Beriti V70 2000 147 kw

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Berit
Kreisi postitaja
Postitusi: 437
Liitunud: 10 Okt 2012, 23:01

Beriti V70 2000 147 kw

PostitusPostitas Berit » 21 Juul 2017, 15:22

Et kõik ausalt ära rääkida... sain eelmisel suvel platsi Volvodest (peale Amazoni muidugi) tühjaks. Pikalt aga vastu ei pidanud, sest mai lõpus oli tarvidus võtta ette 4000 km teekond Saksamaale Kustom Kulture Foreverile ja kõik muud olemasolevad liikurid olid selleks teekonnaks liiga ebamugavad, väiksed või HCH Autoabi kuldkliendid. Järelikult - Volvot vaja. Ja justnimelt II gen V70. Lappasin kuulutusi mitu nädalat - ikka ühed ja samad autod, enamik autojärelmaks24 või muud kahtlased müügiplatsid. Elu ei teinud kergemaks ka kangekaelsed kriteeriumid - bensiinimootor, automaatkast ja tume sisu (aga mitte see rõve ruuduline kangas :roll:).

Reisikuupäev aga lähenes hirmsa mühinaga ja lõpuks õnnestus üks siiski välja sõeluda ja meeldivaks mõelda. Auto asus Viljandis, seega ühel reedesel päeval pakkisime sumadani ja reisisime autobussiga auto järgi. Noh, ametlikult küll "vaatama", aga kui just midagi küljest poleks kukkunud, oleks nagunii ära ostnud. Kohapeal väiksed proovitiirud, laias laastus ok. Selgus muidugi et käsipidur on katki, aga vajalikud jupstükid korrastamiseks olid kaasas. Väljast 17-aastase auto kohta näeb üsna viisakas välja, mõned üksikud väikesed mõlgid ja kriipsud-kraapsud. Seest samuti viisakas ja terve (v.a tagumiste istmete allaklappimise nupumehhanism ja kaubaruumi salongist eraldavate võrkude väljutusavad). Mina sain võtmed, eelmine omanik sai raha ja läksime igaüks oma teed.

Pilt

Üsna pea ilmnes aga esimene "häda", mis aeg-ajalt kummitab siiamaani. Kõrvalistujapoolne esimene suund aeg-ajalt ei tööta. Ei ole muidugi ka viitsinud sellega veel tegeleda, 95% ajast siiski töötab normaalselt. Muidu sõitis okeilt, kast käiguvahetamisel natuke jõnksutas ja maanteekiirusel tekkis rooli vibra, aga rehvid olid ka suhteliselt juustud, pidurdamisel samuti vibras.

Lükkasin kohe auto CSGsse kontrolli, et oleks kindlam tunne reisile minna. Esimene kõne muidugi ei olnud meeldiv - rollilatt pekkis, vaja välja vahetada. Mõeldud-tehtud. Lisaks veel salongiõhufilter, ülemine mootoripadi, tagapidurikettad ja -klotsid, kässaritross, tagumine käändtelg ja kässari klotsid, sisemised roolivardad, šarniir ja veel nipet-näpet. Mõned elu otseselt mittesegavad, aga võiks-ära-teha asjad jäid veel varusse. Kõik kena.

Kuniks nädalajagu enne pikka sõitu järsku salongis jalad märjad. Lisaks salongis ka räme bensiinihais pidevalt. Selgus, et salongiradikas küll suht uus, aga toru murdunud ja klambrid valesti paigaldatud. Ravi lihtne - uus radikas. Bensiinihaisuga aga veidi tüütum lugu, vististi tüüpiline viga, et bensiinipumba kaas katki. Reisile eelneval päeval püüdsime esmalt parandada EPOga, aga head tulemust see ei andnud. Lisaks, pikale reisile olnuks sellise asjaga veidi hirmus minna. Õnneks saime hypnotiza käest uue terve kaanega pumba. Äravahetamiseks tuli esmalt ka spets tööriist keevitada, et saaks üldse lahti keerata pumba paagi küljest. Ühesõnaga, südaöö paiku sai kõik siiski valmis. Millal siis veel :) Vana pumba pakkisime igaks juhuks kaasa, et juhuks kui uuega peaks midagi juhtuma.

Teeleasumine aga siiski lükkus muudel asjaoludel rohkem kui 24h edasi, ülejäänud seltskond pani kokkulepitud ajal Saksa poole ajama. Saime ise liikuma 1,5 päeva hiljem ja teistel oli selleks ajaks märkimisväärne edumaa. Järgi jõudmiseks sõitsime ca 18 tundi jutti, kokku 1400km probleemivabalt.

Prjobleemid sjuuremad aga tekkisid tagasiteel. Leitsakut oli üle 30 kraadi ning olime just saanud kiirteele ja vaja oli korra maha sõita, kui viskas kasti avariirežiimi. Lonkasime kuhugi tee äärde ära, esimene mõte oli, et ehk kast üle kuumenenud. Ootasime veidi, et jahtuks ning prooviringiga justkui sõitis okeilt. Veateade muidugi kuhugi ei kadunud. Proovisime siis edasi sõita, aga ca 10 km pärast viskas uuesti avariirežiimi. Helistasime Eestisse, küsisime nõu mis teha. Soovitati numbrid küllest võtta, VIN-kood rikkuda ja kraavi lükata. Vahepeal küll kadus igasugune lootus ära ja hakkasin juba lähimaid lennujaamu ja -aegu otsima. Otsustasime, et sõidame edasi öösel, sest siis veidikenegi jahedam. Kutsusime kohale ka diagnostikaseadmega ADACi mehe, kes kustutas veakoodid ära.

Kuskil 3-4 ajal öösel alustasime uuesti sõitu, alguses väiksemate teede peal ja tiptronicuga käsitsi käike vahetades. Tundus, et kui sõita manuaalselt käike vahetades ja kastile mitte väga koormust anda, siis sai suhteliselt okeilt liikuda ning läksime tagasi kiirteele. Veateade oli küll enne kiirteele minekut juba tagasi tulnud, aga sõidus midagi ei muutunud. Hoogu üles võttes max 2500rpm ning kui hoog käes, siis hoidsime pinnagaasiga, ka kuskil ca 2500-2700rpm ringis.

Koju oli ca 2000 km. Sõitsime toopäev ühe jutiga kuskil 1400 km maha, üldiselt lasi sõita kenasti. Taas ainult linnade ääres, kus peatumine-kiirendamine päevakorras, hakkas kast jupsima, vahepeal kadusid ka 1, 3 ja 5 käik ära. Kui auto korraks välja suretada ning uuesti käivitada, siis tulid käigud tagasi. Lõpuotsa ca 700km sõitsime siiski D peal ja ikka samuti nii, et palju koormust kastile ei annaks. Vahepeal Poolas teeremontide juures hakkas midagi logisema, ilmnes et rattapoldid lahti. Easy fix.

Igal juhul lasi ta selliselt meil kenasti koju ära sõita ja hakkasin siis uurima, et kes teeks korda. Hõbenoole kastiremondi hinnapakkumine tekitas palaviku, hypnotiza aga leidis meile asenduskasti ja siiamaani (ptüix3) toimib kenasti. Vaja oleks ka sillastendis uuesti käia, aga pole veel mahti olnud.

Mõned mured on veel - mõnikord kohe pärast käivitamist mootor puterdab mõned sekundid ja siis tühikäik normaliseerub. kui puterdamise ajal gaasi vajutada, siis saab ka korralikult käima. Mõnikord tahab ka pikemat käivitamist, ca 6-7 sekundit. Puterdamine ei esine üldse igal korral, vaid ainult aeg-ajalt. Mõnel päeval korra-paar, mõnel päeval üldse mitte. Spekulatsioonid, et segusiiber vms. Lisaks mingi turboklapp? lõgiseb.

Oma vahetamise järge ootavad ka amordilaagrid ja -padjad.

Ühesõnaga, mul on jälle Volvo! Kahe ja poole kuuga üksjagu seiklusi ja nipet-näpet veel tahab kohendamist, aga hetkel peab ennast viisakalt üleval.

Pilt

Lõpetuseks viskan siia kaks soovi, juhul kui kellelgi on pakkuda:

1) maki kõrvale käivat kohvitopsihoidjat Olemas!
2) 16'' V70 velgi. Praegu 17'' kärakad all, aga on miski muu Volvo mudeli omad, sest külge istuvad ainult flantsidega ja rehvid käivad keerates koobastesse. Võin ka olemasolevaid vahetada.
Viimati muutis Berit, 26 Juul 2017, 16:24, muudetud 1 kord kokku.
'66 Amazon | '00 V70

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Beriti V70 2000 147 kw

PostitusPostitas 164 » 21 Juul 2017, 17:38

Berit kirjutas:Üsna pea ilmnes aga esimene "häda", mis aeg-ajalt kummitab siiamaani. Kõrvalistujapoolne esimene suund aeg-ajalt ei tööta. Ei ole muidugi ka viitsinud sellega veel tegeleda, 95% ajast siiski töötab normaalselt.

Lihtne viga, suunatule pirni pesa on vananenud ja ei anna alati ühendust, üsna varsti annab ainult vahest ühendust. Piisab kui vahetad vähe uuema vastu välja. Soovitan mõlemad pooled ära vahetada.

Kasutaja avatar
SinineVagun
Foorumi veteran
Postitusi: 752
Liitunud: 14 Sept 2011, 21:30
Asukoht: Järvamaa

Re: Beriti V70 2000 147 kw

PostitusPostitas SinineVagun » 21 Juul 2017, 17:45

Vaata varuosade kuulutuste all keegi müüb seda topsihoidjat maki kõrvale, äkki on veel alles.
V70 2,5TD ´99
940 ´94 2,3b :arrow: MÜÜDUD
V70R AWD ´03 :arrow: MÜÜDUD
XC90 V8 MY´07 Executive
C70 D5 '07

Jarmo
Kreisi postitaja
Postitusi: 481
Liitunud: 14 Sept 2005, 16:02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Beriti V70 2000 147 kw

PostitusPostitas Jarmo » 21 Juul 2017, 18:17

Lahe, aitäh, kiri läks teele (PS! Beriti auto jaoks ikka, mitte ei kaaperdanud teemast infot :) )
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint

Kasutaja avatar
Berit
Kreisi postitaja
Postitusi: 437
Liitunud: 10 Okt 2012, 23:01

Re: Beriti V70 2000 147 kw

PostitusPostitas Berit » 24 Juul 2017, 17:01

Tänks @sininevagun, kuuldavasti on augutäide juba teel :) olin siin foorumis otsingut teinud küll, aga kellele tops, kellele pudel :)

@164 ega ei plaanindki nii kaua oodata kuniks tuleb autole vanakooli suunanäitajad paigaldada, aga lihtsalt hetkel ei viitsi sellega tegeleda. Nagunii peab tuled mingi hetk üle käima, sest üks udukas on vahepeal omandanud mõra ja üks esituli näitab kuresohu.

Täna sai vähemasti sild jälle sirgu.

Väike mure aga on tekkinud seoses asjaoluga, et jahutusvedelikku olen pidanud auto omandamise hetkest saadik 3x peale kallama ja eilse 200km roadtripi keskel autot käivitades viskas ka päris viisaka valge tossupahvaka tagant välja. Samas täna hommikul jällegi ei suitsenud. Ohmaiviitsi :roll:
'66 Amazon | '00 V70

MadalVolvoNelivedu
Foorumlane
Postitusi: 24
Liitunud: 09 Mai 2017, 19:25

Re: Beriti V70 2000 147 kw

PostitusPostitas MadalVolvoNelivedu » 28 Juul 2017, 12:33

Sai ka soetatud selle aasta jaanuaris V70 2001a 125kW.
Siit lugedes, vägagi palju sarnasusi meie V70-tel. Suunatuli, segusiiber, jahutusvedeliku kadumine.
Varsti ehk läheb enda oma võibolla varuosadeks, seega vabanevad ühed originaal V70 16" valuveljed. Samas ühed 15" on juba praegu saadaval! :)
Aga muidugi edu ka Volvoga.

Kasutaja avatar
Berit
Kreisi postitaja
Postitusi: 437
Liitunud: 10 Okt 2012, 23:01

Re: Beriti V70 2000 147 kw

PostitusPostitas Berit » 02 Aug 2017, 09:40

Eks need miskid vanadusega võimenduvad lastetoa vead on. Läbisõitu on ka kella järgi kõvasti üle 300 000 seega oleks ka imelik kui midagi viga ei oleks.

Nädalavahetusel avastasime Eestimaad ja kuskil suva võpsiku vahel läks aparaat sedasi keema, et viskas jahutusvedeliku paisupaagil korgi pauguga pealt ja lödistas pool teed mahla täis. Kusjuures armatuuriseier näitas, et temp on normis, samal ajal kapoti all oli teevesi just valmis saanud. Kaasas olnud jahutusvedelikust ei piisanud ja käisime lähedalasuvast talust vett nurumas. Seiklus missugune. Aga tundub, et palav ilm ja AC kasutamine võimendab veel omakorda seda, mis pekkis on. Eks variante mitu, homme läheb doktori juurde läbivaatusele, küllap siis saab edasi vaadata, kas ja mis. Üldisena pole veel lootust kaotanud :)

Velgedega pole kiiret, nagunii muud vead hetkel pakilisemad. Vahepeal tekkis üldse kretinismi kalduv mõte lükata alla moon discidega plekkveljed. Pintslitega härral oli kodus ükspäev igav ja tegi triibud peale:

Pilt

Pilt

Ülejäänud siin üleval.
Viimati muutis Berit, 02 Aug 2017, 10:46, muudetud 2 korda kokku.
'66 Amazon | '00 V70

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4757
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Beriti V70 2000 147 kw

PostitusPostitas ants » 02 Aug 2017, 10:36

5+
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
sanderk
Foorumi veteran
Postitusi: 650
Liitunud: 19 Mär 2012, 09:53
Asukoht: Muraste

Re: Beriti V70 2000 147 kw

PostitusPostitas sanderk » 02 Aug 2017, 18:16

Huvitav miks need veljed ilma flantsita ei istu... support käib vastu?
Endal olid samad amalthead samuti v70 all ja mul istusid nad ilusti all(alguses oli küll vales möödus rehv peal ja siis käis vastu koobast).

Jarmo
Kreisi postitaja
Postitusi: 481
Liitunud: 14 Sept 2005, 16:02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Beriti V70 2000 147 kw

PostitusPostitas Jarmo » 02 Aug 2017, 21:13

Ilma flantsideta käivad jah supporti vastu.
Kuid meil ei istu nad tegelikult hästi ka flantsidega, sest välja keerates käib rehvi sisekülg kere vastu.
Ühel tuttaval on sama kombinatsioon autost ja velgedest-flantsidest ning tal ka sama häda.
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint

Kasutaja avatar
Berit
Kreisi postitaja
Postitusi: 437
Liitunud: 10 Okt 2012, 23:01

Re: Beriti V70 2000 147 kw

PostitusPostitas Berit » 11 Aug 2017, 13:19

Kas keegi oskab tuvastada, mis velg selle auto all on? http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
'66 Amazon | '00 V70

Kasutaja avatar
-taf-
Kreisi postitaja
Postitusi: 464
Liitunud: 20 Veebr 2013, 09:50
Asukoht: Tallinn

Re: Beriti V70 2000 147 kw

PostitusPostitas -taf- » 11 Aug 2017, 16:08

Pakun Uranus.

Kasutaja avatar
Berit
Kreisi postitaja
Postitusi: 437
Liitunud: 10 Okt 2012, 23:01

Re: Beriti V70 2000 147 kw

PostitusPostitas Berit » 11 Aug 2017, 17:14

Aitäh, paistab, et nii vist on tõesti. Originaalis vististi 960/S90 veljed. Huvitav kas passivad V70-le probleemivabalt?
'66 Amazon | '00 V70

Jarmo
Kreisi postitaja
Postitusi: 481
Liitunud: 14 Sept 2005, 16:02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Beriti V70 2000 147 kw

PostitusPostitas Jarmo » 28 Aug 2017, 12:28

Aeg-ajalt esineb selline anomaalia, et kui auto käivitada, siis gaasipedaal ei reageeri vajutusele. Üldse.
Suretad auto välja, käivitad uuesti ja siis toimib.
Nõuandeid?
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint

Kasutaja avatar
Berit
Kreisi postitaja
Postitusi: 437
Liitunud: 10 Okt 2012, 23:01

Re: Beriti V70 2000 147 kw

PostitusPostitas Berit » 09 Mär 2018, 13:46

Paistab, et auto läheb müüki. Kui kellelgi siinolijaist on soovi, siis kirjutage-joonistage.

Pildid: https://flic.kr/s/aHskxB8ebE
Viimati muutis Berit, 12 Mär 2018, 16:38, muudetud 1 kord kokku.
'66 Amazon | '00 V70


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist