Volvo 940 2.4tic → om606
Postitatud: 25 Nov 2020, 03:41
Sai siis Septembri algul soetatud "winter beateri" eesmärgiga oma esimene volvo milleks oli 940 2.4tic. Sai kohe algul pumbast kütust peale keeratud ja turbo rõhk sai toodud 1.5 bar juurde. Sain sõita sellega umbes 2 kuud kuni klapi murdumise tagajärjel see mootor kokku käis.
Kuna oli w210 pealt om606 kohe võtta siis sai otsustatud see sinna vahele istutada.
Mootorile sai paigaldatud om648 karteripõhi ja õlipump
Vasakul siis om606 pump ja paremal om648 oma
Käigukasti sooviks oli kindlasti manuaal ja seetõttu sai ostetud w203 2.2cdi 6 käiguline kast.
Siduriks sai valitud MB sprinteri sidurikomplekt ühemassilise hoorattaga
Sai veel sillatala lõigatud ja madalamaks keevitatud, et mootor madalamal istuks, pidi veel stabilisaatori kinnitused kere küljest lahti võtma ja pean veel kinnitused ümber tegema, et stabilisaatorit alla poole vähe saada.
Said tehtud veel mootorikäpad, mootoripadjad jäävad esialgu volvo originaalid
Volvo sillatalale sai keevitatud mersu sillatala küljest käigukasti padja kinnitus.
Kuna plaanis on autole jätta elektrooniline kõrgsurvepump siis sai soetatud DSL1 programmeeritav mootori juhtaju millega plaanis originaal pumbast suht viimast võtta .
Kuna oli w210 pealt om606 kohe võtta siis sai otsustatud see sinna vahele istutada.
Mootorile sai paigaldatud om648 karteripõhi ja õlipump
Vasakul siis om606 pump ja paremal om648 oma
Käigukasti sooviks oli kindlasti manuaal ja seetõttu sai ostetud w203 2.2cdi 6 käiguline kast.
Siduriks sai valitud MB sprinteri sidurikomplekt ühemassilise hoorattaga
Sai veel sillatala lõigatud ja madalamaks keevitatud, et mootor madalamal istuks, pidi veel stabilisaatori kinnitused kere küljest lahti võtma ja pean veel kinnitused ümber tegema, et stabilisaatorit alla poole vähe saada.
Said tehtud veel mootorikäpad, mootoripadjad jäävad esialgu volvo originaalid
Volvo sillatalale sai keevitatud mersu sillatala küljest käigukasti padja kinnitus.
Kuna plaanis on autole jätta elektrooniline kõrgsurvepump siis sai soetatud DSL1 programmeeritav mootori juhtaju millega plaanis originaal pumbast suht viimast võtta .