Tööloom XC70 2004

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
PorisedRattad
Foorumi veteran
Postitusi: 775
Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
Asukoht: Tallinn

Re: Tööloom XC70 2004

PostitusPostitas PorisedRattad » 29 Mai 2019, 11:55

janar103 kirjutas:Kuis kulgeb, auto korras?

Auto korras suuresti tänu
Gljuki
abile.

Olid kiired ajad vahepeal ja ei jõudnud päris lõpuni seda teemat korda saada. Nüüd kõik korras.
Järgnevad tööd said tehtud kui lõpuks Eestisse jõudsin :
- Haldexi aju tagasilla alt ära kruttida
- Haldexi aju Gljuki kätte
- Gljuki käest aju tagasi ja külge. Tagavedu olemas, aga ABS tuli põleb ikka. Tõmbasin Haldexi aju korpuse veel paksult tihendisilikooniga üle.
- Gljuki juurde uuesti diagnostile, parem tagumine abs andur annab imelikke signaale.
- pikka aega kiire aeg, ei jõudnud autoga tegeleda
- Swecar vahetas abs anduri 28.05. Veateade on läinud.
- 29.05 hommikul tööle sõites kõik tip-top korras.

Kes veel pole oma Haldexi aju remontinud, siis teadmiseks, et minul jõudis vesi seal palju pahandust teha ja vesi tuli sisse korpuse kaane pealt, kuhu sool oli väikese augu uuristanud.
large_29836797_2qcL.jpg
XC70 2.5T 2004 154kw

Kasutaja avatar
PorisedRattad
Foorumi veteran
Postitusi: 775
Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
Asukoht: Tallinn

Re: Tööloom XC70 2004

PostitusPostitas PorisedRattad » 11 Juul 2019, 07:27

Vahepeal kruttis ilus ümmargune number läbisõiduks :o
1.jpg


Üks väike vahejuhtum ka kus buss ei märganud vist mind ja tahtis külje pealt sisse mulle vajuda. Kusjuures ma ei olnud tema suhtes pimedas nurgas. Lasin signaali ja tõmbas tagasi, aga sellest ei piisanud ja sõitsin parema esirattaga kõnnitee kivisse. Kiirus oli tol hetkel ca 50km/h .
Nõme oli see, et see oli see kõnnitee kivi, mis algas peale ristmikku ja tuli risti ratta ette. Rehv jäi küll terveks, aga räige muna sees. Õnneks olin just see suve alguses alla pannud uued suvekad, nii et pääsesin ühe uue rehvi ostmisega. Velg sai ka natukene kannatada, aga midagi hullu pole, et sirgendamist vajaks.
Veermik vaadati üle, kõik kondid sirged ja puksid terved. Hoopis juhi poolt oli üks kont ära väsinud, mis vahetusse läks. Ja kuna auto kiskus sõidu ajal natukene paremale peale seda pauku, siis sai ka sillastend tehtud.
Tangi ja talla jätkub :o .
XC70 2.5T 2004 154kw

Kasutaja avatar
PorisedRattad
Foorumi veteran
Postitusi: 775
Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
Asukoht: Tallinn

Re: Tööloom XC70 2004

PostitusPostitas PorisedRattad » 18 Veebr 2021, 12:56

2020 natukene enne jaanipäeva otsustas üks tagumine vedru puruneda. Kui ma õigesti mäletan, siis vedrud sai vahetatud ca 2017 aasta paiku.
Seega tavaliste vedrudega sellist manti vedades kestavad kokku ca 3 aastat. Mis firmaga oli tegu seda ma ei mäleta, ei olnud just kõige odavamad.
Seekord läksid siis alla tugevdatud vedrud. Tagumik palju kõrgemal ka kohe. Eelmise aasta lõpus aitasin ühte katelt ära viia (~400kg). Katel läks juppidena kongi ja ega see tagumik väga palju alla ei vajunudki. Sõidumugavuse poolelt annab tühjalt sõites ikkagi õrnalt tunda, et tagumik on rohkem erksam aukude osas.
XC70 2.5T 2004 154kw

Mafka
Kreisi postitaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Okt 2016, 16:03
Asukoht: Viljandi/Pärnu/Tartu

Re: Tööloom XC70 2004

PostitusPostitas Mafka » 26 Veebr 2021, 13:40

Kas uued said Lesjöfors HD vedrud?

Kasutaja avatar
PorisedRattad
Foorumi veteran
Postitusi: 775
Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
Asukoht: Tallinn

Re: Tööloom XC70 2004

PostitusPostitas PorisedRattad » 01 Mär 2021, 10:57

Mafka kirjutas:Kas uued said Lesjöfors HD vedrud?

Lesjöfors müüb ka neid muidu jah, aga mulle pani need alla Veremon. Kus kohast nad need vedrud ostsid seda ma ei tea.
XC70 2.5T 2004 154kw

Kasutaja avatar
PorisedRattad
Foorumi veteran
Postitusi: 775
Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
Asukoht: Tallinn

Re: Tööloom XC70 2004

PostitusPostitas PorisedRattad » 21 Mär 2021, 19:59

Parem esimene pidur hakkas kahisema ükspäev, ette läksid uued pidurikettad koos uute klotsidega ning parempoolne rooliots läks ka vahetusse. Muudes asjades pidi põhja alt korras olema, va. vasakpoolse tagumine rattalaager, millel oli väike lõtk sees aga veel vahetamist ei vaja.

Vahepeal sai ka osaletud Linnakate soft-road üritusel mis toimus kõrvemaa metsades. Kohale minnes ma sain aru küll, et tänava kakleja tuli maadlejatele külla. Ma olin ainuke nö sõidu autoga, ülejäänud olid kõik land roverid, land cruiserid või usa maasturid erinevad :shock: .
Eeldasin, et jään mitmeid kordi kinni ja seetõttu ka sai ka kaks labidat kohe kaasa võtta. Et kui kaks autot lahti kaevavad, siis teised kaks (neli meeskonna liiget) jooksevad gps kaardipunkti poole, et punkt kätte saada.
Õnneks selle 3+ tunni jooksul metsas müttamisel autoga jäi ainult kaks korda kõhupeale kinni. Esimene kord tuli kaasvõistleja maasturi väikese abiga välja ja teine kord oli natukene vaja kaevata ikka, kuna teisi autosi ei näinud.
13 osalejat kokku ja punktitabelis saime 7-nda koha. Me jäime väga rahule :) .

Sõidke metsas ettevaatlikult, mõnes kohas on veel lund palju :o .
https://youtu.be/Cpnby53oYAM
XC70 2.5T 2004 154kw

Kasutaja avatar
PorisedRattad
Foorumi veteran
Postitusi: 775
Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
Asukoht: Tallinn

Re: Tööloom XC70 2004

PostitusPostitas PorisedRattad » 05 Apr 2021, 08:52

Kui käru saamisega on probleeme, siis mahub murutraktor ka autosse :lol: .
Traktoril on iste ja roolisammas eemaldatud.
murutrakt.JPG
XC70 2.5T 2004 154kw

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Tööloom XC70 2004

PostitusPostitas Loff » 05 Apr 2021, 14:22

:lol: :lol: :lol:
:wink:
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
PorisedRattad
Foorumi veteran
Postitusi: 775
Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
Asukoht: Tallinn

Re: Tööloom XC70 2004

PostitusPostitas PorisedRattad » 23 Apr 2021, 08:35

Eelmine aasta sattusid mulle käeulatusse ühed ilusa väljanägemisega 19x7,5 tollised xc veljed. Hind oli igati soodne ja pealegi olid veel tumedat värvi mida ma oleks niivõinaa eelistanud. Eesmärgiks oli ka madalama rehvikõrgusega rehv alla saada kuna kurvides oli pika aja peale häirima hakanud see vedel tagumik. Tekin natukene kalkulatsioone, et ilmselt läheks kas 45 või 50 kõrgusega rehv alla ning kuskile vastu käimise muret ei oleks kindlasti.
Mõeldud, tehtud. Veljed ostetud. See aasta läksid ka suverehvid peale, ning auto alla nad läksid.
Kui suur rehv mahub XC70 P2 mudelile ?
235/50/ZR19 .
Tagaratas ega esiratas kuskile vastu ei käi. Isegi kui rooli põhjas hoida, siis logari vastu rehv ei ulatu, aga ega samas palju ruumi ülearu ei ole ka. Suuremat rehvi kindlasti enam ei paneks. Tegemist on muidugi 2014- ja uuematele mõeldud volvo velgedega, seetõttu on ka ET55. Kui oleks ET49 nagu antud mudelile ettenähtud on, siis esirattal oleks kindlasti natukene rohkem ruumi. Teadsin seda riski, ja vajadusel oleks saanud poest võtta 5mm flantsid vahele. Õnneks ei olnud vaja.
Maastikul veel ei ole käinud. Kindlasti tahaks vaadata kuidas rehvidel ruumi on kui ma jätan auto diagonaalis rataste peale kiikuma.
Pilte ka !
ee.JPG

tag.JPG


Talvekad sai ka välja vahetatud ning nüüdseks on 18x7" xc velg, mille on naastrehv peal 215/55/18
XC70 2.5T 2004 154kw

Kasutaja avatar
Indrekjj
Kõva postitaja
Postitusi: 159
Liitunud: 13 Juul 2020, 21:50
Kontakt:

Re: Tööloom XC70 2004

PostitusPostitas Indrekjj » 24 Apr 2021, 14:16

PorisedRattad kirjutas:Vahepeal sai ka osaletud Linnakate soft-road üritusel mis toimus kõrvemaa metsades. Kohale minnes ma sain aru küll, et tänava kakleja tuli maadlejatele külla. Ma olin ainuke nö sõidu autoga, ülejäänud olid kõik land roverid, land cruiserid või usa maasturid erinevad :shock: .
Eeldasin, et jään mitmeid kordi kinni ja seetõttu ka sai ka kaks labidat kohe kaasa võtta. Et kui kaks autot lahti kaevavad, siis teised kaks (neli meeskonna liiget) jooksevad gps kaardipunkti poole, et punkt kätte saada.
Õnneks selle 3+ tunni jooksul metsas müttamisel autoga jäi ainult kaks korda kõhupeale kinni. Esimene kord tuli kaasvõistleja maasturi väikese abiga välja ja teine kord oli natukene vaja kaevata ikka, kuna teisi autosi ei näinud.

Mõtlesin ise ka pikalt kas minna või mitte minna. Viimasel hetkel otsustasin ikka mitte minna, aga seda rohkem seetõttu, et polnud kindel autokülgede säilimises - ei taha kallist keraamikat okstel lasta maha kraapida.
Nüüd siis tean, et kui juba XC70 kaks korda kinni jäi, siis päris pargimaasturiga vist eriti kaugele poleks jõudnudki. Vedas :D
Seal, kus lõpeb info, algab fantaasia

Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah 8)

http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee

Kasutaja avatar
PorisedRattad
Foorumi veteran
Postitusi: 775
Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
Asukoht: Tallinn

Re: Tööloom XC70 2004

PostitusPostitas PorisedRattad » 24 Apr 2021, 15:48

Indrekjj kirjutas:Mõtlesin ise ka pikalt kas minna või mitte minna. Viimasel hetkel otsustasin ikka mitte minna, aga seda rohkem seetõttu, et polnud kindel autokülgede säilimises - ei taha kallist keraamikat okstel lasta maha kraapida.
Nüüd siis tean, et kui juba XC70 kaks korda kinni jäi, siis päris pargimaasturiga vist eriti kaugele poleks jõudnudki. Vedas :D

Kusjuures ei mäleta isegi et oleks kuskil oksad vastu külgi käinud. Tegemist oli ikkagi mingite vanade metsateedega.
Pargimaasturi all sa mõtled mingit kõrgemat esiveolist ?
XC70 2.5T 2004 154kw

Kasutaja avatar
PorisedRattad
Foorumi veteran
Postitusi: 775
Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
Asukoht: Tallinn

Re: Tööloom XC70 2004

PostitusPostitas PorisedRattad » 12 Juun 2021, 08:20

Auto on kokku pandud Rootsis, müüdud Hollandisse ja nüüd siis auto Eestis.
Ju siis saatus soosis auto originaal põhjamatte, et nad said nüüd kodumaale tagasi :lol:
123.JPG
XC70 2.5T 2004 154kw


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist