Paranormali S60 D5 2003
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7602
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Paranormali S60 D5 2003
Vahejahutit mõtled? Rõhk äkki?
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
- Paranormal
- Kõva postitaja
- Postitusi: 173
- Liitunud: 13 Juun 2011, 15:31
- Asukoht: Tallinn
Re: Paranormali S60 D5 2003
Vahejahuti jah. Paistes on teine. Autol rõhk tehase ette nähtust 0,1bar suurem. Mõjutab või on lihtsalt vana ja väsinud?
Re: Paranormali S60 D5 2003
Ükski asi pole igavene.
V70 2.4 D5 120kw 2003a 5manuaal
Ei ole võimatuid asju, on saamatud tegijad.
Ei ole võimatuid asju, on saamatud tegijad.
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7602
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Paranormali S60 D5 2003
Ilmselt väsinud või tekivad rõhu piigid. Söekatlal ka rõhk omajagu kõrgem... nähtud isegi +0,5 võrrelded originaaliga, aga IC küll paistes polnud.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
- Paranormal
- Kõva postitaja
- Postitusi: 173
- Liitunud: 13 Juun 2011, 15:31
- Asukoht: Tallinn
Re: Paranormali S60 D5 2003
Vahepeal salong edevamaks tehtud.
Ennem koos hiina LEDidega
Noortehnik ja mitu rahaühikut vaesemana
Põhiteema oli selles, et need hiinakad jäid sõites ''hõõguma'' ning öösiti sõites häiris meeletult. Nüüd veavabad sees. Boonuseks ka see, et kaasreisijad näevad nüüd paremini kummimatti kuhu oma jalgu asetada. Häirivad need mööda uksepakkusid lohistajad
*Mingi nädalavahetus said uued kettad ja klotsid ilma töökoja abita külge.
*14.11.17 sai Royal Garages vasak sharniir ja vasak sisemine ja välimine rooliots koos kõigi vajalike pudinatega ära vahetatud + sillaregull.
*Mõraga juhipoolne tagatuli sai vahetatud terve vastu. Aitäh volvofan!
*Igavusest kõik pirnid vahetatud (gabariidid, pidurid, udutuled, tagurdustuled, suunad)
Ennem koos hiina LEDidega
Noortehnik ja mitu rahaühikut vaesemana
Põhiteema oli selles, et need hiinakad jäid sõites ''hõõguma'' ning öösiti sõites häiris meeletult. Nüüd veavabad sees. Boonuseks ka see, et kaasreisijad näevad nüüd paremini kummimatti kuhu oma jalgu asetada. Häirivad need mööda uksepakkusid lohistajad
*Mingi nädalavahetus said uued kettad ja klotsid ilma töökoja abita külge.
*14.11.17 sai Royal Garages vasak sharniir ja vasak sisemine ja välimine rooliots koos kõigi vajalike pudinatega ära vahetatud + sillaregull.
*Mõraga juhipoolne tagatuli sai vahetatud terve vastu. Aitäh volvofan!
*Igavusest kõik pirnid vahetatud (gabariidid, pidurid, udutuled, tagurdustuled, suunad)
Re: Paranormali S60 D5 2003
Väga kena pill. Salongivalgus mulle meeldib, kui viitsid võid noortehniku pirnide nimed visata mulle ps. Edu ja jaksu nii sõitmisel kui remontimisel
D5 omanik ei pea igafoori all kiirendama, sest vajadusel ta teab milleks tema kullakene võimeline on
- Paranormal
- Kõva postitaja
- Postitusi: 173
- Liitunud: 13 Juun 2011, 15:31
- Asukoht: Tallinn
Re: Paranormali S60 D5 2003
Tänud. Jaksu läheb vaja tegemist leiab alati.
Järgmine suurem eesmärk oleks stange maha ja tuledel klaasid eest ära, seestpoolt mustad ja niiskus ronib sisse. Lisaks peaks tulede kojameeste mehhanismi korda tegema, elavad oma elu Loodan, et annab ikka päästa ja saab toimima.
Järgmine suurem eesmärk oleks stange maha ja tuledel klaasid eest ära, seestpoolt mustad ja niiskus ronib sisse. Lisaks peaks tulede kojameeste mehhanismi korda tegema, elavad oma elu Loodan, et annab ikka päästa ja saab toimima.
- Paranormal
- Kõva postitaja
- Postitusi: 173
- Liitunud: 13 Juun 2011, 15:31
- Asukoht: Tallinn
- Paranormal
- Kõva postitaja
- Postitusi: 173
- Liitunud: 13 Juun 2011, 15:31
- Asukoht: Tallinn
Re: Paranormali S60 D5 2003
Palju aega ja tegusid hiljem..
*Eelmise aastanumbri sees sai tuulatud AutoData programmis ja avastatud, et roolivõimu õli peaks mul olema roheline. Paagist paistis vastu punane. (ei puudunud ka katkised voolikuklambrid ja lekked). Sai tehtud roolivõimusüsteemi läbipesu, uus õli, uus kork ja kõik roolivõimu süsteemiga seotud klambrite vahetus. Ja kui tegemiseks läks sai ka pidurisüsteem uue õli.
*Sportlik huvi nõudis autosse pardakaamerat. Jubedalt jäid häirima rippuvad ja jalus olevad juhtmed . Oomipoega konsulteerides ostsin 3meetrit USB A to USB microB juhet ning StepDown mooduli ( 12V to 5V 2A ). Moodul sai voolu sigaretisüütajast ja jäi plastikute taha peitu, nagu ka kaabeldus. Pilti pole Pildi tegemine tuli alles siis meelde kui kõik juba kinni kaetud oli
*Hiinlased saatsid mingil põhjusel mulle väikse raha eest lisatööd juurde. Sai kaks uut võtit tehtud
Oeh, LED-i hullus möllab hinges. Oomipoest siis kleebitavad LED moodulid, pistikud ja juhtmed, 1,5h tööd ning tagaistme nautlejad näevad kuhu astuda.
*Eelmise aastanumbri sees sai tuulatud AutoData programmis ja avastatud, et roolivõimu õli peaks mul olema roheline. Paagist paistis vastu punane. (ei puudunud ka katkised voolikuklambrid ja lekked). Sai tehtud roolivõimusüsteemi läbipesu, uus õli, uus kork ja kõik roolivõimu süsteemiga seotud klambrite vahetus. Ja kui tegemiseks läks sai ka pidurisüsteem uue õli.
*Sportlik huvi nõudis autosse pardakaamerat. Jubedalt jäid häirima rippuvad ja jalus olevad juhtmed . Oomipoega konsulteerides ostsin 3meetrit USB A to USB microB juhet ning StepDown mooduli ( 12V to 5V 2A ). Moodul sai voolu sigaretisüütajast ja jäi plastikute taha peitu, nagu ka kaabeldus. Pilti pole Pildi tegemine tuli alles siis meelde kui kõik juba kinni kaetud oli
*Hiinlased saatsid mingil põhjusel mulle väikse raha eest lisatööd juurde. Sai kaks uut võtit tehtud
Oeh, LED-i hullus möllab hinges. Oomipoest siis kleebitavad LED moodulid, pistikud ja juhtmed, 1,5h tööd ning tagaistme nautlejad näevad kuhu astuda.
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7602
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Paranormali S60 D5 2003
Õlide jaoks ma kasutaks masina manuaali ja tootjate katalooge autodata asemel. Mu S40 käigukasti soovitas autodata 5w40 õli, pärast seda väga skeptiline selle osas.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
- Paranormal
- Kõva postitaja
- Postitusi: 173
- Liitunud: 13 Juun 2011, 15:31
- Asukoht: Tallinn
Re: Paranormali S60 D5 2003
Jah, autodata väitis kunagi Voyageri kkasti puhul õliks 10w40.. Üldinfo saab sealt ikka kätte. Õli infot kinnitasid erinevad foorumid kui ka kaks usaldusväärset töökoda.
Re: Paranormali S60 D5 2003
Kust siukses jalamatis pärinevad?
Inimesed teevad ikka vigu, kuni lõpuks ostavad Volvo
- Paranormal
- Kõva postitaja
- Postitusi: 173
- Liitunud: 13 Juun 2011, 15:31
- Asukoht: Tallinn
Re: Paranormali S60 D5 2003
Autoostuga tulid kaasa. Olid mingite jubedate mattide all peidus. Väga kvaliteetsed ja istuvad perfektselt.
- Paranormal
- Kõva postitaja
- Postitusi: 173
- Liitunud: 13 Juun 2011, 15:31
- Asukoht: Tallinn
Re: Paranormali S60 D5 2003
*18.01.18 - jubeda jamamisega eelsüüteküünlad vahetatud (bosch).
Kõik oli ilus kuni neljanda silindrini. Keere oli varasemalt peeti keeratud ja küünal ei tahtnud kuidagi välja tulla. Peale 30min jamamist sain ta kätte kuid uus keermesse ei hakanud. Viimastel minutitel sain õnneks veel tööriistamarketist keermelõikurite komplekti
Õrnalt käisin keerme üle ja sain uue küünla sisse. Esimest korda elus nägin sellist jama olgugi, et diisleid on mul ropult olnud.
Kõik oli ilus kuni neljanda silindrini. Keere oli varasemalt peeti keeratud ja küünal ei tahtnud kuidagi välja tulla. Peale 30min jamamist sain ta kätte kuid uus keermesse ei hakanud. Viimastel minutitel sain õnneks veel tööriistamarketist keermelõikurite komplekti
Õrnalt käisin keerme üle ja sain uue küünla sisse. Esimest korda elus nägin sellist jama olgugi, et diisleid on mul ropult olnud.
- Paranormal
- Kõva postitaja
- Postitusi: 173
- Liitunud: 13 Juun 2011, 15:31
- Asukoht: Tallinn
Re: Paranormali S60 D5 2003
Üle pika aja juttu ka
Alloleval pildil ära näeb läbisõitu(hea meenutada)mis hetkel sai tehtud oma kätega pisihooldus mootoriõli ja filtrite näol. Sai ka põhjaalust kontrollitud, uste/luukide tihendid silikoonitud, hinged määritud. Mootorisse läks Mobili õli 5w40 ja kui ei eksi siis ACEA B4 standardile vastav.
No ja suure hooga sai mindud lolli peaga ülevaatusele
Esimest korda oma elus sain korduva tulede pesurid pluss kollased gabariidid. Vähemalt leidsin motti tuled eest ära kruvida, ilm ei vedanud ka alt.
Peasüüdlaseks kojameeste mootoril oli see suur hammasratas. Liivapaberiga rauda õhemaks, puhtaks, määre vahele ja hammakas liikus.
Siit leidis ühe pekki läinud mikromootori mis ei talunud koormust ning koostöös termoreleega keeldus koostööst. Lõpplahendus oli järgmine: Kõik hammakad liikuma, vooluahelast bi-metall termokaitse välja ja kontaktid otseühendusega kokku. 12V peale ja lasin mootori nö. põlema. Särtsus ja lasi leeki nii, et lausa hirm tuli nahka. Hiljem pesin mootori brakecleaneriga läbi ja panin selle termorelee tagasi ning kõik töötas laitmatult. Lahti, puhtaks ja kokku koos nuputamisega võttis aega 10h, jube
Üldiselt elas auto talve väga hästi üle. Tehnikaga probleeme ei esinenud. Tänaseks on nüüd ülevaatus läbitud ja kõik aus. Imestasin ülevaatusel, et tahm oli 0,09. Kartsin kordades hullemat
Niisama pilti ka
Alloleval pildil ära näeb läbisõitu(hea meenutada)mis hetkel sai tehtud oma kätega pisihooldus mootoriõli ja filtrite näol. Sai ka põhjaalust kontrollitud, uste/luukide tihendid silikoonitud, hinged määritud. Mootorisse läks Mobili õli 5w40 ja kui ei eksi siis ACEA B4 standardile vastav.
No ja suure hooga sai mindud lolli peaga ülevaatusele
Esimest korda oma elus sain korduva tulede pesurid pluss kollased gabariidid. Vähemalt leidsin motti tuled eest ära kruvida, ilm ei vedanud ka alt.
Peasüüdlaseks kojameeste mootoril oli see suur hammasratas. Liivapaberiga rauda õhemaks, puhtaks, määre vahele ja hammakas liikus.
Siit leidis ühe pekki läinud mikromootori mis ei talunud koormust ning koostöös termoreleega keeldus koostööst. Lõpplahendus oli järgmine: Kõik hammakad liikuma, vooluahelast bi-metall termokaitse välja ja kontaktid otseühendusega kokku. 12V peale ja lasin mootori nö. põlema. Särtsus ja lasi leeki nii, et lausa hirm tuli nahka. Hiljem pesin mootori brakecleaneriga läbi ja panin selle termorelee tagasi ning kõik töötas laitmatult. Lahti, puhtaks ja kokku koos nuputamisega võttis aega 10h, jube
Üldiselt elas auto talve väga hästi üle. Tehnikaga probleeme ei esinenud. Tänaseks on nüüd ülevaatus läbitud ja kõik aus. Imestasin ülevaatusel, et tahm oli 0,09. Kartsin kordades hullemat
Niisama pilti ka
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 23 külalist