MÜÜDUD: Ailari C70 2.3T T5 2000a
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
MÜÜDUD: Ailari C70 2.3T T5 2000a
Jõudu! Tundsin, et paras aeg oleks oma esimese autoteemaga alustada. Pärast hea müüja ning teinekord hea nõu küsida ka.
Peale suve diisel V70ga ringi uhamist ja mitmete käivitamisprobleemide läbielamist, olin kindel, et talvele lähen vastu vähema arvu uste ja suurema arvu kilovattidega. Vaatasin japse, vaatasin Audi Coupesid, kuna vend sõidab Toyota MR2-ga ringi, siis veidi isutas ka tagavedu, aga ei leidnud ühtegi sellist pilli, mis mind piisavalt kõnetanud oleks, MR2-ga 190cm pikkuse juures on kohutav sõita. Kabrio E36d olid vast kõige ahvatlevamad, need näevad kõvakatusega päris ägedad välja, aga kuna mu V70 läks ilma valudeta minema, siis see tegi otsustamist veidi lihtsamaks - C70 kasuks.
Sõber Madis, tuntud siinmail kui immadis ütles, et C70 alla manuaalkasti ja T5 on pettus. Ma olin avatud ka automaatkastile, aga igatahes hoidsin silmad lahti. Tegin ka ostukuulutuse siia foorumisse ja mingi nädal hiljem kirjutas mulle kasutaja nimega Harrisan, kelle auto teemat ma olin isegi kiibitsenud ja mis piltidelt tundus ikka eriline maasikas. Manuaalkast, Pestavi remap, tumehall ja 2000 aasta väljalase. Toodud 2010 Itaaliast (kuigi Eestis arvele võetud alles 2013?). Pilte ja hinda vaadates tekkis küsimus, et kuidas nii normaalne hind. VINi põhjal sai teada, et õlileke ja mõned väiksemad asjad, helistasin ja uurisin täpsemalt - ei tundunud midagi hullu, vaid igati bang for the buck ja mõtlesin, et kui hull see leke ikka olla saab, kui ei tossa ja vahtus ei ole.
Nädalavahetusel sai siis võetud ette reis Tartusse, kahjuks DanielS kaasa ei saanud tulla, seega jäi oma pea, sõbra pea ja ülevaatuspunkt. Peale ülevaatust tegin Danieliga telefoninõupidamise, veidi tingisin ja otsustasin pilliga koju sõita.
Nüüd Pettomist töödenimekirja ja arveid saades, tekkis tunne, et oleks pidanud rohkem tingima ... ei ole mul õnne olnud nende autode ostmisega eriti. Positiivse külje pealt - vähemalt veermik on heas seisus.
Sisu on hele poolnahk ja väga heas seisus võrreldes teist C70tega, mida ma olen näinud, praegu on puudu ainult mõned õiget tooni iluliistud (kui kellegil puiduliistu vedeleb, andke teada) ja topsihoidja tuleb ka külge panna.
Varustuse poole pealt on kõik vajalik peale püsikiirusehoidja olemas (kui kellegil halli kiirusehoidja kangi vedeleb, andke teada) - STC, kliima, istmesoojendused, Dolby (hämmastav, kui head heli see süsteem teeb), eesmised tulepesurid (vasakpoolse vooliku kinnitus ära murdunud). Kaasa sain veel ka Volvo originaal katusetalad ja parkimisandurid.
Kere poolest on üsna hästi säilinud isend, tumehall nagu mainitud sai - suuri kriime ja mõlke ei leidu. Peamiselt stangede kriimud-kraapsud, kere muidu on pigem täitsa "sile".
Tööde ajalugu:
09.2015 - uusvana ABS moodul
10.2015 - hammasrihma vahetus(koos muu hooldusega) ~ 294000 km
02.2016 - uued eesmised õõtshoova puksid ja parem uus õõtshoob.
07.2016 - remappimine Pestav juures
09.2016 - uued eesmised pidurikettad(eelmised hakkasid viskama, kuigi kulumine oli olematu), tagumine rattalaager.
Mina sain omanikuks, läbisõidunumber 306k.
10.2016 - Juhipoolne õõtshoob (4 poldiga)
Turbo tagasivoolu tihendid
Kõrvalistuja poolne välimine veovõlli kaitsekumm
Mootoripadi alumine väike
Nukasimmer (Kastipoolne)
Aga nagu ütleb, vana hea Top Shopi reklaam - see pole veel kõik.
Lootsin, et märg matialune on ehk ka seekord salongiradikatihend, aga tulemuseks siiski vajadus uue salongiradika järgi (tuleb Behr) ning ülemine turbo jahutuse toru, saab ka järgmine nädal vahetatud..
Lisaks lõi välja ka pöörete kõikumine - põhjuseks kulunud gaasiklapp. Tahtsin selle juba lasta ära teha, aga Harteroni mehed puhkusel.
Lõppkokkuvõttes peamine õlilekke allikas on kõige nukram - hooratta poolne vända simmer, mille kulu on 300€ (simmer ise ei maksa ju midagi ).
Kõrvalistuja istme tross ka arvatavasti katkenud.
Kui nüüd autohinnale tehtud ja ees ootavad hooldustööd otsa liita, siis tuleb päris kallis C70 kokku, tuleb loota, et lähikuudel on uus armuke rahakoti vastu kergem
...aga muidu on ikka maasikas pill, maanteel esimest korda möödasõitu tegin ja 3. käigu sisse panin, siis tõmbas ikka naeratuse näole, kui kiiresti see möödumine toimus, sõidurõõmu sitaks ja peale
Tulevikuks mõtteid üksjagu, eks ole näha kas esivedu püsib piisavalt põnevana, ja rahakott piisavalt paksuna
Luban lähiajal pilte ka panna, seniks võib Harrisani teema peale kõvaks ajada: http://foorum.volvoclub.ee/viewtopic.php?f=25&t=40688
Peale suve diisel V70ga ringi uhamist ja mitmete käivitamisprobleemide läbielamist, olin kindel, et talvele lähen vastu vähema arvu uste ja suurema arvu kilovattidega. Vaatasin japse, vaatasin Audi Coupesid, kuna vend sõidab Toyota MR2-ga ringi, siis veidi isutas ka tagavedu, aga ei leidnud ühtegi sellist pilli, mis mind piisavalt kõnetanud oleks, MR2-ga 190cm pikkuse juures on kohutav sõita. Kabrio E36d olid vast kõige ahvatlevamad, need näevad kõvakatusega päris ägedad välja, aga kuna mu V70 läks ilma valudeta minema, siis see tegi otsustamist veidi lihtsamaks - C70 kasuks.
Sõber Madis, tuntud siinmail kui immadis ütles, et C70 alla manuaalkasti ja T5 on pettus. Ma olin avatud ka automaatkastile, aga igatahes hoidsin silmad lahti. Tegin ka ostukuulutuse siia foorumisse ja mingi nädal hiljem kirjutas mulle kasutaja nimega Harrisan, kelle auto teemat ma olin isegi kiibitsenud ja mis piltidelt tundus ikka eriline maasikas. Manuaalkast, Pestavi remap, tumehall ja 2000 aasta väljalase. Toodud 2010 Itaaliast (kuigi Eestis arvele võetud alles 2013?). Pilte ja hinda vaadates tekkis küsimus, et kuidas nii normaalne hind. VINi põhjal sai teada, et õlileke ja mõned väiksemad asjad, helistasin ja uurisin täpsemalt - ei tundunud midagi hullu, vaid igati bang for the buck ja mõtlesin, et kui hull see leke ikka olla saab, kui ei tossa ja vahtus ei ole.
Nädalavahetusel sai siis võetud ette reis Tartusse, kahjuks DanielS kaasa ei saanud tulla, seega jäi oma pea, sõbra pea ja ülevaatuspunkt. Peale ülevaatust tegin Danieliga telefoninõupidamise, veidi tingisin ja otsustasin pilliga koju sõita.
Nüüd Pettomist töödenimekirja ja arveid saades, tekkis tunne, et oleks pidanud rohkem tingima ... ei ole mul õnne olnud nende autode ostmisega eriti. Positiivse külje pealt - vähemalt veermik on heas seisus.
Sisu on hele poolnahk ja väga heas seisus võrreldes teist C70tega, mida ma olen näinud, praegu on puudu ainult mõned õiget tooni iluliistud (kui kellegil puiduliistu vedeleb, andke teada) ja topsihoidja tuleb ka külge panna.
Varustuse poole pealt on kõik vajalik peale püsikiirusehoidja olemas (kui kellegil halli kiirusehoidja kangi vedeleb, andke teada) - STC, kliima, istmesoojendused, Dolby (hämmastav, kui head heli see süsteem teeb), eesmised tulepesurid (vasakpoolse vooliku kinnitus ära murdunud). Kaasa sain veel ka Volvo originaal katusetalad ja parkimisandurid.
Kere poolest on üsna hästi säilinud isend, tumehall nagu mainitud sai - suuri kriime ja mõlke ei leidu. Peamiselt stangede kriimud-kraapsud, kere muidu on pigem täitsa "sile".
Tööde ajalugu:
09.2015 - uusvana ABS moodul
10.2015 - hammasrihma vahetus(koos muu hooldusega) ~ 294000 km
02.2016 - uued eesmised õõtshoova puksid ja parem uus õõtshoob.
07.2016 - remappimine Pestav juures
09.2016 - uued eesmised pidurikettad(eelmised hakkasid viskama, kuigi kulumine oli olematu), tagumine rattalaager.
Mina sain omanikuks, läbisõidunumber 306k.
10.2016 - Juhipoolne õõtshoob (4 poldiga)
Turbo tagasivoolu tihendid
Kõrvalistuja poolne välimine veovõlli kaitsekumm
Mootoripadi alumine väike
Nukasimmer (Kastipoolne)
Aga nagu ütleb, vana hea Top Shopi reklaam - see pole veel kõik.
Lootsin, et märg matialune on ehk ka seekord salongiradikatihend, aga tulemuseks siiski vajadus uue salongiradika järgi (tuleb Behr) ning ülemine turbo jahutuse toru, saab ka järgmine nädal vahetatud..
Lisaks lõi välja ka pöörete kõikumine - põhjuseks kulunud gaasiklapp. Tahtsin selle juba lasta ära teha, aga Harteroni mehed puhkusel.
Lõppkokkuvõttes peamine õlilekke allikas on kõige nukram - hooratta poolne vända simmer, mille kulu on 300€ (simmer ise ei maksa ju midagi ).
Kõrvalistuja istme tross ka arvatavasti katkenud.
Kui nüüd autohinnale tehtud ja ees ootavad hooldustööd otsa liita, siis tuleb päris kallis C70 kokku, tuleb loota, et lähikuudel on uus armuke rahakoti vastu kergem
...aga muidu on ikka maasikas pill, maanteel esimest korda möödasõitu tegin ja 3. käigu sisse panin, siis tõmbas ikka naeratuse näole, kui kiiresti see möödumine toimus, sõidurõõmu sitaks ja peale
Tulevikuks mõtteid üksjagu, eks ole näha kas esivedu püsib piisavalt põnevana, ja rahakott piisavalt paksuna
Luban lähiajal pilte ka panna, seniks võib Harrisani teema peale kõvaks ajada: http://foorum.volvoclub.ee/viewtopic.php?f=25&t=40688
Viimati muutis Ailaros, 27 Juun 2017, 23:17, muudetud 2 korda kokku.
Tags:
Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a
Saaga jätkub. Vahepeal sai talverehvid alla pandud, kuna remont läks üsna kalliks, siis sai ühed paremad hiinakad võetud - Sailunid.
Gaasiklapi seiklus oli ikka närvesööv, mis ikka läks aina hullemaks, paar korda mõtlesin, et sinna tee peale ma jäängi. Lihtsalt paned auto käima ja pöörded sõidavad vahemikus 600-1300. Suretad välja - sama lugu. Ja siis lambist kaob ära.
Võtsin ühendust kasutaja J30ga, et ta vaataks üle, mis sorti vigu annab. 10 minutit Virgo arvutis pusis ja ütles, et mul on softi juba uuendatud ja selle gaasiklapiga pole enam midagi teha, tuleb kas esindusest uus osta, romulast, või taastatud variandi peale mõelda. Vaatas ka kapoti alla ning tuli välja, et minu gaasiklapp oli juba vahetatud - originaalil oli vist kollane kiri ja kui esinduses vahetatud siis valge (või oli vastupidi, enam ei mäleta).
Sellega seoses oli pilt selge - taastatud variant tundus kõige mõistlikum, sest sellel variandil isegi garantii ja väidetavalt tugevam kui originaal, ühtegi garantiiolukorda 3 aasta jooksul pole igatahes olnud. Seega peale ta läks. Lisaks sai salongiradikas vahetatud - Behr läks sisse ja puhub jälle ilusti kuuma ja külma, ilma haisudeta.
Tänud Pettomi poistele Danielile ja Tormile, kes töö ära tegid!
Kokku võib öelda, et auto on ikka päris kalliks läinud, nüüd jääb veel kastipoolne vändasimmer, mis tegelikult väga palju ei leki, aga tahaks, et oleks maasikas korras.
PS! Teised 2.3T omanikud, mis õliga te sõidate?
Gaasiklapi seiklus oli ikka närvesööv, mis ikka läks aina hullemaks, paar korda mõtlesin, et sinna tee peale ma jäängi. Lihtsalt paned auto käima ja pöörded sõidavad vahemikus 600-1300. Suretad välja - sama lugu. Ja siis lambist kaob ära.
Võtsin ühendust kasutaja J30ga, et ta vaataks üle, mis sorti vigu annab. 10 minutit Virgo arvutis pusis ja ütles, et mul on softi juba uuendatud ja selle gaasiklapiga pole enam midagi teha, tuleb kas esindusest uus osta, romulast, või taastatud variandi peale mõelda. Vaatas ka kapoti alla ning tuli välja, et minu gaasiklapp oli juba vahetatud - originaalil oli vist kollane kiri ja kui esinduses vahetatud siis valge (või oli vastupidi, enam ei mäleta).
Sellega seoses oli pilt selge - taastatud variant tundus kõige mõistlikum, sest sellel variandil isegi garantii ja väidetavalt tugevam kui originaal, ühtegi garantiiolukorda 3 aasta jooksul pole igatahes olnud. Seega peale ta läks. Lisaks sai salongiradikas vahetatud - Behr läks sisse ja puhub jälle ilusti kuuma ja külma, ilma haisudeta.
Tänud Pettomi poistele Danielile ja Tormile, kes töö ära tegid!
Kokku võib öelda, et auto on ikka päris kalliks läinud, nüüd jääb veel kastipoolne vändasimmer, mis tegelikult väga palju ei leki, aga tahaks, et oleks maasikas korras.
PS! Teised 2.3T omanikud, mis õliga te sõidate?
Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a
Kui kastipoolne vända simmer lekib, siis esimese asjana tuleks uuendada karterituulutuse süsteemi. "Oil trap" koos torudega ja õlivanni minev kanal piinlikult puhtaks. Surve all olev karter pärsib mootori efektiivset tööd, põletab õli liigselt, piirab normaalset turbo õlitust ning suurel hulgal õliaure sisselaskes ja sealt edasi põlemiskambris alandab kütuse oktaanarvu. Sealt tuleb detoneerimine ja nimekiri jätkub...
Karterituulutus on nagu õhufilter või õli mida aegajalt peab vahetama. Intervall lihtsalt pikem.
PS. Õli panen Castrol Edge 0W30 (:
Karterituulutus on nagu õhufilter või õli mida aegajalt peab vahetama. Intervall lihtsalt pikem.
PS. Õli panen Castrol Edge 0W30 (:
R
Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a
pestav kirjutas:Kui kastipoolne vända simmer lekib, siis esimese asjana tuleks uuendada karterituulutuse süsteemi. "Oil trap" koos torudega ja õlivanni minev kanal piinlikult puhtaks. Surve all olev karter pärsib mootori efektiivset tööd, põletab õli liigselt, piirab normaalset turbo õlitust ning suurel hulgal õliaure sisselaskes ja sealt edasi põlemiskambris alandab kütuse oktaanarvu. Sealt tuleb detoneerimine ja nimekiri jätkub...
Karterituulutus on nagu õhufilter või õli mida aegajalt peab vahetama. Intervall lihtsalt pikem.
PS. Õli panen Castrol Edge 0W30 (:
Tõsi, mul on toodud karteri tuulutus mootori alla, filtriga, et see mõgla rõõmsalt turbo ette ei jookseks. Natuke vahel haisu tuleb sisse aga pole hullu.
mul mingi mobile 3000 vms sees eitea pole hullu midagi.
Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a
Täna oli pesupäev. Pull värk on see, et peale seda kui uus õli sisse läks, auto on lekkimise lõpetanud.
Mul sõidab 5w40 peal ning sama oli ka vana omanik sees hoidnud. Danieli sõnul, erineva tootja õlid käituvadki simmeritega erinevalt. Aga eks vahetuse peab ikka ette võtma
Pöörete kõikumisega pole veel ühele poole saanud, peab ilmselt IAsse kalibreerimisse tee ette võtma. Siis saan uurida seda ka, et palju kesklukustuse pult näiteks maksaks, kuna seda mul kahjuks pole...
Mõned pildid veel: https://goo.gl/photos/dNET1xHMVCkvgq8LA
Kes nüüd salongipilti vaatavad - palun vaadake oma garaaž üle, äkki märkate mõnda üleliigset puitliistu, mis minu pildilt puudu on
Mul sõidab 5w40 peal ning sama oli ka vana omanik sees hoidnud. Danieli sõnul, erineva tootja õlid käituvadki simmeritega erinevalt. Aga eks vahetuse peab ikka ette võtma
Pöörete kõikumisega pole veel ühele poole saanud, peab ilmselt IAsse kalibreerimisse tee ette võtma. Siis saan uurida seda ka, et palju kesklukustuse pult näiteks maksaks, kuna seda mul kahjuks pole...
Mõned pildid veel: https://goo.gl/photos/dNET1xHMVCkvgq8LA
Kes nüüd salongipilti vaatavad - palun vaadake oma garaaž üle, äkki märkate mõnda üleliigset puitliistu, mis minu pildilt puudu on
Viimati muutis Ailaros, 13 Nov 2016, 22:20, muudetud 1 kord kokku.
Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a
pestav kirjutas:Kui kastipoolne vända simmer lekib, siis esimese asjana tuleks uuendada karterituulutuse süsteemi. "Oil trap" koos torudega ja õlivanni minev kanal piinlikult puhtaks. Surve all olev karter pärsib mootori efektiivset tööd, põletab õli liigselt, piirab normaalset turbo õlitust ning suurel hulgal õliaure sisselaskes ja sealt edasi põlemiskambris alandab kütuse oktaanarvu. Sealt tuleb detoneerimine ja nimekiri jätkub...
Karterituulutus on nagu õhufilter või õli mida aegajalt peab vahetama. Intervall lihtsalt pikem.
PS. Õli panen Castrol Edge 0W30 (:
Daniel oli kindel, et lööks õlivarrast välja, kui oleks selline keiss oleks...aga samas võiks ju selle ka
ära puhastada, kui nagunii see simmekavahetus ees ootab.
Teised C70 omanikud, eriti need kellel Pestav mappinud on, mis kütusekuluks saate? Maanteel tundub mulle ca 10 keskmist, kui ca 100km/h sõidan, linnas ikka alla 13 väga ei õnnestu saada. Kompuuter on keskmiseks praegu saanud 12.5, enamasti sõidan ikke linnas...
Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a
Ailaros kirjutas:pestav kirjutas:Kui kastipoolne vända simmer lekib, siis esimese asjana tuleks uuendada karterituulutuse süsteemi. "Oil trap" koos torudega ja õlivanni minev kanal piinlikult puhtaks. Surve all olev karter pärsib mootori efektiivset tööd, põletab õli liigselt, piirab normaalset turbo õlitust ning suurel hulgal õliaure sisselaskes ja sealt edasi põlemiskambris alandab kütuse oktaanarvu. Sealt tuleb detoneerimine ja nimekiri jätkub...
Karterituulutus on nagu õhufilter või õli mida aegajalt peab vahetama. Intervall lihtsalt pikem.
PS. Õli panen Castrol Edge 0W30 (:
Daniel oli kindel, et lööks õlivarrast välja, kui oleks selline keiss oleks...aga samas võiks ju selle ka
ära puhastada, kui nagunii see simmekavahetus ees ootab.
Teised C70 omanikud, eriti need kellel Pestav mappinud on, mis kütusekuluks saate? Maanteel tundub mulle ca 10 keskmist, kui ca 100km/h sõidan, linnas ikka alla 13 väga ei õnnestu saada. Kompuuter on keskmiseks praegu saanud 12.5, enamasti sõidan ikke linnas...
Enne mappimist oli linnas 15, minu silmis winning
Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a
Kui õlivarrast hakkab välja lööma on kolvirõngad/kolb küpse. Kastipoolne vända simmer on esimene, mis karterisurve mõjul feilima hakkab.
R
Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a
pestav kirjutas:Kui õlivarrast hakkab välja lööma on kolvirõngad/kolb küpse. Kastipoolne vända simmer on esimene, mis karterisurve mõjul feilima hakkab.
Spetsialistid pole ikka veel üksmeelele jõudnud
"Siis pressiks nukasimmereid ka, aga seda ei toimu" võta siis nüüd näpust...
Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a
Ahh mis mina ikka tean, ma olen lihtsalt joodik.
Tee nii nagu öeldakse ja vaheta lihtsalt simmer ja ära karterituulutust näpi. Eksperimendi mõttes.
Tee nii nagu öeldakse ja vaheta lihtsalt simmer ja ära karterituulutust näpi. Eksperimendi mõttes.
R
Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a
Ailaros kirjutas:Teised C70 omanikud, eriti need kellel Pestav mappinud on, mis kütusekuluks saate? Maanteel tundub mulle ca 10 keskmist, kui ca 100km/h sõidan, linnas ikka alla 13 väga ei õnnestu saada. Kompuuter on keskmiseks praegu saanud 12.5, enamasti sõidan ikke linnas...
Mul küll S60, aga sul peaks ka juba ME7 olema, seega sama mootor. Maanteel 7 ja kui alla 100 viitsin sõita, siis 6 koma midagi. Tankimiste järgi arvutatult. Pestav on "natuke" mappinud.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a
Maanteel 8-9. Linn 12-..
PS! Need veljed sobiksid mu XC'le paremini
PS! Need veljed sobiksid mu XC'le paremini
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a
oibljääääd 10 on päris palju ikka ma sana maantel ikka 6 lõpp-8 kuda sõita , keskmine praegu 10, mul mapitud pole aga ka lyhem turbotoru ja teine sisselase koos 3 tollise gaasiklapiga jne, mul otseväljalase ka pmtslt 2 tühja pütti vahel, äkki see tõmbab alla.
Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a
Mul stock seisus ei võta ka maanteel just kõige vähem. Linnas sihipärase sõiduga 11,5-13,5 olen väga rahul, aga maantee keskmine (mitte hoo pealt hetke kulu) alla 10 nii naljalt ei tule. Kui kriips 90'ga lasta, vb tõmbab 1-1,5 alla, aga kuute maantee keskmiseks kindlasti mitte. Linnakulu tõid 14-15 pealt alla uued lamdad.
Viimati muutis 164, 14 Nov 2016, 15:44, muudetud 1 kord kokku.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: Ailari C70 2.3T T5 2000a
Allanil ilmselt segu normaalsest lahjemaks keeratud ka. Muidu ei kujuta ette kuidas kõrgema surveastmega NA mootorist vähem tarbiks see T5 slikkide ja spoileritega.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: helloo ja 9 külalist