Mihkli V70 D5 2002

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

aix76
Kõva postitaja
Postitusi: 215
Liitunud: 29 Juul 2013, 08:41
Asukoht: kose

Re: Mihkli V70 D5 2002

PostitusPostitas aix76 » 10 Okt 2019, 09:11

Ma läksin teist teed, pressisid laagrid koos kõigega võlli pealt välja ja siis üks haaval tagasi,nüüd töötab paremini kui enne.

Mihkel.
Foorumi veteran
Postitusi: 817
Liitunud: 01 Nov 2009, 11:44
Asukoht: Rõuge kant
Kontakt:

Re: Mihkli V70 D5 2002

PostitusPostitas Mihkel. » 06 Dets 2019, 14:10

Sügisel andis tunda, et juhi istmesoojendus ei tööta. Seda ütles ka mingil hetke diagnostika. Nädala algusel oli aega ja tirisn istme tuppa. Palju otsima ei pidanud. Oli näha, et soojenduse relee küljest minevatest pistikutest istumise alune oli pisut kuuma saanud. Võtsin laiali, puhastasin ja pressisin koomale. Hakkaski tööle! Nüüd tuleb loota, et seda probleemi ei põhjustaud vigane soojendusmatt. Viimasel oli takistus igastahes paigas.

Kuna korraliku signaaliga bluetooth ühendust pole makile leidnud, siis viskasin uuesti sinna sappa Arduino Nano. Seekord originaal. Aasta tagasi proovisin hiinakaga, kuid see tekitas probleeme. Heli kvaliteet on nii hea kui telefon heli väljundist suudab välja pigistada. Kergelt moonutatud kuid Spotify kuulamiseks idekas. CD kvaliteet ja heli on selles autos ikka super praegu! Suudab jätkuvalt karvad püsti tõusma panna :D

Elektrikud sulevad silmad, midagi peenet siin ei ole
Pilt

Ja kuna Volvoga hakkas põhimõtteliselt igav, siis tuli "hobikas" kõrvale. Volvoga on ikka ideaalne sõita pikka maad Võru-Tallinn või kuhu iganes. Kütuse kulu olematu ja liigutab ka ennast usinalt. Saatuse tahtel sai selleks hobikaks V8 mootoriga tagavedune bemar, toob ikka naeratuse näole :) Väga hea sõidumugavuse ning läbi mõeldud tehnilise poolega auto.

Pilt
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5

855
142 '74

Mihkel.
Foorumi veteran
Postitusi: 817
Liitunud: 01 Nov 2009, 11:44
Asukoht: Rõuge kant
Kontakt:

Re: Mihkli V70 D5 2002

PostitusPostitas Mihkel. » 19 Sept 2020, 08:31

430kkm ning õlivahetus tehtud

433kkm tuli ülevaatuse otsuseks korduv. 50kkm läbinud Ruville šarniir oli juba lõtkuma hakanud. Põhjuseks imepisike auk kaitsekummil. Läksid mõlemad uued TRW omad seekord. Kuidagi sai alla tunni väga libedalt mõlema poolega hakkama. Lisaks hakkavad peale kahte aastat vängemad pirnid koos lisatuledega ees ükshaaval ära kustuma. Lisatuled ees on ikka ühed äärmiselt head asjad muideks :wink:

Muidu sõidab auto super hästi ikka. Kliima puhub jätkuvalt külma. Konti hoian koguaeg järgi ka. Muusika on jätkuvalt jube hea, üks väga tähtis aspekt auto juures mu jaoks. Heli viib edasi telefonist nüüd Fiio BTR3, väga hea kvaliteediga bluetooth jubin. Ainukesteks häirivateks asjadeks on nagisev pagasiruum mis ette kostub. Istmed hakkavad ka väsimusmärke näitama õmbluste näol. Ehk leiab talvel uued nahad, on rohkem aega tegeleda.
Kui eelmine aasta sai tehtud siduri vahetus, siis käis poolraam alt välja. Tuli talve hooaeg peale ja pehme rehviga ei saanud arugi, et sild paigast oleks. Kevadel suverehv alla pannes hakkas lõpus häirima, et tahab pisut viltu vedada autot ikka sild. Sillastendis käidud ja asi timm. Peale seda hakkas kütusekulu veel paremaks muutuma. Kompuuter näitab 5,2, täis paagiga mõõtes 5,5. Kärguga sõites ja lühemaid otsi tehes tuleb 5,9-6,0.

Lisaks BMW'le tekkis õue peale ka üks Opel Corsa 2006a 1.2 ökopunn. Kütust võtab sama vähe kui Volvo, aga noh, võrrelda väga pole. Kuna autopark tahab aina suureneda, siis autode eest väga palju hoolt ei jõuagi hoida, ainult vajalikud hooldused. Suure osa ajast võtab nüüd ära piisavalt suure ja sooja abihoone püstitamine, et oleks kohta kus autosi hoiustada.

Pildi järgi sau ostetud ka uued talveveljed. Rehvist lugu ei pidanud, kuid kätte saades oli seal isegi omajagu mustrit. Läheb vast sügisele vastu ja vaatab mis talv seekord tuleb, kas on üldse uusi vaja. Guudjääri suvekad on oma ~3mm jäägiga jubedalt undama hakanud all...

Avastasin veel, et kerenumbri pealt muutub ka šarniiri tüüp. Eelmised said vist uuema keenumbri pealt.

Pilt

Pilt

Pesust tulid üsna viisakad veljed välja lõpuks

Pilt

Talvel planeeritud, suve keskel tegema hakatud ja ehk saab talveks katuse alla.
Pilt
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5

855
142 '74

Mihkel.
Foorumi veteran
Postitusi: 817
Liitunud: 01 Nov 2009, 11:44
Asukoht: Rõuge kant
Kontakt:

Re: Mihkli V70 D5 2002

PostitusPostitas Mihkel. » 04 Jaan 2021, 08:03

443000km
Hooldus: Õli Total Quartz 0W-30
Kütusefilter (viimane sai 71kkm läbimisega umbe igastahes, hakkas lonkama lõpus)

Vahapeal mõistsin, et undamist ei tekitanud rehvid. Vahetasin kõriseva rattalaagri ära ja undamine jätkus, kuid nüüd juba pööramisega vaibus. Mõlemad rattalaagrid olid ära väsinud korraga. Vasak sai FAG ja parem Koivuneni omabränd. Hea eksperiment :) Korraga vahetasin ära ka pikema veovõlli laagri.

Kui kedagi huvitab, siis pean jooksvalt kulude kohta ka excelit. Kolm aastat sõidetud, 71 000 km, keskmine kütusekulu ~6,2l/100 km.
Kogukulu 4900€ ilma kütuseta
Kilomeetri hind koos kütuse ja kuludega 0,131€

Kui autodega suurt tegelema õnneks hetkel ei pea, siis vähemalt edeneb garaaži ehitus.
Pilt
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5

855
142 '74

Mihkel.
Foorumi veteran
Postitusi: 817
Liitunud: 01 Nov 2009, 11:44
Asukoht: Rõuge kant
Kontakt:

Re: Mihkli V70 D5 2002

PostitusPostitas Mihkel. » 21 Apr 2021, 11:11

Sõidab nii mis hirmus jätkuvalt. Vahetatud sai ketaste ring koos klotsidega, esimesed stabikad ja tagumised pidurivoolikud. Febi stabikad pidasid kuni kolisemiseni vastu 58kkm. Esimesed piduriklotsid sai võetud TRW Dtec Cotec. Pidavat vähem tolmama. Eks suve lõpus ole näha, kas tasus ära. Tahaks ikka läikivat kodarvelge vaadata :D Iga nädal pesta väga ei jõua.

Garaaži on saabunud ka üks tagavedune suuremate plaanidega, kuid sellest ehk pajatab siis kui asi kuhugi poole liikuma hakkab.

Pilt

Pilt

Pilt
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5

855
142 '74

Mihkel.
Foorumi veteran
Postitusi: 817
Liitunud: 01 Nov 2009, 11:44
Asukoht: Rõuge kant
Kontakt:

Re: Mihkli V70 D5 2002

PostitusPostitas Mihkel. » 22 Nov 2021, 12:11

Igav auto, sõidab lihtsalt :) Eile sai tegelikult ühe tagumise suppordi ka üle käia. Tihendist välja poole jääv osa on rooste läinud kaitsekummi all. Jäi pidur peale. Sama lugu oli paar kuud tagasi ka teise poolega. Ühesõnaga peaks mõlemad välja vahetama ükshetk. Ahjaa, eelnevalt alla pandud TRW Dtec Cotec piduriklotse julgen soojalt soovitada! Ei vilise ega tolma. Kodarvelg püsis meeldivalt puhas.

466 000km ja õlivahetus (eelmine jäi kirja panemata). Järgmise õlivahetusega peaks rihma juba vahetama. Talvekad läksid ka alla, seekord Hankooki naelad, iPike RS2. Hirmus vedel tundus alguses, ehmatas kohe ära, et kas libe väljas.

Pilt

Pilt

Garaaži ehitus jätkub vaikselt. Välja on saanud vooder ja sisse on ilmunud iga garaaži unistus, ehk tõstuk.

Lisaks on nüüd veel igapäevases kasutuses peres ka 850 diisel universaal. Hea lihtne auto, aga kurram kus roostetab :(
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5

855
142 '74


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist