1. leht 1-st

XC60 2013

Postitatud: 04 Jaan 2021, 18:30
Postitas Puupea
Plaan siis soetada 2013 a. XC60 eesti ajalooga ning läbisõit 160t km, IA-st hoolduste kohta ka info olemas ning kõik korrapäraselt ära tehtud. Vaatamas käies avastasime, et mootori juures oli näha mingil määral õli leket. Nüüd tuli välja, et karterituulutuse toru juurest lekkis õli, nüüd vahetati klamber ära ja peaks leke likvideeritud olema. Siit ka küsimus, kas karterituulutuse toru juures tohib üldse õli olla/lekkida? Mõni väidab, et pole hullu midagi, teine ütleb et kahtlane. Ehk on kellegil sarnase teemaga olnud varasemalt kokkupuuteid ning oskab nõu anda, kas see on siis normaalne nähtus või mitte ning mis hädasi/remonte see tulevikus veel põhjustada võib. :D Ühesõnaga kas tasuks selline isend endale soetada või vaadata edasi?

Re: XC60 2013

Postitatud: 04 Jaan 2021, 18:43
Postitas Tanel
Ei ole ülbitsemine aga karteri tuulutuses ringlebki õli koos autudega ja kui klamber ei pidanud siis lekibki vooliku vahelt välja.
Tee kindlaks et tuulutus umbes ei ole. Lase koht puhtaks pesta ning silma peal hoida.

Re: XC60 2013

Postitatud: 04 Jaan 2021, 18:53
Postitas Puupea
Okey, tänud selgituse eest :D Aga seoses selle ummistusega, kas mõtekam poleks kohe lasta lahti võtta see ja veenduda, et poleks ummistust? Või niisama lasta teha on see kulukas/mõttetu protsess? :D Plaan on nkn peale ostu lasta IA-s käigukast puhtaks teha. Kuna ma autodega väga sina peal pole, siis ei pea ühtki vastust ülbitsemiseks ja uurin niipalju välja ära kui suudan :roll:

Re: XC60 2013

Postitatud: 05 Jaan 2021, 07:57
Postitas hendrikmm
Selle ajastu D5 mootoritel on enamustel sealt väike leke ja ülemäära sellepärast ei muretseks. Originaal lahendus ei ole kõige õnnestunum lihtsalt,sefa uhul kui jutt käib sellest lekkest nagu siin videos