xc90 head ja vead/bensiin vs diisel jne.

Igasugune abi auto ostu korral

Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel

Kasutaja avatar
paikas
Foorumi veteran
Postitusi: 1280
Liitunud: 19 Apr 2010, 22:01
Asukoht: Nõo

xc90 head ja vead/bensiin vs diisel jne.

PostitusPostitas paikas » 26 Okt 2015, 14:31

Kuna tekkis idee, et võiks omale nii huvi pärast xc90 muretseda küsiks ootaks huvitavaid plusse ja miinuseid.

Hinnaskaala jääb umbes 9000€ alla, seega arvatavasti kuni 2007/08 aga mitte vanem kui 2005/06 aasta isenditest käiks jutt.

Silma on jäänud just eriti 2.9 bensiini mootoriga 200kw arendav, ehk mis on sellise reaalne kütusekulu, mis on suurimad miinused jne.
Kuna ma diisleid vaatan suht suure vastikusega, seega neist ma midagi eelistada ei oska kuid kuna xc90 on vähe suuremast klassist auto kui mul hetkel olev xc70 siis nii huvi pärast ootaks ka nende plusse ja miinuseid, ehk palju saab sõita enne kui hoolduste/remontide eest oma kütusekuluga säästetud summa miinusesse tõmmata.

Tänud.

EDIT: ehk on siin mõni tartu kandi xc90 omanik kes lubaks oma autoga väikese prooviringi proovida? Pakkuge nii diisleid kui bensukaid(eelistaks muidugi bensukaga ringi proovida).
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.

janar103
Foorumi veteran
Postitusi: 528
Liitunud: 19 Dets 2013, 14:43

Re: xc90 head ja vead/bensiin vs diisel jne.

PostitusPostitas janar103 » 26 Okt 2015, 21:40

2,9 on topeltturbo. eriti millegipärast ei soovitata, ka pidi sellel käigukast nõrk koht olema. ei tea kinnitada. muidu on xc90 mõnus ja mugav küll. soovitan :)
MB A-class AMG style

Kasutaja avatar
paikas
Foorumi veteran
Postitusi: 1280
Liitunud: 19 Apr 2010, 22:01
Asukoht: Nõo

Re: xc90 head ja vead/bensiin vs diisel jne.

PostitusPostitas paikas » 26 Okt 2015, 22:10

janar103 kirjutas:2,9 on topeltturbo. eriti millegipärast ei soovitata, ka pidi sellel käigukast nõrk koht olema. ei tea kinnitada. muidu on xc90 mõnus ja mugav küll. soovitan :)


vanematel s80'netel sama mootor kuid netitarkuste kohaselt on s80 kütusekulu 10.5 ringis selle mootoriga aga xc90'l väidavad, et miskine 13-14 jääb keskmiseks et kui tõene see on, samas käigukast on sellel sama mis muudel xc90netel 4 käigune automaat(tiptronic?)

kuna nende 120kw ja 136kw diislite kohta räägitakse ka õudusunenägusid, kuid samas pole miskit konkreetset keegi välja toonud. Kuna sõidan aastas 30 000-40 000km enamasti siis see on pannud mind kaaluma diisli varjanti. Samas Evald112 on oma 136kw'sest isegi sümboolseid numbreid välja puurinud.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: xc90 head ja vead/bensiin vs diisel jne.

PostitusPostitas allan » 27 Okt 2015, 07:23

Ridakuuel on neljane GM kast, mis ei ole jah kuigi töökindel. Diislil ja R5 bensukal ikka tavapärane viiene Aisin. Uuematel kuuene.
2.5T võiks ju ka variant olla, Karel on sellest kenad numbrid kätte saanud. Või hoopis V8 :)
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

janar103
Foorumi veteran
Postitusi: 528
Liitunud: 19 Dets 2013, 14:43

Re: xc90 head ja vead/bensiin vs diisel jne.

PostitusPostitas janar103 » 27 Okt 2015, 08:16

2,5T jah ikka 5-käigulise kasti otsas. Allanil õigus. Omast kogemusest ütlen, et olen rahul 2,5T-ga. Maanteel 90-100 vahel püsikaga saab ka 9l/100km kohta või isegi veidi alla hakkama. Pole hullu midagi. mina seetõttu diislit veel ei eelistaks. Minek igati reibas ka.

Allan, neid V8 hakkab juba liiga palju saama :)
MB A-class AMG style

Kasutaja avatar
paikas
Foorumi veteran
Postitusi: 1280
Liitunud: 19 Apr 2010, 22:01
Asukoht: Nõo

Re: xc90 head ja vead/bensiin vs diisel jne.

PostitusPostitas paikas » 27 Okt 2015, 10:08

V8 xc90'd ei ole kunagi palju.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: xc90 head ja vead/bensiin vs diisel jne.

PostitusPostitas allan » 27 Okt 2015, 11:46

V8 on hea mootor, aga MY2005 XC90-l on üks väike aga. Vanematel (kuni mootorinumbrini ...6833) ei ole tasakaalustusvõlli juures vee äravoolu, mistõttu mootoripesu vms vedeliku tagajärjel võib laager õhku lennata ja siis on uut mootorit vaja. Võib vanemaid osta küll, aga sellele võiks tähelepanu pöörata. Volvol on isegi juhend selle äravoolu tekitamiseks.

USA-s on isegi CounterBalance faili klubi olemas :D
http://forums.swedespeed.com/showthread ... ure-thread
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

oleg
Kõva postitaja
Postitusi: 185
Liitunud: 21 Aug 2015, 09:45
Asukoht: Tartu

Re: xc90 head ja vead/bensiin vs diisel jne.

PostitusPostitas oleg » 28 Okt 2015, 14:13

märtsi lõppus ostsin volvo xc90 2,4 diisel 136kw kütusekulu kui ostsin oli 10,1l/100km keskmise kiirusega 39km/h, sõitsin juba umbes 10000 km ja keskmine kütuse kulu on 8,5l/100km keskmise kiirusel 41km/h.. kõik oleneb muidugi kus ja kuidas sõita. ise sõidan rahulikult ja kesklinna kus on palju valgusfoore eriti asja pole. selle pärast ka selline kütuse kulu. realselt linnas ma arvan 10-12 l diislit.
bensukate kohta midagi ei tea..
kui võrrelda xc70 ja xc90 diislit siis tehniliselt on väga sarnased autod... mootor on sama, nelikvedu praktiliselt on sama..
tähendab xc70, xc90 hooldused ja remont on umbes võrdsed.
XC90 D5 136kw

Kasutaja avatar
paikas
Foorumi veteran
Postitusi: 1280
Liitunud: 19 Apr 2010, 22:01
Asukoht: Nõo

Re: xc90 head ja vead/bensiin vs diisel jne.

PostitusPostitas paikas » 01 Nov 2015, 18:16

niisiis hetkel sõelale jäänud 2 isendit mõlemal omad miinused, eriti varustuse osas.

üks neist see:
http://www.auto24.ee/used/2048940 :miinuseks puuduv 3's istmerida ning pole DVD ekraane lastele multifilmide vaatamiseks, samas enamasti pikemate otste sõidu ajal ei jõua ka normaalne multifilm lõpuni käia. RTI on kasutuskõlbulik

ning teine see:
http://www.auto24.ee/used/2085861 : miinuseks, pole eestis arvel,RTI'st pole erilist kasu midagi, pole talverehve, samas on astmerauad, DVD ekraanid taga, laste iste, 7 kohta.

ehk keegi teab kumbagi neist teab täpsemalt pajatada?
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.

Kasutaja avatar
paikas
Foorumi veteran
Postitusi: 1280
Liitunud: 19 Apr 2010, 22:01
Asukoht: Nõo

Re: xc90 head ja vead/bensiin vs diisel jne.

PostitusPostitas paikas » 10 Nov 2015, 20:49

Käidud ja näpitud neid nii, et lausa paha hakkab. Teadmiseks tulevatele huvilistele. bensukatest kas 2.5 või 3.2 ning diislitest soovitan 136Kw isendit mis ses, et kütusekulu keskmine jääb mingi liitri jagu kõrgemaks, kuid 120Kw isendid kohapealt minekul uimased ning üldinejõudlus annab soovida. bensukatest 2.9 200Kw hea ja võimas mootor, kuid ikka seda keret vedada ei jõua ningkütusekulu keskmine onisegi suurem kui teistel bensukatel, kõige ökom bensukasoli 3.2, kuid ei olnudsellist mille lisade ja muu pakett mulle isiklikult huvi pakuks ning sai mindud diisli teed.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.

oleg
Kõva postitaja
Postitusi: 185
Liitunud: 21 Aug 2015, 09:45
Asukoht: Tartu

Re: xc90 head ja vead/bensiin vs diisel jne.

PostitusPostitas oleg » 11 Nov 2015, 08:23

Ma ka esijalgu tahtsin 7 kohaline, kuid ei leidnud seda mis mulle sobib ja ostsin 5 kohaline.
ja nüüd ma arvan et et 5 kohaline on parem.. sest kui 6 ja 7 istekoht on püstiasendis siis pakiruum on nii väike ei sinna isegi lapsevanker ei mahu.
Mul on ainult 1 väike laps ja kui me sõidame kuskile kaugele siis terve pakiruum on asju täis. aga kui autos on 7 istekohti ja 7 inimesi siis kõigide nende pagaž pole kuskile pannna.. või siis eraldi käru asjadega. aga see on juba 7 inimest + käru mõtekam juba buss osta ))
muidugi 7kesi on autos lõbusam aga kas sa ostad auto et teisi sõidutada?
muidugi see on sulle otsustada, kuid mina ei teeks auto ostul 7 koha olemasolu määravaks. Kui sul pere on 5+ siis soovitan juba väikest bussi.
XC90 D5 136kw

S60P24
Uustulnukas
Postitusi: 3
Liitunud: 09 Mär 2012, 14:26
Asukoht: Tallinn

Re: xc90 head ja vead/bensiin vs diisel jne.

PostitusPostitas S60P24 » 11 Nov 2015, 10:23

Ei ole paraku Olegi seisukohtadega päris nõus. Oman 7-kohalist XC90-t ja räägin täiesti omade kogemuste baasilt.
* 5-kohaline ei saa olla kuidagi parem 7-kohalisest, sest 7-kohaline on sisuliselt ju 5-kohaline ekstra kahe istme võimalusega. Kui 7-kohalisel kaks tagaistet alla lasta, on pagasiruum ju sama 5-kohalisega. Miks sellisel juhul 5-kohaline parem on? (Kas raadiota auto on parem kui raadioga? Kui sa palju muusikat ei kuula, siis las olla enamasti väljalülitatud, kuid vahest ehk tahad siiski uudiseid kuulata?)
* Kui 6. ja 7. iste on üleval, siis otse loomulikult ei paiguta sinna lisaks lapsevankrit ja muud seitsme inimese kuu aja toidumoona. 7-kohalisena mahuvad sinna keskpärased seljakotid, poekotid vms. Kuid igapäevasteks toimetusteks samas ikkagi piisav.
* Minu pere on 5-liikmeline, sealjuures kõige pisem on lapsevankri tarbija. Põhiline kasutusmuster on selline, et tagumisest reast on üleval vaid üks pool, ehk kuues iste. Seitsmes on alla lastud asendis ja selle koha peale mahub kenasti lapsevanker. Kõik muud kotid ja pagas lisaks ja lihtsasti. See on tegelikult hämmastavalt suur ja mugav pereauto. Suuremad lapsed on alati tunglemas tagumisse ritta istuma, kui lapsevankrit kaasa ei vea. Need kohad on reaalselt ka kasutatavad ja lastele meeldib seal taga mingil põhjusel.
* Bussi eelistamine 7-kohalisele XC90-le ei olnud minu jaoks vähemasti vastuvõetav. Esiteks on busside välimus juba nagu bussil :) Teiseks ei tee Volvo selliseid busse (ega muu premium tootja peale MB). Lisaks oli soov saada kõrgendatud kliirensiga turvalist pereliikurit. Nendele kriteeriumitele saab lähedale vaid erilisem neliveoline MB Vito, kuid minu eelistus langes siiski XC90 kasuks - lihtsam leida, nägusam, ka soodsam.
* Veelkord - see, kui otsida 7-kohaline variant, ei tähenda veel, et alati peavad kõik 7 kohta täidetud olema. Kuid selle võimaluse tekitamine on hea ja mugav ettevalmistus juhuks, kui neid peaks aeg-ajalt vaja minema. Lastega peredele soovitan eriti. Samuti neile, kel palju sõpru ja hea naine, kes vahest viitsib mehi linnapeale viia/tuua :-)

Minu autol mootoriks 2.5T. Tahtsingi bensukat ja seda mootorit soovitati kui kõige pommikindlamat. Siiani väga rahul (pereautolik dünaamika olemas, kütusekulu mõistusepärane, remondivajadusega üllatanud pole, ainult korralised hooldusraamatupärased hooldused).

oleg
Kõva postitaja
Postitusi: 185
Liitunud: 21 Aug 2015, 09:45
Asukoht: Tartu

Re: xc90 head ja vead/bensiin vs diisel jne.

PostitusPostitas oleg » 11 Nov 2015, 21:31

=) ma ka räägin oma kogemuse baasil palju sõpru ei mahu ka 7kohalisee volvosse ))
aga tegelikult selle teemal võib lõpmatuseni vaielda. nagu mõned eelistavad sedani universaalidele jne..
tahtsin lihtsalt öelda ja et "mina ei teeks auto ostul 7 koha olemasolu määravaks"
XC90 D5 136kw

Kasutaja avatar
paikas
Foorumi veteran
Postitusi: 1280
Liitunud: 19 Apr 2010, 22:01
Asukoht: Nõo

Re: xc90 head ja vead/bensiin vs diisel jne.

PostitusPostitas paikas » 11 Nov 2015, 21:42

need 2 tagumist kohta xc90'l on jah ikka laste istmed, sest kui ise istusin sinna taha ni proovi pärast siis pidi keskmisi istmeid ettepoole jätma ning sellega jäi keskmisel real jalaruumi nii 5cm vähemaks
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.

kimssky
Uustulnukas
Postitusi: 1
Liitunud: 23 Aug 2020, 02:35

Re: xc90 head ja vead/bensiin vs diisel jne.

PostitusPostitas kimssky » 23 Aug 2020, 15:48

Mis te sellest https://www.auto24.ee/used/3399295 isendist arvate?


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist