Harrison: C70 T5M '98
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Harrison: C70 T5M '98
Sai siin veidi aega hoogu võetud, et C70 teemat jätkata. Sai ta siis oma õuele toodud kasutaja Murr käest juulis 2018. Tema teema link: viewtopic.php?f=25&t=41390
Kuna välimuselt on auto juba selline nagu mulle meeldib siis auto muutmise plaane pole, ehk mootori või mootori juhtimise poole pealt vaatab veidi aga eks aeg näitab. Kuna auto on madal ja jäik (all on colid) ning seetõttu on Tallinnas kohati ka liiklemine piiratud ja tuleb oma trajaktori auto järgi valida, mitte omaniku soovi järgi
Siin on see koht, et tahaks, et välimuselt oleks enam-vähem sama madal kuid mitte nii jäik aga eks need kaks asja käivad vist siiski käsikäes. Ehk teadjamad oskavad rääkida.
Autost mõned pildid ka:
Talvel temaga sõita ei plaani, see on ilmselt ilmselge. Enamus aega veedab C kinnises ja soojas ruumis:
Kuna välimuselt on auto juba selline nagu mulle meeldib siis auto muutmise plaane pole, ehk mootori või mootori juhtimise poole pealt vaatab veidi aga eks aeg näitab. Kuna auto on madal ja jäik (all on colid) ning seetõttu on Tallinnas kohati ka liiklemine piiratud ja tuleb oma trajaktori auto järgi valida, mitte omaniku soovi järgi
Siin on see koht, et tahaks, et välimuselt oleks enam-vähem sama madal kuid mitte nii jäik aga eks need kaks asja käivad vist siiski käsikäes. Ehk teadjamad oskavad rääkida.
Autost mõned pildid ka:
Talvel temaga sõita ei plaani, see on ilmselt ilmselge. Enamus aega veedab C kinnises ja soojas ruumis:
C70 T5M 1998
Cupra Ateca 2019
Cupra Ateca 2019
Re: Harrison: C70 T5M '98
Saime eelmine nädal kasutaja Kaljuka'ga kokku ning sai hea võrdlusmomendi küll. Originaalis on C70 nagu limusiin, nii pehme ja kõrge
C70 T5M 1998
Cupra Ateca 2019
Cupra Ateca 2019
Re: Harrison: C70 T5M '98
Jõudu.Said korraliku auto
Re: Harrison: C70 T5M '98
Kena pill, tundub, et eelmisel aastal jäi pisik sisse
Natuke kasutajasõbralikum, kuid kallim lahendus oleks õhu peale minna. Siis saad vastavalt vajadusele kõrgust korrigeerida ja pole nii jäik, kui coiliga
Natuke kasutajasõbralikum, kuid kallim lahendus oleks õhu peale minna. Siis saad vastavalt vajadusele kõrgust korrigeerida ja pole nii jäik, kui coiliga
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Re: Harrison: C70 T5M '98
Jõudu läheb ikka vaja!
Oskad ehk soovitada õhkvedrustust, mis sobiks sellele C70 ning oleks oma hinnalt võimalikult mõistlik? Kas paigaldus on keeruline või pigem piisavalt lihtne, et saab selle koduste vahenditega ka tehtud?
Oskad ehk soovitada õhkvedrustust, mis sobiks sellele C70 ning oleks oma hinnalt võimalikult mõistlik? Kas paigaldus on keeruline või pigem piisavalt lihtne, et saab selle koduste vahenditega ka tehtud?
C70 T5M 1998
Cupra Ateca 2019
Cupra Ateca 2019
Re: Harrison: C70 T5M '98
Ei ole ise kodus nendega, eks enamik need pigem universaalsemad ja pead natuke aretama.
Audiklubis pani üks hiljuti A5-le, saad ehk uurida täpsemalt:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=149477&page=24
Audiklubis pani üks hiljuti A5-le, saad ehk uurida täpsemalt:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=149477&page=24
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Re: Harrison: C70 T5M '98
Madal ja jäik peavadki käsikäes käima, muidu ei tuleks vedrustus (lühikese käigu tõttu) ebatasasustega toime. Mis tootja coilid on?
Ilus pill on küll, visuaalselt tundub juba täitsa "valmis"
Ilus pill on küll, visuaalselt tundub juba täitsa "valmis"
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7042
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Harrison: C70 T5M '98
Coilil ja coilil on samuti vahe.
Odava otsa coil võib kanda vaid coili nime aga mitte kriitikat.
Odava otsa coil võib kanda vaid coili nime aga mitte kriitikat.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Harrison: C70 T5M '98
allan kirjutas:Madal ja jäik peavadki käsikäes käima, muidu ei tuleks vedrustus (lühikese käigu tõttu) ebatasasustega toime. Mis tootja coilid on?
Ilus pill on küll, visuaalselt tundub juba täitsa "valmis"
JOM coilid on all. Mulle on see uudne teema, pole varem nii madalat ja jäika autot olnud ehk coilidega kogemused puuduvad.
Välimuse koha pealt nõus, et visuaalselt on juba täitsa "valmis"
C70 T5M 1998
Cupra Ateca 2019
Cupra Ateca 2019
Re: Harrison: C70 T5M '98
Olen siin remappimise kohta uurinud, kuna kapoti all on veidi muudatusi tehtud kuid ECU on endiselt stock seades.
Panen vaikselt pilti kokku:
1) Kasutada manual boost controllerit stock seades ECU-ga pole väga hea idee, kuna stock ignition map is much too advanced to allow for more boost.
2) Bypassing the TCV is sure to cause problems. Seal on praegu pime ees.
3) BOV ventileerib atmosfääri mis aga MAFiga autole ei sobi. Running a BOV or vented BPV can also result in a bad time on a MAF based car. This is because the air escaping has already been measured by the MAF sensor. The ECU determines a specific amount of fuel to inject based on the expectation of this air being present. If this air is vented, the car will run rich. This will happen every time air escapes through the BOV.
Kõrgematel pööretel ja koormusel on tunda ka, et mootor ei käi ühtalselt ning tagant on tunda ebameeldivat lõhna.
Spetsialistid soovitavad BOV vahelt ära võtta. Siit ka küsimus, kas kellelgi on mulle pakkuda stock jubinaid?
Ehk keegi, kes on selle teemaga rohkem tegelenud, oskab mind aidata, oleksin väga tänulik
Panen vaikselt pilti kokku:
1) Kasutada manual boost controllerit stock seades ECU-ga pole väga hea idee, kuna stock ignition map is much too advanced to allow for more boost.
2) Bypassing the TCV is sure to cause problems. Seal on praegu pime ees.
3) BOV ventileerib atmosfääri mis aga MAFiga autole ei sobi. Running a BOV or vented BPV can also result in a bad time on a MAF based car. This is because the air escaping has already been measured by the MAF sensor. The ECU determines a specific amount of fuel to inject based on the expectation of this air being present. If this air is vented, the car will run rich. This will happen every time air escapes through the BOV.
Kõrgematel pööretel ja koormusel on tunda ka, et mootor ei käi ühtalselt ning tagant on tunda ebameeldivat lõhna.
Spetsialistid soovitavad BOV vahelt ära võtta. Siit ka küsimus, kas kellelgi on mulle pakkuda stock jubinaid?
Ehk keegi, kes on selle teemaga rohkem tegelenud, oskab mind aidata, oleksin väga tänulik
C70 T5M 1998
Cupra Ateca 2019
Cupra Ateca 2019
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7042
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Harrison: C70 T5M '98
Viska koonus ka minema ja pane originaal karp tagasi.
Kaotad hääles aga võidad jõus.
Bov on nii ja naa.
Lõpuks tahmab lihtsalt kati tahma täis ja kogulugu.
Kas sul turbo küljes pimedaks tehtud et bov kasutada?
Kaotad hääles aga võidad jõus.
Bov on nii ja naa.
Lõpuks tahmab lihtsalt kati tahma täis ja kogulugu.
Kas sul turbo küljes pimedaks tehtud et bov kasutada?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Harrison: C70 T5M '98
Koonust tal õnneks polegi, originaal karp täitsa küljes koos filtriga.
Turbo küljes pime ees jah, et saaks BOVi kasutada.
Turbo küljes pime ees jah, et saaks BOVi kasutada.
C70 T5M 1998
Cupra Ateca 2019
Cupra Ateca 2019
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7042
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Harrison: C70 T5M '98
Mis turbo on?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Harrison: C70 T5M '98
12T - B5204T3
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist