1. leht 8-st

Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 10 Juul 2016, 21:57
Postitas Leho
Kuna eelmise masinaga läks nii nagu ta läks siis tuli endale kiirelt uus liikur leida.
Kindlustusest saadud rahale tuli mõni sada juurde panna ja saigi selline liikur soetatud

Pildid on tehtud peale ostmist.
Pilt
Pilt
Pilt

Masin ise on peaaegu sama mis eelminegi. erinevus on värv ja nüüd on ka kärukonks.

Esimese asjana sai kohe need õnnetud 15" rattad koos lamellidega alt ära ja korralikud suvekad PERFO velgedega alla kruvitud.
Pilt

Ja vahetasin ka plastmassist juhtimisseadmed - rool ja käimarinupp.
Mõnusate nahkkattega asjade vastu mis täitsa juhuslikult garaasis vedelesid.
Pilt


Edasine plaan on kogu tuuning vana masina pealt siia ringi tõsta.

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 10 Juul 2016, 23:22
Postitas Traktorist
=D> Jälgime huviga :D

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 10 Juul 2016, 23:53
Postitas aibast
Jep, hoiame pilku peal

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 10 Juul 2016, 23:55
Postitas Liiwaannus
Mulle on mulje jäänud, et Keila on S70 pealinn, seal neid ikka pargib siin ja seal

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 11 Juul 2016, 02:21
Postitas Leho
Liiwaannus kirjutas:Mulle on mulje jäänud, et Keila on S70 pealinn, seal neid ikka pargib siin ja seal


Kusjuures tõesti. Minu kodust umbes kahesaja meetri raadiuses on veel kaks tükki.

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 11 Sept 2016, 01:56
Postitas Leho
Nonii...
Siin hulga aega möödas. Hulga asju tehtud kah.
Õnneks oli eelmine omanik mootoril suurhoolduse just ära teinud siis sai kohe muude vedelike kallale mindud mille vahetamist ei suutnud kaasatulnud ajalooürikutes tuvastada.

Esimese asjana sai kohe päevatuled paigaldatud.
Pilt
Nu ei sobi see esiots nende koledate pikkade võredega.

Vahetusse läks käimakasti ja piduri õlid milleks sai abivahendid tehtud.
Pilt
Pilt
Selliste asjadega lausa lust tööd teha.

Kui juba tegemiseks läks siis sai tagaotsas ka vedrustus välja vahetatud. Alla said uued SACHSi gaasiamordid ja universaali vedrud.
Ka ees vahetasin ära vedrud amordid. Mitte, et seda väga vaja teha oleks olnud aga kuna mul halli küljes oli umbes 20k sõitnud värske kompleks siis sai lihtsalt asjad ringi tõstetud.

Põhja all avastasin ka korraliku komposiit põhjakatte mis on paigaldatud nähtavasti peale mingile kivile otsa sõitmist sest poolraamil on mõnus mõlk sees.
Pilt
Tundub, et ka peale põhjakatte paigaldust on tegelane jätkanud äärekivide külastamist sest ka kattel on ka kulumisjälgi.

Sai ka vahetatud klapikambrikaane tihendid.
Pilt

Kaas ise oli aga nii must, et ei saanud seda ka pesematta jätta.
Sai tehtud väike pesuvann ja nühitud..... pildil töö parasjagu pooleli.
Pilt

Loomulikult tõstsin ringi halli pealt ka helitehnika ja kaamerad koos enamus LED valgustusega.
Osa tuli uuesti teha kuna sai avariis kannatada.

Ka juhipoolne elektri iste tuli uuesti teha sest vana seljatugi sai avariis kannatada ja ei tahtnud liikuda enam.
Se andis ka võimaluse asja veidi tuunida ja nüüd on ka see iste ette kallutatav nagu V70nete.
Pilt
Ma küll ei kujuta ette milleks juhiistet vaja niimoodi kallutada aga vähemalt saab seda nüüd teha.

Paar päeva tagasi üllatas mind ka ABSi aju kes arvas, et tema enam tööd teha ei taha ja Viskas mingi PUMP MOTOR FAULTY vea.
Loomulikult ma seda ei uskunud, et pump katki ja vahetasin lihtsalt aju välja ja viga läinud. Nüüd tuleb see katkine aju muidugi korda teha ja riiulisse oma aega ootama panna.

Mõned asjad on vaja veel teha.
1. Konditsioneeri pumba sidur tahab vahetamist.
2. Kaugkäivitus tuleb enne talve külge panna
3. Plokisoojendus tuleks kah enne talve paigaldada.
4. Esitulede kojamehed tuleb üle kontrollida. Eelmine omanik on need millegipärast lahti ühendanud. Jo need katki on.

Vahepeal tuleb aga muude asjadega ka tegeleda seega ehk saab ikka enne külma need asjad tehtud.

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 11 Sept 2016, 17:38
Postitas taavi
leho kirjutas:Ma küll ei kujuta ette milleks juhiistet vaja niimoodi kallutada aga vähemalt saab seda nüüd teha.


kui oma sedaan 850ga telekat (32" CRT) vedasin, tundsin puudust kallutavast esiistmest :D Kundepoolse sai maha, aga juhipoolne ei läinud nii palju, et korralikult välja keeranud oleks. Ehk sellised suuregabariitsed asjad hea tagaistmele panna suunates nad esmalt ettepoole, kus mõlemad istmed pikali ja pärast pannes need tagaistmele. Kui toolid alla ei käi, siis suht reaalne, et kraabid uksepolstrid ära. Mul telekavedamisel just nii juhtuski

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 13 Sept 2016, 19:52
Postitas Leho
Sain täna pool päeva laulda "Jälle olen selili ma auto all...."

Aga konditsioneeri sain korda. Ei pidanudki süsteemi täitma nagu eelmine omanik arvas. Õnneks sai kunagi see survekell soetatud seega teadsin, et viga on kuskil mujal mitte lekkivas torustikus. Peale mõningast testimist sain teada, et sidur lihtsalt ei taha rakenduda. Seega sai tehtud abivahend selle otsa lahti tegemiseks ja paar tundi hiljem oligi seib vahelt ära ja sidur töös.

http://www.youtube.com/watch?v=g89SAKbTp6E


Nüüd sain ka alusraami natuke lähedamalt uuritud. Tuleb ikka se kah kunagi ära vahetada.
Liiga katki on ikka.
Pilt

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 13 Sept 2016, 20:17
Postitas risto
Krt, kõver jah veidi! :)

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 13 Sept 2016, 20:39
Postitas Leho
Jäi enne panemata. Aga pilt tõmmitsa valmistamisest
Pilt

Hea kui on proovitükid riiulist võtta. Oluliselt kauem oleks aega läinud kui seda oleks pidanud kohapeal valmistama.

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 15 Okt 2016, 21:04
Postitas Leho
Sai täna talveks valmistamise käigus kütusefilter ära vahetatud.

Tuleb välja, et kütusefiltrit peaks vist tihedamini puhastama.
kõigest 8k kilomeetrit küljes olnud filtris oli ikka päris palju vett sees.

Pilt

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 07 Jaan 2017, 17:13
Postitas Leho
Lõpuks tuli lumi maha ja ma sain katsetada juba eelmine talv ostetud lumekette.
Üle mõistuse seda lund küll ei olnud aga maal hoovipeal tuisuvaaludes ma kinni ei suutnud jääda.

Pilt
Pilt

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 07 Jaan 2017, 23:18
Postitas Mario_L
Mul on selleks, et mitte kinni jääda, Hankook iPike :D :D :D Aga ketid on head asjad lõuna pool kasutada, kus tohib vaid lamelliga ringi sõita..

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 08 Mär 2017, 21:44
Postitas Leho
Here we go again ....
Pilt

Pidin ikka uued US-style suunad ostma

Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997

Postitatud: 15 Mär 2017, 21:35
Postitas Leho
Sai vähe varuosasid suviseks remondiks sebitud.
Pilt

Šharniirid ja puksid ära vahetada ja valmis.


Vahetasin esituledes ka kõik pirnid ära.
Kabariiti läks Osrami LED ja põhituled said endale Osram night breaker Laser -id
Ja siis avastasin, et OSRAMI öölõhkujatel ongi juba tootja poolt tavapirnidega poole väiksem eluiga ehitatud. Ime kah, et need ainult ühe talve elavad.
Pilt