MÜÜDUD: Ailari C70 2.3T T5 2000a
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a
pestav kirjutas:Kui õlivarrast hakkab välja lööma on kolvirõngad/kolb küpse. Kastipoolne vända simmer on esimene, mis karterisurve mõjul feilima hakkab.
Hea võrdlusnähtus praegu mul kõrvale panna. S60 T5, mootor töötab laitmatult, kiirendus ja reageerimine väga hea. Neljas silinder näitas põhimõtteliselt 0 survet kompressiooni testis (külma mootoriga) ning õlivarrast lööb sõidu ajal välja. Karteri tuulutus on vahetatud, see midagi ei muutnud, mootor alt on kuiv - ehk õli välja ei aja.
Pole enne seda varem kohanud, et kompressioon ühel silindril 0 aga mootor töötab nagu kulda.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a
Mul on jah madala koormuse juures natuke lahjemaks keeratud. Kumho XS ja Michelin PS2 kütusekulu erinevus on väga väike.
Automaatkastiga T5 omamise ajal pidasin ka täpsemat kuluarvestust, aga sellega sõitsin maanteed rohkem, kui linna: https://www.spritmonitor.de/en/detail/525961.html
Automaatkastiga T5 omamise ajal pidasin ka täpsemat kuluarvestust, aga sellega sõitsin maanteed rohkem, kui linna: https://www.spritmonitor.de/en/detail/525961.html
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a
mul kapotialune selline
Ja täna sõitsin koju siis need:
Eks see maanteekulu seal 6,8-8,0 vahel kõigub umbes.
Ja täna sõitsin koju siis need:
Eks see maanteekulu seal 6,8-8,0 vahel kõigub umbes.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a
Hetkekulu järgida on ikka paras BS. Võta hoopealt jalg gaasi pedaalilt ja piisava ootamise järel näed 0.0.
Minu näpitud T5 oli 10l/100km suurusjärk. Kui jäi üle olin rahul ja kui võttis rohkem siis põdema see ka ei pannud
Minu näpitud T5 oli 10l/100km suurusjärk. Kui jäi üle olin rahul ja kui võttis rohkem siis põdema see ka ei pannud
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a
Murr, pööred päris madalad, mis käigukast on ja ülekandearv?
Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a
Ho-ho! Pole ammu kirjutanud.
Mind on päris hästi hoitud praegu. Vahepeal vahetasin kojamehed ära, ning eelmine nädal tekkis vasakule keerates mingi kahtlane vibra rooli. Eile siis sai Pettom Plussi Danieli ja Tormi juurde tee ette võetud, mõtlesin, et äkki veovõlli ots või miskit, rahakott oli juba valmis...ja siis Daniel kirjutas, et õõtsa stopper oli ära mädanenud. Paar päeva tagasi läks üks tagumine kabariit ka, lasin selle ka ära teha. Kui vahepeal juba mõtlesin, et loobuks sellest vaevast ja liisiks mõne uue Škoda, siis eilsed sündmused tõid rõõmu tagasi, et äkki Volvo polegi kõige kallim auto mida pidada
Nüüd võtan hoogu, et see simmerivahetus ette võtta.
Kütusekulu olen ka vahepeal selgeks saanud. 98 ja linnas 12.5, maanteel 9.
Mind on päris hästi hoitud praegu. Vahepeal vahetasin kojamehed ära, ning eelmine nädal tekkis vasakule keerates mingi kahtlane vibra rooli. Eile siis sai Pettom Plussi Danieli ja Tormi juurde tee ette võetud, mõtlesin, et äkki veovõlli ots või miskit, rahakott oli juba valmis...ja siis Daniel kirjutas, et õõtsa stopper oli ära mädanenud. Paar päeva tagasi läks üks tagumine kabariit ka, lasin selle ka ära teha. Kui vahepeal juba mõtlesin, et loobuks sellest vaevast ja liisiks mõne uue Škoda, siis eilsed sündmused tõid rõõmu tagasi, et äkki Volvo polegi kõige kallim auto mida pidada
Nüüd võtan hoogu, et see simmerivahetus ette võtta.
Kütusekulu olen ka vahepeal selgeks saanud. 98 ja linnas 12.5, maanteel 9.
Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a
Nonii-nonii. Kevad juba paistab. Lugesin just, et kirjutasin viimane kord, et Volvo polegi kõige kallim auto mida pidada
Ära sõnusin. Sain auto just Pettom Plussist Danieli ja Tormi käest kätte.
Suured tänud meestele, väga soovitan oma Volvo muredega sinna pöörduda, äärmiselt normaalse suhtumisega mehed on ikka! Pikka juttu ei tee, tehti nii ühte, kui ka teist
Igatahes siis:
Läksin simmeri ja järjekordse stopperi murega. Lahkusin:
Teine õõtsa stopper
Kastisimmerid
Vändasimmer
Siduriketta taastamine
Karterituul löödi läikima
Uus mootoriõli 5w40 Motul + Mahle filter
Uus kastiõli 80w90 Motul
Küünlad Bosch
Roolivõimupumba voolik
turbo ja gaasiklapi vaheline lõdvik
Parem esimene rattalaager SKF
Esimeste pidurite remont
pärem välimine veovõllikumm
Hammasrihma poolne mootoripadi
Note - läbisõit 311 000.
Ühtlasi, kui keegi unistab 17" velgedest ja omab näiteks 18" siis võib teada anda. Teoorias võib ju proovida osta ka, rohkem infot siin: viewtopic.php?f=53&t=46016
Ja teine küss, et kas keegi väljaspool IAd või Volvremid ka nt cruise või uue keskluku puldi suudab minu masinale installeerida, või see ikkagi ainult ametlike tegijate värk?
Ära sõnusin. Sain auto just Pettom Plussist Danieli ja Tormi käest kätte.
Suured tänud meestele, väga soovitan oma Volvo muredega sinna pöörduda, äärmiselt normaalse suhtumisega mehed on ikka! Pikka juttu ei tee, tehti nii ühte, kui ka teist
Igatahes siis:
Läksin simmeri ja järjekordse stopperi murega. Lahkusin:
Teine õõtsa stopper
Kastisimmerid
Vändasimmer
Siduriketta taastamine
Karterituul löödi läikima
Uus mootoriõli 5w40 Motul + Mahle filter
Uus kastiõli 80w90 Motul
Küünlad Bosch
Roolivõimupumba voolik
turbo ja gaasiklapi vaheline lõdvik
Parem esimene rattalaager SKF
Esimeste pidurite remont
pärem välimine veovõllikumm
Hammasrihma poolne mootoripadi
Note - läbisõit 311 000.
Ühtlasi, kui keegi unistab 17" velgedest ja omab näiteks 18" siis võib teada anda. Teoorias võib ju proovida osta ka, rohkem infot siin: viewtopic.php?f=53&t=46016
Ja teine küss, et kas keegi väljaspool IAd või Volvremid ka nt cruise või uue keskluku puldi suudab minu masinale installeerida, või see ikkagi ainult ametlike tegijate värk?
Viimati muutis Ailaros, 01 Apr 2017, 14:46, muudetud 1 kord kokku.
Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a
Kood: Vali kõik
10.2016 - Juhipoolne õõtshoob (4 poldiga)
Selline ? Ma arvasin, et sellised kõrvadega ainult diislitel, või siis raam ära vahetatud ?
S70 2.5 TDI -98
V70 2.0 TDI -10
55 600 892
V70 2.0 TDI -10
55 600 892
Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a
Theimps kirjutas:Kood: Vali kõik
10.2016 - Juhipoolne õõtshoob (4 poldiga)
Selline ? Ma arvasin, et sellised kõrvadega ainult diislitel, või siis raam ära vahetatud ?
Räägitakse, et ei ole ainult diislitel
Täna tundus, et paras aeg veidi näputööd teha, sest varem pidin pimedas nuppe taga otsima. Nüüd särab nagu jõulupuu, 5€ eest rõõmu kui palju
Kõige keerulisem oli "INFO" nupp, sõber Madis teadis rääkida, et peab midagi jootma hakkama, aga katkusin ta lahti ja jootmise asemel tuli hoopis plastikut veidi lõikuda. Kuna mul mingifreesi kodus pole, siis sai vana hea kruvikeeraja küünla peal kuumaks ja sulatama. Vahetatud sai ka info pirn. Raadiol on ka paar pirni, mis vahetust tahavad. Yatouri tahaks ka, Spotify igatsus on suur. Ja siis väikest madaldust ja 18" ja väljalaset. Aga jupikaupa kõik tuleb
Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a
See pirni vahetus juba mitmest teemast läbi käinud, popp teema. Peab omal ka ära tegema kui kellade alu katted kätte saab.
Millised pirnid/tuled sinna nuppudesse panid ? Mingit linki või pilti ?
Millised pirnid/tuled sinna nuppudesse panid ? Mingit linki või pilti ?
S70 2.5 TDI -98
V70 2.0 TDI -10
55 600 892
V70 2.0 TDI -10
55 600 892
Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a
Theimps kirjutas:See pirni vahetus juba mitmest teemast läbi käinud, popp teema. Peab omal ka ära tegema kui kellade alu katted kätte saab.
Millised pirnid/tuled sinna nuppudesse panid ? Mingit linki või pilti ?
Kuna pirni imelihtne kätte saada, lükka lapik kruvikas alla ja sikuta välja, siis võtsin ühe pirni näppu, jalutasin oomipoodi, ütlesin, et selliseid vaja ja sealt ma ka kohe 50 senti tükk,10 tükki sain. Suuruselt veidi suuremad, kui eelmised, aga seal ei pea olema päris perfect fit. Infos pidavat üks pirn maksma 12.50
Info on veidi keerulisem, mingi guide moodi asi siin: https://www.matthewsvolvosite.com/forum ... hp?t=73547 kuigi, minu tulemus jäi ikka veidi ilusam, ma lihtsalt lõikasin sealt sokli koha pealt plastikust para suurusega tüki välja, ja pärast andsin veidi viili. Aga teised pirnid tulevad väga lihtsalt.
- Traktorist
- Foorumi veteran
- Postitusi: 658
- Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
- Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
- Kontakt:
Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a
Nice,just tahtsin hakata küsima foorumis,kuidas kõige mõistlikum seda vahetada oleks
Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a
Nonii. Suvepapud lendasid alla, vahetuse said ka esimesed piduriklotsid ja kässariklotsid, mõlemad Feredod. Tööd teostas Pettom Pluss.
Süütelukk hakkas õhtul vigureid tegema, ei tahtnud välja keerata ennast, suure nussi peale sõitsin Pettomi poiste juurde, kes reede õhtul alles töökojas nokitsesid, Daniel veidi pusis ja välja tuli. See ülemine plastikosa mis katab kogu seda roolimajandust, kus ka süütelukk sees on logises nii nagu ta ei tohiks, soovitati see laiali katkuda. Vaatan, kui igav hakkab nädalavahetusel...eks võti on ka veidi väsinud...
Süütelukk hakkas õhtul vigureid tegema, ei tahtnud välja keerata ennast, suure nussi peale sõitsin Pettomi poiste juurde, kes reede õhtul alles töökojas nokitsesid, Daniel veidi pusis ja välja tuli. See ülemine plastikosa mis katab kogu seda roolimajandust, kus ka süütelukk sees on logises nii nagu ta ei tohiks, soovitati see laiali katkuda. Vaatan, kui igav hakkab nädalavahetusel...eks võti on ka veidi väsinud...
Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a
Üks remont kuus on ikka Volvo eri
Imelik selline klõbin tekkis salongi, süüdlaseks väsinud ülemine mootoripadi, ja selle väsimine tingis, et mootoripadja ja kere vaheline raam läks kõveraks. Siis kui vahetusse pidi minema, jäi ükspäev radika vent tööle, kui süüde välja keeratud, kiire google näitas, et ilmselt temperatuuri andur ning Daniel kinnitas google'i juttu, kui järgmisel päeval mootorituli põlema hakkas.
Külge läks siis uus ülemise mootoripadja raam, polü ülemine mootoripadi ja uus temperatuuri andur. Vibra on veidi suurem kui enne, eriti tunned foori taga seistes, aga mitte midagi häirivad...vahetustööd nagu ikka Pettom Plussis
Imelik selline klõbin tekkis salongi, süüdlaseks väsinud ülemine mootoripadi, ja selle väsimine tingis, et mootoripadja ja kere vaheline raam läks kõveraks. Siis kui vahetusse pidi minema, jäi ükspäev radika vent tööle, kui süüde välja keeratud, kiire google näitas, et ilmselt temperatuuri andur ning Daniel kinnitas google'i juttu, kui järgmisel päeval mootorituli põlema hakkas.
Külge läks siis uus ülemise mootoripadja raam, polü ülemine mootoripadi ja uus temperatuuri andur. Vibra on veidi suurem kui enne, eriti tunned foori taga seistes, aga mitte midagi häirivad...vahetustööd nagu ikka Pettom Plussis
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist