1. leht 2-st

Volvo S80 V8 (2007)

Postitatud: 21 Mär 2018, 01:02
Postitas JoonasJJ
Tere,

kuna Volvo'dest ei tea mitte midagi, siis üldise eneseharimise eesmärgil küsiks arvamusi sellise auto kohta:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2603087

Mida ma leidsin siin kiirelt ostuabist:
- Haldex'i ja käigukasti korrasolu?
- 100 000km hooldus?
- gaasiseade tehasest?

Läbisõit on ka sellel autol kahtlaselt/meeldivalt/üllatavalt väike.
Mis võiks olla reaalne müügihind analoogsel autol meitemaal, millega ka kiiresti tehinguni jõuda võiks?

Parimat,
Joonas

Re: Volvo S80 V8 (2007)

Postitatud: 21 Mär 2018, 07:55
Postitas Iceman
Hind on suht õige. Gaasi tehasest peale ei pandud. Gaasiga sõites on keskmiselt kütusekulu 9 eurot /100km.

Re: Volvo S80 V8 (2007)

Postitatud: 21 Mär 2018, 08:02
Postitas Volvo142
Kui nüüd selle auto VIN kood googlisse lükata, siis viskab kohe päris palju Leeduga seotud linke ja ka mingi kinnise foorumi lehekülje. Samuti näitab üks õnnetuste raport auto kohta ühte või enamat õnnetust, muidugi ei saa nende asjade põhjal midagi kindlat väita, aga minu jaoks tundub kuidagi kahtlane. Samuti mingi hetk liikus FB lehel pilte selle auto keretöödest, minu teada peaks olema see auto üleni üle värvitud. Võin eksida, ehk keegi teab paremini.

Üldjuhul on v8 päris murevaba auto, kui on hooldatud, 100 000km peal peaks vahetama abirihma ja rullikud/pinguti, kui seda pole tehtud siis võib väga valusalt kätte maksta.

Kui on konkreetselt V8 S80ne vastu huvi, siis ka minul on üks selline masin müügiks :)

Re: Volvo S80 V8 (2007)

Postitatud: 21 Mär 2018, 09:54
Postitas allan
See pill oli lillaks kiletatuna Leedus müügis (mälu järgi ca 2x odavamalt). Autokliinikus eemaldati kile, värviti ja tuuniti https://www.facebook.com/autokliinik/po ... 4166339375
Muidu oli USA pill ja paistab, et kellaplokk on vahetatud EU tavalise vastu (V8-l on tehasest "paksude" rõngastega kellaplokk).
V8 peal gaasiseadmetega on olnud juhtumeid, et klapid põlevad ära. Tänapäeva seadmete ja lisaõlitusega väidetavalt enam ei juhtu.

Re: Volvo S80 V8 (2007)

Postitatud: 21 Mär 2018, 11:57
Postitas Klamber
USAst avariilisena toodud jah, nagu ka internet kinnitab. Eestis pigem heades kätes. Selle sinisena auto veljed on minu käes. On elu näind :D Sügisel oli veel 10k-ga müügis.

Re: Volvo S80 V8 (2007)

Postitatud: 21 Mär 2018, 13:02
Postitas aLLaN86
Kusjuures, ma mõtlesin et olin ainuke kes alla 10k vms hinda nägin seega ei hakanud häält esialgu tegema :)

Re: Volvo S80 V8 (2007)

Postitatud: 21 Mär 2018, 14:09
Postitas KuldarA
Volvo142 kirjutas:Üldjuhul on v8 päris murevaba auto, kui on hooldatud, 100 000km peal peaks vahetama abirihma ja rullikud/pinguti, kui seda pole tehtud siis võib väga valusalt kätte maksta.


Väga valus see kättemaks õnneks pole. Halvimad juhud on, et läheb teepeal katki ja pead treileri tellima.

Konkreetne auto jah läbi Leedu USA-st. Gaasiseade ka lõunanaabrite juures pandud

Re: Volvo S80 V8 (2007)

Postitatud: 21 Mär 2018, 16:06
Postitas JoonasJJ
Iceman kirjutas:Hind on suht õige. Gaasi tehasest peale ei pandud. Gaasiga sõites on keskmiselt kütusekulu 9 eurot /100km.

1. Kui elu oleks mustvalge ja kõik nii ilus, kui kuulutuses, siis võiks see väide ka paika pidada.
Reaalsus - avariiline USA'st läbi Leedu autotööstuse.

2. Selle lilla käkina nägi antud masin ikka väga räämas välja, aga kui uskuda Autokliiniku juttu ja pilte vaadata, siis kokkuvõttes on praeguseks tegemist vist enam-vähem viisaka sõiduvahendiga.

3. Nüüd on küsimus, et kas see tõeline Volvo fänn ka sellist ostaks?
Eeldusel, et 4.4 V8't keskmine motorist ikkagi omada ei soovi, siis jääb õhku, et kas antud auto sihtgrupile on need märked ajaloos pinnuks silmas?
Ma kujutan ette, et kui mina see sihtgrupp oleks, siis nt. kasvõi see, et vale tabloo on pandud paneks natuke kulmu kergitama. Ja siis kõik muu...
Paratamatult kiputakse ikka ostma "head" läbisõitu ja "ajalugu esindusest", kuigi saadakse aru, et auto hetke seisukord on palju olulisem (minu oma isa näitel).

4. Leedu autotööstuse gaasiseadmete puhul ei või kunagi kindel olla. Eks peaks järgi uurima, et mis seal täpsemalt tehtud on. Kui mälu ei peta, siis pigem tulevad meelde ikka lood pigem lohakatest lahendustest - need küll toimivad, aga peale pandud ja seadistatud on üle jala.

Endiselt võite vastata ka sellele küsimusele - mis oleks ikkagi antud masina turuhind, millega kiire tehinguni jõuaks (see nö. "soodushindade soodushind")?
Mulle pakuti seda masinat vahetusena ja proovin siin selgusele jõuda, et kas on üldse omalt poolt mõtet "kõvaks ajada". Kui peaks teoks saama, siis minu omanikustaatuse eesmärk oleks ainult see auto kiiremas korras rahaks teha ja midagi põnevat osta.

Re: Volvo S80 V8 (2007)

Postitatud: 21 Mär 2018, 16:13
Postitas KuldarA
Olles toonud neid V8-d Eestisse kümne ligidale, siis müügkogemusest võin öelda, et V8 puhul on oluline varustus ja ajalugu.

Läbisõit väga palju rolli ei mängi, kuna need mootorid üsna igavesed ja suuremaid probleeme pole.

Gaasiseade annab võidu km/kulus, aga turuhinnas kaotab auto selle tulemusena enamasti rohkem, kui võidetud kulu. Turul gaasikate järgi suurt nõudlust pole, hinnatakse originaali.

Re: Volvo S80 V8 (2007)

Postitatud: 21 Mär 2018, 16:15
Postitas bjorn
Kui S80 V8 silmapiiril, siis tean, et tuttav pani enda oma müüki: http://www.auto24.ee/used/2780939

Auto kohta mitte midagi ei oska täpsemalt öelda, kuid isik on minu hinnangul usaldusväärne ning räägib ära kõik mis auto kohta on rääkida.

Re: Volvo S80 V8 (2007)

Postitatud: 21 Mär 2018, 23:47
Postitas Iceman
KuldarA kirjutas:
Volvo142 kirjutas:Üldjuhul on v8 päris murevaba auto, kui on hooldatud, 100 000km peal peaks vahetama abirihma ja rullikud/pinguti, kui seda pole tehtud siis võib väga valusalt kätte maksta.


Väga valus see kättemaks õnneks pole. Halvimad juhud on, et läheb teepeal katki ja pead treileri tellima.

Konkreetne auto jah läbi Leedu USA-st. Gaasiseade ka lõunanaabrite juures pandud


KuldarA, sa pole vist kuulnud piisavalt pinguti kinnikiilumise tagajärjel äralõhutud mootori otsakaantest. See on juba ikka korralik kättemaks.

Re: Volvo S80 V8 (2007)

Postitatud: 22 Mär 2018, 09:25
Postitas KuldarA
Kiire googeldamisega ühtegi sellist juhust ei leidnud. Ise olen kuulnud mõnest juhusest, kui rihm katki läinud ja pole olnud vaja muud, kui treilaga töökotta, uus rihm ja pingutid ja sõidab edasi.

Point on see, et V8 pole D5, kus rihma purunemise järel uut mootorit otsima tuleb hakata. Isegi otsakaaned on parandatavad või mitte väga suure kulu eest vahetatavad: https://www.eeuroparts.com/Parts/145662/Timing-Cover-30720104/

Mootoriremondikulude ja vastupidavuse osas võib minu arvates julgelt öelda, et tegu on Volvo ühe(kui mitte kõige) parema mootoriga. Ainuke tõsine probleem oli esimese aasta käigu XC90-te tasakaalustusvõllilaagri probleem, aga see pole S80 peale üle kantav.

Re: Volvo S80 V8 (2007)

Postitatud: 22 Mär 2018, 20:10
Postitas JoonasJJ
Millised on kõige asjatundlikumad kohad Volvo ostueelseks kontrolliks Tallinnas? Info Auto?
Esindustest on kokkupuude ainult Silberiga, seal tehti küll väga põhjalik töö.

Re: Volvo S80 V8 (2007)

Postitatud: 22 Mär 2018, 23:29
Postitas aspiriin
Autoviva
Siiamaani väga korralik teenindus ja suhtlus.

Re: Volvo S80 V8 (2007)

Postitatud: 23 Mär 2018, 09:57
Postitas KuldarA
Info-Auto, Autoviva, Volrem, Inchape jne