indreku S80 V8 - Terapeut
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- Traktorist
- Foorumi veteran
- Postitusi: 658
- Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
- Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
- Kontakt:
Re: indreku S80 V8 - Terapeut
Jõudu masinaga! Me vist rääkisime suvel millalgi telefonis kui Erki (Rehviring) juures käisid, küsisid infi gaasiseadme ja v8 kohta?
Re: indreku S80 V8 - Terapeut
See distantskäivitus arduino baasil kasutab Sim900 kivi põhjal plaati? Sai viimati kooliprojekti raames ka sellega mässatud ja piiramatuid võimalusi avastatud. Mingi numbrituvastus ka olemas on või saab suvalise numbri pealt helistades auto käima?
Re: indreku S80 V8 - Terapeut
ublox on arduino sees. ega neil erilist vahet pole, peale tootja vahe. ublox on populaarsem, sim900 pole nii populaarne, vähemalt minu mätta otsast vaadatuna Veel on telit, industriaaltasemel modem, aga selle hind on kosmos (4g klots on juba ise 50 euri, muu perifeeria ja kontrollerid juurde, sis arendusplaat juba tuleb 100€ ära. sim900 ja ublox sinna 10e ringi, olenevalt kogusest).
aga seda võiks kõik lahata seal distantskäivituse teemas
aga seda võiks kõik lahata seal distantskäivituse teemas
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: indreku S80 V8 - Terapeut
Traktorist kirjutas:Jõudu masinaga! Me vist rääkisime suvel millalgi telefonis kui Erki (Rehviring) juures käisid, küsisid infi gaasiseadme ja v8 kohta?
Just täpselt, mina see olin. Siinkohal (gaasiseadmega kaasneda võivad elektriprobleemid, mille eest Traktorist mind ka hoiatas) on paslik mainida, et ühe süütepooli vahetasin välja ja vaatasin juba ka valmis, et hinnamaalt saab 4-paki sama hinnaga, mis esindusest ühe (200€).
Käivituse protol on kasutusel Arduino MKRGSM 1400, millel on jah ublox chip, aga AT käsud on piisavalt standard, et mumeelest suurt vahet pole - lihtsalt see arduino plaat oli ülimalt mugav, peaaegu plug&play ja täpselt vajaliku funktsionaalsusega. Ja proto jaoks ka hoomatava hinnaga.
Sent from my iPad using Tapatalk
Re: indreku S80 V8 - Terapeut
indrekk kirjutas:Siinkohal (gaasiseadmega kaasneda võivad elektriprobleemid, mille eest Traktorist mind ka hoiatas) on paslik mainida, et ühe süütepooli vahetasin välja ja vaatasin juba ka valmis, et hinnamaalt saab 4-paki sama hinnaga, mis esindusest ühe (200€).
Sent from my iPad using Tapatalk
Põnev tähelepanek, minu risul 500km peale gaasi paigaldust andis saba 5nda silindri pool, tavaliselt probleemide ilmnemisel soovitatakse viimased auto kallal teostatud tööd üle vaadata aga ei tahtnud uskuda, et gaas ja süütepool on seotud oma vahel, eriti kuna viga tekkis bensiiniga (gaas ja küünal küll jah), vaid pigem kokkusattumus?
Indrek, On sinu masinal veel probleeme olnud süütepoolidega peale selle ühe?
Re: indreku S80 V8 - Terapeut
Pootsman kirjutas:indrekk kirjutas:Siinkohal (gaasiseadmega kaasneda võivad elektriprobleemid, mille eest Traktorist mind ka hoiatas) on paslik mainida, et ühe süütepooli vahetasin välja ja vaatasin juba ka valmis, et hinnamaalt saab 4-paki sama hinnaga, mis esindusest ühe (200€).
Sent from my iPad using Tapatalk
Põnev tähelepanek, minu risul 500km peale gaasi paigaldust andis saba 5nda silindri pool, tavaliselt probleemide ilmnemisel soovitatakse viimased auto kallal teostatud tööd üle vaadata aga ei tahtnud uskuda, et gaas ja süütepool on seotud oma vahel, eriti kuna viga tekkis bensiiniga (gaas ja küünal küll jah), vaid pigem kokkusattumus?
Indrek, On sinu masinal veel probleeme olnud süütepoolidega peale selle ühe?
Ahoika
Rohkem süütepooliga probleeme pole olnud. Kuid kui nüüd Autovivas tehti klapikambrikaane- ja muud tihendid, siis vahetati ka mingid elektrikaablid mootori juures, mis olid olnud väsinud. Kahjuks täpsustada ei oska. Ja raske hinnata kas see kaabeldus ja pooli väsimine olid seotud või mitte.
Gaasimehed teadsid rääkida, et selleks, et küünal annaks gaasiga silindris sädeme, on tarvis suuremat pinget (või voolu) kui bensiiniga. Selle järgi on täitsa võimalik olukord, kus pool hakkab väsima, aga bensiiniga viga ei ilmne. Gaasiga seevastu hakkab viga ilmnema. Mul oli nii, et kui pool väsis, siis ei olnud vahet kas oli gaasi või bensiini peal kui ma õigesti mäletan - ühes kambris enam ei plahvatanud.
Hiljuti on vahepeal nii, et käivitades ta kohe ei käivitu, vaid ketrab starterit paar sekundit ja siis nagu hädavaevu venitab käima ennast. Vahetevahel läheb hetkega. Ei tea kas see on pigem mingi gaasi/bensiini teema... Kui kellelgi on ideid, võite jagada.
Vahel eksib mõte ära laiemate velgede maadele. Kas oskate öelda, mis laiusega asjad ette/taha ära mahuvad ja millised flantsid saab/tuleb vahele panna? Siis peaks kaardistama ka madalamaks organiseerimise - kas keegi on selle läbi teinud ja oskab jagada kogemusi/numbreid?
Muidu on masin võrratu ja igapäevane rõõm on suur.
Vabandan distantskäivituse huviliste ees, kuna pole jõudnud lahendust vormistada jagamiskõlblikuks. Aga lahendus töötab ja ootab oma aega.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist