Swop'i S60 T5
Postitatud: 18 Dets 2016, 19:10
Pikalt olin mõelnud, et võiks ligi võtta endale adekvaatse bensiini mootoriga isendi. Ühel päeval allan pakkus välja oma venna T5-e. Kaua enam ootama ei pidanud. Hakkasin ennast kiiremini liigutama, müüsin diisli maha ja ilma suurema kärata võtsin enda uueks liikuriks 2000 aasta s60 T5-e.
Nüüdseks olen ringi kaarutanud sellega juba paar nädalat ja olen väga rahul oma valikuga. Mugav ja kerge jala liigutusega päris võimekas sedaan
Kuna Allan soovitas ära vahetada mootoririhma siis külastasin Karelit tartus.
Lasin kohe ära teha järgmised asjad
Mootoririhm + veepump
Sillastend
Kliima täitmine ( Eelmine omanik vahetas kõik radikad, kuid kliima oli tühi )
Parem esimene abs võru
Kütuseluugi hing mis neil täiesti tüüpiline puruneja
Muidu T5-e puhul nagu ikka tegemist 184kw mootoriga, millel hetkeseisuga peal CTS-i soft aga tulevikus võiks pestav natuke näppida.
Kahjuks hetkeseisul automaat.
Nahksisu, kahe tsooniline kliima, istmesoendused, dolby pro logic sound jms.
Ees püstakutes lõigatud vedrud ja taga heico madaldused.
Hetkel nagu rohkem midagi meelde ei tule.
Speclist
CTS soft - Gustavi poolt tagumise lambda väljalülitus
Powerflex ülemine mootoripadi
3" roostevaba summuti alates turbost, simonsi reso ja lühike lõpupütt
Bilstein B8 amordid koos madalamate vedrudega
Ees roostevaba strutbar, taga chassis brace
Wisefab armeeritud pidurivoolikud
Boost gauge armatuuris
Facelift tagatuled
Guptuningu esistange lisa
S60R-i pagasiluugi lip
Proparts õõtsade esimesed puksid ( Polüretaan )
Proparts poolraami puksi täited ( Polüretaan )
Talvevelg - 17"x7,5" Orpheus - 225/45/17 lamellrehviga
Suvevelg - 18"x7,5" Triton - 235/40/18 Westlake Sport RS semislickid
Ostes
Hetkel
Nüüdseks olen ringi kaarutanud sellega juba paar nädalat ja olen väga rahul oma valikuga. Mugav ja kerge jala liigutusega päris võimekas sedaan
Kuna Allan soovitas ära vahetada mootoririhma siis külastasin Karelit tartus.
Lasin kohe ära teha järgmised asjad
Mootoririhm + veepump
Sillastend
Kliima täitmine ( Eelmine omanik vahetas kõik radikad, kuid kliima oli tühi )
Parem esimene abs võru
Kütuseluugi hing mis neil täiesti tüüpiline puruneja
Muidu T5-e puhul nagu ikka tegemist 184kw mootoriga, millel hetkeseisuga peal CTS-i soft aga tulevikus võiks pestav natuke näppida.
Kahjuks hetkeseisul automaat.
Nahksisu, kahe tsooniline kliima, istmesoendused, dolby pro logic sound jms.
Ees püstakutes lõigatud vedrud ja taga heico madaldused.
Hetkel nagu rohkem midagi meelde ei tule.
Speclist
CTS soft - Gustavi poolt tagumise lambda väljalülitus
Powerflex ülemine mootoripadi
3" roostevaba summuti alates turbost, simonsi reso ja lühike lõpupütt
Bilstein B8 amordid koos madalamate vedrudega
Ees roostevaba strutbar, taga chassis brace
Wisefab armeeritud pidurivoolikud
Boost gauge armatuuris
Facelift tagatuled
Guptuningu esistange lisa
S60R-i pagasiluugi lip
Proparts õõtsade esimesed puksid ( Polüretaan )
Proparts poolraami puksi täited ( Polüretaan )
Talvevelg - 17"x7,5" Orpheus - 225/45/17 lamellrehviga
Suvevelg - 18"x7,5" Triton - 235/40/18 Westlake Sport RS semislickid
Ostes
Hetkel