Minu omal ka laiemad kui vaja, rehvid hetkel all ehk 225/45R17. Seda olid nii naastud, kui hetkel tuttuued suverehvid.
Mul teist marki auto paar aastat tagasi taolist nalja teinud (ebakindel sõita), kui amordid hakkasid läbi minema. TÜV testis läks läbi aga amplituud piiri pealne. Ennem amortide vahetust jõudis veel õli ka välja lasta. Pärast amortide vahetust oli kõik okei.
Aga kui juba amordid välja vahetatud (loodan et jutt ikka uutest varuosadest, mis külge läksid), samuti silladetailid, siis võiks juba mure olla lahenenud. Stabikad (või nende puksid - mul olnud auto millel stabika varras lihtsalt ära murdunud) ikka okei? Siis jääb valikusse vaid korralik sillastend ja rehvide-velgede üle vaatamine. Kuigi viimast kahte kahtlen sügavalt.
Ma olen näinud ka seda (naise auto), et auto on reaalselt tehniliselt korras, aga inimesele jääb lihtsalt pikemaks ajaks see ebakindel tunne sisse, kui ta sama autoga edasi liikleb mis tegelikult tehniliselt igati korras. Eks see ole õige, proovi kellegagi autod vahetada. Või tõesti võtku keegi Volvospetsialist masin lähema luubi alla.
Läinud nädalal istusin V50st XC70 rooli mitmeks päevaks. XC70 siis Suur, raske (missest et kõige võimsam D5 mootor), kõikus veidi rohkem, aga igati okei oli sõita. V50 oli selle kõrval kui rööbastel liikuv jäik ja konkreetne tramm
-e-
Läks meelest kirjutada ennem. Üks tähelepanek mida olen kohanud pooleveolistel ehk esisillaveoga autodel. Kui taga veljed on kõverad või viskavad, on sama efekt ehk ebastabiilne sõit. Kui palju ära, on ka vibreerimist tunda. Palju olemasolevatele velgedele tasakaalustusi külge on pandud? Viimase sarnase näite peal oli hea, kus ostetud masinal oli ühel veljel 130 grammi tasakaalustusi. Veljed sirgestusse, vist 10 grammi läks tasakaalustusi tagasi ja mured lahendatud. Lisaks oli näha, kuidas velgedega on agressivselt äärekivisid rünnatud ehk välisring korralikult ära retsitud.