molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
Anomaalia on lahendatud.Probleem oligi esimeses padjas mille tootjaks on Impergom.Panin tagasi vana padja mis oli originaal ja müsteerium lahenes.Seega oli algne vibra tingitud hoopis tagumisest ja alumisest padjast mis oli visuaalselt tümad.Veel on jäänud lahendada aku tühjenemise probleem.Tundub, et tegemist on tüüpveaga mille põhjustab alarmi pasunas olevad akud mis on reeglina õhtal.Gljuk arvas, et võtaks kaitsme välja ja progeks kogu krempli välja et veakoodi ei annaks.Mingi aeg lasen ka kliima üle kontrollida, et suvele vastu minnes kõik töötaks.
Volvo XC90 - 2011 - ise sõitsin ja nautisin
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
hea et said vibrale jälile. kui sa nüüd signa välja kodeerid siis ei tööta ju ka uste lukku panemine.
Volvo XC90 - 2004
Volvo XC60 - 2011
Volvo XC60 - 2011
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
marko1975 kirjutas:kui sa nüüd signa välja kodeerid siis ei tööta ju ka uste lukku panemine.
Miks?
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
Veel üks kummaline anomaalia mis kummitab.Nimelt on tihti ees parema nurga all väike niiske koht jahutsuvedelikku.Samas ei ole 3 nädala jooksul jahtusvedeliku tase langenud.Võimalik et immitseb minimaalselt, aga tundub et varsti peab radikata vahetama hakkama.
Volvo XC90 - 2011 - ise sõitsin ja nautisin
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
Kas on keegi patjade korrasolekut ka sedasi kontrollinud ?
https://www.youtube.com/watch?v=QxR3eLkIoZQ
https://www.youtube.com/watch?v=QxR3eLkIoZQ
Volvo XC90 - 2011 - ise sõitsin ja nautisin
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
Jah, mul ostueelses kontrollis ka mehaanik kontrollis samal viisil.
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
molymees kirjutas:Kas on keegi patjade korrasolekut ka sedasi kontrollinud ?
https://www.youtube.com/watch?v=QxR3eLkIoZQ
Lihtsam suitsumasinaga kontrollida lekkeid, saab ise ehitada väga odavalt
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
Anomaalia aku tühjenemisga jätkub.Kasutaja gljuk abiga progesime alarmi pasuna välja ja kaitse ka välja.Täna õhtuks oli aku taas kutu.On äkki ideid kust kohast leket otsima hakata ?
Volvo XC90 - 2011 - ise sõitsin ja nautisin
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
Kui korralikult läheneda, sìis lekete otsimine ja leidmine on 2-3tunnine ettevõtmine.
On ka nii olnud, et vahest vool lekib ja teine kord mitte. Siis on keerulisem
On ka nii olnud, et vahest vool lekib ja teine kord mitte. Siis on keerulisem
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
- Paranormal
- Kõva postitaja
- Postitusi: 174
- Liitunud: 13 Juun 2011, 15:31
- Asukoht: Tallinn
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
Pole päris kindel et sul sateliitraadio moodul on kuid olen ühe Volvoga sellega maadelnud:
https://www.volvo-forums.com/threads/si ... ery.97943/
Lühidalt siis moodul jääb ärkvele ja sagedust otsima ning tõmbab aku tühjaks.
Raviks on toitepistik tagant ja valguskaablile selline ''loop'' kaabel otsa:
https://www.fcpeuro.com/products/volvo- ... 83#fitment
Küll aga tormata ei tasu, tester külge ja vaadata palju (milli)ampreid masin sööb siis kui ta magab ning uuesti vaadata siis kui moodulil pistik tagant ära on.
Masin millega tegelesin oli muidugi lõpuks ka genekas peetis pidevast krokodillitamisest.
https://www.volvo-forums.com/threads/si ... ery.97943/
Lühidalt siis moodul jääb ärkvele ja sagedust otsima ning tõmbab aku tühjaks.
Raviks on toitepistik tagant ja valguskaablile selline ''loop'' kaabel otsa:
https://www.fcpeuro.com/products/volvo- ... 83#fitment
Küll aga tormata ei tasu, tester külge ja vaadata palju (milli)ampreid masin sööb siis kui ta magab ning uuesti vaadata siis kui moodulil pistik tagant ära on.
Masin millega tegelesin oli muidugi lõpuks ka genekas peetis pidevast krokodillitamisest.
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
Paranormal kirjutas:Pole päris kindel et sul sateliitraadio moodul on kuid olen ühe Volvoga sellega maadelnud:
https://www.volvo-forums.com/threads/si ... ery.97943/
Lühidalt siis moodul jääb ärkvele ja sagedust otsima ning tõmbab aku tühjaks.
Raviks on toitepistik tagant ja valguskaablile selline ''loop'' kaabel otsa:
https://www.fcpeuro.com/products/volvo- ... 83#fitment
Küll aga tormata ei tasu, tester külge ja vaadata palju (milli)ampreid masin sööb siis kui ta magab ning uuesti vaadata siis kui moodulil pistik tagant ära on.
Masin millega tegelesin oli muidugi lõpuks ka genekas peetis pidevast krokodillitamisest.
Õnneks ma krokodille ja boosterit ei kasuta.Pigem akulaadija.
Volvo XC90 - 2011 - ise sõitsin ja nautisin
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
Täna toodi prooviks Seletroni pedalbooster.
Peaks natuke mootorit "ergutama".Kui keegi on veel huvitatu proovima siis insatll peaks aega võtma umbes 5 min.
Tootja on siis : https://seletron.com/en/shop/volvo/xc90 ... w-2400ccm/
Peaks natuke mootorit "ergutama".Kui keegi on veel huvitatu proovima siis insatll peaks aega võtma umbes 5 min.
Tootja on siis : https://seletron.com/en/shop/volvo/xc90 ... w-2400ccm/
Volvo XC90 - 2011 - ise sõitsin ja nautisin
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
Eile sai ka soetatud tagumine pagasiruloo.
Volvo XC90 - 2011 - ise sõitsin ja nautisin
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
Järgmiseks on Veremonis aeg kinni pandud ja pöördklapid lähevad välja.Veel vaja voolulekkega tegeleda ja piduri- ning roolivõimuõli ära vahetada.
Volvo XC90 - 2011 - ise sõitsin ja nautisin
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
Paranormal kirjutas:Pole päris kindel et sul sateliitraadio moodul on kuid olen ühe Volvoga sellega maadelnud:
https://www.volvo-forums.com/threads/si ... ery.97943/
Lühidalt siis moodul jääb ärkvele ja sagedust otsima ning tõmbab aku tühjaks.
Raviks on toitepistik tagant ja valguskaablile selline ''loop'' kaabel otsa:
https://www.fcpeuro.com/products/volvo- ... 83#fitment
Küll aga tormata ei tasu, tester külge ja vaadata palju (milli)ampreid masin sööb siis kui ta magab ning uuesti vaadata siis kui moodulil pistik tagant ära on.
Masin millega tegelesin oli muidugi lõpuks ka genekas peetis pidevast krokodillitamisest.
Tundub tegemist oligi sama mooduliga.Tänud kasutajale gljuk kes asjale lahenduse leidis.
Volvo XC90 - 2011 - ise sõitsin ja nautisin
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist