Karel'i Amazon '63

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Karel
Foorumi veteran
Postitusi: 1040
Liitunud: 21 Veebr 2008, 13:47
Asukoht: Tartu/Kuressaare
Kontakt:

Re: Karel'i Amazon '63

PostitusPostitas Karel » 10 Juul 2020, 12:51

Klamber kirjutas:Veljed on 5+
Mille poolest uus jagaja eelmisest parem on, kui BT välja arvata?



kas ta nüüd parem on, seda ei tea, eelmine lihtsalt kõrbes maha ja oli uut vaja. sellele saab ise süütegraafikuid teha ja apist live datat vaadata jne, sessuhtes on parem, eelmisel ükski valitav aste muidugi ei võimaldanud sellist süütenurka nagu ma nüüd ise progesin.
[s]Volvo S60 AWD'06[/s]
[s]Volvo S70R'98[/s]
[s]Volvo V70 D5'03[/s]
[s]Volvo XC60'10[/s]
[s]Volvo S60 D3'11[/s]
[s]Volvo S80 V8'07[/s]
Volvo Amazon P120'63
Volvo S80 V8'06
Volvo C70 D5'07
Volvo S90 D5 AWD'17
Volvo XC90 D5 AWD'19

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 870
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Karel'i Amazon '63

PostitusPostitas 164 » 10 Juul 2020, 15:36

Veljed on visuaalselt muidugi kümnesse. Kui sirged said?
Jagaja osas on juba tugev eelis et on digitaalne, liikuvaid osi vähem - täpsem, tugevam ja korrektsem signaal.

Kasutaja avatar
Karel
Foorumi veteran
Postitusi: 1040
Liitunud: 21 Veebr 2008, 13:47
Asukoht: Tartu/Kuressaare
Kontakt:

Re: Karel'i Amazon '63

PostitusPostitas Karel » 10 Juul 2020, 16:08

164 kirjutas:Veljed on visuaalselt muidugi kümnesse. Kui sirged said?
Jagaja osas on juba tugev eelis et on digitaalne, liikuvaid osi vähem - täpsem, tugevam ja korrektsem signaal.


Suhteliselt sirged on, raskusi läks veljepeale kokku max 80g , kõige vähem oli 35g , sõites mingit vibra ei ole ja pingis ei viska ka. Sõita on kusjuures nendega oluliselt parem kui eelmiste valukatega. Jagajaga on see teema, et mul oli juba enne 123Ignition aga mitte progetav versioon.
[s]Volvo S60 AWD'06[/s]
[s]Volvo S70R'98[/s]
[s]Volvo V70 D5'03[/s]
[s]Volvo XC60'10[/s]
[s]Volvo S60 D3'11[/s]
[s]Volvo S80 V8'07[/s]
Volvo Amazon P120'63
Volvo S80 V8'06
Volvo C70 D5'07
Volvo S90 D5 AWD'17
Volvo XC90 D5 AWD'19

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4028
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: Karel'i Amazon '63

PostitusPostitas taavi » 10 Juul 2020, 20:34

kus neid jagajaid müüakse? Vaatasin et edasimüüjaid mitmeid. KAs see on bolt on või mis peab ümber tegema, kui tavalise kontaktijagaja pealt minna selle peale üle?
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 870
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Karel'i Amazon '63

PostitusPostitas 164 » 11 Juul 2020, 08:25

Karel kirjutas:Suhteliselt sirged on, raskusi läks veljepeale kokku max 80g , kõige vähem oli 35g , sõites mingit vibra ei ole ja pingis ei viska ka. Sõita on kusjuures nendega oluliselt parem kui eelmiste valukatega. Jagajaga on see teema, et mul oli juba enne 123Ignition aga mitte progetav versioon.

Amazoni jooks andestab üsna palju, nii kergelt vibrasse ei löö. Juu ma ise ka ootasin autolt seda mida ta ei olnud võimeline pakkuma :roll: , isiklikult meeldis see 17" valu konkreetsus rohkem.

taavi kirjutas:kus neid jagajaid müüakse? Vaatasin et edasimüüjaid mitmeid.

See peaks olema kõige soodsam koht kust osta (vist on tootja ise) - vähemalt kunagi sai neid erinavaid kohti kammitud.
https://123ignition.com/

Kasutaja avatar
Karel
Foorumi veteran
Postitusi: 1040
Liitunud: 21 Veebr 2008, 13:47
Asukoht: Tartu/Kuressaare
Kontakt:

Re: Karel'i Amazon '63

PostitusPostitas Karel » 17 Aug 2020, 10:47

Nii, mingihetk jäid näppu Hollandist Amazoni jaoks suhteliselt haruldased armatuuri pikendused uksepolstritele :

Pilt
Pilt

Seejärel saabus üks tore pakk ja varsti veel paar pakki:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

kogu kompott sai külge keeratud aga karpades olnud düüsidega ei tahtnud just kõigeparemini sõita, lisaks ei mahtunud trompetid rattakoopa ja karpade vahele. Sai tellitud Weberist ports düüse ja lühikesed trompetid:

Pilt

Et nüüd endal ka midagi vajadusel vaadata oleks, siis kompott järgmine:
Weber 45DCOE 152 kit
Main Jet 150
Emission tube F16
Air corrector 195
Idle Jet 55F8
Pump jet 40
Aux venturi 4.5
Choke size 38

Facet BlueTop elektriline kütusepump ja skandixi kütuse rõhuregulaator.


Tänaseks sõidab juba täitsa rahuldavalt, paigaldamata on veel R nukk, mida pole jõudnud ajapuuduses teha. Seadistamist tahab veel veidike tühikäik .

Hetkeseis kapotiall :

Pilt
Pilt

Ja väljast:

Pilt

Laiade plekkidega sõidumugavuses küll kuidagi ei kaotanud ja all show no go nende kohta kindlasti õelda ei saa.
[s]Volvo S60 AWD'06[/s]
[s]Volvo S70R'98[/s]
[s]Volvo V70 D5'03[/s]
[s]Volvo XC60'10[/s]
[s]Volvo S60 D3'11[/s]
[s]Volvo S80 V8'07[/s]
Volvo Amazon P120'63
Volvo S80 V8'06
Volvo C70 D5'07
Volvo S90 D5 AWD'17
Volvo XC90 D5 AWD'19

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4028
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: Karel'i Amazon '63

PostitusPostitas taavi » 17 Aug 2020, 11:39

palju sul kütuse rõhku regullitud on?
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
Karel
Foorumi veteran
Postitusi: 1040
Liitunud: 21 Veebr 2008, 13:47
Asukoht: Tartu/Kuressaare
Kontakt:

Re: Karel'i Amazon '63

PostitusPostitas Karel » 17 Aug 2020, 11:45

taavi kirjutas:palju sul kütuse rõhku regullitud on?


Hetkel on regullitud 0.3bar peale ehk umbes 4 psi.
[s]Volvo S60 AWD'06[/s]
[s]Volvo S70R'98[/s]
[s]Volvo V70 D5'03[/s]
[s]Volvo XC60'10[/s]
[s]Volvo S60 D3'11[/s]
[s]Volvo S80 V8'07[/s]
Volvo Amazon P120'63
Volvo S80 V8'06
Volvo C70 D5'07
Volvo S90 D5 AWD'17
Volvo XC90 D5 AWD'19

Kasutaja avatar
Kuubik
Kõva postitaja
Postitusi: 109
Liitunud: 26 Juul 2019, 00:16

Re: Karel'i Amazon '63

PostitusPostitas Kuubik » 17 Aug 2020, 20:08

Pildirohked postitused on priima :)
Teadmised ja oskused puuduvad aga teeme ikka.

Kasutaja avatar
Karel
Foorumi veteran
Postitusi: 1040
Liitunud: 21 Veebr 2008, 13:47
Asukoht: Tartu/Kuressaare
Kontakt:

Re: Karel'i Amazon '63

PostitusPostitas Karel » 31 Aug 2020, 08:20

Kuna jõudu nüüd on, siis võiks ka kurvides veidikene stabiilsem olla, sellejaoks sai paigaldatud IPD stabikakitt, ette 29mm, taha 19.5mm, mõlemad polypuksidel. Kuna Amazonil taga stabikas puudub, siis tuli keresse tagaistme alla puurida kontide kinnituseks 2 auku, sissepoole läksid tugevduseks 15x15 metallplaadid, milledest kondid läbi. Esmamulje kohaselt rööbastes ja kurvides on päris palju stabiilsem ja kurvis sisemist tagumist ratast enam kergitada ei taha.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Järgmiseks peaks tagasillaga tegelema, nii täite kui ka väljalaskmis punnivahelt tundub õli immitsevat. Kardaaniflantsi simmer sai hiljuti uus ja see vähemalt tundub pidavat.
Lisaks sai Webertitel vahetatud main jetid 155 vastu ja maanteel kadus ebameeldiv jõnksutamine ühtlasel kiirusel. Nüüd vist ongi ainult jäänud tallata ja kallata. Kunagi septembri lõpus peaks VP autopartsist saabuma kõik 4 uksepolstrit ning peale hooaja lõppu lähevad tagaistujate jalgealused plekid vahetusse, mis kuuris juba ootavad oma aega.
[s]Volvo S60 AWD'06[/s]
[s]Volvo S70R'98[/s]
[s]Volvo V70 D5'03[/s]
[s]Volvo XC60'10[/s]
[s]Volvo S60 D3'11[/s]
[s]Volvo S80 V8'07[/s]
Volvo Amazon P120'63
Volvo S80 V8'06
Volvo C70 D5'07
Volvo S90 D5 AWD'17
Volvo XC90 D5 AWD'19


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist