Esiveoline S80, pereauto

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

volvo340
Kõva postitaja
Postitusi: 119
Liitunud: 20 Aug 2013, 15:11

Re: Esiveoline S80, pereauto

PostitusPostitas volvo340 » 07 Mär 2022, 13:19

Targematelt nõu tarvis, mootoril läheb pärast käivitamist (umbes 10-30 sekundit) radika ventilaator käima. Kuigi auto ja mootor täiesti külm, õhutemperatuur miinustes ja auto tunde seisnud viimasest sõitmisest, 5h näiteks. Sõidust tulles ka radika ventilaator käib, konditsioneeri radika välistaks, sest talvel konditsioneeri ei kasuta.

Fakte - 4 silindrit, diisel, mootori kood D4204T, manuaal. Mis andur võiks läbi olla? Eile süttis ka mootorituli, küllap samast veast tingitud. Auto regulaarselt hooldatud igati.
__________________
LISA

Ei ole jõudnud veakoode lugeda, aga netist lugesin, et võib olla IAT sensor ehk intake air temperature sensor, mis sellist viga põhjustab.
Leidsin netist, et see andur siin maksab näiteks 11€
https://volvozone.eu/category/intake-ai ... :12,ct:333

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7081
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Esiveoline S80, pereauto

PostitusPostitas Leho » 10 Mär 2022, 02:20

NU niimoodi huupi asju vahetama hakata on küll ikka tõsine raketiteadus. Loe ikka veakoodid enne ära.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

volvo340
Kõva postitaja
Postitusi: 119
Liitunud: 20 Aug 2013, 15:11

Re: Esiveoline S80, pereauto

PostitusPostitas volvo340 » 12 Mär 2022, 20:23

Sain ka veakoodid

Diesel (D4204T - Diesel - MT/AT)
DTC Description
P133500 - EGR position sensor min. stop
- Faulty
- Intermittent
P163292 - Intelligent alternator sensor/circuit
- Malfunction
- Intermittent
P163294 - Intelligent alternator sensor/circuit
- Component failures
- Intermittent
P042D00 - Catalyst Temperature Sensor (Bank 1 Circuit 2)
- High
- Intermittent

volvo340
Kõva postitaja
Postitusi: 119
Liitunud: 20 Aug 2013, 15:11

Re: Esiveoline S80, pereauto

PostitusPostitas volvo340 » 21 Mär 2022, 23:01

Veaotsing 45€ + 10€ uus temp sensor.

volvo340
Kõva postitaja
Postitusi: 119
Liitunud: 20 Aug 2013, 15:11

Re: Esiveoline S80, pereauto

PostitusPostitas volvo340 » 30 Apr 2022, 22:39

Viga tuli kohe tagasi, lõi mootoritule põlema ja autol sõites läheb alati radikavent käima, isegi külma käivituse järgselt, kui autolt märtsi lõpus lörtsi maha pühkisin, läks radika vent käima, mingi 20 sekundit pärast käivitust. Õues temp -3, ei saanud mootor kuum olla, disla nii kiiresti soojaks ei saa, veel vähem üle kuumene, seega viga mujal, kui vahetatud temp sensoris.

Kas mõni teadja võiks nende veakoodide põhjal oma diagnoosi pakkuda?

kloox
Foorumi veteran
Postitusi: 1066
Liitunud: 28 Mai 2017, 13:39
Asukoht: Valga

Re: Esiveoline S80, pereauto

PostitusPostitas kloox » 01 Mai 2022, 20:51

Ega kliima nupp sees ole?Siis peaks esimeses kiiruses toimetama hakkama.Ja veakoodidest pole üksi kasu,live datat tuleks uurida.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev. :D

volvo340
Kõva postitaja
Postitusi: 119
Liitunud: 20 Aug 2013, 15:11

Re: Esiveoline S80, pereauto

PostitusPostitas volvo340 » 02 Mai 2022, 13:07

Kliima nupp pole sees

volvo340
Kõva postitaja
Postitusi: 119
Liitunud: 20 Aug 2013, 15:11

Re: Esiveoline S80, pereauto

PostitusPostitas volvo340 » 02 Mai 2022, 16:22

Leho kirjutas:NU niimoodi huupi asju vahetama hakata on küll ikka tõsine raketiteadus. Loe ikka veakoodid enne ära.

Veakoodid olemas

volvo340
Kõva postitaja
Postitusi: 119
Liitunud: 20 Aug 2013, 15:11

Re: Esiveoline S80, pereauto

PostitusPostitas volvo340 » 09 Mai 2022, 19:50

Nüüd auto minek või kulgemine on mõnel hetkel nagu poodud ja läheb justkui raskemalt või pidurdavalt edasi, eriti 1500pöörde kandis, kus varasemalt suutis rahulikult kiirendades kuidagi vabamalt pööredid tõsta.

Lisaks on hakanud auto välja surema, kui ristmikule liikudes siduri pedaaali alla vajutan ja hakkan madalamat käiku valima, siis järsku avastan, et rool raske ja mootor välja surnud.

Ja jätkuvalt, iga sõit radika vent käib.

kloox
Foorumi veteran
Postitusi: 1066
Liitunud: 28 Mai 2017, 13:39
Asukoht: Valga

Re: Esiveoline S80, pereauto

PostitusPostitas kloox » 09 Mai 2022, 22:04

Ksp solenoid võib suremise asja taga olla.Ja jätkuvalt live datat uurida vaja.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev. :D

volvo340
Kõva postitaja
Postitusi: 119
Liitunud: 20 Aug 2013, 15:11

Re: Esiveoline S80, pereauto

PostitusPostitas volvo340 » 11 Mai 2022, 22:38

kloox kirjutas:Ksp solenoid võib suremise asja taga olla.Ja jätkuvalt live datat uurida vaja.


Mida täpsemalt, mis parameetrid võiks huvi pakkuda või rikke silmust koomale tõmmata ? Kas live data näitab rohkem veateateid kui üldised veakoodid, mis hetkel aktiivsed? Väljasuremine ristmikule lähenedes ei juhtu iga päev, kas mõtled, et sel hetkel peab diagnostika juhe järgi olema?

Olen selle veaga ehk põleva mootoritulega hetkel umbes 5000km maha sõitnud, viimase nädala väljasuremine tõmbas tähelepanu. Hooldused varasemalt kõik tehtud viimased 12 aastat, nüüd küllap mingi detail lõpuks läbi. Juunis taas hooldus kus üritatakse viga edasi otsida, seni üritan oma käel sotti saada. Sõbral ka diagnostika pistik ja arvutis programm, ehk saame seni ise vigu lugeda ja live datat lugeda. Aga mis parameetritele võiks tähelepanu pöörata?

kloox
Foorumi veteran
Postitusi: 1066
Liitunud: 28 Mai 2017, 13:39
Asukoht: Valga

Re: Esiveoline S80, pereauto

PostitusPostitas kloox » 13 Mai 2022, 22:20

Enamvähem kõiki andmeid,mis võivad ventika käima panna.Lihtsalt vaatamisest pole kasu,peaks vähe teadma ka,mida vaadata.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev. :D

volvo340
Kõva postitaja
Postitusi: 119
Liitunud: 20 Aug 2013, 15:11

Re: Esiveoline S80, pereauto

PostitusPostitas volvo340 » 14 Mai 2022, 18:05

kloox kirjutas:Enamvähem kõiki andmeid,mis võivad ventika käima panna.Lihtsalt vaatamisest pole kasu,peaks vähe teadma ka,mida vaadata.


Palun jaga oma teadmisi, mida vaadata võiks :)

volvo340
Kõva postitaja
Postitusi: 119
Liitunud: 20 Aug 2013, 15:11

Re: Esiveoline S80, pereauto

PostitusPostitas volvo340 » 19 Mai 2022, 23:27

Lisaks eelnevale jamale, mis on veel lahendamata, tuli täna üks häda juurde.

Täna sõitsin 2h maanteed ja ilmus tekst "Roetfilter vol zie instructieb" kodus googeldasin, et tahmafilter ehk DPF filtril mingi häda. Googel andis infot, et võib lausa vajada väljavahetamist. 360 000km on see filter kenasti toiminud, võib olla jõudis oma elukaare lõppu. Või on võimalus seda puhastada? Enne kui hoodusesse jõuan, kuulan siin foorumis targematelt nõu.
Viimati muutis volvo340, 19 Mai 2022, 23:55, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4383
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Esiveoline S80, pereauto

PostitusPostitas gljuk » 19 Mai 2022, 23:34

Arvutiga on näha, kas on rõhuanduri näit vale, või miski takistab läbipõletamist. Peale 2h maantesõitu pidi saama regenereerida ennast.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist