Savipoti-Tobi V70 103kw

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Savipoti-Tobi
Foorumlane
Postitusi: 36
Liitunud: 21 Dets 2016, 16:33

Re: Savipoti-Tobi V70 103kw

PostitusPostitas Savipoti-Tobi » 17 Mai 2018, 15:39

Väike update. Kohe kohe kukub 50k aga enne olin sunnitud tegema paar asja korda, mis häirisid sõitmist.
1. Esimene parem rattalaager hakkas üpris jubedalt undama ja sai vahetatud. Alla läks MOOG-i oma kui õigesti mäletan (vahetus oli kuu tagasi).
2. Tagumine vasak vedru murdus ja hakkas vasta sillatala käima ning rõvedalt krigisema ja kolisema.
PiltPiltPiltPilt
Lisaks avastasin et sumpsil on ots ära mädanenud ja murdunud.
Pilt

Juuni alguses ilmselt tiksub 50k täis ja siis on hooldus ja ilmselt leiab ka midagi remontida jälle. Pole veel otsustanud kas vahetada tagumine parem nivoo amort kasutatud nivooka vastu või visata kõik tagant ümber ja panna tavalised (juttu mõned postitused tagasi lekkivast amordist). Kuna praegu sai nö. ajutine/igavene fix vahetatud vedruga, siis vist vaatan äkki leian netist oma lekkiva nivooka asemele mõistliku hinnaga ja kasutatud. Hetkel ei sega sõitmist.

Savipoti-Tobi
Foorumlane
Postitusi: 36
Liitunud: 21 Dets 2016, 16:33

Re: Savipoti-Tobi V70 103kw

PostitusPostitas Savipoti-Tobi » 15 Juun 2018, 11:29

Nii. 50k täis ja järjekordne hooldus/remont seljataga. Tehtud sai lisaks tavalisele hooldusele tagumised amordid. Sõitmine peetis nivookatega oli paras piin, sest pagassi ega taha istmele kaupa või inimesi panna ei kannatanud, muidu käis ratas koopasse iga väiksemagi jõnksu peale.
Tegemisest ei taipanud pilte klõpsida aga alla läks komplekt tavalisi gaasiamorte (sachs), amordipadjad ja uued vedrud.
Tulemus siis selline:
Enne vahetust.
Pilt
Peale vahetust.
Pilt

Taguots tõusis nii 3-4cm kõrgemale. Peale pihustite tegu on ka keskmine kütusekulu paranenud nii 0.3L/100km kohta, langedes 5,6-5,7 liitrile. Keskmist arvutan siis ise, kompuuter näitab üldse ulme numbreid...

Savipoti-Tobi
Foorumlane
Postitusi: 36
Liitunud: 21 Dets 2016, 16:33

Re: Savipoti-Tobi V70 103kw

PostitusPostitas Savipoti-Tobi » 16 Juul 2018, 12:17

Vahepeal juhtunust. peale viimast postitust on ca +3000km möödas ja sai vahepeal nokitsetud tagaklaasi kojamahega. Avastasin üks päev klaasi pestes et liigub jube vaevaliselt. Kakkusin lahti ja selgus, et see pulk, mis klaasi läbib ja mida seest poolt hoovad ja mootor liigutab on ära oksüdeerunud. Puhastasin, määrisin ja panin kokku tagasi. Nüüd liigub jälle nagu peab. Küll aga tuli halva üllatusena tagaluugi katte kõigi plastik kinnituste murdumine.
Mõned kuud tagasi sai ebay-st tellitud rem. kompl. aga nagu selgus on rem komplektil pesad plekist ja teravate servadega, mille seest ei olegi võimalik kinnitusnagasid ilma neid lõhkumata kätte saada. Katet hoiavad kinni 2 eri tüüpi tüüblid. Väiksemaid on võimalik poest saada, suuremaid pole veel leidnud. Kaalun netist uue komplekti tellimist sest maksis 12 euri vist ja seal on tüüblid kaasas.

Eile juhtus ka väike õnnetus autoga. Naine kasutas autot ja äästas terve parempoolse külje ära. Tõsi tema polnud süüdi, üks teine naisterahvas tagurdas maja esisest parklast peateele veendumata manöövri ohutuses. Lähen täna kindlustus firma koostööpartneri juurde, kes hinnapakkumise teeb kindlustusele. Kuna kannatada sai terve külg (esitiib, mõlemad uksed, tagatiib ja stange), siis tjah. peaks vist vaikselt harjuma mõttega, et remont ületab ehk turuväärtuse :)

Paar pilti ka.
Pilt
Pilt

Aga eks ma annan teada, mis kindlustus kostab. Mitte ei tahaks uut liikurit otsima hakata, just sai vanale nö. ring peale käidud ja kõik vajaminev on korda tehtud.

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 166
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

Re: Savipoti-Tobi V70 103kw

PostitusPostitas kaljukas » 16 Juul 2018, 14:03

Ise sai enda C-ga midagi sarnast läbi elatud avarii mõttes.
Kindlustusega sai natuke kaubeldud turuväärtuse üle.
Nemad kandsid ta maha.
Kokkuvõttes võtsin auto ja kompensatsiooni ning tegin korda.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000

Savipoti-Tobi
Foorumlane
Postitusi: 36
Liitunud: 21 Dets 2016, 16:33

Re: Savipoti-Tobi V70 103kw

PostitusPostitas Savipoti-Tobi » 16 Juul 2018, 15:14

Lähen homme autot näitama, täna ei vea välja. Eks ootab pakkumise ära ja siis otsustab mis. Google ütles, et 2015 mingi aeg muudeti kindlustusseadust ja sellised "teen ise andke raha" skeemid ei pidavat töötama. Pole 100% kindel enne kui kindlustusest pakkumine olemas. Mulle endale meedliks ka selline variant rohkem.

Ah jaa eelmises postituses jäi mainimata, et ÜV ka läbitud nädal tagasi ja kõik oli timm. Ainuke puudus oli tagasillas kaks puksi.
https://www.matthewsvolvosite.com/forums/download/file.php?id=21673
Plaanisin need teha järgmise õlivahtuse ajal koos vaakumpumbaga. Pump toksib kapoti all juba üpris kõvasti, saaks sellest "rähnist" lahti.

Kasutaja avatar
Otomar
Foorumlane
Postitusi: 84
Liitunud: 23 Juun 2014, 21:35
Asukoht: Tallinn

Re: Savipoti-Tobi V70 103kw

PostitusPostitas Otomar » 16 Juul 2018, 17:39

Peres oli `ca pool aastat tagasi sarnane avarii. Otsus oli, et taastamine on liiga kallis ja kindlustus maksis raha + auto jäi meile.

Keic
Kreisi postitaja
Postitusi: 352
Liitunud: 26 Jaan 2007, 19:18
Asukoht: Pärnu

Re: Savipoti-Tobi V70 103kw

PostitusPostitas Keic » 16 Juul 2018, 18:17

Tutavatel ka viimase aasta jooksul olnud 2 laksu ja mõlemale pakuti kas mahakandmine või auto+komp. üks neist seda võimalust ka reaalselt kasutas seega endiselt toimiv lahendus.
XC90 D5 '07
XC70 D5 '03
S60AWD 2.4T '02

Savipoti-Tobi
Foorumlane
Postitusi: 36
Liitunud: 21 Dets 2016, 16:33

Re: Savipoti-Tobi V70 103kw

PostitusPostitas Savipoti-Tobi » 27 Juul 2018, 15:33

Kuna vaakumpump tiksub jubedalt ja viimase nädala jooksul paar korda on sõites piduripedaal muutunud raskeks ilmselt vaakumi puudumise pärast. Siis vist peaks pumba ära vahetama plaanitust varem. Seoses sellega. Kas vahetama peaks ainult pumba või vahetatakse pump koos juhtvardaga?
http://www.skandix.de/en/spare-parts/brakes/vacuum-pump/tappet-vacuum-pump-brake-system/1021834/
Kulub see üldse ära või uus pump peale ja käib edasi?

Savipoti-Tobi
Foorumlane
Postitusi: 36
Liitunud: 21 Dets 2016, 16:33

Re: Savipoti-Tobi V70 103kw

PostitusPostitas Savipoti-Tobi » 09 Aug 2018, 09:08

Väike update. Lisaks siin juba juttu olnud asjadest (vaakumpump, tagasillapuksid) sai korrastatud ka tagumised pidurid(suportid, kettad, klotsid), sest mõlema poole suportid olid nii mädanenud, et pidurid kippusid tagant peale jääma. Kuna täiesti uued suportid sain hea hinnaga ja vanade remont (aeg ja rem. kompl.) oleks hinna poolest läinud liiga lähedale uute hinnale, siis läksidki kohe uued külge.
Pilt
Ka potstatas postkasti netist tellitud tagaluugikatte kinnitused ja kate on tagasi omal kohal. Vaakumpumba vahtusega kadus kapoti alt kostuv pidev "rähni toksimine". Näis kaua kestab enne kui tagasi tuleb.
Kuna sumpal oli ots mäda ja mingi aeg ära murdunud ja küljest kukkunud, siis sai üks torujupp otsa pandud, et tahma stange alla ei keerutaks.
PiltPilt

Savipoti-Tobi
Foorumlane
Postitusi: 36
Liitunud: 21 Dets 2016, 16:33

Re: Savipoti-Tobi V70 103kw

PostitusPostitas Savipoti-Tobi » 21 Veebr 2019, 16:35

Pikalt pausi siin olnud. Vahepeal oli üks õli vahetus ja teine tuleb kohe nädala alguses. Vigadest nii palju, et jahutusvedelik kaob kuskile. Kadu on ime väike, umbes 500ml ühe välba (umbes 3,5 kuud) kohta. Näiss kui nüüd hoolduse käigus leket silma ei hakka, siis las lekib. Teine viga on esitule kojameeste mootor, mis aeg ajalt kinni kiilub ja siis urisema jääb. Kakkusin täna lihtsalt pistiku lahti, et mootor maha ei põleks. Mõtlesin et teeks korda selle mootori aga kättesaamine eeldab natuke tööd ja jahutus radikas natuke ees ning ei viitsinud lihtsalt. Väljas kevad tuleb siis nokitsen võib olla. Netist infot küll selle kohta.

https://www.pelicanparts.com/techarticles/Volvo-V70/95-ELEC-Headlight_Wiper_Motor_Replacement/95-ELEC-Headlight_Wiper_Motor_Replacement.htm

https://blog.fcpeuro.com/how-to-repair-a-volvo-headlight-wiper-motor

Minul jebib juhipoolne.

Lisaks läheneb hirmsa kiirusega rihma vahetus jälle. Kui ma ei eksi siis 90k või 3a ? Mul on + 70k sõidetud juba. Ilmselt järgmise hoolde käigus vahetab ka rihma kompl. siis on 80k ja 90k vahele.

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7610
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Savipoti-Tobi V70 103kw

PostitusPostitas Liiwaannus » 21 Veebr 2019, 18:47

Radikas mu meelest ette ei jäänud, aga stange maha ja tuli eest oli teema.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Savipoti-Tobi
Foorumlane
Postitusi: 36
Liitunud: 21 Dets 2016, 16:33

Re: Savipoti-Tobi V70 103kw

PostitusPostitas Savipoti-Tobi » 01 Juul 2020, 15:46

Uhh. Pole ammu viitsinud siia miskit kirja panna. Vahepeal olnud paar hoolet ja mõned kümned tuhanded km sõitu. Midagi hullu pole juhtunud, nipet näpet asju on ikka olnud aga ei midagi märkimisväärset.
Eile käisin ülevaatusel. Kõik oli tip top ja mahtus piiridesse alustades co2-ga ja lõpetades kõikvõimalike veermiku testidega. Kuni ülevaataja ütles. Kuuule sul ei põle tagurpidikäigu tuled. Vaatasin ja wtf ei põle jah tra. Sain korduva. Kontrollisin veel ÜV punkti juures käppelt pirnid ja kitsmed üle ja kõik oli korras. Egas midagi koju ja google appi. Väga palju jooksis läbi käigukasti anduri viga igast teemadest. Võtsin testri lükkasin tagurpidi käigu sisse ja mõõtsin anduri pealt kas ahel sulgub. EI. Selge kutu.
Täna käisin Fixuses, oli letist võtta 9.- maksis ja vahetuseks kulus mul 1 tund. Kuna aga parema ligipääsu saamiseks oli vaja ära kakkuda õhufiltrikopsik ja seoses sellega ühendada lahti ka õhulugeja juhe, siis pärast viskas mootoritule ja õhulugeja viga. Õnneks tegin seda tööd tuttava garaasis ja tal oli arvuti OBD pistukuga ning kustutasime veateate ära ja käib nagu kell. Tuli lülitub nagu vaja.
Paar pilti kah, et nii sama mula poleks.

https://drive.google.com/file/d/1nsWzKckcH82oisqO8DCBhTCVyU71117V/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1nnjgCcJifIyxx6ZSaITzfrO3dYSLaEp4/view?usp=sharing

Kui keegi hakkab sama tööd tegema, siis arvestage et teil on vaja pikka (sügavat) 22mm pandrunit ja hiljem veatede kustutada kui ühendate õhulugeja pistiku lahti.

Õhtul ÜV punktist läbi ja vormistab ära.

Vaatasin ka ajaloost et 111k on sõidetud 3.5a peale. Üldiselt vist lükkan enne järgmist ÜV maha. Hakkab ära väsima liiga ja hing ihkab automaati koos mõne lisaga veel, mida praegusel peal pole. Seda peab küll mainima, et tõsine tank on. 20a vana ja läbisõit kuule ning tagasi aga mootor ja käiguosa on endiselt tugevad ja sõidaks teist sama palju veel, lisaks pole kerel mitte ühtegi roostekohta igalt poolt ja asendist kannatab tõsta jne. Vanasti ikka osati autosid teha.

zajets86
Foorumlane
Postitusi: 74
Liitunud: 09 Dets 2013, 22:26
Asukoht: Tallinn

Re: Savipoti-Tobi V70 103kw

PostitusPostitas zajets86 » 01 Juul 2020, 21:01

Lugesin kogu teema läbi, jäi üks küsimus, kas kindlustus tegi auto kord? Või kuidas see lahenes?
Volvo 940 2.4td 94.a
Zaz 968m 1.3 86.a
Toyota Liteace 1.3 81.a
zajets86@gmail.com


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist