Tervist!
Pöördun foorumlaste poole, ehk saab järgmise auto kohta rohkem infot:
http://www.auto24.ee/1026133
Kohapeal vaatamas käies ilmnes: parem tagatiib üsna roostes nurgaga, tagatiiva kohal klaasi tihendil värvimise jäljed, juhipoolne peegel pöletusjälgedega, juhiuksel sissemurdmis(katse?) jäljed (tihendid nurgast katki), tagauste nahkpolstrid pisut katki tömmatud, kliima ei puhu külma öhku.
Elektroonika paistis töötavat, keskmiseks kütusekuluks näitas kompuuter 7,1l/100km. Proovisöidul esimeselt käigult önnestus mul auto esimeselt käigult teisele vahetades jönksutama panna (armatuuril süttis sel hetkel ka mootoriploki tuli). Kuigi töenäoliselt juhtus see sellepärast, et oman kogemust ainult bensiinimootoritega ja lihtsalt vahetasin käiku hooletult, siis küsimise peale tuli omanikult välja jutt, et lasi hiljuti puhastada 2 pihustit (oli olnud ca 200€) ning kolmas pidavat vajama hooldust. See jutt tekitas kahtlust ja auto esialgu jäi ostmata. Kahtlustan, et autol vöib olla varjatud vigu, mille remont vöib liiga kulukaks osutuda.
Auto on Eestis registreeritud 2012, osteti Pölvast. Mootor oli "liiga" puhas. Küljes saksakeelsed kleepsud.
Oskab keegi ehk midagi täiendada vöi omab mingisugust infot?
Kas IA annab infot ka lihtsalt VIN koodi alusel telefonitsi?
Volvo V70 II gen D5 120kw
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel
- indikaator
- Uustulnukas
- Postitusi: 7
- Liitunud: 14 Dets 2010, 18:20
- Asukoht: Tallinn
Re: Volvo V70 II gen D5 120kw
Sellise hinnaga sellist autot ostes on IA ostueelne kontroll kohustuslik. Kui tõsine huvi auto vastu, siis ei ole IA summa nii märkimisväärne väljaminek. Hiljem võib palju ebameeldivaid üllatusi välja tulla.
Juba see, et mootorituli süttis, pole hea märk.
Juba see, et mootorituli süttis, pole hea märk.
S60 2.4D 02' man.
V70 2.5tdi 98' aut.
V70 2.5tdi 98' aut.
-
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Okt 2012, 21:47
Re: Volvo V70 II gen D5 120kw
Jutu põhjal arvan et ei tasu end rohkem selle autoga vaevata.
Re: Volvo V70 II gen D5 120kw
Järsku süttis veojõukontrolli tuli? Eriti veel, kui auto jõnksutas ja ratas pidamise kaotas. Kui mootorituli põlema läheb, siis naljalt kohe ära ei kustu. Kustuma peaks alles siis, kui auto seisma jätta ja uuesti käivitada.
E: teistkordsel lugemisel märkasin, et tule kustumisest juttu ei olnud.
E: teistkordsel lugemisel märkasin, et tule kustumisest juttu ei olnud.
- indikaator
- Uustulnukas
- Postitusi: 7
- Liitunud: 14 Dets 2010, 18:20
- Asukoht: Tallinn
Re: Volvo V70 II gen D5 120kw
Kusjuures siiski see süttiski ainult hetkeks. Tähistasin tulukese sinise ringiga järgmisel pildil: http://www.upload.ee/image/3431821/1.JPG
Samal hetkel süttis ka teisi tulesid hetkeks. Kuna silmad olid siiski rohkem tee peal siis pole kindel, missugused teistest süttisid, igatahes mitte kõik.
Muideks nendele, kes kunagi hiljem seda teemat lugema juhtuvad, siis tagantjärele uuritud info põhjal ei tohiks olla selliste pihustite "puhastamine" võimalik ning pihustite vahetamise korral tuleks arvestada üsna korraliku väljaminekuga - D5 puhul 5 pihustit, ca 300€ tükk.
Igatahes, seekord jäi diisel kahjuks/õnneks ostmata ja olen nüüd juba 2 nädalat ja 2000 km hiljem rahulolev V70 (2003a; 2,4 bensiin 103kW) omanik olnud.
Samal hetkel süttis ka teisi tulesid hetkeks. Kuna silmad olid siiski rohkem tee peal siis pole kindel, missugused teistest süttisid, igatahes mitte kõik.
Muideks nendele, kes kunagi hiljem seda teemat lugema juhtuvad, siis tagantjärele uuritud info põhjal ei tohiks olla selliste pihustite "puhastamine" võimalik ning pihustite vahetamise korral tuleks arvestada üsna korraliku väljaminekuga - D5 puhul 5 pihustit, ca 300€ tükk.
Igatahes, seekord jäi diisel kahjuks/õnneks ostmata ja olen nüüd juba 2 nädalat ja 2000 km hiljem rahulolev V70 (2003a; 2,4 bensiin 103kW) omanik olnud.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist