Indrek 1989 Volvo 850 T-5 95.a,Volvo 850 TDI ja V70 2.5 125 kw.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- Indrek1989
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 325
- Liitunud: 26 Juun 2014, 21:35
- Asukoht: Kehra-Tallinn-Tapa
Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(166+ kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a
Vastused küsimus(tele)
http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/112107307
http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/112107309
http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/112107311
http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/112107313
http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/112107315
Ja väheke ärritan ka
http://toru.ee/view/a75c6a827584
http://toru.ee/view/08534ebc12a2
Laupäev loodan Ürrile ka jõuda, ajaks niisama juttu ja vaataks ka dünos jõudu
http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/112107307
http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/112107309
http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/112107311
http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/112107313
http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/112107315
Ja väheke ärritan ka
http://toru.ee/view/a75c6a827584
http://toru.ee/view/08534ebc12a2
Laupäev loodan Ürrile ka jõuda, ajaks niisama juttu ja vaataks ka dünos jõudu
Volvo 960 T6 projekt
Volvo 855 2.0 2.5 TDI 103KW tehtud
Volvo 855 T-5"R" 2.3 184+kw turbo projekt
Volvo 855 2.0 2.5 TDI 103KW tehtud
Volvo 855 T-5"R" 2.3 184+kw turbo projekt
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7042
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a
Misasi see stange taga on, otsapidi keevitatud sumpsi toru külge?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
- Indrek1989
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 325
- Liitunud: 26 Juun 2014, 21:35
- Asukoht: Kehra-Tallinn-Tapa
Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(166+ kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a
Sealt tuleb teine väljalaske toru (hiljem teen asja ümber).Keset progressi tehtud pilt.
Volvo 960 T6 projekt
Volvo 855 2.0 2.5 TDI 103KW tehtud
Volvo 855 T-5"R" 2.3 184+kw turbo projekt
Volvo 855 2.0 2.5 TDI 103KW tehtud
Volvo 855 T-5"R" 2.3 184+kw turbo projekt
Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a
Soovitus, vajuta fotoalbumis parem klikk pildil -> copy image address. Foorumis vajuta pildi ikoonile (kolme võrra vasakul fondi suuruse valimisest) ja copy aadress sinna img tagide vahele. Siis on Sul pildi-, mitte lingiteema ja kõigil mugavam vaadata
855 T-5R x XC90 '12
Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a
Tanel kirjutas:Misasi see stange taga on, otsapidi keevitatud sumpsi toru külge?
Väljalaske võtmesõna on ju voolavus. Selline 90 kraadine ühendus selle võtmesõna alla ei kuulu.
Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a
Ju see teine toru rohkem iluasi olema saab.
2x240
Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a
Praeguse pildi järgi lihtsalt tundub, et paari 30....45 kraadise põlvega oleks asja saanud visuaalselt tunduvalt paremaks. Sellise sumpsiga saab ülevaatusel silmad kinni sumpsi . Seal ei teki kahtlustki, et on ümberehitatud.
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4757
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a
Iceman kirjutas:Praeguse pildi järgi lihtsalt tundub, et paari 30....45 kraadise põlvega oleks asja saanud visuaalselt tunduvalt paremaks. Sellise sumpsiga saab ülevaatusel silmad kinni sumpsi . Seal ei teki kahtlustki, et on ümberehitatud.
Ehk lühidalt öeldes - Porr.
745 GL ´91; LR90 ´87.
- Indrek1989
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 325
- Liitunud: 26 Juun 2014, 21:35
- Asukoht: Kehra-Tallinn-Tapa
Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(166+ kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a
Sai eile ülevaatusel käidud ja korduv sees .
1* Rehvid ei vastanud nõuetele.
2* See 3" summuti ei meeldinud peab midagi ette võtma
3* Heitgaasid ei vastanud nõuetele.
4*US-style eesmised suunad/gabariidid ei meeldinud
5* Käigukasti alune on õline (seda ma vaatan kolmapäeval või reedel ise , pesen puhtaks)
CO lubatud max 0,5 mul ,aga 4,86(mõõdetud 1000p/min)
CH lubatud max 100 mul ,aga 255
CO 0,3 mul ,aga 5,32 (2630 p/min)
CH 100 mul ,aga 234
Lambda 1 mul ,aga 0,857.
Rehvidega asi lihtne ,lähevad ülevaatuseks alla 16" plekid mingite pasteldega millega kannatab sõita. Sama ka esimeste suundadega lähevad orikad ette. Summuti ja heitgaasid ja see lambda tekitavad muret. Leiaks alla mõne V-70(millel angled turbo flants) summuti komplekti.Peab otsima hakkama veel M4.4 aju ja ehk softi vahetusega saab veel paremaks.(Ehk on kellelgi midagi soodsalt pakkuda.) Armatuuri peal paiknev turbo rõhu kell ka ei meeldinud (Ütles ,et ise ei tohi paigaldada näidikuid , vähemalt paberile kirja ei pannud)
Mis tehtud:
mootor: B5234T millel kõik asjad said uued ostetud (v.a kolvid)
125kw nukkvõllid
16T turbo
ME7 väljalaske kolle
aju on orikas 2.3 oma 166kw ja atm kastiga aparaadi küljest
R-sidur koos korviga
Käigukast 4.00 peaülekandega (peaks olema C-70 alt)
Järgmine nv tegelen selle armatuuri vahetusega (kui jõuab, tulen korrapidamisest laupäeva hommikul ja õhtul kutsus naabritüdruk Jaanitulele )
Hetkel teostan vaikselt ka mootori sissesõitu talle. Hääle poolest on väga muhe.
1* Rehvid ei vastanud nõuetele.
2* See 3" summuti ei meeldinud peab midagi ette võtma
3* Heitgaasid ei vastanud nõuetele.
4*US-style eesmised suunad/gabariidid ei meeldinud
5* Käigukasti alune on õline (seda ma vaatan kolmapäeval või reedel ise , pesen puhtaks)
CO lubatud max 0,5 mul ,aga 4,86(mõõdetud 1000p/min)
CH lubatud max 100 mul ,aga 255
CO 0,3 mul ,aga 5,32 (2630 p/min)
CH 100 mul ,aga 234
Lambda 1 mul ,aga 0,857.
Rehvidega asi lihtne ,lähevad ülevaatuseks alla 16" plekid mingite pasteldega millega kannatab sõita. Sama ka esimeste suundadega lähevad orikad ette. Summuti ja heitgaasid ja see lambda tekitavad muret. Leiaks alla mõne V-70(millel angled turbo flants) summuti komplekti.Peab otsima hakkama veel M4.4 aju ja ehk softi vahetusega saab veel paremaks.(Ehk on kellelgi midagi soodsalt pakkuda.) Armatuuri peal paiknev turbo rõhu kell ka ei meeldinud (Ütles ,et ise ei tohi paigaldada näidikuid , vähemalt paberile kirja ei pannud)
Mis tehtud:
mootor: B5234T millel kõik asjad said uued ostetud (v.a kolvid)
125kw nukkvõllid
16T turbo
ME7 väljalaske kolle
aju on orikas 2.3 oma 166kw ja atm kastiga aparaadi küljest
R-sidur koos korviga
Käigukast 4.00 peaülekandega (peaks olema C-70 alt)
Järgmine nv tegelen selle armatuuri vahetusega (kui jõuab, tulen korrapidamisest laupäeva hommikul ja õhtul kutsus naabritüdruk Jaanitulele )
Hetkel teostan vaikselt ka mootori sissesõitu talle. Hääle poolest on väga muhe.
Volvo 960 T6 projekt
Volvo 855 2.0 2.5 TDI 103KW tehtud
Volvo 855 T-5"R" 2.3 184+kw turbo projekt
Volvo 855 2.0 2.5 TDI 103KW tehtud
Volvo 855 T-5"R" 2.3 184+kw turbo projekt
- Indrek1989
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 325
- Liitunud: 26 Juun 2014, 21:35
- Asukoht: Kehra-Tallinn-Tapa
Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(166+ kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a
Ehk võtab siinkohal sõna keegi kellel on all 3" väljalase(kuidas heitgaasidega lood olid jne). Mulle räägiti, et neid sport katte ei tohi alla panna ,aga nii mõnelgi foorumlasel on auto all.
Volvo 960 T6 projekt
Volvo 855 2.0 2.5 TDI 103KW tehtud
Volvo 855 T-5"R" 2.3 184+kw turbo projekt
Volvo 855 2.0 2.5 TDI 103KW tehtud
Volvo 855 T-5"R" 2.3 184+kw turbo projekt
- Indrek1989
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 325
- Liitunud: 26 Juun 2014, 21:35
- Asukoht: Kehra-Tallinn-Tapa
Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(166+ kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a
Summutiga teen lähitulevikus nii: https://www.swedespeed.com/news/publish ... e_203.html
Homme õhtul veereb hoovi veel üks 850 ,vaatab mis tema saatus on.Kas läheb varuosadeks ja kere konservikarpideks või jätan endale.
Millegi pärast kahtlustan,et lambda andur on saba andnud (seda juba mainiti ülevaatusel, et ei vasta nõuetele ,mul 2tk proovimiseks on kodus.) Kütuse kulu ka suuremaks läinud , samas teen mootorile ka sissesõitu. Nv esimene õlivahetus ka. Homme jälle lammareid puistama ,ehk leiab M4.4 aju, Igen V70/XC70 summuti komplekti koos nurgaall oleva leegitoruga, ja ehk leiab veel midagi põnevat.Armatuur ka vahetatud.
Homme õhtul veereb hoovi veel üks 850 ,vaatab mis tema saatus on.Kas läheb varuosadeks ja kere konservikarpideks või jätan endale.
Millegi pärast kahtlustan,et lambda andur on saba andnud (seda juba mainiti ülevaatusel, et ei vasta nõuetele ,mul 2tk proovimiseks on kodus.) Kütuse kulu ka suuremaks läinud , samas teen mootorile ka sissesõitu. Nv esimene õlivahetus ka. Homme jälle lammareid puistama ,ehk leiab M4.4 aju, Igen V70/XC70 summuti komplekti koos nurgaall oleva leegitoruga, ja ehk leiab veel midagi põnevat.Armatuur ka vahetatud.
Volvo 960 T6 projekt
Volvo 855 2.0 2.5 TDI 103KW tehtud
Volvo 855 T-5"R" 2.3 184+kw turbo projekt
Volvo 855 2.0 2.5 TDI 103KW tehtud
Volvo 855 T-5"R" 2.3 184+kw turbo projekt
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7042
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a
Kui sa seda sweedspeed lehte tähelepanelikumalt vaatad siis toru jookseb ju varuratta pauna ja tagasilla vahelt. Sinul aga ...
Gaasid ei saagi olla paigas, kui peale paari käivitust kohe ülevaatusele jooksed. Aju siiski õpib enne parameetreid ja siis keerab asjad vastavusse.
Mida mina ka nendest mootoritest tean
Gaasid ei saagi olla paigas, kui peale paari käivitust kohe ülevaatusele jooksed. Aju siiski õpib enne parameetreid ja siis keerab asjad vastavusse.
Mida mina ka nendest mootoritest tean
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
- Indrek1989
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 325
- Liitunud: 26 Juun 2014, 21:35
- Asukoht: Kehra-Tallinn-Tapa
Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a
TDI-l sai vahetatud roolilatt, ülemine mootoripadi ja roolilati kohal asuv padi lisaks läksid külge uued seesmised ja välimised rooliotsad. Vasakpoolne õõts oli ka läbi (kahtlustan praaki) veebruaris vahetasin.Nüüd keera rooli näpuga käib nii kergelt. Sügisel lähevad vahetusse eelsüüte küünlad,juhtmed ja ka need 3 lisasoojenduse küünalt sinna vaja ka uusi juhtmeid vanad juba muredad. Projektikast ka, külge läks 16T turbole 15G kuumakoda ja ka originaal sumps nüüd lisaks veel ka uued rooliotsad seesmised ja välimised. Kahtlustan,et ostsin vale katalüsaatori 3" ja sportsumpsiga ka vaja midagi teha lärmab korralikult ,aga see tulevik. Panin ka kuulutuse üles,et otsin M4.4 aju ja muud mudru talle. Ehk järgmine aasta saab ka rullidel ära käija ja ka tahaks ka miili näidata. Imelik see ka ,et mnt andmetel tohin ainult alla panna 205/50 R16 87W rehvid muud midagi ,samas mu ex TDI-l ja ka doonoril oli see nimekiri suurem 15"-17" tohtis alla panna. Sama ka mu tuttava 2.5 125kw isendiga ka 15"-17".Kuidas saaks neid andmeid muuta?
Volvo 960 T6 projekt
Volvo 855 2.0 2.5 TDI 103KW tehtud
Volvo 855 T-5"R" 2.3 184+kw turbo projekt
Volvo 855 2.0 2.5 TDI 103KW tehtud
Volvo 855 T-5"R" 2.3 184+kw turbo projekt
- Traktorist
- Foorumi veteran
- Postitusi: 658
- Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
- Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
- Kontakt:
Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a
Ei saagi. Mis passis kirjas, see nagu aamen kirikus. Kui tähenärijate juures käid, siis ülevaatuse ajaks krutid 16 alla, normaalsed kohad vaatavad sellele pisiasjale läbi sõrmede. Minu R il on ka max 16" passis, pole 17 sega veel proovinud ÜV läbida kuna mul aeg kevadel ja siiamaani on 16" talvekad alati all olnud veel.
Mind huvitaski kuidas sul selle vihmavee toruga igapäevasõit sujub hääl on tore aga kõrvadel vist valus veidi?
Räägi, kuidas auto käitumine muutus peale 3" swappi
Mind huvitaski kuidas sul selle vihmavee toruga igapäevasõit sujub hääl on tore aga kõrvadel vist valus veidi?
Räägi, kuidas auto käitumine muutus peale 3" swappi
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist