5. leht 9-st

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 08 Sept 2020, 20:08
Postitas Liiwaannus
Tagaklaasi kojamees hakkas trikke tegema, peatus, kus soovis jne. Ajamimoodul maha, laual juppideks, võll puhtaks, määärdega kokku ja voila. Kinni jäänud detailide kopsimist oli omajagu, ca 2h ajakulu.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 19 Okt 2020, 18:18
Postitas Liiwaannus
Hakkas luugi mass jälle trikitama. Lõikasin maha ja panin lisapistiku, pilti kahjuks ei teinud.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 21 Okt 2020, 22:29
Postitas Liiwaannus
Sutsti talvepapud all, seekord hankooki lamellid.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 06 Juun 2021, 22:41
Postitas Liiwaannus
Olnud vahepeal kalla ja talla, lisaks kütusele korra ka lastud õli kevadel valada ja suverattadki alla keeratud. Nüüd otsustas masin üllatada, maanteele kiirendades ütles mootori viga ja lükkas avariisse. Sõber käis kaabliga külas ja ütles O2 andur. Kustutasime ja tegime proovisõidu ja kohe oli kuulda vilin. Koju tagasi ja õhufilter eest ära, oligi ic ja sisselaske vahelise lödvikus lõhe sees. Hädapärane paikamine teibiga sai poolkõva, sest lõhe ülemistes käändudes. Eks homme annab selgitust, et kas saab jupi kuskilt ja hakkab ise külge lappama või saab kuskil kiirelt löögile. Kuna peale teipimist on endiselt mingi leke olemas, siis ei tahaks tahmakat tappa lihtsalt.

Kui leegi teab öelda, et kas see lõdvik on ülevalt poolt keskmiste meesterahva kätega vahetatav või hoovi peal ilma poolt nina lammutamata kergelt nina kergitades tehtav, siis huvituksin näpunäidetest.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 07 Juun 2021, 08:47
Postitas Risu
See lõdvik täiesti ise vahetatav, stange all kattes on täpselt auk millest saab lõdviku klambrit keerata ning ventilaatorid käivad lihtsa vaevaga radika küljest ära, et ruumi juurde tekitada.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 07 Juun 2021, 08:56
Postitas kloox
Mu omal tuli klaasipesupaagi poolt läheneda,klambri kinnitus oli pealpool ja tundus nagu tehasest seal olnud.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 07 Juun 2021, 16:09
Postitas Liiwaannus
Sain töökoajaga jutule, teevad homme päeva peale ära, omal pole mahti olnud osagi sebida kuskilt ja pikalt ei tahaks teibitud lõdvikuda lasta, kuna see teipimine pole päris ideaalne ja ilmselt saab tahmakas ka oma jagu vatti sellega.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 08 Juun 2021, 19:03
Postitas Liiwaannus
Mõned kümned eurod vahetasid omanikku ja auto sai uue lõdviku külge. Tänud Veremonile.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 18 Juul 2021, 23:40
Postitas Liiwaannus
Pilt
Selles nööri otsas polnudki viibinud.
Nüüd tuleb selgels teha, et kas pump surnud või ei saa voolu peale lihtsalt.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 19 Juul 2021, 08:08
Postitas kloox
Las üks vajutab süüte sisse ja teine paneb paar kõvemat pauku kundepoolt paagi alla,äkki hakkab tööle siis pump.On juhtunud.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 19 Juul 2021, 10:22
Postitas Liiwaannus
Kuna õhtul oli aku tühjaks saanud katsetuste käigus, siis sai seda üle öö laetud. Hommikul aku peale ja töötab. Oma hing kahtlustab ikkagi probleemi kordumist ja võimalikke probleeme kütuse pumba toiteahelas. Õhtul ei olnud pumpa kuulda, hommikul on see-eest süüdet sisse pannes selgelt urin kuulda. Kas kellelgi on head materjali, mis näitaks, kust pumba toiteahel jookseb ja kuidas ligi saada? Õunte pealt vaataks, et kas nokin ise või lähen kuskile. Lai internet räägib kohati mingist probleemsest pistikust, mis surema kipub seal.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 19 Juul 2021, 12:42
Postitas kloox
Esimene paagi peal,teine tagumise istme alla juhi poole tuleb 4 pin pistik tummiste juhtmetega,seal on ka kässari mootorite juhmed,kui mu mälu mind ei peta.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 19 Juul 2021, 22:56
Postitas Liiwaannus
Täna polnud aega lapata, hommikul peale aku peale panekut käivitus. Päeval suri kaks korda sõidu pealt, aga käivitus peagi uuesti. Tuli omal jõul koju, homme uurin asja.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 24 Juul 2021, 23:51
Postitas Liiwaannus
Neljapäeval saigi töö kanali peal ette võetud. Tõstuk teeks asja hulga meeldivamaks, paagi kätte saamiseks sai auto veel üles tungitud ja ca 15cm paksuste klotside peale pargitud, et saaks paagi külje alt kätte. Peamisteks tööriistadeks oli valik narresid, pikendusi ja võtmeid, paar lapikut kruvikat, haamrid ja trell, et teha uue pumba kaane sisse eelsoojendi jaoks joogiauk. Rahulikus tempos kokku-lahku ca 6 tundi kahekesi. Oli kohti, mida üksi oleks väga ebamugav teha olnud. Ja noh, olidki klemmid kahtlased vanal pumbal, seega võiks loota, et vahetus läks asja ette.

Re: Liiwaannuse V70 D3 2011

Postitatud: 25 Juul 2021, 22:20
Postitas Eku
Liiwaannus kirjutas: Ja noh, olidki klemmid kahtlased vanal pumbal, seega võiks loota, et vahetus läks asja ette.


Kerepoolne pistik juhtmetega mis pumba külge käib läks ikka uus? :rolls eyes:
Ise paneme igakord uued, pumba klemmid kärsatavad pistikut sammuti :(