Müüdud:V70 2,5TDI 97a Adalberti masuudipress
Postitatud: 05 Juun 2020, 23:43
Tervist siitpere.
tegelikult juba sügisel sai endale soetatud vanema ajastu "tank" sõitmist palju ja selle pärast valikus ainult diislid.
paraku sügisel soetatud masin pikalt vastu ei pidanud ja tuli hakata otsima doonorit, et masin taas ellu äratada.
kahjuks või õnneks oli aga leitud doonor paremas konditsioonis ja kaine mõistus soovitas valitud doonor hoopis liikuriks jätta.
nüüd natukene ka masinast endast: tegemist siis 97a tehasest väljunud 2,5l turbodiisliga, mille diislist välja väänatud kilovatid liiguvad
esiratastesse läbi automaat kasti. masina odomeeter on liginemas 700000km ni seega tööd ta teinud on, mis on ka märgatav
mõnest ebatasasusest ning kriimust kerel.
lisasid väga palju ei ole, püsikiiruse hoidja, kliimaseade (vb ka kont AC ), nahksisu, 4x el aknad, el peeglid, elektriga liigutatav juhiiste, köetav tagaiste, hästi valgustavad prosektorid ees ja mingit ninni/nänni veel.
kütte kulu on aga õrn koht, kõik mis paaki valad selle kõik ta ära tarbib. arvestuslik keskmine (u 35% linnasõitu ja 65% trassi, ning võimalusel
alati püsikaga, nii lihtsalt mugavam ) on hetkel 6,7 l/100km
ennem kui masin minuni jõudis, oli eelmine omanik suht hiljuti vahetanud esituled ning esiklaasi,
jutujärgi on masin saanud ka kunagi uue mootori ( millal täpselt, seda ta ei mäletanud) ja vist on ka aju näppides kw sid juurde keeratud.
tegemist vajavad asjad: kotermann käivitusel ( olen juba saanud siin soovitusi ja tuleb lähiajal ette võtta. ),
tagatiival olev pahtli kobrutamine viisakaks teha ( kosmeetiline vigastus ja ennem talve peaks tegema ),
prosedes olevad "päevatuled" ( lisaks kaugtuledele on seal ka välisringis päevatuled) tööle saada ( pidi kaitsmeid läbi põletama, ehk vist lühis ),
polstrite "uuendamine", ehk osad polstrid ja katted suht väsinud ning need viisakamaks muuta. lisaks ka tõenäoliselt "koeravõrk" ümber tõsta.
ehk et tegemist natukene on ja kuna masin sai siiski tööloomaks valitud, siis loodetavasti kestab pikalt
kunagi tuleviku poole, kui olen saanud kevad tolmu masinalt maha pesta, lisan ka pilte ( muidugi kui hakkama saan sellega, pole just esimeses nooruses
ja it majandusega väga sina peal )
tegelikult juba sügisel sai endale soetatud vanema ajastu "tank" sõitmist palju ja selle pärast valikus ainult diislid.
paraku sügisel soetatud masin pikalt vastu ei pidanud ja tuli hakata otsima doonorit, et masin taas ellu äratada.
kahjuks või õnneks oli aga leitud doonor paremas konditsioonis ja kaine mõistus soovitas valitud doonor hoopis liikuriks jätta.
nüüd natukene ka masinast endast: tegemist siis 97a tehasest väljunud 2,5l turbodiisliga, mille diislist välja väänatud kilovatid liiguvad
esiratastesse läbi automaat kasti. masina odomeeter on liginemas 700000km ni seega tööd ta teinud on, mis on ka märgatav
mõnest ebatasasusest ning kriimust kerel.
lisasid väga palju ei ole, püsikiiruse hoidja, kliimaseade (vb ka kont AC ), nahksisu, 4x el aknad, el peeglid, elektriga liigutatav juhiiste, köetav tagaiste, hästi valgustavad prosektorid ees ja mingit ninni/nänni veel.
kütte kulu on aga õrn koht, kõik mis paaki valad selle kõik ta ära tarbib. arvestuslik keskmine (u 35% linnasõitu ja 65% trassi, ning võimalusel
alati püsikaga, nii lihtsalt mugavam ) on hetkel 6,7 l/100km
ennem kui masin minuni jõudis, oli eelmine omanik suht hiljuti vahetanud esituled ning esiklaasi,
jutujärgi on masin saanud ka kunagi uue mootori ( millal täpselt, seda ta ei mäletanud) ja vist on ka aju näppides kw sid juurde keeratud.
tegemist vajavad asjad: kotermann käivitusel ( olen juba saanud siin soovitusi ja tuleb lähiajal ette võtta. ),
tagatiival olev pahtli kobrutamine viisakaks teha ( kosmeetiline vigastus ja ennem talve peaks tegema ),
prosedes olevad "päevatuled" ( lisaks kaugtuledele on seal ka välisringis päevatuled) tööle saada ( pidi kaitsmeid läbi põletama, ehk vist lühis ),
polstrite "uuendamine", ehk osad polstrid ja katted suht väsinud ning need viisakamaks muuta. lisaks ka tõenäoliselt "koeravõrk" ümber tõsta.
ehk et tegemist natukene on ja kuna masin sai siiski tööloomaks valitud, siis loodetavasti kestab pikalt
kunagi tuleviku poole, kui olen saanud kevad tolmu masinalt maha pesta, lisan ka pilte ( muidugi kui hakkama saan sellega, pole just esimeses nooruses
ja it majandusega väga sina peal )