Täna otsustasin ka natuke nokkida ja tegin jahutussüsteemi lõpuni
BMW E36 T6, Moose
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: BMW E36 T6, Moose
Pool aastat läks küll aega, aga lõpuks võtsin ennast kokku (sest hullult oli vaja kiirendusele jõuda kuhu ma siiski ei jõudnud) ja panin pilli käima
Ühesõnaga vahepeal suurt midagi ei ole teinud, juhtmestikuga alustasin aga muu oli nii nagu muiste, kuniks siis ca 3 nädalat tagasi hakkasin spurtima Tartus toimuvaks Speedestiks.
Ega palju justkui teha enam polnudki, aga nagu ikka, siis pisiasju üksjagu. Küttetrass sai kokku, jahutussüsteemile viimased punnid said külge ja vedelik sisse, õlituse osa oli ka kenasti juba varasemalt lõpetatud. Ühesõnaga kiirelt tegin juhtmestiku valmis, ajule vajalikud modifikatsioonid ning oligi esimese käivituse aeg käes (selleks hetkeks oli muidugi kätte jõudnud speedestile eelnev päev). Peale mõningast asjade sättimist ja leiutamist (pole veel kõige pädevam ajupaigaldaja ega seadistaja), sai juba esimesed turtsatused kätte masinast. Natuke veel errorite kõrvaldamist ja laulma ta hakkaski.
Siinjuures siis paslik ka mainida, et see mootor on mul vedelenud juba ligemale 5 aastat ja käimas pole kunagi kuulnud.
Küll aga oli mul selleks hetkeks veel täielikult puudu nii sisselaske- kui väljalasketorustik, siis lugesin juba käima saamise võiduks, ning lõpetasin päeva paari külma õllega ja jäin ootama rahulikku laupäeva kamraadide sõiduoskuste hindamiseks
Nüüd aga olen vaikselt nokitsenud ka puudujäänud sõlmede valmimise kallal ja lõpp ei olegi enam nii kaugel. Tegemist veel jagub, aga tahaks loota, et lähinädalatel võib juba võtta tee ette maanteeametisse
Pilte näeb hetkel siit: https://imgur.com/a/ht1f4gl
http://www.youtube.com/watch?v=2x05owjEw5k
Ühesõnaga vahepeal suurt midagi ei ole teinud, juhtmestikuga alustasin aga muu oli nii nagu muiste, kuniks siis ca 3 nädalat tagasi hakkasin spurtima Tartus toimuvaks Speedestiks.
Ega palju justkui teha enam polnudki, aga nagu ikka, siis pisiasju üksjagu. Küttetrass sai kokku, jahutussüsteemile viimased punnid said külge ja vedelik sisse, õlituse osa oli ka kenasti juba varasemalt lõpetatud. Ühesõnaga kiirelt tegin juhtmestiku valmis, ajule vajalikud modifikatsioonid ning oligi esimese käivituse aeg käes (selleks hetkeks oli muidugi kätte jõudnud speedestile eelnev päev). Peale mõningast asjade sättimist ja leiutamist (pole veel kõige pädevam ajupaigaldaja ega seadistaja), sai juba esimesed turtsatused kätte masinast. Natuke veel errorite kõrvaldamist ja laulma ta hakkaski.
Siinjuures siis paslik ka mainida, et see mootor on mul vedelenud juba ligemale 5 aastat ja käimas pole kunagi kuulnud.
Küll aga oli mul selleks hetkeks veel täielikult puudu nii sisselaske- kui väljalasketorustik, siis lugesin juba käima saamise võiduks, ning lõpetasin päeva paari külma õllega ja jäin ootama rahulikku laupäeva kamraadide sõiduoskuste hindamiseks
Nüüd aga olen vaikselt nokitsenud ka puudujäänud sõlmede valmimise kallal ja lõpp ei olegi enam nii kaugel. Tegemist veel jagub, aga tahaks loota, et lähinädalatel võib juba võtta tee ette maanteeametisse
Pilte näeb hetkel siit: https://imgur.com/a/ht1f4gl
http://www.youtube.com/watch?v=2x05owjEw5k
Re: BMW E36 T6, Moose
Läbi suurte ponnistuste jõudsin nädalavahetusel toimunud edra nationals etapile..
Neljapäeva õhtul tuli sisse kerge saaleklõbin, mistõttu koheselt juba võistlusest loobusin. Tunnike kohvi joomist pani mõtlema, et võtaks vähemalt laiali ja näeks mis toimub. Kui saaled olid käes ning pidin nentima, et kõigi 6 silindri jagu kepsusaalesid otsas, siis loobusin taaskord
Ööotsa nutsin kodus patja ja hommikul läksin panin ikkagi jooksu värskemaid saalesid sisse, et saaks võistlema, sest no ei saa ometi nii lihtsalt alla anda
Tagantjärgi oli see hea otsus, sest vaatamata suhteliselt poolikule ja väga tagasihoidlikule seadele, väikesele ning lahtisele diffrile ja veovõllidele ning eelnevalt kummitanud mittekäimisele, terve laupäevase päeva sõitis pill nagu unistus ja saavutused üllatasid ennastki. Paraku pühapäeva hommikul viimases kvallitiirus tuli taas saalekolks sisse ja et mitte kaasvõistlejatelt peksa saada raja õlitamise eest, võtsin vastu otsuse rohkem mitte sõita.
Best ET: 12.80
Best Spd: 170
Best 60ft: 1.67
Best RT: 0.08
http://www.youtube.com/watch?v=nF2-sbscuq8
Neljapäeva õhtul tuli sisse kerge saaleklõbin, mistõttu koheselt juba võistlusest loobusin. Tunnike kohvi joomist pani mõtlema, et võtaks vähemalt laiali ja näeks mis toimub. Kui saaled olid käes ning pidin nentima, et kõigi 6 silindri jagu kepsusaalesid otsas, siis loobusin taaskord
Ööotsa nutsin kodus patja ja hommikul läksin panin ikkagi jooksu värskemaid saalesid sisse, et saaks võistlema, sest no ei saa ometi nii lihtsalt alla anda
Tagantjärgi oli see hea otsus, sest vaatamata suhteliselt poolikule ja väga tagasihoidlikule seadele, väikesele ning lahtisele diffrile ja veovõllidele ning eelnevalt kummitanud mittekäimisele, terve laupäevase päeva sõitis pill nagu unistus ja saavutused üllatasid ennastki. Paraku pühapäeva hommikul viimases kvallitiirus tuli taas saalekolks sisse ja et mitte kaasvõistlejatelt peksa saada raja õlitamise eest, võtsin vastu otsuse rohkem mitte sõita.
Best ET: 12.80
Best Spd: 170
Best 60ft: 1.67
Best RT: 0.08
http://www.youtube.com/watch?v=nF2-sbscuq8
Re: BMW E36 T6, Moose
Nonii seltsimehed. Paar kuud möödas, pill sai rahulikult marineerida lumehanges kuniks lõpuks ennast kokku võtsin ja paar nädalat tagasi transpordiametisse ümberehitustaotluse ära esitasin. Peale seda tuli ka kohe motivatsiooni, et leida mõned minutid edasi ehitamiseks
Kaevasin ta lumehangest välja, ajasin Kodukoera garaasi ja tõmbasime mootori pulkadeks, et kindlaks teha mis täpselt siis ulmelise õlirõhu ning saalekolina tekitas. Nagu arvatud, olid õlikanalite pimedamad nurgad üsna korralikku tavotti täis. Ilmselt oli seda seal enne kõvasti rohkem, sest 3km sõitnud õli ei tohiks kindlasti selline välja näha nagu ta nägi
Kindlasti oma osa oli ka ühes õlikanalis pesitsenud teadmata päritoluga kummitihendil, mis otsapidi peaaegu raamsaale vahel oli
Loomulikult siis kogu saalering tuksis koos väntvõlliga, aga valdavalt paistis ülejäänud mootor viisakas ja kui õnnestub üks sisse murdunud plokikaanepolt kätte saada, siis läheb sama mootor uute juppidega kokku tagasi
Kuna õige masina ehitamiseni endiselt kuidagi ei jõua, siis uuel hooajal sõidan bemmiga endiselt B klassis, aga kindlasti saab mõned modifikatsioonid, et lõpuks isiklikke rekordeid saaks sõita mida ka rekorditeks nimetada saaks
Kaevasin ta lumehangest välja, ajasin Kodukoera garaasi ja tõmbasime mootori pulkadeks, et kindlaks teha mis täpselt siis ulmelise õlirõhu ning saalekolina tekitas. Nagu arvatud, olid õlikanalite pimedamad nurgad üsna korralikku tavotti täis. Ilmselt oli seda seal enne kõvasti rohkem, sest 3km sõitnud õli ei tohiks kindlasti selline välja näha nagu ta nägi
Kindlasti oma osa oli ka ühes õlikanalis pesitsenud teadmata päritoluga kummitihendil, mis otsapidi peaaegu raamsaale vahel oli
Loomulikult siis kogu saalering tuksis koos väntvõlliga, aga valdavalt paistis ülejäänud mootor viisakas ja kui õnnestub üks sisse murdunud plokikaanepolt kätte saada, siis läheb sama mootor uute juppidega kokku tagasi
Kuna õige masina ehitamiseni endiselt kuidagi ei jõua, siis uuel hooajal sõidan bemmiga endiselt B klassis, aga kindlasti saab mõned modifikatsioonid, et lõpuks isiklikke rekordeid saaks sõita mida ka rekorditeks nimetada saaks
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist