MÜÜDUD: Ailari C70 2.3T T5 2000a

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

pestav
Foorumi veteran
Postitusi: 688
Liitunud: 07 Mai 2012, 21:31
Asukoht: Jurjev

Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a

PostitusPostitas pestav » 14 Nov 2016, 15:22

Allanil segu 14.7 või vähem.
R

Tags:

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 872
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a

PostitusPostitas 164 » 14 Nov 2016, 15:41

pestav kirjutas:Kui õlivarrast hakkab välja lööma on kolvirõngad/kolb küpse. Kastipoolne vända simmer on esimene, mis karterisurve mõjul feilima hakkab.

Hea võrdlusnähtus praegu mul kõrvale panna. S60 T5, mootor töötab laitmatult, kiirendus ja reageerimine väga hea. Neljas silinder näitas põhimõtteliselt 0 survet kompressiooni testis (külma mootoriga) ning õlivarrast lööb sõidu ajal välja. Karteri tuulutus on vahetatud, see midagi ei muutnud, mootor alt on kuiv - ehk õli välja ei aja.
Pole enne seda varem kohanud, et kompressioon ühel silindril 0 aga mootor töötab nagu kulda. :shock:

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2874
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a

PostitusPostitas allan » 14 Nov 2016, 16:03

Mul on jah madala koormuse juures natuke lahjemaks keeratud. Kumho XS ja Michelin PS2 kütusekulu erinevus on väga väike.
Automaatkastiga T5 omamise ajal pidasin ka täpsemat kuluarvestust, aga sellega sõitsin maanteed rohkem, kui linna: https://www.spritmonitor.de/en/detail/525961.html
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Murr
Kreisi postitaja
Postitusi: 447
Liitunud: 14 Juun 2013, 11:34

Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a

PostitusPostitas Murr » 14 Nov 2016, 18:14

mul kapotialune selline
Pilt


Ja täna sõitsin koju siis need:

Pilt

Pilt

Eks see maanteekulu seal 6,8-8,0 vahel kõigub umbes.

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a

PostitusPostitas Tanel » 14 Nov 2016, 18:27

Hetkekulu järgida on ikka paras BS. Võta hoopealt jalg gaasi pedaalilt ja piisava ootamise järel näed 0.0.

Minu näpitud T5 oli 10l/100km suurusjärk. Kui jäi üle olin rahul ja kui võttis rohkem siis põdema see ka ei pannud
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
Mart7
Kõva postitaja
Postitusi: 190
Liitunud: 29 Juul 2016, 18:56

Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a

PostitusPostitas Mart7 » 14 Nov 2016, 22:27

Murr, pööred päris madalad, mis käigukast on ja ülekandearv?

Ailaros
Foorumlane
Postitusi: 78
Liitunud: 13 Aug 2016, 15:37

Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a

PostitusPostitas Ailaros » 17 Jaan 2017, 10:47

Ho-ho! Pole ammu kirjutanud.

Mind on päris hästi hoitud praegu. Vahepeal vahetasin kojamehed ära, ning eelmine nädal tekkis vasakule keerates mingi kahtlane vibra rooli. Eile siis sai Pettom Plussi Danieli ja Tormi juurde tee ette võetud, mõtlesin, et äkki veovõlli ots või miskit, rahakott oli juba valmis...ja siis Daniel kirjutas, et õõtsa stopper oli ära mädanenud. Paar päeva tagasi läks üks tagumine kabariit ka, lasin selle ka ära teha. Kui vahepeal juba mõtlesin, et loobuks sellest vaevast ja liisiks mõne uue Škoda, siis eilsed sündmused tõid rõõmu tagasi, et äkki Volvo polegi kõige kallim auto mida pidada :)

Nüüd võtan hoogu, et see simmerivahetus ette võtta.
Kütusekulu olen ka vahepeal selgeks saanud. 98 ja linnas 12.5, maanteel 9.
Volvo V70 '98 2.5 TDI
Volvo C70 T5 '00 2.3 T5
Volvo V70 '97 2.4 NA

Ailaros
Foorumlane
Postitusi: 78
Liitunud: 13 Aug 2016, 15:37

Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a

PostitusPostitas Ailaros » 16 Mär 2017, 23:01

Nonii-nonii. Kevad juba paistab. Lugesin just, et kirjutasin viimane kord, et Volvo polegi kõige kallim auto mida pidada :lol:

