Volvo 850 T5 ostusoov. Üks kandidaat leitud
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel
Volvo 850 T5 ostusoov. Üks kandidaat leitud
Tundub ok olevat. Kas keegi teab midagi selle isendi kohta. Kommijatele tänud juba ette
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
Sellise vanusega Volvol ei tohiks küll veel kerel roostetäppe olla? Üks variant, et võib-olla avariiline ja üle värvitud(uuri, kas uste-kapoti jne vahed on ühtlased).
Juhiiste on suhteliselt praguline, samuti peaks automaatkäigukasti tähelepanelikult uurima(et ei undaks kahtlaselt ega nõksutaks väga).
Tüüpveaks on veel roolilati õlilekked, ka turbo korrasolekus peaks veenduma.
Võta mõni targem (nt T5 omanik) kaasa kui vaatama lähed või veel parem lase auto enne ostu kontrollida.
Juhiiste on suhteliselt praguline, samuti peaks automaatkäigukasti tähelepanelikult uurima(et ei undaks kahtlaselt ega nõksutaks väga).
Tüüpveaks on veel roolilati õlilekked, ka turbo korrasolekus peaks veenduma.
Võta mõni targem (nt T5 omanik) kaasa kui vaatama lähed või veel parem lase auto enne ostu kontrollida.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
- Hunt
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1594
- Liitunud: 07 Juul 2007, 07:57
- Asukoht: Ainuke siiani okupatsiooni all kannatav Eesti linn
- Kontakt:
Võib olla küll paar roosteplekki vabalt. Mu enda omal oli paar tükki (koopad, pagassi äär, kapoti äär), kuid ei midagi tõsist. Tuttava kaudu lasin need ära teha ning asi oli jälle korras.
Kindlasti jah, turbo kontrolli üle !
Kõige parem on üldse diagnostikast läbi vurada ja vaadata, mis seal jutustavad.
Aga muidu tundub okei olevat... Hind kah aus ju.
Kindlasti jah, turbo kontrolli üle !
Kõige parem on üldse diagnostikast läbi vurada ja vaadata, mis seal jutustavad.
Aga muidu tundub okei olevat... Hind kah aus ju.
V70 ´04 b a - liikur
V70 ´03 d a - naise liikur - avarii RIP
940 b m - müüdud
940GL ´94 b a - RIP
V70 2,4 ´01 b a R.I.P.
S60 AWD 2,4 ´02 a (avarii)
850 T5 ´96 m - müüdud
460 b m - müüdud
V70 ´03 d a - naise liikur - avarii RIP
940 b m - müüdud
940GL ´94 b a - RIP
V70 2,4 ´01 b a R.I.P.
S60 AWD 2,4 ´02 a (avarii)
850 T5 ´96 m - müüdud
460 b m - müüdud
No nii. Tegelesin pea pool päeva uurimitööga.Sai tehtud kõne müüjale ja uurisin auto kohta. Rooste täppe pidi olema kapoti esiervas(ilmselt siis kivitäkked) ja tagumise luugi peal(eks see tagumine luuk vist enamusel universaalidel roostelembene). Palusin saata arved emailile, mida kuulutuses mainiti ja lahkelt kontrollimiseks lubati. Pidin tooli pealt maha kukkuma kui arved kokku lõin. Tüüp on sellesse autosse investeerinud veidi üle 90 tuhhi ja seda alates maist 2006 kuni tänase päevani. Info-Auto peaks küll väga rahul olema Ütles, et kuna firma katab kõik remonikulud siis kokku eriti ei hoidnud. Kui ikka midagi oli kahlasena tundunud, vahetati Info-Autos. Arvete järgi otsustades ei ole jah, asja mida ei ole vahetud. Et alati on vaja vähemalt 2 arvamust siis helistasin ka Info-Autosse ja sealt öeldi, et tegemist on väga hästi hooldatud autoga. Iste jah kuidagi praguline tundub aga kuna tegu ju ikkagi 12 aastat vana kasutatud autoga siis see vist paratamatu, et kõik ei ole uus ja läikiv. Eks ma olen valmis tegema mõningaid mööndusi kui auto ikka tehniliselt heas korras. Ja see auto tundub seda olevat.
Reedel siis suundun Pärnusse(kui see ikka veel reedeks alles on) ja loodetavasti soetan endale hea ja kiire auto.
Reedel siis suundun Pärnusse(kui see ikka veel reedeks alles on) ja loodetavasti soetan endale hea ja kiire auto.
ma ei ole muidugi paha inimene (aga olen tuntud esiveoliste volvode vihkajana), aga kui inimene suutis (kuidas küll?) oma autosse ca 1,5a-ga matta 90k (ok isegi kui oleks 45k), siis sellise kvaliteetiga automudelit mind küll keegi ostma ei sunniks.Kui ikka 15a vana auto remondiks kulub selline summa (kuida just lamborgini ei ole), siis on ilmselt selle auto inseneridel küll ajuga midagi lahti olnud, või lihtsalt müüja valetab (on mitme erineva autoga, millel samad regnr hoolduses käinud (ka sellist fakti tean eestis))
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
- Hunt
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1594
- Liitunud: 07 Juul 2007, 07:57
- Asukoht: Ainuke siiani okupatsiooni all kannatav Eesti linn
- Kontakt:
Supp, sul on point!
Samas võimalik ju ka, et IA kasutas ära võimalust teenida? Umbusklik klient, kes arvas midagi viga olevat ja tehti kohe ära ... muidugi läheb niimoodi 90 k kokku !
800 seeria pole just odavate killast...
Aga 90 000 : 16 = 5625 kr kuus. Outch ! Ja ikka veel leidub roosteplekke ??? Tekib tunne, et miskit on siin loos mädavõitu...
Samas võimalik ju ka, et IA kasutas ära võimalust teenida? Umbusklik klient, kes arvas midagi viga olevat ja tehti kohe ära ... muidugi läheb niimoodi 90 k kokku !
800 seeria pole just odavate killast...
Aga 90 000 : 16 = 5625 kr kuus. Outch ! Ja ikka veel leidub roosteplekke ??? Tekib tunne, et miskit on siin loos mädavõitu...
V70 ´04 b a - liikur
V70 ´03 d a - naise liikur - avarii RIP
940 b m - müüdud
940GL ´94 b a - RIP
V70 2,4 ´01 b a R.I.P.
S60 AWD 2,4 ´02 a (avarii)
850 T5 ´96 m - müüdud
460 b m - müüdud
V70 ´03 d a - naise liikur - avarii RIP
940 b m - müüdud
940GL ´94 b a - RIP
V70 2,4 ´01 b a R.I.P.
S60 AWD 2,4 ´02 a (avarii)
850 T5 ´96 m - müüdud
460 b m - müüdud
Vaatasin siis hommikul need arved veel kord üle, et saada mingi ettekujutus, millest see 90k siis koosneb. Panen siis kirja mõningad kallimad osad mis silma jäid:
1. Esi-ja tagaamordid+padjad+vedrud+vahetus - 8500.-
2. Konditsioneeri paak+täitmine+vahetus - 3240.-
3. Tagaluugi lukk - 1902.-
4. Tagasilla puksid+väikesed tagasilla puksid+vahetus - 4882.-
5. Tagumised pidurikettad+vahetus - 3112.-
6. Autom.kasti õli+vahetus - 4098.-
7. Stab.varras+tagumine stab.varras+vahetus - 4210.-
8. Kojameeste ajam - 2100.-
9. Esitulede klaasid+vahetus - 4746.-
10. Peegliklaas+vahetus - 1400.-
11. Hammasrihma vahetus+õlivahetus - 9913.-
12. Turbo taastamine - 7643.-
No ainult need üksikud asjad teevad kokku: 55 748.-
Aga asju ja töid veel küllaga arvetel kirjas.
Ei tundugi nii väga ulme enam. Käisin enne tööle tulekut ka ühe tuttava mehaaniku juurest läbi ja ta arvas, et esmapilgul küll pettusega tegu ei ole.
Äkki tõesti aus mees ja hästi hooldatud auto? On see üldse võimalik?
P.S Ja iluravi oli planeeritud kevadesse ja müüja pakkus ise välja, et enne ostu paneb auto kontrolliks IA aja kinni.
1. Esi-ja tagaamordid+padjad+vedrud+vahetus - 8500.-
2. Konditsioneeri paak+täitmine+vahetus - 3240.-
3. Tagaluugi lukk - 1902.-
4. Tagasilla puksid+väikesed tagasilla puksid+vahetus - 4882.-
5. Tagumised pidurikettad+vahetus - 3112.-
6. Autom.kasti õli+vahetus - 4098.-
7. Stab.varras+tagumine stab.varras+vahetus - 4210.-
8. Kojameeste ajam - 2100.-
9. Esitulede klaasid+vahetus - 4746.-
10. Peegliklaas+vahetus - 1400.-
11. Hammasrihma vahetus+õlivahetus - 9913.-
12. Turbo taastamine - 7643.-
No ainult need üksikud asjad teevad kokku: 55 748.-
Aga asju ja töid veel küllaga arvetel kirjas.
Ei tundugi nii väga ulme enam. Käisin enne tööle tulekut ka ühe tuttava mehaaniku juurest läbi ja ta arvas, et esmapilgul küll pettusega tegu ei ole.
Äkki tõesti aus mees ja hästi hooldatud auto? On see üldse võimalik?
P.S Ja iluravi oli planeeritud kevadesse ja müüja pakkus ise välja, et enne ostu paneb auto kontrolliks IA aja kinni.
11. Hammasrihma vahetus+õlivahetus - 9913.- Kui seda hinda vaadata, siis ma ei imesta küll eriti, et arve kokku nii suur on
Alternatiive IA leiab alati. Mujal maksab rihma vahetus kusagil 3500 ja sinna otsa õlivahetus kusagil 1700. KOKKU seega 5200. Nendest hindadest on kohe näha kust IA selle rikkuse kogub
Kui sellel masinal on tõesti nii palju asju vahetatud, siis anna tuld ja võta ära. See on sama mis uus masin ju See peaks kaua kestma!
Alternatiive IA leiab alati. Mujal maksab rihma vahetus kusagil 3500 ja sinna otsa õlivahetus kusagil 1700. KOKKU seega 5200. Nendest hindadest on kohe näha kust IA selle rikkuse kogub
Kui sellel masinal on tõesti nii palju asju vahetatud, siis anna tuld ja võta ära. See on sama mis uus masin ju See peaks kaua kestma!
- simpson005
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1983
- Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
- Asukoht: Harjumaa
andke mulle ka teada kus maksab õlivahetus (koos õli ja filtriga) 1700.-, maailma kalleim õli ja filter ei maksa ka niipalju ja kui töö raha keegi küsib niipalju siis imik saab ka tavaautol õlivahetusega 0,5h hakkama, ma ei saa aru kuidas inimestel jätkub nahhalsust küsida sellist hinda.
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
supp kirjutas:andke mulle ka teada kus maksab õlivahetus (koos õli ja filtriga) 1700.-, maailma kalleim õli ja filter ei maksa ka niipalju ja kui töö raha keegi küsib niipalju siis imik saab ka tavaautol õlivahetusega 0,5h hakkama, ma ei saa aru kuidas inimestel jätkub nahhalsust küsida sellist hinda.
No arvuta ise. 850 sisse läheb 5 liitrit õli. Liitri hind üle 200 eeg +filter+töö. Teebki sellise hinna. Hind sõltub sellest mis marki õli kasutatakse ja kui palju kulub.
Nii rumalat "andke andeks..." küsimust ma sinult küll ei oodanud
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist