Elmo 850 T-5R '95
Postitatud: 06 Dets 2018, 13:53
Kuna siia mõned R ühendiga vanurid on tekkinud, siis ei maksa oma „ilusa ilma autot“ ka vaka all hoida ![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
![Pilt](https://by3301files.storage.live.com/y4mJl-rI_GNx13G8cPB3hLLxzwavboSMRQG4SR64VvJe2A2qY4Tzg06jdA1l5k3q9gxi5DXFPV2c9jcrjTQr3_yHLkUAelbhs5Epb46qEZr77sESj_uJusLiW3nFsGSy17Tk600s2HOVI0-zMkiiIi-ZOtZDlktW8YdOoHrz5ycj431MryiAphpUIOIOaQFMAd7?width=700&height=525&cropmode=none)
Kui 2010. aastast sai ligi võetud VVV (Väga Vinge Volvo), mis teenis truult kuid viimased aastad oli tagavaraliikuri rollis. Dailyks oli S80, mis küll mahutas kogu vajamineva lapsega reisimiseks, kuid ikkagi oli juttu elukaaslase poolt, et võiks suurem auto olla. Kui 2017 lõpus sattus hea hinnaga silmapiirile TFV (The Fast Volvo), seekord T-5R, siis sai elukaaslane alles tagantjärgi aru, et oleks ehk pidanud ka aastanumbrile kriteeriumi panema, mine sa muidu hullu tea, mille koju toob.
Tehasest tulnud Itaalia maksusoodustusega variant 2.0L (B5204T) manuaal. Võimsus T-5Ridele kohaselt 177kW (või teistel andmetel kuni 181kW)
Ajaloost niipalju, et Eestisse jõudis 2006 aastal, peale seda liikunud palju käest kätte. Olen otsi niipalju kokku pannud, et pikalt pesitses oma Eesti aja alguses Kuusalus. Seejärel kusagil Jüris. Samal perioodil kasutas mu tuttav seda tööautona kui restaureeris Vihterpalu mõisa, vedades katusel armatuurvõrkui jne. On olnud ammu aega tagasi imeodavalt (380€) osta.ee’s müügil jne. Et suhteliselt värvikas ajalugu.
Mingi aeg tõstetud peale 2.3L B5234T, mis oli põhimõtteliselt aluseks teistele non-Italy T-5Ridel. Ostes oli sellel CTSi aju ja ???kw. Praeguseks on tagasi originaalaju millega tehas näeb ette 177/181kW. LS aju järgi 330k kandis.
Alguses oli seis üsna kehvake ning oli näha, et kõik ei ole väärikad peremehed sellel olnud. Õnneks oli kasutaja immadis hakanud korrastama asja. Polüpukse oli kõvasti vahele topitud ja halli plastikuga osad värvitud. Aga kuna selliseid jääb aastast aastasse vähemaks, pidi hakkama tegutsema.
Fun-facts ülekordamiseks: 850 T-5R tehti kokku ainult 1995 aastal ning 6964 tk. Neist sedaane 2400tk ja universaale 4564 tk. Kollaseid 2537, musti 2516 ja rohelisi 1911. Manuaale 2747, automaate 4217. Vasakpoolse rooliga 6094 tk, parempoolsega 870tk. 2.0 mootoriga Itaalia jaoks 914tk.
![Pilt](https://by3301files.storage.live.com/y4mBe8nxMo_ZCmFnDK2rAvM7oxZrphKmR4_x4-KKFeHDVRNPPA6xWMb8DyrX7dEIyfQw1yFlZ00s-t63L4ZmLN-Cba_X2HBKvFRMEKBSopodUW_VBpjmfptJjx7YK4bbHGGliogylI1JY5drKCFiq_mdM8tvY4B5IWL4SGE16Xs9yif69At6QGAw8TMiViKu60C?width=656&height=720&cropmode=none)
Varustus nagu ikka T-5Ridel: Pool-alcantara/nahk istmed, esimesel 2x el.mäludega + soojendus, katuseluuk, püsikiirus, tumepruun puit, rool alcantaraga jms.
Alguses oli tööde nimekiri pikk: Kati asemel resonaator, esiklaasi vahelt tuli vett, klõbises soojalt jne. Põhimure oli, et ei olnud väärilist minekut kuni 3500 pöördeni. Sai tükk aega maadeldud sellega, kuid Hypno sai korda, kes on üldse mu autosid palju puutunud. Täpselt ei mäletagi, mis seal oli kuid nukkade märgid olid paigast vist. Hetkel olukord juba üsna hea minu jaoks.
Tehtud minu ajal:
- ARKis mootorivahetus ümber vormistatud
- OEM sumpsi ots
- Originaal T-5Ri aju kirjutas Gljuk
- Originaal T-5Ri istmed (ees olid S70 pool-alcantara)
- Kõrvalistuja elektriline võimekkus taastatud
- Uus esiklaas
- Kettad, klotsid, käsipidur
- Uus sidurikomplekt + kasutatud hooratas
- Võre keskelt mustaks
- Lakke aasad, et pakiruum salongist eraldada võrguga
- Korralikud tagatuled
- Kliima täidetud ja suvel puhus külma
- Põdrad
- Volansid
- Laevalgustus LED
- 3D prinditud T-5R embleem
- Lagi värvitud + vahetatud
- Tutikas tagaluugi vastus = vaikne salong
- Musta värvi Premium Sound System SC-801 makk + Yatour
- Plokikaas vahetatud (vanal olid tõukurite pesad peetis)
- jm
Teha oleks vaja:
- Kindalaegas tühi (Olemas aga paigaldada ei õnnestunud)
- 1x salongi temperatuuri andur vajaks vahetada.
- Pulti tutvustada
- Keretööd + põhi + üle kere värvi
- Ja nipet-näpet veel
Tituleeritud juba heaks suveautoks
Talve veedab garaazis (kui just varuautona pole vaja ajutuselt kasutada). Ilusate ilmadega on väga mugav, nobe ja ruumikas perevagun![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Kui 2010. aastast sai ligi võetud VVV (Väga Vinge Volvo), mis teenis truult kuid viimased aastad oli tagavaraliikuri rollis. Dailyks oli S80, mis küll mahutas kogu vajamineva lapsega reisimiseks, kuid ikkagi oli juttu elukaaslase poolt, et võiks suurem auto olla. Kui 2017 lõpus sattus hea hinnaga silmapiirile TFV (The Fast Volvo), seekord T-5R, siis sai elukaaslane alles tagantjärgi aru, et oleks ehk pidanud ka aastanumbrile kriteeriumi panema, mine sa muidu hullu tea, mille koju toob.
Tehasest tulnud Itaalia maksusoodustusega variant 2.0L (B5204T) manuaal. Võimsus T-5Ridele kohaselt 177kW (või teistel andmetel kuni 181kW)
Ajaloost niipalju, et Eestisse jõudis 2006 aastal, peale seda liikunud palju käest kätte. Olen otsi niipalju kokku pannud, et pikalt pesitses oma Eesti aja alguses Kuusalus. Seejärel kusagil Jüris. Samal perioodil kasutas mu tuttav seda tööautona kui restaureeris Vihterpalu mõisa, vedades katusel armatuurvõrkui jne. On olnud ammu aega tagasi imeodavalt (380€) osta.ee’s müügil jne. Et suhteliselt värvikas ajalugu.
Mingi aeg tõstetud peale 2.3L B5234T, mis oli põhimõtteliselt aluseks teistele non-Italy T-5Ridel. Ostes oli sellel CTSi aju ja ???kw. Praeguseks on tagasi originaalaju millega tehas näeb ette 177/181kW. LS aju järgi 330k kandis.
Alguses oli seis üsna kehvake ning oli näha, et kõik ei ole väärikad peremehed sellel olnud. Õnneks oli kasutaja immadis hakanud korrastama asja. Polüpukse oli kõvasti vahele topitud ja halli plastikuga osad värvitud. Aga kuna selliseid jääb aastast aastasse vähemaks, pidi hakkama tegutsema.
Fun-facts ülekordamiseks: 850 T-5R tehti kokku ainult 1995 aastal ning 6964 tk. Neist sedaane 2400tk ja universaale 4564 tk. Kollaseid 2537, musti 2516 ja rohelisi 1911. Manuaale 2747, automaate 4217. Vasakpoolse rooliga 6094 tk, parempoolsega 870tk. 2.0 mootoriga Itaalia jaoks 914tk.
Varustus nagu ikka T-5Ridel: Pool-alcantara/nahk istmed, esimesel 2x el.mäludega + soojendus, katuseluuk, püsikiirus, tumepruun puit, rool alcantaraga jms.
Alguses oli tööde nimekiri pikk: Kati asemel resonaator, esiklaasi vahelt tuli vett, klõbises soojalt jne. Põhimure oli, et ei olnud väärilist minekut kuni 3500 pöördeni. Sai tükk aega maadeldud sellega, kuid Hypno sai korda, kes on üldse mu autosid palju puutunud. Täpselt ei mäletagi, mis seal oli kuid nukkade märgid olid paigast vist. Hetkel olukord juba üsna hea minu jaoks.
Tehtud minu ajal:
- ARKis mootorivahetus ümber vormistatud
- OEM sumpsi ots
- Originaal T-5Ri aju kirjutas Gljuk
- Originaal T-5Ri istmed (ees olid S70 pool-alcantara)
- Kõrvalistuja elektriline võimekkus taastatud
- Uus esiklaas
- Kettad, klotsid, käsipidur
- Uus sidurikomplekt + kasutatud hooratas
- Võre keskelt mustaks
- Lakke aasad, et pakiruum salongist eraldada võrguga
- Korralikud tagatuled
- Kliima täidetud ja suvel puhus külma
- Põdrad
- Volansid
- Laevalgustus LED
- 3D prinditud T-5R embleem
- Lagi värvitud + vahetatud
- Tutikas tagaluugi vastus = vaikne salong
- Musta värvi Premium Sound System SC-801 makk + Yatour
- Plokikaas vahetatud (vanal olid tõukurite pesad peetis)
- jm
Teha oleks vaja:
- Kindalaegas tühi (Olemas aga paigaldada ei õnnestunud)
- 1x salongi temperatuuri andur vajaks vahetada.
- Pulti tutvustada
- Keretööd + põhi + üle kere värvi
- Ja nipet-näpet veel
Tituleeritud juba heaks suveautoks
Talve veedab garaazis (kui just varuautona pole vaja ajutuselt kasutada). Ilusate ilmadega on väga mugav, nobe ja ruumikas perevagun
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)