Volvo 240 2.3 85kw 1992a Rakveres
Postitatud: 09 Mär 2013, 10:57
http://www.auto24.ee/used/1206656
Sai käidud seda autot vaatamas,kuna meili teel ainuke küsimus oli ja hiljem ka telefonis,et mis korras kere on?Vastuseks tuli,et ainuke viga mis on,et tagatiiva sees 5x5mm auk,muidu on kere nagu uus ja tehnikapoolepealt on tehtud kapremont.Telefoni ja meili jutu põhjal oli kindel plaan selle volvoga Tallinasse sõita,aga pettumus oli üsna suur.
Kohale jõudes tundus 10m kauguselt vaadates suht viisakas,lähemalt uurides oli vigasid niipalju,et ei jõua kõike vist ära isegi nimetada.
See auk mida kirjas ja telefoni teel mainiti oli tõesti olemas,lisaks puudusid tiivakaartel need servad mis on küljepealt 90 kraadise nurga alt sisse keeratud,tiivakaared olid spreiga otse rooste peale üle värvitud.Koobastest võis vaadata salongi sisse.Tagastange oli miskise teise auto oma ja tagaluugi numbritulede ümbrus oli sellises seisukorras,et koju jõudes oleks nr tuled sealt vast välja pudenenud.
Puudus ühe ukse iluliist.Vasaku esitiiva sees oli keegi vist kruvikeerajaga tõmmanud 2cm sügavuse ja 20 cm pika vao.Vasaku tagumise ukse üleval servas oli värv maas.Parema esitiiva sees oli lihtsalt mõlk ja esituled olid erinevad.Kuna selgus et kere on suht otsa saanud siis ei hakanud tehnikapoolt üldse vaatamagi,kuigi kapremonditud mootor töötas klõbinaga ja omaniku sõnul oli hakanud tagarattalaager undama, ütles,et ega see nii hull ka pole ja vast jääb järgi
Tagumine toonkile oli ka puudu.Point on selles,et kui müüakse projekti autot,siis võiks seda ka öelda,mitte valetada et auto on nagu uus.Tänu sellele müüale,sais siis raisatud palju aega ja raha et poole Eesti peale minna roostehunnikut vaatama.
Sai käidud seda autot vaatamas,kuna meili teel ainuke küsimus oli ja hiljem ka telefonis,et mis korras kere on?Vastuseks tuli,et ainuke viga mis on,et tagatiiva sees 5x5mm auk,muidu on kere nagu uus ja tehnikapoolepealt on tehtud kapremont.Telefoni ja meili jutu põhjal oli kindel plaan selle volvoga Tallinasse sõita,aga pettumus oli üsna suur.
Kohale jõudes tundus 10m kauguselt vaadates suht viisakas,lähemalt uurides oli vigasid niipalju,et ei jõua kõike vist ära isegi nimetada.
See auk mida kirjas ja telefoni teel mainiti oli tõesti olemas,lisaks puudusid tiivakaartel need servad mis on küljepealt 90 kraadise nurga alt sisse keeratud,tiivakaared olid spreiga otse rooste peale üle värvitud.Koobastest võis vaadata salongi sisse.Tagastange oli miskise teise auto oma ja tagaluugi numbritulede ümbrus oli sellises seisukorras,et koju jõudes oleks nr tuled sealt vast välja pudenenud.
Puudus ühe ukse iluliist.Vasaku esitiiva sees oli keegi vist kruvikeerajaga tõmmanud 2cm sügavuse ja 20 cm pika vao.Vasaku tagumise ukse üleval servas oli värv maas.Parema esitiiva sees oli lihtsalt mõlk ja esituled olid erinevad.Kuna selgus et kere on suht otsa saanud siis ei hakanud tehnikapoolt üldse vaatamagi,kuigi kapremonditud mootor töötas klõbinaga ja omaniku sõnul oli hakanud tagarattalaager undama, ütles,et ega see nii hull ka pole ja vast jääb järgi
Tagumine toonkile oli ka puudu.Point on selles,et kui müüakse projekti autot,siis võiks seda ka öelda,mitte valetada et auto on nagu uus.Tänu sellele müüale,sais siis raisatud palju aega ja raha et poole Eesti peale minna roostehunnikut vaatama.