Paranormali S60 D3 2011
Postitatud: 10 Jaan 2022, 20:31
Tervitused kaasfoorumlastele!
Vahepeal on hunnik volvosid läbi käidud ning lõpuks olen ka ühe juurde pidama jäänud.
Rootsist on ta pärit, kapoti all on D5204T3, kastiks TF-80SC ning Eesti kliimas vajalikud lisad on ka olemas. Kahjuks või õnneks on tal hele kaltsusisu. VINi järgi väidab ta end 2012 mudel olema.
Mainimist väärt lisad:
Tehase eel- ja sõidusoojendi
4x peeruküte
ABL xenonid
Start-stop
BT kõnedeks ja muusika kuulamiseks
Boonuseks tulid kaasa talverehvid eraldi 17" originaalvelgedel, mis kahjuks nii väga boonuseks ei olnudki Talvekad lõugasid hullemini kui viimase piiri peal olevad rattalaagrid..
Eelmine omanik pani veel uue aku, esiklaasi, paagi kütust täis.
Teema jääb rohkem remondipäevikuks, st. kogun tegemiste ajaloo siia teemasse kokku.
Tehtud siiamaani:
*Kkastis osaline õlivahetus, uus Volvo kleeps roolile ning tehnokontroll Veremonis läbisõidul 257tkm
*Kerge poleer ja keraamika kerele ja klaasidele, salongile keemiline
*Hooldus(2x õlivahetus, kõik filtrid, rv süsteemi läbipesu), õliks Total 0w-30 A5/B5. Läbisõit 259329
*Tagasillas uued kettad, klotsid, suportid, uus pidurivedelik, pikiõõtsa puksid
*Esisillas uued rattalaagrid, õõtsad, tugilaagrid ja padjad, rooliotsad ja vardad + sillastend ja lisaks veel kastipadi möödaminnes
*Hammasrihma kmpl, soonrihma kmpl, kliimarihm, jahutusvedelik, mootori ülemine tugivarras läbisõidul 260268
*Led numbrituled:
Tagumine juhipoolne velg läks soojaks, kostus ka kahtlast viginat. Veremoni poolne kontroll kinnitas, et tagapidur jääb peale.
Plaanis oli kerge tagapidurite määrimine.. läks aga keerulisemalt.
Tegelikult olid klotsid ja kettad hiljuti vahetatud kuid seal oli tegijal midagi nihu läinud. Klotsid sain kanduri küljest haamriga lahti ja ketas oli juba ebaühtlaselt kulunud. Sellega jama ei lõppenud, varasemalt oli ka el. käsipiduri mootori korpus katki tehtud. Eraldi mootorit saada ei olnud. Said uued suportid ja muu pudru uued, puhastasin kandurid ning tegin pidurivedeliku vahetuse.
Veermiku remont algas ühest ulguvast rattalaagrist, muud pulgad olid lihtsalt sellised poolpidused ning tahtnuks peatset vahetust. Aga paraku ma juba olen selline, poolpidusega ka rahul ei ole ja öösel magada ei saa kui asjad korras ei ole.
Edasised plaanid:
*Pihusti pistikud vahetada
*Võib-olla vaakumpumba tihend
*Esituled lakkida
*Kastist 12L õli läbi loputada südamerahuks. Õli valiku osas pole veel otsustanud kas jws3309 või 3324
Edaspidistest tegemistest proovin võimalikult palju pildimaterjali lisada.
Vahepeal on hunnik volvosid läbi käidud ning lõpuks olen ka ühe juurde pidama jäänud.
Rootsist on ta pärit, kapoti all on D5204T3, kastiks TF-80SC ning Eesti kliimas vajalikud lisad on ka olemas. Kahjuks või õnneks on tal hele kaltsusisu. VINi järgi väidab ta end 2012 mudel olema.
Mainimist väärt lisad:
Tehase eel- ja sõidusoojendi
4x peeruküte
ABL xenonid
Start-stop
BT kõnedeks ja muusika kuulamiseks
Boonuseks tulid kaasa talverehvid eraldi 17" originaalvelgedel, mis kahjuks nii väga boonuseks ei olnudki Talvekad lõugasid hullemini kui viimase piiri peal olevad rattalaagrid..
Eelmine omanik pani veel uue aku, esiklaasi, paagi kütust täis.
Teema jääb rohkem remondipäevikuks, st. kogun tegemiste ajaloo siia teemasse kokku.
Tehtud siiamaani:
*Kkastis osaline õlivahetus, uus Volvo kleeps roolile ning tehnokontroll Veremonis läbisõidul 257tkm
*Kerge poleer ja keraamika kerele ja klaasidele, salongile keemiline
*Hooldus(2x õlivahetus, kõik filtrid, rv süsteemi läbipesu), õliks Total 0w-30 A5/B5. Läbisõit 259329
*Tagasillas uued kettad, klotsid, suportid, uus pidurivedelik, pikiõõtsa puksid
*Esisillas uued rattalaagrid, õõtsad, tugilaagrid ja padjad, rooliotsad ja vardad + sillastend ja lisaks veel kastipadi möödaminnes
*Hammasrihma kmpl, soonrihma kmpl, kliimarihm, jahutusvedelik, mootori ülemine tugivarras läbisõidul 260268
*Led numbrituled:
Tagumine juhipoolne velg läks soojaks, kostus ka kahtlast viginat. Veremoni poolne kontroll kinnitas, et tagapidur jääb peale.
Plaanis oli kerge tagapidurite määrimine.. läks aga keerulisemalt.
Tegelikult olid klotsid ja kettad hiljuti vahetatud kuid seal oli tegijal midagi nihu läinud. Klotsid sain kanduri küljest haamriga lahti ja ketas oli juba ebaühtlaselt kulunud. Sellega jama ei lõppenud, varasemalt oli ka el. käsipiduri mootori korpus katki tehtud. Eraldi mootorit saada ei olnud. Said uued suportid ja muu pudru uued, puhastasin kandurid ning tegin pidurivedeliku vahetuse.
Veermiku remont algas ühest ulguvast rattalaagrist, muud pulgad olid lihtsalt sellised poolpidused ning tahtnuks peatset vahetust. Aga paraku ma juba olen selline, poolpidusega ka rahul ei ole ja öösel magada ei saa kui asjad korras ei ole.
Edasised plaanid:
*Pihusti pistikud vahetada
*Võib-olla vaakumpumba tihend
*Esituled lakkida
*Kastist 12L õli läbi loputada südamerahuks. Õli valiku osas pole veel otsustanud kas jws3309 või 3324
Edaspidistest tegemistest proovin võimalikult palju pildimaterjali lisada.