Bjorni V70 2.5T 2007

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

kloox
Foorumi veteran
Postitusi: 1066
Liitunud: 28 Mai 2017, 13:39
Asukoht: Valga

Re: Bjorni V70 2.5T 2007

PostitusPostitas kloox » 27 Jaan 2020, 08:21

Parkimisandur vast tuimalt uus tellida kuna niiskus ronib sealt silikooni vahelt tagant sisse ja uue puhul võid selle plastiku ja silikooni ühenduse peale klaasiliimi või mingit muud manti panna,et seda viga enam es korduks(psa-l kunagi tehas soovitas niimoodi).Ja salongifiltri vahetamine on paras komöödia ning odavamatega on rohkem jebimist kui kvaliteetsematega.Ja YouTube ka suureks abiks :D ,ma esimene kord vaatasin peale eemaldamist,et kuidas krt ta kokku tuleb suruda enne paigaldamist ja kusjuures ise ei tulnudki selle peale.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev. :D

bjorn
Foorumi veteran
Postitusi: 613
Liitunud: 16 Okt 2012, 15:10

Re: Bjorni V70 2.5T 2007

PostitusPostitas bjorn » 02 Veebr 2020, 18:47

Niiskusega juba mõnda aega mänginud sedasi, et kuivaga oli korras, aga märja ilmaga hakkas tõrkuma. Tellisin 2tk, vahetasin ära ning hetkeseisuga tundub, et mure lahenes.

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Bjorni V70 2.5T 2007

PostitusPostitas Liiwaannus » 02 Veebr 2020, 21:23

Kontaktidele viskasid pilgud peale, et kas pistikud olid ilusad või karjus häda sealt vastu?
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

bjorn
Foorumi veteran
Postitusi: 613
Liitunud: 16 Okt 2012, 15:10

Re: Bjorni V70 2.5T 2007

PostitusPostitas bjorn » 04 Veebr 2020, 08:27

Kuivad ja puhtad.

bjorn
Foorumi veteran
Postitusi: 613
Liitunud: 16 Okt 2012, 15:10

Re: Bjorni V70 2.5T 2007

PostitusPostitas bjorn » 19 Veebr 2021, 15:05

Vahepeal 280k kellale tekkinud ning Volvo edukalt teeninud. Lisaks õlidele-filtritele sai eelmine suvi tagaluugi lukk vahetatud, sest pistik oksüdeerus läbi. Samuti sai tagasilla suured puksid vahetatud ning nipet-näpet sildades veel koos sillastendiga, et kõik "tihe" oleks. Kuna läbisõitu kerib usinasti, siis otsustasin gaasiseadme ära proovida ning läks 4. põlvkonna LPG peale, 60L paak varuratta asemele (sisse läheb 48L gaasi). Algus oli vaevaline kuna pärast paigaldust pidin mitu korda tagasi pöörduma erinevate muredega. Nüüd 4-5k km sõidetud ning hetkel kõik nii nagu peab. Ülevaatusel mõõdeti gaasi pealt heitgaase ning kontrolliti eraldi aparaadiga liitmikuid kapoti all, et gaasi ei lekiks.

LPG huvilistele infoks, et selle auto puhul tuleks arvestada 15% kütusekulu tõusuga LPG puhul. St. kui varasemalt suverehvidega sõitsin sama maanteed paagist-paagini 8.5L/100km, siis LPG pealt 10L/100km. Talvised numbrid vastavalt ca liiter-poolteist suuremad. Kuna igapäevane trass on sama ning hästi ühtlane, siis numbrite võrdlus on küllaltki realistlik. Jõukadu pärast viimast seadistust ei tähelda, paigalt sajani ei mõõda ka.

Uusi suverehve ka vaja. 17" soovitusi vaiksele maanteesõidu eesmärgiga keskklassi hinnaga suverehvile?


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 17 külalist