Juba mõnda aega tagasi, kui ilusat kuiva ilma hakkas lubama, sai esimesed tuulutamise ringid ette võetud. Rattad olid pikast seismisest mõnusalt kandiliseks vajunud. Nüüd peale paari nädalat hakkavad vaikselt ümaramaks tagasi muutuma. Külm ilm sellele väga kaasa vist ei aita. Vaatame kas soe muudab midagi või tuleb balans ette võtta.
Varasemalt jutuks olnud sildade reguleerimise teema sai jätku. Kui näitajate kohaselt oli kõik super paigas (rohelises alas, nii nagu peab ja veel paremgi), siis ennast jäi ikka midagi häirima, väike närvilisus oli juhitavuses sees. Olin pikalt hoogu võtnud, et ära proovida foorumites kiidetud Mart Pere Nõmmel, aga kuna digitaalses stendis sai mitu korda käidud, siis mõistus takistas teekonda ette võtmast - kuni siis eelmise nädala reedeni.
Uskumatu, aga närvilisus kadus. Point vist on selles, et ta reguleerib kõike mida vähegi võimalik, ka. V70 esisilla kaldeid amordi kinnitustega, mida ükski teenindus ei tee, öeldakse lihtsalt, et ei saa/ei ole mõeldud. Seda kõike teeb iidse lampstendiga, mida peab põhiliseks põhjuseks, millega asi üldse paika saada. Ütles, et jäigaks aetud sillaga pidavat iga väike muudatus tundma andma. Kokkuvõtteks oma erinevatest kogemustest järeldan, et juhitavus ei tohi olla närviline, see ei ole OK, käige Pere juures ära. Soovitan!
Möödunud nädalavahetus oli tõhus, seda tänud Allanile, kes suutis pärast Pere juures käimist oma amordi jutuga mul meele mõrudaks ajada.
Tuli välja, et olin tagavedrud tagurpidi paigaldanud, reguleerimise osa pidavat üleval pool käima - kas sellest tulenevalt ka parem vedru käuksus...?
Omamoodi gemüüse on auto ülestõstmine, ükski normaalne tungraud alla ei mahu. Peab erinevate nurkade alt nipitama. Madalaks laskmise paketti peaks kuuluma üks korralik madal tung. Aga noh, nipitame edasi.
Nüüd siis õigetpidi all, vedru alumine ots istub ilusti oma pesas. Reguleerimise mõttes pole väga vahet, ühtemoodi võimatu on seda all teha. Kui nii ehk naa kõik juba lahti oli, siis sai ka amordi reguleerimise kinnitus üle pingutatud - kummihaamriga kinni taotud, mida varem ei teinud. Nüüd siis kõik paigas.
Testisõit näitas, et käuks oli kadunud ning amortide pingutamisest oli sild nüüd tihkem. Jant tasus ennast ära.
Kuna töö oli tuttav ning hiljuti kõik lahti käinud, siis asi lendas tempokalt.