Volvo XC90 & S90 . Head & vead. Nõuandeid palun.

Igasugune abi auto ostu korral

Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel

ZirArgo
Uustulnukas
Postitusi: 1
Liitunud: 05 Aug 2022, 05:50

Volvo XC90 & S90 . Head & vead. Nõuandeid palun.

PostitusPostitas ZirArgo » 05 Aug 2022, 06:12

Tere, plaanis siis soetada endale üks antud mudelitest ..

Volvo XC90 D4/D5 aastast alates 2016 või siis Volvo S90 D4 ..samuti aastast alates 2016 .

Mis on head ja vead nendel mudelitel. Mis on Teie keskmine aastane hooldus ja remondi kulu. Mis on nende mudelite juures kõige rohkem tähelepanu väärt ja mida peaks kõige rohkem jälgima.

Halvad ja tugevad küljed ?

kloox
Foorumi veteran
Postitusi: 916
Liitunud: 28 Mai 2017, 13:39
Asukoht: Valga

Re: Volvo XC90 & S90 . Head & vead. Nõuandeid palun.

PostitusPostitas kloox » 05 Aug 2022, 15:23

Eks uuri kasutajate teemadest,aga silma jäänud 2 asja põhiliselt -mootor ja tagatuled(Too vast cc ja v kohta rohkem).Mu meelest need r4 on lärmakad.
S80D5 Aut+AWD;G31Xdrive;X5;L200 Teoorias olen tugev. :D

TheKris79
Kõva postitaja
Postitusi: 141
Liitunud: 24 Sept 2015, 12:41

Re: Volvo XC90 & S90 . Head & vead. Nõuandeid palun.

PostitusPostitas TheKris79 » 11 Aug 2022, 21:43

Varustusest sõltuvalt on kas vägagi mugav masin või natuke mitte nii mugav. Suurus on kohe päris hea (natuke isegi suurem kui vanem mudel XC90). Piisavalt titevigu aga vähemalt mul ei ole midagi erilist olnud.
Lahendatud tüüpvead minu masinal siis järgnevad ( hetkel 190tkm kellal)
1. Esituli vahetatud ( 2016 aastal olid ainsad sellise lahendusega ledid ees ning mul õnnestus praktiliselt uus tuli saada peaaegu pool muidu kuna bildelsbasen oli hinnavea teinud, muidu päris kallis 1400euri sest tuleb täis komplekt 2017a oma panna).
2. Katusetihend panoraamil lekkis ( mul ei olnud probleeme kuni pidin vahetama ja siis sain auto tagasi 2016 tavaversiooniga ning 3 korda tehti ümber et vett peaks - kontrollima peab pagasnikus paremal pool plastkopsiku alla ega vett pole olnud antud kohal on kaitsmekarp ja mingid moodulid ning kui õigel ajal jälile ei saa siis hiljem täis jamasi uuendatud kummitihend tuleb paigaldada tagumise klaasi tagumisse ãärde).
3. Tagumiste uste lukumehhanism lõpetab töötamise -6st kraadist edasi. Omal vahetasin 2020a versiooni vastu ja nüüd eelmine talv probleemi pole esinenud. Lihtsalt puhastusest ja kummilutist polnud kasu kuna mingi element oli juba oksüdeerunud.
4. Nüüdseks peaks vist kõigil tolle aasta masinatel uus tarkvara sisse lastud nii, et seda esipaneeli pimedaks minemist ei tohiks esineda enam.
5. Esimese aastakäigu mootoritel ilma selle power pulse vidinata oli probleem kolvirõngastega mis siis põhjustavad õlikulu. Tekkis ka mul see näht kuskil 25tuh km tagasi aga siis tegin Liqui Moly mootoripuhastusega 3 korda läbipesu ja kasutasin 5w30 õli lõpetuseks ning hetkel pole ühtegi tulpa õlilangust näinud.
6. Õhkvedrustust peab kontrollima kas on garantiikorras välja vahetatud või ei muidu suht kallis lõbu ja 2016 oli palju probleemseid masinaid ( minu omal vahetati 40tuh peal kogu süsteem välja uurisin ajalugu).
Rohkem hetkel ei tulegi midagi nendest probleemidest meelde.
Kütusekulu on vägagi normaalne arvestades auto suurust mootori väiksust ja võrrelduna vanema gen masinaga. Ei hakka siia rohkem kirjutama palju kulub aga ütlen, et see üks kord mis ma ennast kokku võtsin ja pingutasin ainult +10 piirkiirusest üle sõites ning linn/maantee 40/60 suhe ja sain 6.9. See siis vanainimese moodi sõites.
Inscription soft ventiga istmed on ikka väga mugavad ja nahk tundub väga vastupidav võrreldes vanema mudeliga. Ei teki pragusi.
Lisaks näeb siiani ka 7a hiljem päris tänapäevane välja.
Tavahoolduse kulu pole midagi rohkemat olnud kui õlivahetus ja ainult see varasemaks kutsutud ( oli vist 200tuh peal ja nüüd toodi 150ne peale) rihmavahetus oli üsna krõbeda hinnaga.

Mul muidugi ütles 1 turbodest üles ja see vahetus keskuses oleks väga kalliks läinud aga nokitsesin ise garaazis nii nädala jagu õhtuti ja sain tehtud (nüüd olen avastanud et neid ei olegi enam kasutatuna pakkumises - aasta tagasi oli mitmeid. Teagi kas on mingi probleem nendega ja ei taheta ka siin bildelsbasenis müüa). See juhtus enne seda kui selle mootoripuhastuse ette võtsin kuna kartsin, et äkki oli miskit seal õlis mis ringi käis ja turbo kanalid ummistas ning üle kuumutas aga ei teagi.
Kuna mulle meeldib isegi korras masinat koguaeg putitada siis kahjuks ei oska reaalset kasutuskulu öelda sest kogu aeg teen teisega midagi.
Kogu sisu lahti kiskunud ja mürasummutust lisanud igale võimalikule kohale.
Viimane seiklus oli maki võimendiga mis järsku otsad andis. Nüüdseks olen uue pannud ja vana lahti lammutanud, et teaksin mis viga oli ning hetkel tundub, et optikaplokis mingi kivi on läbi. Proovin korda teha siis tagavaraks olemas. Igatahes on see B&W süsteem üks parimatest originaal autoaudiotest kohe kindlasti. 2019a tehti mingi softi uuendus mis natuke bassi maha võtab, mina pole omale seda lasknud panna.

V90 nel on palju vähem probleeme kuna tuli aasta hiljem välja aga jah üksikutel juhtudel on need tagatulede luugiküljes olevad osad ära kustunud. Tagaruum on oluliselt väiksem kuna kaldub väga varakult alla ja limiteerib mahtu. Seetõttu kipun arvama et kindlasti vähem mahutav kui vanem xc70 või v70 aga võibolla eksin.

Vot pikk jutt aga siiani olen rahul ja tavaliselt meeldib kirjutada enamus asjad ilusti välja seega loodan et ära ei hirmutanud)).
2016 XC90 First Edition D5
2012 XC90 D5 R-Design
2014 S60 T6 R-Design


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist