Moose Volvo 450 GLT (b5244)turbo

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Moose Volvo 450 GLT

PostitusPostitas SvenR » 24 Mär 2014, 22:25

Nälga ei jää silindrid nende pihustitega? Mis nende läbilaskevõime on?
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Tags:

Kasutaja avatar
baxxter
Foorumi veteran
Postitusi: 2026
Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
Asukoht: tartumaa, Nõo
Kontakt:

Re: Moose Volvo 450 GLT

PostitusPostitas baxxter » 24 Mär 2014, 22:49

Nüüd kui turbo peal autol, ei raatsi isegi tervitada enam, seisid siriuse juures, käsi taskus.
Ma siis lasin signaali transitiga, kui tähele ei pannud :D
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill :D)
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: Moose Volvo 450 GLT

PostitusPostitas Moose » 25 Mär 2014, 07:23

SvenR kirjutas:Nälga ei jää silindrid nende pihustitega? Mis nende läbilaskevõime on?

Hetkel tundub, et ei jää nälga aga enne kui segukell peal, ei saa midagi täpsemalt öelda. Pihustid on 315cc.. polegi viitsind uurida kas 2.3'l üldse ongi suuremad pihustid või on äkki samad asjad?!?

Hetkel tundub pigem deto probleemiks olema, arvan vähemalt, et deto, sest viienda käiguga täisboosti kõrgema pöörde peal tõmbab jõnksu sisse nagu tekiks fuel cut vms. Aga ilmselt siis käib mingi deto laks läbi ja keerab süüte ära, sest mingeid rõhuandureid mul ju küljes pole mida aju lugeda saaks ja puhtalt õhukoguse järgi ei saa ta ju midagi teada rõhu osast.

baxxter kirjutas:Nüüd kui turbo peal autol, ei raatsi isegi tervitada enam, seisid siriuse juures, käsi taskus.
Ma siis lasin signaali transitiga, kui tähele ei pannud :D

Seda ma krt kahtlustasin, et sina olid :D Ma veel harjund sind selle kollase junniga nägema :D

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Moose Volvo 450 GLT

PostitusPostitas SvenR » 25 Mär 2014, 08:26

deto tekib ka siis kui lõpuks enam pump või pihustid ei suuda piisavalt kütust tarbida :wink: Mis pumpa kasutad?
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: Moose Volvo 450 GLT

PostitusPostitas Moose » 25 Mär 2014, 20:46

Häbiväärsel kombel on pump veel originaal 400se oma mis selle 1.7 jaoks seal peal oli :lol:

Teine asi muidugi mis ma deto kohapealt hakkasin mõtlema, mul ju coolerit pole ja eks see õhk läheb ka päris soojaks seal sisselaskes, mis ei aita ka kuidagi kaasa deto kindlusele. Aga üldiselt ei saa enne midagi teada kuniks segukella külge saab, siis saab näha kas tekib tõesti küttenälg või midagi minu arvatavatest asjadest.

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: Moose Volvo 450 GLT

PostitusPostitas Moose » 02 Apr 2014, 09:28

Cooler paigas, auto veits kõrgem..
Pilt

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Moose Volvo 450 GLT

PostitusPostitas SvenR » 02 Apr 2014, 18:10

Cooler on ka T5 originaal? 2.0 isendi oma? Mis turbo sina täpsemalt peale läks?
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
torms
Foorumi veteran
Postitusi: 2305
Liitunud: 22 Juul 2009, 19:40
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: Moose Volvo 450 GLT

PostitusPostitas torms » 02 Apr 2014, 19:47

Juba oled küsinud mis turbo sinna läks ning said ka vastuse.
Poleerin läigestan vahatan

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Moose Volvo 450 GLT

PostitusPostitas SvenR » 02 Apr 2014, 19:55

Sorry, ei leidnud ennem üles seda.

Vaadates et tegu diisli turboga siis vast jahutab ära ka. Seega jõudu.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: Moose Volvo 450 GLT

PostitusPostitas Moose » 02 Apr 2014, 20:52

Cooler pärit miskise fordi pealt, täpsemalt ei oska öelda :)
Eriti suur ta ei ole jah aga parem kindlasti kui mittemidagi. Sain täna Madyse käest ka ühe bypassi omale, niiet turbo tapmine lõpeb ära nüüd :P

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: Moose Volvo 450 GLT

PostitusPostitas Moose » 08 Apr 2014, 07:35

Vahepeal on saanud bypass külge, cooleri ühendamiseni pole endiselt jõudnud :D Võtan ka hoogu, et ära vahetada õõtsapuksid ja sarniir. Viimane on paar tuhat km sõitnud ja sellise lõtkuga, et halb hakkab.. oli küll mingi odav 10 eurine sarniir aga seda nüüd küll ei oodanud :?

Igatahes Jokkeri käest sain 65mm trosseli ka kolmeliitrise oma.. läks kohe külge kah :D

Lisaks siin igast asendist mõeldes.. see mida ta põhjagaasiga katkestab on hoopis kütus, mitte pole deto ega küttenälg. Läks natuke aega asjast arusaamiseks aga netist asju uurides sain teada, et orig T5 aju teeb fuel cut'i kui rõhk tõuseb üle 1 bari, mida ta mul ka oli sel hetkel kui jõnksu tegi. Alla 1 bari hoides pole mingit probleemi.

Siiski uurib nüüd asja, ehk saab seda T5 aju progeda selle kohapealt ka veidi. Kui ei, siis tuleb natuke teist meetodit kasutada.

Kasutaja avatar
Arturio
Foorumi veteran
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Juul 2008, 15:15
Asukoht: Eesti/Haapsalu
Kontakt:

Re: Moose Volvo 450 GLT

PostitusPostitas Arturio » 08 Apr 2014, 07:56

Kas chippimisega ei saa seda viga kaotada?
Volvo S80 V8 Executive

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Moose Volvo 450 GLT

PostitusPostitas SvenR » 08 Apr 2014, 08:27

Originaal motole 1 bar veits palju pole?
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
torms
Foorumi veteran
Postitusi: 2305
Liitunud: 22 Juul 2009, 19:40
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: Moose Volvo 450 GLT

PostitusPostitas torms » 08 Apr 2014, 11:57

Tagajärgedele mõeldakse tagantjärgi.
Poleerin läigestan vahatan

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: Moose Volvo 450 GLT

PostitusPostitas Moose » 08 Apr 2014, 21:39

See on puht eksperimentaalne ehitus. Lendab laiali ta ju nagunii ükshetk, ma praegu ootan millal see juhtub.

1,2 bari on ta juba tunda saanud aga suht läbi fuel cuttide :D Siis sai maha tagasi keeratud. Ma imestan niigi, et ta veel sõidab.

Kui suveks laiali pole siis läheb sama kone külge megasquirt.. kui laiali miski lendab siis ehitan uue mootori sinna vahele juba teise mootori.


Chippimine on mõttetu kulutus kui T5 aju ennast progeda saab. Täpselt muidugi ei tea veel, mida seal progeda saab aga seda saab loodetavasti lähipäevil teada.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist