Re: Indreku 960
Postitatud: 09 Nov 2020, 20:41
Jätkan siis oma 960 lugu. Kui auto sai seest puhtaks küüritud, nägi ta juba tunduvalt parem välja. Isegi sedavõrd hea, et tekkis esimest korda tahtmine kangist istme kaldenurka reguleerima hakata. Kuna ülejäänud osa oma elust nii madalates autodes ei istu, siis nõudis see alguses pisut kohanemist, aga see kõik on pisiasi.
Seda, mismoodi auto põrandamatid välja nägid, ma juba kirjeldasin. Edasi läks sõit kaasfoorumlane ddig juurde, kel hoovis õnneks üks esimese gene 960 seisis, millel ka õiged põrandamatid sees olid. Ladusin need maha ja tegin pildid kõigist neljast, ehkki ilmselt olnuks mõistlikum need tema käest laenuks nuiata. Aga piirdusin fotodega.
Järgmisena sai pöördutud sadulsepp24.ee poole, kel töökoda Kadaka autoturu läheduses. Esimene häda, miks ma nad üldse üles otsisin, oli see, et istmetaskud olid kohutavalt välja veninud ja rippusid nagu kaks ma ei taha öelda mida. Ilmnes ka see, et neid niisama lihtsasti püksikummi sisse ajamisega korda ei tee, vaid selleks tuleb iste lahti võtta. No kui tuleb, siis tuleb.
Kui aga iste juba niikuinii oli vaja lahti võtta, siis küsisin, kas nad ei võiks vaadata, miks nimmetoe reguleerija juhistmel ei tööta (kõrvalistuja oma töötas) ning kui võimalik, siis ühekorraga korda teha. Üks tegemine ja üks lahti võtmine ju.
Kolmanda asjana oligi vaja siis ka hädapärast funktsiooni täitnud põrandamattide asemele lasta uued õmmelda. Tikandi ja serva vormid sain, nagu juba öeldud, ddig käest, et asi vastaks täielikult originaalile ja 960 poleks vale šriftiga. Poisid olid lahkesti nõus töösse võtma.
See etapp auto elus möödus igati edukalt ja sadulsepp24.ee poisse kiidan samuti. Tegid mulle uued põrandamatid, tikkisid õige šriftiga kirja sinna peale parandasid nimmetoe ära.
Tagaistmele pole nüüd ka enam piinlik istuda. Tõele au andes pole sinna muidugi pärast seda keegi istunud, sest nii võib ju puhta auto seest ära määrida.
Seda, mismoodi auto põrandamatid välja nägid, ma juba kirjeldasin. Edasi läks sõit kaasfoorumlane ddig juurde, kel hoovis õnneks üks esimese gene 960 seisis, millel ka õiged põrandamatid sees olid. Ladusin need maha ja tegin pildid kõigist neljast, ehkki ilmselt olnuks mõistlikum need tema käest laenuks nuiata. Aga piirdusin fotodega.
Järgmisena sai pöördutud sadulsepp24.ee poole, kel töökoda Kadaka autoturu läheduses. Esimene häda, miks ma nad üldse üles otsisin, oli see, et istmetaskud olid kohutavalt välja veninud ja rippusid nagu kaks ma ei taha öelda mida. Ilmnes ka see, et neid niisama lihtsasti püksikummi sisse ajamisega korda ei tee, vaid selleks tuleb iste lahti võtta. No kui tuleb, siis tuleb.
Kui aga iste juba niikuinii oli vaja lahti võtta, siis küsisin, kas nad ei võiks vaadata, miks nimmetoe reguleerija juhistmel ei tööta (kõrvalistuja oma töötas) ning kui võimalik, siis ühekorraga korda teha. Üks tegemine ja üks lahti võtmine ju.
Kolmanda asjana oligi vaja siis ka hädapärast funktsiooni täitnud põrandamattide asemele lasta uued õmmelda. Tikandi ja serva vormid sain, nagu juba öeldud, ddig käest, et asi vastaks täielikult originaalile ja 960 poleks vale šriftiga. Poisid olid lahkesti nõus töösse võtma.
See etapp auto elus möödus igati edukalt ja sadulsepp24.ee poisse kiidan samuti. Tegid mulle uued põrandamatid, tikkisid õige šriftiga kirja sinna peale parandasid nimmetoe ära.
Tagaistmele pole nüüd ka enam piinlik istuda. Tõele au andes pole sinna muidugi pärast seda keegi istunud, sest nii võib ju puhta auto seest ära määrida.