Ära sõnusin. Sain auto just Pettom Plussist Danieli ja Tormi käest kätte.
Suured tänud meestele, väga soovitan oma Volvo muredega sinna pöörduda, äärmiselt normaalse suhtumisega mehed on ikka! Pikka juttu ei tee, tehti nii ühte, kui ka teist :D

Igatahes siis:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Läksin simmeri ja järjekordse stopperi murega. Lahkusin:

Teine õõtsa stopper
Kastisimmerid
Vändasimmer
Siduriketta taastamine
Karterituul löödi läikima
Uus mootoriõli 5w40 Motul + Mahle filter
Uus kastiõli 80w90 Motul
Küünlad Bosch
Roolivõimupumba voolik
turbo ja gaasiklapi vaheline lõdvik
Parem esimene rattalaager SKF
Esimeste pidurite remont
pärem välimine veovõllikumm
Hammasrihma poolne mootoripadi

Note - läbisõit 311 000.

Ühtlasi, kui keegi unistab 17" velgedest ja omab näiteks 18" siis võib teada anda. Teoorias võib ju proovida osta ka, rohkem infot siin: viewtopic.php?f=53&t=46016

Ja teine küss, et kas keegi väljaspool IAd või Volvremid ka nt cruise või uue keskluku puldi suudab minu masinale installeerida, või see ikkagi ainult ametlike tegijate värk?
Viimati muutis Ailaros, 01 Apr 2017, 14:46, muudetud 1 kord kokku.
Volvo V70 '98 2.5 TDI
Volvo C70 T5 '00 2.3 T5
Volvo V70 '97 2.4 NA

Kasutaja avatar
Theimps
Kõva postitaja
Postitusi: 290
Liitunud: 02 Dets 2007, 19:58
Asukoht: Rakvere

Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a

PostitusPostitas Theimps » 19 Mär 2017, 22:13

Kood: Vali kõik

10.2016 - Juhipoolne õõtshoob (4 poldiga)

Selline ? Ma arvasin, et sellised kõrvadega ainult diislitel, või siis raam ära vahetatud ?
Pilt
S70 2.5 TDI -98
V70 2.0 TDI -10

55 600 892

Ailaros
Foorumlane
Postitusi: 78
Liitunud: 13 Aug 2016, 15:37

Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a

PostitusPostitas Ailaros » 19 Mär 2017, 22:37

Theimps kirjutas:

Kood: Vali kõik

10.2016 - Juhipoolne õõtshoob (4 poldiga)

Selline ? Ma arvasin, et sellised kõrvadega ainult diislitel, või siis raam ära vahetatud ?


Räägitakse, et ei ole ainult diislitel 8)
Täna tundus, et paras aeg veidi näputööd teha, sest varem pidin pimedas nuppe taga otsima. Nüüd särab nagu jõulupuu, 5€ eest rõõmu kui palju :)
Kõige keerulisem oli "INFO" nupp, sõber Madis teadis rääkida, et peab midagi jootma hakkama, aga katkusin ta lahti ja jootmise asemel tuli hoopis plastikut veidi lõikuda. Kuna mul mingifreesi kodus pole, siis sai vana hea kruvikeeraja küünla peal kuumaks ja sulatama. Vahetatud sai ka info pirn. Raadiol on ka paar pirni, mis vahetust tahavad. Yatouri tahaks ka, Spotify igatsus on suur. Ja siis väikest madaldust ja 18" ja väljalaset. Aga jupikaupa kõik tuleb :)

Pilt
Volvo V70 '98 2.5 TDI
Volvo C70 T5 '00 2.3 T5
Volvo V70 '97 2.4 NA

Kasutaja avatar
Theimps
Kõva postitaja
Postitusi: 290
Liitunud: 02 Dets 2007, 19:58
Asukoht: Rakvere

Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a

PostitusPostitas Theimps » 19 Mär 2017, 22:48

See pirni vahetus juba mitmest teemast läbi käinud, popp teema. Peab omal ka ära tegema kui kellade alu katted kätte saab.
Millised pirnid/tuled sinna nuppudesse panid ? Mingit linki või pilti ?
S70 2.5 TDI -98
V70 2.0 TDI -10

55 600 892

Ailaros
Foorumlane
Postitusi: 78
Liitunud: 13 Aug 2016, 15:37

Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a

PostitusPostitas Ailaros » 19 Mär 2017, 22:58

Theimps kirjutas:See pirni vahetus juba mitmest teemast läbi käinud, popp teema. Peab omal ka ära tegema kui kellade alu katted kätte saab.
Millised pirnid/tuled sinna nuppudesse panid ? Mingit linki või pilti ?


Kuna pirni imelihtne kätte saada, lükka lapik kruvikas alla ja sikuta välja, siis võtsin ühe pirni näppu, jalutasin oomipoodi, ütlesin, et selliseid vaja ja sealt ma ka kohe 50 senti tükk,10 tükki sain. Suuruselt veidi suuremad, kui eelmised, aga seal ei pea olema päris perfect fit. Infos pidavat üks pirn maksma 12.50 :lol:

Info on veidi keerulisem, mingi guide moodi asi siin: https://www.matthewsvolvosite.com/forum ... hp?t=73547 kuigi, minu tulemus jäi ikka veidi ilusam, ma lihtsalt lõikasin sealt sokli koha pealt plastikust para suurusega tüki välja, ja pärast andsin veidi viili. Aga teised pirnid tulevad väga lihtsalt.
Volvo V70 '98 2.5 TDI
Volvo C70 T5 '00 2.3 T5
Volvo V70 '97 2.4 NA

Kasutaja avatar
Traktorist
Foorumi veteran
Postitusi: 658
Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
Kontakt:

Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a

PostitusPostitas Traktorist » 20 Mär 2017, 02:39

[ok] Nice,just tahtsin hakata küsima foorumis,kuidas kõige mõistlikum seda vahetada oleks
V70 2,5D'99 (A) -EX
V70R AWD'98 (A)

Never invest in anything that has tits,tyres or teeth..

Ailaros
Foorumlane
Postitusi: 78
Liitunud: 13 Aug 2016, 15:37

Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a

PostitusPostitas Ailaros » 07 Apr 2017, 22:48

Nonii. Suvepapud lendasid alla, vahetuse said ka esimesed piduriklotsid ja kässariklotsid, mõlemad Feredod. Tööd teostas Pettom Pluss.
Süütelukk hakkas õhtul vigureid tegema, ei tahtnud välja keerata ennast, suure nussi peale sõitsin Pettomi poiste juurde, kes reede õhtul alles töökojas nokitsesid, Daniel veidi pusis ja välja tuli. See ülemine plastikosa mis katab kogu seda roolimajandust, kus ka süütelukk sees on logises nii nagu ta ei tohiks, soovitati see laiali katkuda. Vaatan, kui igav hakkab nädalavahetusel...eks võti on ka veidi väsinud...
Volvo V70 '98 2.5 TDI
Volvo C70 T5 '00 2.3 T5
Volvo V70 '97 2.4 NA

Ailaros
Foorumlane
Postitusi: 78
Liitunud: 13 Aug 2016, 15:37

Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a

PostitusPostitas Ailaros » 11 Mai 2017, 16:33

Üks remont kuus on ikka Volvo eri :D

Imelik selline klõbin tekkis salongi, süüdlaseks väsinud ülemine mootoripadi, ja selle väsimine tingis, et mootoripadja ja kere vaheline raam läks kõveraks. Siis kui vahetusse pidi minema, jäi ükspäev radika vent tööle, kui süüde välja keeratud, kiire google näitas, et ilmselt temperatuuri andur ning Daniel kinnitas google'i juttu, kui järgmisel päeval mootorituli põlema hakkas.

Külge läks siis uus ülemise mootoripadja raam, polü ülemine mootoripadi ja uus temperatuuri andur. Vibra on veidi suurem kui enne, eriti tunned foori taga seistes, aga mitte midagi häirivad...vahetustööd nagu ikka Pettom Plussis 8)
Volvo V70 '98 2.5 TDI
Volvo C70 T5 '00 2.3 T5
Volvo V70 '97 2.4 NA


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist