kaks korda on hiljem kustunud keskkonsooli tabloo. Kõik korrad on aidanud softi vahetus. Miks nii juhtub, ei oska esindus öelda.
Kliimasüsteem ulub. Vahetati kondipump ära - ikka ulub. Rohkem ei oska nad midagi öelda. Paar suve tagasi hakkas järsku ühelt poolt külma, teiselt poolt tulikuuma puhuma. Aitas esinduses restart. Üleelmisel suvel, kui õues oli üle 26* sooja, hakkas puhuma ainult tulikuuma. Kui oli jahedam, oli kõik korras. Auto oli nädal aega esinduses, kasu ei miskit. Siis said õnneks kuumad ilmad otsa.:). Eelmisel kevadel lasin neil omal initsiatiivil välisõhu temp. anduri (peegli sees) ära vahetada. Siiamaani on kestnud.
Tagumised piduriklotsid kuluvad liiga kiiresti, kuigi kohaltvõtuabi on välja lülitatud.
Tankida saab poole paagini, siis hakkab tankuri püstolit iga paari liitri tagant lukku lööma. Aitab püstoli keeramine 45* ja hoidmine. Toru sees olev klapp on vahetatud, kasu ei miskit.
Kõige hullem praegusel talvisel ajal on see, et pärast pesulas käimist, külmuvad tagumiste uste lukud ära. Ja nii, et lahti saab aga kinni mitte, isegi mitte esimesse astmesse. Aitab soe garaas (mul seisab auto koguaeg väljas), uste seestpoolt koormarihmaga tagumise istme külge sidumine ja u`pool tundi ringi sõitmine, et lahti sulaks. Talviti väldin hommikuti tagumiste uste avamist (vahel muidugi läheb meelest...). Lukud on korra vahetatud ja mingid lisakatted uste sisse lukkude kohale pandud (esinduse poolt). Kasu väike.
Tagumise luugi amordid-mootorid loobusid töötamast. Vahetati ära.
Kiirendusest. Esimene käiguga jõud piiratud. Kohati jube uimane. Eriti situatsioonis kui enne ristmikku või ringteed pidurdad mootoriga ja siis järsku gaasi vajutad. Paar sekundit ei toimu midagi. Mõnedes situatsioonides jube ohtlik.
Samas linnast väljas maantee kiirusel möödasõidu kiirendus ülihea. Kõik toimib hetkaga. Näo tõmbab vägagi naerule :))
Paar korda on auto linnas pidurid plokki löönud kuigi teise autoni veel vahemaad küll (total braking system).
Distantsi hoidev cruise võiks parem olla. Kuigi on seadistatud kõige lühemale maale, on vahemaa ikka liiga pikk.
Vihmasensor minu jaoks liiga aeglane
Momentumi istmed on lühikese istumisepadjaga ja pakuva vähe külgtuge.
Elektriline esiklaasi soojendus ja 4tsooni kliima on mugavad.
Ledtuled väga head.
Isegi tavaline audiosüsteem üllatavalt hea.
Bensiini kulu. Tehaseandmetele võib julgelt kolmandiku juurde panna.
Diisemootoritest ei oska midagi kaasa rääkida.

Kõiki asju ei tule hetkel meelde. Aga kokkuvõtteks ma endale oma raha eest seda autot ei ostaks. "Seiklusi" saab ka odavamalt.
Samal ajal ostis sõber uue Lexus RX`i. Pole tal olnud mitte ühtegi probleemi. Kuigi kaalus ka XC90 ostu. Praegu tänab jumalat, et ei ostnud.
Samas sattus äkki ainult mulle selline "õnnetus"? Kuigi kammides välismaa volvo foorumeid, olen lugenud samadest muredest mujal kaa.

Varsti tuleb aeg see auto välja vahetada ja ma olen kindel, et volvot enam ei võta. Kahjuks.

AndoS
Foorumlane
Postitusi: 18
Liitunud: 28 Okt 2013, 19:30

Re: Volvo XC90 teine generatsioon

PostitusPostitas AndoS » 29 Jaan 2021, 20:20

Pikale jutule lisaks, et kuuaega tagasi valasin mootorisse liitri õli juurde. Varem on kestnud hooldusest hooldusesse.

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4311
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Re: Volvo XC90 teine generatsioon

PostitusPostitas Iceman » 29 Jaan 2021, 21:00

Päris valus lugeda sellist asja. Krt 60+k euri autud olid vanasti miljoni krooni autod ehk luksusmasinad. Nüüd paistab, et tehakse (tõlkimatu rõve sõim) lihtsalt.

Vindicta
Kõva postitaja
Postitusi: 127
Liitunud: 04 Okt 2018, 12:31

Re: Volvo XC90 teine generatsioon

PostitusPostitas Vindicta » 30 Jaan 2021, 00:31

Mul oli küll xc60, aga meenus see oudne talvine aeg ja uksed. Teinekord ei julendki ust avada, sest kunagi ei teadnud, kas tuleb toolt voetud kaabel (polnud koormarihma) välja ajada (et uks kinni seisaks) voi mitte. Hea, kui see “nali” tööparklas juhtus. Meie elektroonikutel on “föön”, millega tina lahti sulatada saab-seda kasutasin ka mina oma auto ukse puhul, et see va s**** kinni läheks.

Kliimaga oli ka jama - passenger vois soojast tundest jalgadel vaid und näha, samas juht nautis koiki monusid.

Mingid pisiasjad olid mul veel, millele ma lõpuks sylitasin ja lihtsalt sõitsin.

Kahju lugeda, et xc90 nii plju jamasid.

VeixKuu
Foorumlane
Postitusi: 26
Liitunud: 09 Mai 2017, 21:38

Re: Volvo XC90 teine generatsioon

PostitusPostitas VeixKuu » 30 Jaan 2021, 07:23

On küll offtopic, aga uste külmumise teema ei ole volvol uus probleem, endal 2006.a. p3 kerel s80, kui õues -5 või rohkem, siis võib kindel olla, et juhiuks ei lähe kinni peale avamist, või kui läheb siis ei tule seest lahti, tagumised ei avane üldse, kui auto ei ole saunaks köetud.

Ei tea kas nutta või naerda, aga endalgi oli plaan vaadata uuemat xc90, vist on lihtsam nüüd plaanist loobuda või vanemat mudelit vaadata.

princeAndrew
Kõva postitaja
Postitusi: 139
Liitunud: 18 Jaan 2008, 10:59
Asukoht: Pärnu

Re: Volvo XC90 teine generatsioon

PostitusPostitas princeAndrew » 30 Jaan 2021, 13:29

Lisan offtopic`ut , XC90 on kogu aeg olnud auto mille hinna ja kvaliteedi suhe paigas pole.

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Volvo XC90 teine generatsioon

PostitusPostitas Volvo75 » 02 Veebr 2021, 19:22

Offtopic, aga see pikk jutt 2015 aasta auto kohta mis esimestena ostetud. Selle nimeks "lapsevead" Täiesti uue generatsiooni Volvo esimene liikur. Kõik need lapsevead kaovad jargnevate aastatega ja ootuspäraselt on koik jargnenud mudelid juba palju positiivsema taustaga. Lisaks sellele on Volvo 3 aaatabe garantii pikendus 800eur+km et väga ok hind.
Mu 2 sobral 2015 ja 2020 XC90 ja see kinnitab mu juttu. 2015 käis alguses täpselt samamoodi lapsevigu korda tegemas garantiiga. Aga nii see on koigi premium autodega. Kui keegi arvab, et uus q7 voi x5 ei oma eletrianomaaliaid ja muud siis julgen oelda et arvab valesti. Lexuse kohta ei oska oelda kuna ei tea yhtegi lexuse omanikku :D
NB! Postitus kirjutatud läbinisti Volvo fänni poolt!
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
Otomar
Foorumlane
Postitusi: 84
Liitunud: 23 Juun 2014, 21:35
Asukoht: Tallinn

Re: Volvo XC90 teine generatsioon

PostitusPostitas Otomar » 02 Veebr 2021, 21:40

VeixKuu kirjutas:On küll offtopic, aga uste külmumise teema ei ole volvol uus probleem, endal 2006.a. p3 kerel s80, kui õues -5 või rohkem, siis võib kindel olla, et juhiuks ei lähe kinni peale avamist, või kui läheb siis ei tule seest lahti, tagumised ei avane üldse, kui auto ei ole saunaks köetud.

Ei tea kas nutta või naerda, aga endalgi oli plaan vaadata uuemat xc90, vist on lihtsam nüüd plaanist loobuda või vanemat mudelit vaadata.


Ma ei saa sellest lukkude teemast aru. Tegu on põhjamaa autoga. Lukud streigivad külmaga juba aastaid erinevatel Volvo mudelitel ja see ei ole enam lastehaigus. S40/V50 kuni XC90 lukkude probleemiga peaksid insenerid peeglisse vaatama ja midagi tegema.

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4311
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Re: Volvo XC90 teine generatsioon

PostitusPostitas Iceman » 02 Veebr 2021, 21:44

Otomar kirjutas:
VeixKuu kirjutas:On küll offtopic, aga uste külmumise teema ei ole volvol uus probleem, endal 2006.a. p3 kerel s80, kui õues -5 või rohkem, siis võib kindel olla, et juhiuks ei lähe kinni peale avamist, või kui läheb siis ei tule seest lahti, tagumised ei avane üldse, kui auto ei ole saunaks köetud.

Ei tea kas nutta või naerda, aga endalgi oli plaan vaadata uuemat xc90, vist on lihtsam nüüd plaanist loobuda või vanemat mudelit vaadata.


Ma ei saa sellest lukkude teemast aru. Tegu on põhjamaa autoga. Lukud streigivad külmaga juba aastaid erinevatel Volvo mudelitel ja see ei ole enam lastehaigus. S40/V50 kuni XC90 lukkude probleemiga peaksid insenerid peeglisse vaatama ja midagi tegema.


https://www.swedespeed.com/threads/driv ... se.203650/

Minu masinal peale seda protseduuri rohkem jamanud ei ole.

TheKris79
Kõva postitaja
Postitusi: 166
Liitunud: 24 Sept 2015, 12:41

Re: Volvo XC90 teine generatsioon

PostitusPostitas TheKris79 » 02 Veebr 2021, 21:57

Mul on hetkeks nüüd siis paar aastat varsti kasutuses kohe päris esimese valmistusliini auto nr. 1526. Ostsin ta 120tuh läbisõidu juures ja praegu 166tuh läbinud. Antud autol on praktiliselt kõik need tagasikutsumised tehtud (välja arvatud need uksed) ja selle 2 aasta jooksul olen ainult korrapäralist hooldust teinud. Samas on muidugi mõningad asjad, mis häirivad kuid üldmulje on suht hea ja arvestades läbisõitu näeb nii väljast kui seest väga hea välja.
Kuskil 3 esimest aastat oli suht koht palju nein nn lapsevigu.
* panoraamkatuse tihend lasi vett läbi
* seesamune tempi andur vajas vahetust
* õhkvedrusel oli 2 probleemi. Esimese aastakäikudel vahetati kogu kupatus välja ( kui sümptomiks oli kolksud eespoolt) ja hilisematel ainult kompressor. Lisaks on volvol see lollim süsteem kus ei saa vahetada dryeri graanuleid seega niiskus teeb kurja ja jälle kompressor kuumeneb.
* see armatuuri pimenemise probleem oli jah softi bug, mis siis lõpuks 3a hiljem saadi korda.
* spidomeetri kuvaril tekib imelik pikslite kadumise joon mis osadel masinatel tähendas kogu tv vahetust aga enamustel lihtsalt softi uuendusega sai asi korda
* viimasel ajal on esile kerkinud see city safety funktsioon mis väidetavalt hoiab mingit mälu masina poolt tehtud äkkpidurdustest ja peale 50 pidurdust jätab vastavate turvavööde püropinguti rakendused meelde ning tekib veakood mida ei saa kustutada ja ainult vahetada kogu nali neil vöödel kus viga ees( kui inimest ei istu siis antud vööd pole rakendunud).
* mootoril siis tagasikutsumised, egr mingi vidina vahetus, pealmise plastikkatte vahetus, osadel bensumootoritel on lambda vigane, ja miskit oli veel aga peast ei mäleta.
* esimeste aastate piduriketaste matrjal kehv ja kipuvad juba peale 20tuh kõveraks minema. Al2017 juba uus materjal ja peaks paremad olema.
* 2015 ja 16 aasta Led esituledel ilmneb osaliselt vigu just nendel mis need active led tüüpi on. Sisemine kontakt on vigane ja kurvituled ei funka enam koos active kaugtulega. Ja seda on suht halb vahetada kuna pead ostma täiesti uue komplekti koos igasuhuste moodulitega sest seda 2 aastakäiku enam ei paigaldata hind 1 tulele koos 3 mooduliga 1600eur.
Neid asju oli veel aga kui piisavalt eeltööd teha ja üle vaadata, et antud vead garantii korras lahendatud siis pole nagu nurisemiseks põhjust.

Ise tegin sel suvel kõik uksed polstrist vabaks võtsin kõik lukud pilbasteks puhastasin ära, määrisin vastava pastaga ja panin need kummilutid külge ning modifitseerisin veidi veeärajooksu aknaklaasi juurest ning sel talvel pole veel hätta jäänud. Eks ta nii on, et enamus ei taha selliseid asju ise teha kuna auto suht kalli raha eest ostetud a ma lihtsalt selline huviline ning endal hea olla kui kõik toimib.
Kaks asja on mis mind ennast häirib.
* talvine teelpüsivus on väga ettearvamatu( võrreldes vanema xc90nega). Need kuradi elektrilised abimehed ei tundu eriti oma asjaga hakkama saavat ja toimetavad kuidagi kehvasti. Ja kui välja lülitada siis on veel hullem, pole veel aru saanud kas põhjuseks on rööbe või halb kaalujaotus aga kurvides läheb jube lihtsalt minema ning siis on tegu et tagasi saada. Ja sõitnud olen u. 6 erineva masinaga ning mootorid on kah erinevad olnud ning sama jama
* offroadis sõites on väga lihtne mootor välja suretada mida jälle vanema mudeli puhul ei jutunud kordagi. Ja ma päris piisavalt piinan oma aparaate ka sellistes kohtades kuhu igaüks ei satu.

Samas seest on väga mugav Inscription varustusega ja istmed on väga head (ventileeritavad). Mul puudub massaaz aga elan üle. B&W on üks parimaid auto helisüsteeme mida 2016 paigaldati.
Müratase on minul vähemalt väga minimeeritud kuna igal masinal olen teinud totaalse lisamattide paigalduse.
Diisli küttekulu on päris meeldiv võrreldes vanema generatsiooniga ja jälle ei kurda. Võimsust jagub. See uuem 173kW diisel oli vist selle totra adblue lisandiga millest puudust küll ei tunne.


Igatahes mina olen rahul ja proovin veel mitu aastat omada.
2016 XC90 First Edition D5
2012 XC90 D5 R-Design
2014 S60 T6 R-Design

TheKris79
Kõva postitaja
Postitusi: 166
Liitunud: 24 Sept 2015, 12:41

Re: Volvo XC90 teine generatsioon

PostitusPostitas TheKris79 » 03 Veebr 2021, 08:40

Unustasin lisada, et mootori rihma vahetus välpa muudeti eelmine aasta ( sain mingi kirja, et oli vist 180tuh algselt aga nüüd on 150 vist). Lasin ära vahetada ja selle kohta küsiti ikka jõhker summa koos muu hooldega läks um. 1600euri.
Selle vihmasensori tõrgete kohta on seda juhtunud, et esiklaasi vahetusega ei hakata pingutama, et seda geeliplaati vahetada ja see hakkab häirima sensori tööd.
T8 oli esimestel aastatel mooduli softi viga mis tingis akupaki tühjenemise vähem kui 24h ja selliselt, et auto ei käivitunud enam. Kütuse kulu osas on nii, et kui pidevalt juhtme otsas autot ei hoia siis on kulu suurem kui T6el. Eriti jõhker on see kulu kui maanteel laed akut sõites. Minul oli see töösõidul rendikaks 2kuud ja julgeks öelda, et võttis rohkem kütet kui T6. Aga võibolla seetõttu, et polnud nii metsikult linnasõite. Minek on muidugi tore aga imelik püksikummi venitamise tunne on ja ei tundu nii kiire.
Õlikulu on nendel uutel mootoritel imelik. Minu enda autol tuli ühe hoolduspausi vahel veidi lisada samas järgmise 20tuh jooksul kulus ainult 2 pulga jagu ning hetkel on samas paigas püsinud.
Rendi V90 kah 2016a esimesi D5 millega sai Norra vahet sõidetud tuli esimese 3 hooldevahel iga kord juurde valada. Nii, et ei saagi aru millest selline erinevus.
2016 XC90 First Edition D5
2012 XC90 D5 R-Design
2014 S60 T6 R-Design

Kasutaja avatar
Atsss
Kõva postitaja
Postitusi: 163
Liitunud: 13 Mai 2015, 08:37

Re: Volvo XC90 teine generatsioon

PostitusPostitas Atsss » 12 Veebr 2021, 14:05

Vaov, poleks uskunud, et Volvo kohta sellist tagasisidet võib tulla.

Volvo jääb ostmata, nagu siin juba öeldud ka on, siis hind ja kvaliteet ei ole kooskõlas.
XC90 2005 120kw X
Ford Galaxy 2011 147kw X
XC90 2007 V8 232kw X
Audi Q7 S-Line 2008 240kw X
Audi A6 Allroad 2008 132kw X
Peugeot 508 GT 150kw X
Audi Q7 S-Line 2007 171kw X
Audi S6 2007 V10 320kw


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 5 külalist