Klamber 740 '84
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Klamber 740 '84
Otsustasin, et uus pill vajab ikka uut teemat. Ja vaja natuke siin korda luua, et elu päris välja ei sureks.
Ühesõnaga selline aparaat leidis tee minu juurde. Otsitud tegelikult päris pikalt. Suvel sai meelehetes enamik müügis olevates tagaveolistest läbi vaadatud. Ostes oli selline kahevahel seis, ei old päris see aga täna võib kokkuvõttes öelda et tegelt päris tore asi. Tegemist jagub sellegipoolest. Päris pikalt eestis olnud masin nagu ka numbrist näha, aga õnneks talve pole näinud. Kuskil vanakese käes oma lihtsat elu veetnud. Enamus aega ilmselt seisnud.
84 aasta on 740 puhul teatavasti esimene väljalase. B230K 84kw teeb võrdlemisi moodne karpa tolle aja kohta, vaakumjuhtimise, elektronsüüte, detoanduri jms-ga. GL varustus mingeid lisasid ei paku. Ok tulekojamehed olid ees, enam mitte. Aga less is more.
Algus oli selline:
Siis selline:
Nüüd selline:
Mõneda asjad veel vaja korda teha, siis nagu hakkab looma. Kellegil beeze salongijuppe üle on võib mulle pakkuda.
Ühesõnaga selline aparaat leidis tee minu juurde. Otsitud tegelikult päris pikalt. Suvel sai meelehetes enamik müügis olevates tagaveolistest läbi vaadatud. Ostes oli selline kahevahel seis, ei old päris see aga täna võib kokkuvõttes öelda et tegelt päris tore asi. Tegemist jagub sellegipoolest. Päris pikalt eestis olnud masin nagu ka numbrist näha, aga õnneks talve pole näinud. Kuskil vanakese käes oma lihtsat elu veetnud. Enamus aega ilmselt seisnud.
84 aasta on 740 puhul teatavasti esimene väljalase. B230K 84kw teeb võrdlemisi moodne karpa tolle aja kohta, vaakumjuhtimise, elektronsüüte, detoanduri jms-ga. GL varustus mingeid lisasid ei paku. Ok tulekojamehed olid ees, enam mitte. Aga less is more.
Algus oli selline:
Siis selline:
Nüüd selline:
Mõneda asjad veel vaja korda teha, siis nagu hakkab looma. Kellegil beeze salongijuppe üle on võib mulle pakkuda.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Klamber 740 '84
Sebi taha ka usa tuled, kus gabariit on all tule nurgas
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Klamber 740 '84
Tore on näha, et kandilisi masinaid foorumisse juurde tuleb!
USA tuled olid endal riiulis või pidid neeru andma vahetuseks? Olen jälginud, et need liiguvad portaalides ikka ajuvaba raha eest kohati
USA tuled olid endal riiulis või pidid neeru andma vahetuseks? Olen jälginud, et need liiguvad portaalides ikka ajuvaba raha eest kohati
boxy, but good.
Re: Klamber 740 '84
Tanel kirjutas:Sebi taha ka usa tuled, kus gabariit on all tule nurgas
Mõte on ahvatlev, aga ei ei tea kas leiab ka viisakad, häid asju ei müüda või siis jälle pool auto hinda.
cuda kirjutas:USA tuled olid endal riiulis või pidid neeru andma vahetuseks? Olen jälginud, et need liiguvad portaalides ikka ajuvaba raha eest kohati
Jah enamvähem, prantsusmaale läks neer. Võibolla peab veel ühed otsima, tahaks et oleks kerele väärilised aga sain enamvähem komplekti. Üks kroom tükk natuke tuhm nurgast, muidu kõik tükid isegi terved. Tulede eelarve on korralikult ületatud, tuleemente kõvasti otsitud. Hetkel on põhituled Hella H4 ja kaugtuled odavad Neolite. Nurga, alumiste ja gabariitide (mis on põhitules) ühendamine on veel küsimärk. E märgid peal ja võib ülevaatusle minna sirge seljaga, kui nad just ei märka et mõni pirn ei ole ühendatud. Erinevaid variante palju kuidas. Originaalis suund all valges ribas, nurk orants nurgatuli ja euroopa mõistes gabariiti pole. Hetkel on esitules 7 erinevat niiti mida põletada. Kui kellelgi tekib küsimus siis mul kõvasti koode kirja pandud mida sinna panna ette. Ja ei saa kurta, uued elemendid näitavad täitsa viisakalt.
Re: Klamber 740 '84
Kena!
Seal tagatule välimises nurgas võivad pirnide jaoks avad olemas olla. 88. aasta mudelil olid. Sisse sobis pisike 5 või 3 W pirn koos sokliga.
Seal tagatule välimises nurgas võivad pirnide jaoks avad olemas olla. 88. aasta mudelil olid. Sisse sobis pisike 5 või 3 W pirn koos sokliga.
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
Re: Klamber 740 '84
Läks lihtsalt. Vaatasin ja täitsa olemas, saab pagassist pirni sisse pista. Seal vist käib vanakooli kummisokliga mingi pirn.
Ühtlasi selgus, et seal on pragu. Ja tuli ise ka liiga uus 89.
Edit:mõeldud tehtud. Plastik soklid olid mul olemas ja sinna 5W5 pirn sisse.
Ühtlasi selgus, et seal on pragu. Ja tuli ise ka liiga uus 89.
Edit:mõeldud tehtud. Plastik soklid olid mul olemas ja sinna 5W5 pirn sisse.
Viimati muutis Klamber, 30 Apr 2023, 19:16, muudetud 1 kord kokku.
Re: Klamber 740 '84
axo kirjutas:Kobe Volvo naabermajast .
Tänud jah! Ega sul endalgi pole õnnestunud märkamatuks jääda.
Mis siis vahepeal tehtud:
Udukad õnnestus leida Rumeeniast. Kollased originaalid, küll mitte volvo karbis, nende eest on tavaks küsida topelt. Volvo ise kasutas mustasid serva kinnitustükke.. Nüüd vaja põllele augud tekitada ja natuke juhet vedada.
Ja siis tuleb märkida et sellise autoga on lust ülevaatusel käia:) CO näit oli isegi alla KATiga auto lubatud 0,3 Segu oli nii lahjaks keeratud. Ilmselt peab Speedsterit külastama ja karpat natuke keerama. Äkki saab mõne hobuse ka juurde.
Ja daily look tagasi.
PS jätkuvalt otsin tagapõlle, ilma konksu avata ja võiks muidu ka enamvähem sirge olla.
Re: Klamber 740 '84
Väga stiilne + kena värv, kas tagumine helkurpaneel on ka listis?
Re: Klamber 740 '84
iceone kirjutas:Väga stiilne + kena värv, kas tagumine helkurpaneel on ka listis?
Panin korra külge aga võtsin sama targalt ära. Liiga Audi 200. Võibolla tumedate tagatulede ja mingit teist värvi kerega töötaks. Kes tahab võib omale saada.
Re: Klamber 740 '84
Klamber kirjutas:Udukad õnnestus leida Rumeeniast.
tradera voi rumeenia kohalik sait?
Otsin volvo 300 vidinaid/lisasid.
Re: Klamber 740 '84
diivan kirjutas:tradera voi rumeenia kohalik sait?
Ebay. Ega sealt midagi sellist, mida osta kannatab, tihti just ei leia. Üldiselt on küll nii, et kirjutad volvo udutuli ja annab vasteks 30a vanad katkise klaasiga asjad 3x hinnaga.
Traderast leidsin küll sellise asja. Tuleb tunnistada, et just mitte liiga ergonoomiline. Võib öelda lausa ebamugavalt suur
Ja need on imekombel letikaup.
Re: Klamber 740 '84
18x8,5 et6 215/40 rehviga ikka ei tööta selle kere all. Sellepärast ka skandinaavia sõidab 215/35-ga, mis on läbimõõdult liiga väike selle kere alla.
Kuna koopaid lõigata ega rullida pole plaanis, siis pidi midagi muud proovima.
17x8 et7 215/45 rehviga juba andis parema tulemuse taga.
Nüüd on ettekujutus olemas, mis siia kere alla saab panna, ilma et midagi kuhugi vastu käiks. Ees sama velg 5mm õhema flantsiga ehk et12. Kartsin et hakkab välja keerates vastu pikivarrast käima aga hetkel kõik hea.
Kuna koopaid lõigata ega rullida pole plaanis, siis pidi midagi muud proovima.
17x8 et7 215/45 rehviga juba andis parema tulemuse taga.
Nüüd on ettekujutus olemas, mis siia kere alla saab panna, ilma et midagi kuhugi vastu käiks. Ees sama velg 5mm õhema flantsiga ehk et12. Kartsin et hakkab välja keerates vastu pikivarrast käima aga hetkel kõik hea.
Re: Klamber 740 '84
korralik valik volvosi. pole vist juhuslikult ühele pildile sattunud
boxy, but good.
Re: Klamber 740 '84
Väga viis! USA tuli teeb ikka imesid 700-se tellisega!
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist