Volvo V70 2.5 103KW 2000 - Weiko

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Weiko
Foorumlane
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Veebr 2019, 14:37

Re: Volvo V70 2.5 103KW 2000 & V70 AWD 2,4 120KW 2002 - Weiko

PostitusPostitas Weiko » 29 Dets 2021, 12:40

Tere jälle.

Sai siis käidud ja volli jaoks raha raisatud.
Tallinnast Aleksei käest sai ostetud korralik spido plokk ja sai käidud ja tellitud hoolduse tarbeks ka varuosad ära.
Nimekirjast puudu veel juhipeegli klaas, kuna sealt koodi vaja. Ja tellimata jäi mootori/käigukasti padjad. Kuna need suht kallid siis lambist neid ostma ei hakka. Käib tõstukilt läbi ja üritab siis teada saada milline katki on. Jupid tulevad uue aasta alguses siis saab teha pikema remondi päeva. Silla osa tundub veel jätkuvalt nelikul tihe olevat, seega vast sealt midagi üllatavat ei tule. Esimesed muljed nelikuga vägagi positiivsed. Monomähkuriga ei tahagi enam väga sõita.
Sinisest Vollist sai ümber tõsta valgesse tagumine metallist koeravõre ja ruloo. Plaan siis veel ümber tõsta hetkel sinise all olevad veljed koos talvekatega. Valgel praegu all olevad veljed tuleb korrastada ja jätta suverehvidele. Sinisele Vollile jäävad siis 15 tolli veljed. Ehk siis kõik paremad asjad lähevad valgele ümber tõstmisele.
In Hell I'll Be In Good Company

Kasutaja avatar
Weiko
Foorumlane
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Veebr 2019, 14:37

Re: Volvo V70 2.5 103KW 2000 & V70 AWD 2,4 120KW 2002 - Weiko

PostitusPostitas Weiko » 18 Jaan 2022, 13:31

Ahoi. Uuendame teemat. Hetkel peaaegu kõik jupid olemas ja auto tõstukil tegemises. Siin kohal tuleb tunnistada et tuttava öeldu, on lausa puhas kuld. Ehk siis ennem neliku ostu öeldi mulle arvesta et neliku ülal pidamine on x 2 võrreldes esisilla veolisega. Ja paraku nii ta on. Hetkel kulu juba natuke alla 1400. Ja päris mitu olulist asja vaja veel teha. Aga kuna see teekond on juba ette võetud. Siis tuleb see lõpuni käia. Kuna viimased 8a. nelikut omada soovinud.
Lõplik hooldus nimekiri sai selline.
Hammasrihma komplekt+veepump+termostaat+tosool.
Geneka rihm+pinguti+rullikud.
Esimesed vedrud+amordid koos kõige muu vajaliku muruga.
Vända summer. (Rihmade poolne)
Nuka summer.
Õli+filter.
Õhu+kütuse filter.
Spidi plokk.
Parem alumine mootori kinnitus. (Silla tala küljes olev)
Eest mõlemalt poolelt rooliotsad ja katted(Sisemised+välimised)
Tagumine vasak rattalaager.
Tagu diffri õli.
Eelsüüte küünlad.
Pihusti seibid.

Mis vaja veel orgunnida.

Salongi filter. (Vaja kood võtta et saaks õige variandi.
Pihustite ja tagasi voolule 0 rõngad.(KKK tihendi vahetuse lõbu)

Siis vaja kasti ja vahekasti õli vahetada.
Kindlasti kohe sillastend.
Eest juhipoolne poritiib ja kunde uks vaja välja vahetada.

Suures plaanis tuleks veel välja vahetada.
Cooler
Esimene radikas, see vast kliima radikas kui ei eksi.
Ja ega paha ei teeks ka jahutus/tosooli radika vahetus kunagi tulevikus.

Aga õnneks sain auto nii hea hinnaga et turu hetke väärtuse ülemise piirini veel natuke minna. Lõpuks tuleb max hind aga selle eest päris heas tehnilises korras liikur. Minu jaoks on prioriteet nr 1 tehniline seisund. Ja peale seda alles siis välimine ilu ja tintel viiteid
In Hell I'll Be In Good Company

Kasutaja avatar
Weiko
Foorumlane
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Veebr 2019, 14:37

Re: Volvo V70 2.5 103KW 2000 & V70 AWD 2,4 120KW 2002 - Weiko

PostitusPostitas Weiko » 25 Jaan 2022, 18:24

Uuendame teemat. Autol suurem hooldus tehtud ja natuke ka sõidetud. Uus ja huvitav kogemus, eriti kohtadel kus on jäine.
Sai käidud ja toodud uus cooler. Vana ribadeks ja minek kehvake. Nädala lõpu poole plaan viia auto sillastendi, kkasti ja vahekasti õli vahetusse.
Reede õhtul siis viin auto sõbra juurde. Suurde sooja garaazi ja lahendab rooste probleemi ära. Nii öelda ajutine lahendus et saaks TÜV-i tehtud.
Ja siis kevadel värvib auto tervenisti üle. Peale seda siis üritab auto siis legaalseks saada. Ehk TÜV peale ja siis autot nautida. Lisan ka mõne pildi
hetke seisust. Suveks loodaks asja saada kõvasti paremaks. Tekkinud on ka mõned huvitavad ideed ja mõtted. Aga sellest kunagi hiljem.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
In Hell I'll Be In Good Company

Kasutaja avatar
Weiko
Foorumlane
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Veebr 2019, 14:37

Re: Volvo V70 2.5 103KW 2000 & V70 AWD 2,4 120KW 2002 - Weiko

PostitusPostitas Weiko » 23 Veebr 2022, 22:07

Uuendame teemat. Viimasest postitusest juba pea kuu möödas ja teha pole saanud midagi põhimõtteliselt. Viimast tehnilist hooldust ei ole veel jõudnud teha. Kuna kui pidin minema siis mehaanik jäi moodsasse grippi ja öeldi ajad ülesse. Seega sai kere tööd hoopis ette võtta. Sillastend ja kkasti õli vahetus siis lükkub edasi veel mõneks ajaks. Hetkel auto nii palju kui vaja on lahti lammutatud ja on lihvitud. Vahetusse lähevad mõlema poole esimesed poritiivad. Ning suure tõenäosusega vahetan ära ikkagi ka mõlemad esimesed uksed. Kuna kõrvalistuja uks on nagu nii läbi ja lihvimise käigus tulid ka juhi ukselt tõrkad välja. Tagant paremalt saab ka karpi vähe modifitseerida kuna on vigane ja imelik. Seega paras hunnik jama jälle kaela võetud.

Pilt
In Hell I'll Be In Good Company

Kasutaja avatar
Weiko
Foorumlane
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Veebr 2019, 14:37

Re: Volvo V70 2.5 103KW 2000 & V70 AWD 2,4 120KW 2002 - Weiko

PostitusPostitas Weiko » 06 Apr 2022, 00:11

Uuendame siis teemat jälle. Nelikuga asi siis nii kaugel et parem tagumine karbiots taastatud. Eest parem uks seestpoolt värvitud ja külge pandud. Esimestel doonor poritiibadel tehtud mõned väiksemad korrigeerimised. Kere ja muud detailid karestatud/lihvitud, välja arvatud katus ja luugi ülemine ots kus on tiib küljes. Kapott, esimesed poritiivad ja parem esimene uks tuleb veel kruntida. Ülejäänud kerel mõnest kohast veel üle kruntida vaja. Kuna sai kiiruga tehtud ja mõned kohad said vähe krunti. Aga vaatab kuidas jõuan, võimalik et krundib ülejäänud kere ka veel üle. Homse päeva peale tuleb tuua veel krundi karestamiseks liivapaberit, pahtlit et mõned väikesed parkla mölgid välja saaks. Ja Värvi võtta. Homseks õhtuks tahaks saada kõik asjad krunditud. Ja kui midagi vahele ei tule siis nädala lõpuks värvi alla. Aga eks näeb, ennemgi plaanitud asjad metsapoole läinud.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
In Hell I'll Be In Good Company

Kasutaja avatar
Weiko
Foorumlane
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Veebr 2019, 14:37

Re: Volvo V70 2.5 103KW 2000 & V70 AWD 2,4 120KW 2002 - Weiko

PostitusPostitas Weiko » 09 Apr 2022, 00:27

Uuendame teemat. Auto värvitud ja peaks ütlema et peale värvimist tekkis selline tunne et oleks ikka pidanud katuse ka ära värvima. Eks nüüd nädalavahetusel tuleb kibekiire komplekteerimine autole. Ja siis tuleb viimased tehnilised puudused ära kõrvaldada. Ja siis TÜV-ile minek. Värvi jäi väheke ka järgi, ehk siis kui klaasid ja katuselt paberi eeemaldab siis vaatab ehk värvib ka katuse ära. Kui väga suur tooni vahe jääb. Mis puudutab tehnilist osa siis otsustasin esisillast ka kondid ja sarniirid ära vahetada ennem sillastendi. Siis vähemalt on terve esisild uus. Ei ole mingeid pool piduseid juppe kui sillastendi minna. Peale selle siis veel cooleri vahetus ja siis peaks olema OK:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
In Hell I'll Be In Good Company

Kasutaja avatar
Weiko
Foorumlane
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Veebr 2019, 14:37

Re: Volvo V70 2.5 103KW 2000 & V70 AWD 2,4 120KW 2002 - Weiko

PostitusPostitas Weiko » 09 Apr 2022, 16:48

Auto põhimõtteliselt koos. Jäänud on veel ukse luku vahetus, kõlar, polster paika, parem esimene karbi kate remontida ja paika panna. Ning uste keskmistele liistudele kahepoolne teip alla panna, siis auto koos. Paigalduse käigus lõhkusin ka ühe klaasipesu düüsi ära. See sai poest uus toodud koos sarniiride ja kontidega. Uue nädala alguses üritaks siis viimased tehnilise poole asjad ära teha ja siis Sillastend. Ja siis TÜV-ile.
In Hell I'll Be In Good Company

Kasutaja avatar
Igor
Volvo Club liige
Postitusi: 873
Liitunud: 19 Juun 2005, 09:58
Asukoht: Lõuna-Harjumaa

Re: Volvo V70 2.5 103KW 2000 & V70 AWD 2,4 120KW 2002 - Weiko

PostitusPostitas Igor » 09 Apr 2022, 16:55

Miks rattaid kinni ei katnud? Nüüd värviga koos.
Вольво c cемëрки начинается!

iceone
Foorumlane
Postitusi: 91
Liitunud: 18 Nov 2011, 19:00

Re: Volvo V70 2.5 103KW 2000 & V70 AWD 2,4 120KW 2002 - Weiko

PostitusPostitas iceone » 09 Apr 2022, 20:48

Nüüd välimus ikka tunduvalt viisakam

Kasutaja avatar
Weiko
Foorumlane
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Veebr 2019, 14:37

Re: Volvo V70 2.5 103KW 2000 & V70 AWD 2,4 120KW 2002 - Weiko

PostitusPostitas Weiko » 13 Apr 2022, 21:36

Need rehvid siia alla ei jää, seega väga hullu ei ole. Auto sai tõesti parem kui ennem. Aga nurisemist leiab täiega. Olin ise vähe laisk ja see maksis kätte. Pean hakkama uste tihendeid uusi vaatama. Ei katnud neid ennem kinni ja nüüd rikutud. Kui nüüd veab siis reedel või laupäeval ka TÜV-ile ja siis vaatab kas saab aastaks või kuuks ajaks. Kuigi midagi sellist ei tohiks olla mis korduva annab.
In Hell I'll Be In Good Company

Kasutaja avatar
Weiko
Foorumlane
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Veebr 2019, 14:37

Re: Volvo V70 2.5 103KW 2000 & V70 AWD 2,4 120KW 2002 - Weiko

PostitusPostitas Weiko » 24 Apr 2022, 17:57

Uuendame teemat jälle. Alustan kõige pealt sinisest.
Sinisel siis TÜV-i aeg lähenemas ja samas ka aeg hoolduseks. Sai võetud siis õli+filter, õhufilter. Igaks juhuks ka käsipiduri klotsid, kuna hetkel tundub asi kuidagi selline vähe nõrga poolne. Eks tõstuki peal olles vaatama kas saab asja lihtsalt paremaks. Või peab klotsid ära vahetama. Uueal nädalal tuleb salongi filtrile järgi minna. Poes ei olnud kohe võtta. Muidu auto kalla ja talla reziimis. Kuigi nüüd viimasel ajal on esisillas mingi imelik krõks sees olnud teatud olukordades. Aga see imelik krõks suure tõenäosusega seotud amordi tugilaagritega. Ja ei ole pidev mure. Eks siin lähiajal tuleb ära vahetada. Ja siis koos esiamortide ja vedrude ja muu mudruga mis sinna vaja on. Kuna esimene parem niigi kergelt niiske olnud algusest peale. Ja aukliku tee peal ei ole ka enam nii meeldiv sõita. Annab kergelt märku aegajalt. Pikas plaanis siis peaks sinisel kere lõplikult ja lõpuni korrastama. Ehk siis kõvasti lihvimist ja pahteldust. Saab kere sirgu. Kuna parkla kõkse ustel suht palju.
Mis puudutab valget. Siis auto värvitud ja koostatud. Ning tehtud mõned kiiremad tehnilised parandused autole. Sai käidud ka TÜV-il. Nüüd auto aastaks tee legaalne. Kuigi tegemist selle auto kallal jagub hunnikute viisi. Kõvasti asju millega pole ise rahul.
Kolmapäeval läheb auto sillastendi ja siis rehvi vahetusse. Saab lõpuks suvekad alla. Sai soetatud korraliku firma kasutatud suvekad selleks aastaks. Kuna nagu nii plaanis suve hooajaks leida mingid vähe edevamad veljed mis siis värvimisse lähevad. Ja siis võib uued peale osta. Siis tuleb leida koht kus saab käigukasatile ja vahekastil õli filtri vahetus teha. Igaks juhuks tuleks ka vahekasti otsast ära vahetada see tüüpveana olev puks või mis iganes neil seal on. Kuna seda ei tea mis seisukorras ta täpselt on ja kui kaua kestab veel.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
In Hell I'll Be In Good Company

Kasutaja avatar
Weiko
Foorumlane
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Veebr 2019, 14:37

Re: Volvo V70 2.5 103KW 2000 & V70 AWD 2,4 120KW 2002 - Weiko

PostitusPostitas Weiko » 11 Mai 2022, 21:45

Teeme siis uue teema uuenduse.
Sinisel vollil sai tehtud kerge hoole. Ehk siis:
Õli+filter
Õhu ja salongi filter.
Parem poolne nr tuli
Käsipiduri klotsidele sai vahele pandud reguleerimiseks keeratavad jubinad.
4 x Korralikud rehvid alla.

Ja sai käidud TÜV-i onude juures. Nüüd aastaks jälle muretu. Leiti 1 viga, vasak park tuli läbi.
Soovitas ka järgmiseks aastaks ära vahetada sillatala suured puksid. Ütles et pidid olema juba suht sellised viimasel piiril asjad.
Eks siis kui hakkavad häält tegema siis tuleb ära vahetada.
Ette tuleks võtta ka esimeste vedrude ja amortide vahetus koos muu vajalikuga. Kuna üks amort juba pikemat aega olnud
selline vähe kahtlaselt niiske.
Ilmad vähe paremaks lähevad siis tuleb hakkata kasutama oma
bio kütuse varusid ja asi ise ära testida. (Fritüürist läbi käinud toidu õli) Aga ennem vähe uurimus tööd teha veel.
Et kas kannatab puhtalt sõita võ peab diisliga vähe lahjendama.
Suurematest plaanidest/mõtetest rääkides siis seis selline et:
Esimesed poritiivad taastada. Roostetõrje/värvida
Auto tervenisti üle värvida. Väiksemaid parkla mõlke ja kriipse ja värviparandusi täis.
Tagumine pamper värvida.
Esimene pamper välja vahetada ja värvida. Varudes korralik olemas.
Pagasnikusse korralik põhi leida.
Korralik juhipoolne A piilari liista ja käigukangi nupp koos nahaga leida.
Töökorras Parempoolne peegel leida. Olemas oleval kokkuklapimis ja soojendus funktsioon ei tööta.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Sai ka nelikut ajaviiteks vähe paremaks tehtud.
Sai ära vahetatud kaua oodatud salongi filter. Vana nägi välja selline et seda polnud vist kauaaega vahetatud.
Sai ära vahetatud NR tulede ümbrised.
Sain kätte sumpsile tihendi ja tihendi savi. Esimene põhjaalune ühendus, peale katti.

Sai tehtud ka auto ümber mitu tiiru et vaadata mis siis tähelepanu/ümber tegemist vajaks.
Ja neid häirivaid asju ikka on.
Kkasti õli+filter vahetada.
Esiklaas vahetada. Avastasin täkke ja üldiselt selline kriimuline olukord.
Juhiukse klaas. Avastasin et olen tald lihviaga vähe klaasi kriipind.
Mõnest kohast värvi eemaldust teha. Klaasid/tuled/klaasi tihendid.
4 X Ukse tihendid.
Parem poolne karbikate vahetada. Vana esimese ukse juurest lapitud.
Keskmistele liistudele uus paigaldus teha. Sai valitud vähe halb kahepoolne teip.
Muusika süsteem panna parem. Raadio/kõlarid/võim/antenni võimendi.
Paremad istmed ja polstrid, ideaalis hele nahk tuba.
Akendele kindlasti toonklaas.
Suuresplaanis siin tuleb tagasild eemaldada. Põhjaalusele silla alt roostetõrje teha ja uus värv ja raptor põhja alla. Taga sild uute juppidega koostada, kuna näeb välja selline et seal pole keegi väga pikalt midagi vahetanud, mutrid/poldid roostes, puksid kergelt pragulised jne jne jne.

Aga muidu olnud ikkagi kalla ja talla.
In Hell I'll Be In Good Company

Kasutaja avatar
Weiko
Foorumlane
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Veebr 2019, 14:37

Re: Volvo V70 2.5 103KW 2000 & V70 AWD 2,4 120KW 2002 - Weiko

PostitusPostitas Weiko » 07 Juun 2022, 22:28

Uuendame teemat.
Alustame siis sinisest. Toiduõli sai ära katsetatud ja toimib väga hästi. Lihtsalt tagant tuleb korralik pannkoogi lõhn.
Ja kerge hele vine taga. Mingi hommik otsustas kürvalistuja poolne esimene vedru katki minna. Kuna see hetk oli rahadega kitsas,
siis sai tehtud ajutine lahendus. Ehk siis enda varuosa diilerilt odavalt vähe kasutatud püstak alla ja asi tehtud.
Hetkel auto töökaaslase käes laenuks antud. Suure tõenäosusega läheb sügisel müügiks.
Valge nelikuga on ka olnud omajagu seikluseid. Mingi aeg hakkas auto külmkäivitusega korralikult kolksuma ja oli imelik vibra sees. Algselt oli kahtus et on hooratas/starteri hammasvöö läbi. Pikalt sai uuritud ja puuritud ja sai jõutud lõpuks järeldusele et läbi on vaakumiga töötavad mootori patjad. Kuigi jäi veel väike kahtlus et on mõned muud varjandid veel. Lõpuks sai siis ennast kätte võetud ja sai sõidetud Taeblasse, enda varuosa diileri juurde. Algselt oli plaan et võtan mootoripadjad ja parempoolse karbi katte ja kodu minema. Aga lõppes siis sellega et sai kolm tundi muljetatud ja lisaks sai ligi võetud 17 veljed, tühi katt vähe vabama hingamise jaoks, mõned pisipudinad veel. Ja sai tellitud endale korralik sisu ja broneeritud sai endale pihustid. Kuna selgus tõsiasi et pihustites mingi imelik tiks sees. Padjad sai ära vahetatud ja kolks ja vibra kadus ära. Tagumine oli pooldunud kaheks jupiks. Ära tuleb veel lahendada üks kotterman. Ei oskagi öelda kas asi turbos või vaakumis. Või on hoopis mingi muu probleem. Ühesõnaga jama selline. Mingistel hetketel kui jääd autoga näiteks foori taha seisma, siis peale piduri vabastamist gaasi vajutades pole autol jõudu. Auto muneb nagu see sammune märjal asjal. Ja kui lõpuks seal saja aastapärast pöörded 2000 peale jõuavad siis tuleb turbo järgi ja auto hakkab edasi liikuma korralikult. Väikese hoopealt kiirendades nagu pole hullu. Mure just siis kui seisad vahepeal. Keegi targem võiks nüüd aidata. Muul juhul on kalla ja talla.
In Hell I'll Be In Good Company

Kasutaja avatar
Weiko
Foorumlane
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Veebr 2019, 14:37

Re: Volvo V70 2.5 103KW 2000 & V70 AWD 2,4 120KW 2002 - Weiko

PostitusPostitas Weiko » 29 Juul 2022, 22:06

Uuendame teemat.
Kuna Vollisid pole kunagi palju siis sai üks 1997a V70 2,5 103Kw diisli kärakas juurde toodud. Õnneks manuaal kastiga. Eks nipet näpet vaja teha. Aga üld pilt hea ja doorikuks hea. Tutvun autoga mõned päevad ja eks siis teen nimekirja asjadest mis mind häirivad või vajavad tegemist. Ning lisan mõne pildi.
Valge ja sinise volliga ka väikene huvitav teema. Tuttav ostis sinise volli ära ikkagi mingi hetk ja sõitis rõõmsalt ringi. Käis isegi euroopat vallutamas. Aga kuna endal ikkagi mõned asjad jäid nii öelda sees kriipima. Siis sai temaga vähe suheldud. Hetkel siis sinise volli omanikuga diil selline et järgmise kuu keskel tuleb sinine volli mulle tagasi. Ja valge nelik läheb talle. Pluss mulle veel lisa raha peale. Eks nüüd aeg näitab mis täpselt saab.Mulle sobib see diil aga ideaalselt, kui see reaalselt ka käiku läheb. Kuna olen jõudnud järeldusele, et nelik on tore ja hea ning vägev. Aga reaalselt tegelt otstarve puudub. Kuna mul ainult põhimõtteliselt 85% sõite asulas. Siis väga neid neliku eeliseid ära ei saa kasutada ja eks kütuse kulu ja varuosa hinnavahe määrab ka väga palju.
In Hell I'll Be In Good Company

Kasutaja avatar
Weiko
Foorumlane
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Veebr 2019, 14:37

Re: 2 X Volvo V70 2.5 103KW 1997&2000 - Weiko

PostitusPostitas Weiko » 31 Juul 2022, 20:13

UUendame siis teemat jälle.
Autode vahetus toimus ära eile päeval. Ehk siis valge nelik V70 lahkus minu valdusest. Ja sinine Volli tuli tagasi. Koos kopsaka kompensatsiooniga neliku eest. Hetkel pikalt sinise juures ei peatu, sellest räägin kunagi hiljem. Kui olen auto üle vaadanud. Kuna kahe kuuga on mõned vead juurde tekkinud.

Sai siis nelikust saadud raha ära raisatud, loodan et mõistlikult. Asemele sai toodud siis I Gen V70 1997a ja 2,5 103Kw voldemar.
Asjad mis siis vaja ära teha :
Sillastend. (4 august aeg proneeritud) TEHTUD
Hammasrihma komplekt+veepump+termostaat+tosool. OLEMAS
Õli+õhu+salongi+kütuse filter. OLEMAS
Õli 10w40 OLEMAS
Esimesed kojamehed vahetada. VAHETATUD
Korralikud esimesed peeglid, mis oleks loksu vabad. OLEMAS
Tagumised nubrituled koos klaaside ja korpusega.
Salongi vent teeb häält. VIGA OLI UMBES SALONGI FILTRIS
Kliima lahti ühendatud. (Tuleb süübida mis probleemiks on)
Info tabloo spidoplokile.OLEMAS KOOS UUE SPIDO PLOKIGA
Spidoploki valgustus. VAHETATUD UUEL PLOKIL
Uste valgustus. (Pirnid välja vahetada)
Tuua korraliku peeglid. OLEMAS
Keskmisel käetoel tagumine tuhatoos imelik, kinni teibitud. (Ehk siis mingid detailid välja vahetada) JUPP OLEMAS
Keskmine käetugi katki. VAHETATUD
Tagu istme liistud.
Töökorras juhiiste leida. (Või siis terve sisu)
Tagumise kojamehe auku punn panna. (Või siis muretseda vajalikud jupid et saaks töökorda)
Esimesed suunatuled välja vahetada.
Esimene kapoti iluvõre väljavahetada. TEHTUD
Tuulesuunajad akendele.
Auto poleerida.
Hetkel nagu rohkem ei meenu. Pildid lisan mõni teine päev. Kuna hetkel mingi error.
Kes ei suuda ootata. Näeb pilte iseseisvalt siit : https://ibb.co/album/wZGVMZ
Viimati muutis Weiko, 16 Sept 2022, 14:17, muudetud 3 korda kokku.
In Hell I'll Be In Good Company


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist