taavi V70 tdi
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: taavi V70 tdi
ok, siis ilmselt temp andur ikka segane vist, mul eelsüüde ei tule järgi mõnikord -2 kraadiga ka mitte. Aga õli korraks sattumisega sumbutisse? turbo hakkab lõppema või mis vel selgeltnägijad võiks ennustada? Midagi niisama lahti keerata ei tahaks nagu. Või mis võiks lahti keerata kontrolliks?
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: taavi V70 tdi
nii, külmkäivituse mured said jäädavalt lahendatud. Panin salongi hetkel NC lüliti ja lüliti külge ühendasin ECT ja panin lisaks 5k takisti.
skeemi joonistas sõber, kes disainib maailmatasemel elektroonikat:
10k takistiga katsetades ütles nupuvajutus, et mootor on -16 kraadi, lükkas küünlad ilusti järgi (kuni nupu lahti lased hoiab armatuuris küünalde tuld, peale nupu vabastamist küünaldele jäi ikka vool peale mõneks ajaks) ja kui tühikäigul nuppu vajutada, tõstab pöördeid ka 1100 peale. Praegu testin veidi väiksemat takistust (sest sooja mootoriga pole küünlaid tarvis põletada, 5k takistuse puhul ütleb 80 kraadine mootori reaalne temp et auto 36 kraadi), ootan homset et auto maha jahtuks ja vaatan, mis siis temperatuuriks ütleb. Igatahes see hack lõppes sellega, et auto läheb poolest pöördest tööle, mitte ei ketra 30 sekundit kuni käimasaamiseni või akulõppemiseni. Tellisin ka hiinast ka aegrelee (555 baasil, ei hakanud ise tegema, hiinlased teevad väiksemaid ja alla euro tk eest link), mille pärast nupu asemele panen, et kui auto tööle panna, rakenduks aegrelee paariks sekundiks, mis petaks ECT ära ja saaks auto ilusti käima. Samuti vahetasin täna ära mõned kõlarid ja uksepolstrid. kunde oma lagunes kildudeks, kui tüüblid lahti tõmbasin, keegi oli selle kuumaliimiga kokku klepinud, aga polstrite liimimiseks kuumaliim ei sobi, nagu selgus. Üldse on imelik, et mul on kõik uksepolstrid kuumaliimiga kokku liimitud, ei saa aru kes neid lammutas ja miks.
Suveratas ka all, sillerdab kenasti
skeemi joonistas sõber, kes disainib maailmatasemel elektroonikat:
10k takistiga katsetades ütles nupuvajutus, et mootor on -16 kraadi, lükkas küünlad ilusti järgi (kuni nupu lahti lased hoiab armatuuris küünalde tuld, peale nupu vabastamist küünaldele jäi ikka vool peale mõneks ajaks) ja kui tühikäigul nuppu vajutada, tõstab pöördeid ka 1100 peale. Praegu testin veidi väiksemat takistust (sest sooja mootoriga pole küünlaid tarvis põletada, 5k takistuse puhul ütleb 80 kraadine mootori reaalne temp et auto 36 kraadi), ootan homset et auto maha jahtuks ja vaatan, mis siis temperatuuriks ütleb. Igatahes see hack lõppes sellega, et auto läheb poolest pöördest tööle, mitte ei ketra 30 sekundit kuni käimasaamiseni või akulõppemiseni. Tellisin ka hiinast ka aegrelee (555 baasil, ei hakanud ise tegema, hiinlased teevad väiksemaid ja alla euro tk eest link), mille pärast nupu asemele panen, et kui auto tööle panna, rakenduks aegrelee paariks sekundiks, mis petaks ECT ära ja saaks auto ilusti käima. Samuti vahetasin täna ära mõned kõlarid ja uksepolstrid. kunde oma lagunes kildudeks, kui tüüblid lahti tõmbasin, keegi oli selle kuumaliimiga kokku klepinud, aga polstrite liimimiseks kuumaliim ei sobi, nagu selgus. Üldse on imelik, et mul on kõik uksepolstrid kuumaliimiga kokku liimitud, ei saa aru kes neid lammutas ja miks.
Suveratas ka all, sillerdab kenasti
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: taavi V70 tdi
reede öösel kadusid poole sõidu pealt ära kõik tuled. Päris jube oli sõita. Õnneks sai täistulekang peale tõmmatud ning all hoitud käega ja nii sai koju välja tuldud. Täna vaatasin mis teema on ja leidsin, et veaks on tuledelüliti, mis on kunagi lõki läinud ja peale seda elektrikuteibiga kokku tõmmatud. Loomulikult see teip enam ei töötanud ja oli vaja leida lahendus. hakkasin juba uut lülitit otsima, aga kui Ukule helistasin ja tal polnud, siis mõtlesin et enne kui lähen uut otsima, prooviks vana taastada. Taastamiseks mõtlesin alguses proovida kokku liimida, aga kuna seal on vedrupinge peal, siis ilmselt see ei oleks olnud jätkusuutlik lahendus. Siis garaazis ringi vaadates leidsin mingi käsitöötraadi, mis täpselt paraja jämeduse ja jäikusega.
Siis sai tehtud klambrid, pildil juba on töö käimas, teibiga sai vedru pingesse tõmmatud ja nüüd vaja vaid klamber lüliti sisse uputada
traat sees, vajab vaid pahteldust
ja pärast pahteldust
põhi probleem oli siin, nurgad siin juba keevitatud asi pidas juba, aga igaks juhuks sai keskele ka pandud üks tugevdus
ja korras ka, viimasest lihvist jäi kül pilt tegemat
ja tuled toimivad taas, sa kiiremini korda kui uut juppi otsides
Siis sai tehtud klambrid, pildil juba on töö käimas, teibiga sai vedru pingesse tõmmatud ja nüüd vaja vaid klamber lüliti sisse uputada
traat sees, vajab vaid pahteldust
ja pärast pahteldust
põhi probleem oli siin, nurgad siin juba keevitatud asi pidas juba, aga igaks juhuks sai keskele ka pandud üks tugevdus
ja korras ka, viimasest lihvist jäi kül pilt tegemat
ja tuled toimivad taas, sa kiiremini korda kui uut juppi otsides
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: taavi V70 tdi
Tere.
Kuskohast sa endale lisatuled tellisid, ning mis nad lõppedeks maksid? Talv tulemas, maapiirkond ja metsloomad.
Mõtlen siin, mida ette istutada, kas hiina led, või riiulis vedelevad hella 100'd
Kuskohast sa endale lisatuled tellisid, ning mis nad lõppedeks maksid? Talv tulemas, maapiirkond ja metsloomad.
Mõtlen siin, mida ette istutada, kas hiina led, või riiulis vedelevad hella 100'd
S70
V70
V70
Re: taavi V70 tdi
hiinast. Kui nüüd aus olla, siis hiinlane saatis need mulle lõpuks tasuta (lett oli vist 30€ tk), kuna tuled ei vastanud nõuetele (üks oli 50% väiksema võimsusega, teisel oli ca 40% väiksem võimsus, kui pakile kirjutatud). Silmaga eriti aru ei saa, aga võltskaupa hiinane ka müüa ei tohi Valgeks teeb ilusti, aga järgmiste tulede puhul ilmselt prooviks osta sellised, mis enda ette niipalju ei näita (hind muidugi ka kohe suurem). Tuledealune raam ka hiinast.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: taavi V70 tdi
Räägi nendest h7 ledidest ka. St sheeri toimivate asjade linki.
Tänud ette...
Tänud ette...
S70
V70
V70
Re: taavi V70 tdi
marekm911 kirjutas:Räägi nendest h7 ledidest ka. St sheeri toimivate asjade linki.
Tänud ette...
sry ma alles nüüd panin tähele küsimust, aga ise tellisin sellised: https://www.aliexpress.com/item/3290110 ... 4c4dwJYvbJ
aga praegu tavalised halogeenid sees tagasi, kuna nende ledide puhul on vaja neid ikka päris täpselt sinna reflektorisse panna ja tuled peab päris maha kruttima, et reguleeringu paika saaks. tüv ju neid ledisid ei salli, sellepärast viskasin ringi (aga vähemalt nad mahuvad reflektori taha ilusti ära)
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: taavi V70 tdi
vahepeal oli muresid akuga ja laadisin suht ülepäeva akut. Ükspäev unustasin naisele öelda et aku laeb ja kuna auto oli kehvasti pargitud, siis ta ei saand sellest aru ka, sõitis minema, juhtmed lohinal järgi ja maanteele jõudes tõmbas kapoti üle pea.
Klaas jäi terveks, aga kapott ja hinged lõi keereks. Sai kasutajalt -kj- kohe uus kapott toodud, seekord sain õiget värvi(enne oli teist tooni asi mul seal peal). Kes kapotihingi vahetama peavad, siis väga mõistikud asjad on ehituskiilud (ise kasutasin remondist ülejäänud plaatimiskiilusid). 'Aga kiilude puhul on tähtis et nii üles kui alla need kiilud panna, sest muidu saab vedru küll kätte, aga teisele autole ei saa seda külge ilma venekeelsete abisõnadeta. siin pildil siis näha
Ühtlasi sai ka infoautost uued klaasipesudüüsid ka toodud, infoautos tootekoodi guugeldades vaatasin et ca 10 aastat tagasi ühel foorumiteemal kiitsin asju ja lubasin lähiajal osta, nüüd see lähiaeg sai siis kätte igatahes nüüd auto parem kui enne
Klaas jäi terveks, aga kapott ja hinged lõi keereks. Sai kasutajalt -kj- kohe uus kapott toodud, seekord sain õiget värvi(enne oli teist tooni asi mul seal peal). Kes kapotihingi vahetama peavad, siis väga mõistikud asjad on ehituskiilud (ise kasutasin remondist ülejäänud plaatimiskiilusid). 'Aga kiilude puhul on tähtis et nii üles kui alla need kiilud panna, sest muidu saab vedru küll kätte, aga teisele autole ei saa seda külge ilma venekeelsete abisõnadeta. siin pildil siis näha
Ühtlasi sai ka infoautost uued klaasipesudüüsid ka toodud, infoautos tootekoodi guugeldades vaatasin et ca 10 aastat tagasi ühel foorumiteemal kiitsin asju ja lubasin lähiajal osta, nüüd see lähiaeg sai siis kätte igatahes nüüd auto parem kui enne
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: taavi V70 tdi
ma ilmselt kuskile mujale teemasse kirjutasin kunagi, et sain autol üsna pea peale ostu siduri korralikult suitsema täislastis ja vist lausa ülekoormatuna.Tulin tallinast täislastis autoga saaremaale, ilma et osanuks esimest käiku sisse panna. Tallinna vanalinnas munakiviteedel andis manööverdada, nii et kolmas käik oli startimiseks, auto peal oli inimesi ja kaupa umbes 1 tonni jagu. Eelmine nädal siis see sidur lõppes. Tundub et seda ennegi vahetatud, poldid olid kõik ilusti seest ümaraks keeratud ja päris suur venekelne sõnaraamat töödeldi läbi, enne kui poldid välja sai. õnneks pole mingid imepoldid, wüthist 12,9 poldid asemele ja peaks hea olema. paar pilti ka sidurist, mis lõppes:
ehk siis suduri põlemalaskmisest kuni siduri lõpemisieni kulus umbes 100 000km. Ei saa kurta.
ehk siis suduri põlemalaskmisest kuni siduri lõpemisieni kulus umbes 100 000km. Ei saa kurta.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: taavi V70 tdi
väike ajukirurgia ka lastud teha. tundub, et sai küll neid asju, mis lubatud (võimsam ja kütusekulu väiksem). Ise rahul.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7597
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: taavi V70 tdi
Kütusekulu osas oleks skeptiline, see pigem kompuutri näit. Vanade diislite osas nii mõnigi chippija kinnitanud, et neist saab jõudu, aga ökonoomsemaks ei saa.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: taavi V70 tdi
nojah, aga psühholoogiliselt numbrit vaadata kena aga eks siin vaatab jah suvepoole kui vaja uuesti autot tankida, kuidas numbrid on. Praegu siin lockdownios istudes auto seisab ka niisama ja ootab, millal saaks tööle minna (nii juht kui auto ise)
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: taavi V70 tdi
ahjaa, kui aasta tagasi TÜV ajal sai ikka korralikult auto piitsa, enne kui näidu paika sai (lasin küll mootori soojaks, aga ilmselt siis oli vähe tolku), siis seekord tegin enne TÜV 60km kolmanda-neljanda käiguga maanteel, otse TÜV-ile ja gaaside osas 0 kommentaari ja tuba ka seekord ei läinud pimedamaks peale põhjagaasi
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: taavi V70 tdi
vist selle auto saatus ongi selline, et kord tüv ajal vaja temast kirjutada Seekord läks enne TÜV-i mootoririmhma vahetuseks, veidi enne seda lasin töökojas käigukangi ära vahetada, kuna õues oli -20 tol ajal ja garaazis amazon ees. kangi vahetamise järgselt sealne mehhaanik käskis tähelepanu pöörata mootoririhmale, sest talle kostus võõras heli kõrva. Saigi siis ette võetud rihmavahetus, ina rihmakomplekt sisse. Muidugi kui rihm maha sai võetud (24 veebruar) siis selgus, et kliimapumba laager oli kolina põhjus
https://photos.app.goo.gl/E4bYtSzY6JcFEWa6A
Sai leitud uus pump sodihunnikust, kus laager terve, eks suvepoole uurib kliimavõimekust ka, kui suvi soe ja talumatu tuleb. Hetkel siis kõik rihmard, rullid laagrid ja simmerid, mis rihmavahetuse ajal ette jäid, said uued pandud. Tundub, et 4 aastat edasilükatud mure, et kehvalt käima läheb, sai ka pumbaajastuse muutmisega lahenduse. Vähemalt hetkel tunduks nagu nii.
TÜV ka jälle läbitud ja võib jälle aasta otsa sõita.
https://photos.app.goo.gl/E4bYtSzY6JcFEWa6A
Sai leitud uus pump sodihunnikust, kus laager terve, eks suvepoole uurib kliimavõimekust ka, kui suvi soe ja talumatu tuleb. Hetkel siis kõik rihmard, rullid laagrid ja simmerid, mis rihmavahetuse ajal ette jäid, said uued pandud. Tundub, et 4 aastat edasilükatud mure, et kehvalt käima läheb, sai ka pumbaajastuse muutmisega lahenduse. Vähemalt hetkel tunduks nagu nii.
TÜV ka jälle läbitud ja võib jälle aasta otsa sõita.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist