Kui tahta ökonoomset raketti, siis madalsurveturboga mootor oli päris hea. Miks ise omal ajal valisin selle, sest LPT mootor on vabalthingav, millele natuke tõuget juurde antud. Linnas on ta särtsakas ja maanteel ka just hätta ei jää, seevastu nende võimsamate variantidega oligi see häda, et jõud tuli labidaga, aga foori alt saab dislapassat ikka enne minema. Mina ei kahetse valikut ja tippkiiruse saavutamiseks ei olnud ka ülemäära palju vaja..
Keskmine kütusekulu jäi mul 9 kanti, seevastu vana 10klapiline 850 ei saanud maanteel ka alla 10, oli seal midagi nahas või ei, heitgaas oli paigas ja ülevaatused läbis...
vanad mudelid on ruumikad, teise põlvkonna v70 siseruum on sama, mis esimesel, kuid kuna tagaiste on toodud ettepoole, on pagasiruum sama, aga mina enam oma 1.79m juures tagaistmel mugavalt ei tunne. Seevastu oma autos sai enda istme taha istuda nagu härra. Viimase otsa masinatel (kuni 2000), võib olla ka head nänni peal, kuid arvestama peab ülemineku elektroonikaga, ehk siis vana kere aga uuem elekter, seetõttu jäid omal paljud asjad külge pookimata, aga otseselt puudust ka ei tundnud.
Tagasilla puksid ei ole midagi kehv vahetada. Trapetsi puksid on eriti lihtsad, see oli vormistamise küsimus.. peavalu tegid need puksid, mis silda kere küljes hoiavad... Mina oma pea 4 aasta jooksul ei pdanud ka kordagi roolilati pärast muret tundma ning mugav ja vaikne sõit oli garanteeritud. Peale hammasrihma ja ühe rattalaagri, väga rohkem ei meenugi selle aja jooksul tehtud asjadest. Suht töökindel asi ja igal juhul bensukas, sest eelmine oli mul vana 2.5tdi ja see sõi talvel automaadi otsas ka ikka mehiselt, hoolimata sellest, et just mõni kuu varem oli remonditud kast alla pandud.