164 V70 T5 '00 (BFF)
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
164 V70 T5 '00 (BFF)
Kui varasemalt ei ole erilist põhjust näinud oma sõidukist teemat teha, siis tegelikult olen enda jaoks leidnud huvitavad just T5, V8, vanemate pillide ja projektide teemad. Eriti seda kui vaja mõtteid ja kogemusi ammutada.
Tegemist on 2000 aasta 2 generatsiooni ehk P2 kerega V70 T5'ga. Ostu eesmärk oli paar aastat tagasi hoopis midagi, kui ta nüüdseks on vaikselt kujunenud. Pärit on ta Prantsusmaalt, Eestis 5 aastat sõitnud. Plaan oli soetada tehnika eelkõige mootori doonor oma projektile, kuid kuidagi asjalood kujunesid selliselt, et sellest on saanud selline "teine projekt". Juba muidugi ostu hetkel tekkis kahtlane aimdus, et mis juhtub kui seda autot ikka lammutama päris ei hakka, numbrimärk ja ka vastav *** BFF (Best Friend Forever).
Igaljuhul siin nüüd olen selle veidralt laheda masianaga. Raha on sõidukisse läinud kordades rohkem kui auto ostes ise maksis ja seda kusjuures mitte pilpapeal hoidmiseks. Vastupidi, näitas ennast nende paari aasta jooksul uskumatult heast küljest üles, täitis asjade kokkulangemisel enamus ajast ka igapäevaauto rolli. Vana auto vajab ka osade vahetmaist ja läbi kogu selle aja olen olnud dilemma ees, kas sõita niikaua kui juppe lendab, või võiks selle ja selle jupi ikka vähe korralikuma vastu vahetada - igal korral jäi peale teine versioon. Täna ei viitsi enam väga dilemmatada, kerime külge selle, mis toob naeratuse näole ning millest kasu võiks olla, mõsituse piires muidugi, mis seal salata, teine projekt võiks vajada lõppude lõpuks ikkagi rohkem tähelepanu. Aga võib-olla sellest kunagi hiljem. See kõik nüüd selleks.
Seega valikutest tulenevalt see teema sai alguse, äkki kellelegi pakub huvi ning on ka sellest väheke abi. Loomulikult on endal hea infot ja soovitusi koguda.
Algatuseks mõned pildid ostujärgsest seisust.
Hetkel:
EDIT:
Projekti koosseis:
hetkel ls 303 000
2011 toodud Prantsusmaalt, ls 242522
Alates 2016 suvine hobiauto, vahetatud osad ägedat soolast eesti talve ei ole näinud.
- M56L manuaalkäigukast 3.77 peaülekandega
- helebeež täis elektriline nahksisu
- istmesoojendused
- el.katuseluuk
- el.klapiavad peeglid
- veojõukontroll
- HU 803 pro logic (4 plaadi mängija)
- uued OEM mõlemad lamdaandurid 2015
- uued rooliotsad + šarniir 2015/2016
- uus termostaat 2016
- uus bensiinifilter 2016
- taastatud esiratta laagri rummud (klaasiprits ja pulberlakk) 2016
- uued polüuretaan esisilla pukside täited 2016
- uued kõik pidurikettad 2016
- uued kõik piduriklotsid 2016
- uued veovõllid 2016
- täielikult taastatud pidurisuportid 2016
- Parrot Hands Free, Volvo V70 margikohase raadio ühildavusega.
- Line IN sisend
- OEM ISOFIX turvatooli kinnitus tagaistmel
- OEM mitte teisaldatav veokonks
Tegemist on 2000 aasta 2 generatsiooni ehk P2 kerega V70 T5'ga. Ostu eesmärk oli paar aastat tagasi hoopis midagi, kui ta nüüdseks on vaikselt kujunenud. Pärit on ta Prantsusmaalt, Eestis 5 aastat sõitnud. Plaan oli soetada tehnika eelkõige mootori doonor oma projektile, kuid kuidagi asjalood kujunesid selliselt, et sellest on saanud selline "teine projekt". Juba muidugi ostu hetkel tekkis kahtlane aimdus, et mis juhtub kui seda autot ikka lammutama päris ei hakka, numbrimärk ja ka vastav *** BFF (Best Friend Forever).
Igaljuhul siin nüüd olen selle veidralt laheda masianaga. Raha on sõidukisse läinud kordades rohkem kui auto ostes ise maksis ja seda kusjuures mitte pilpapeal hoidmiseks. Vastupidi, näitas ennast nende paari aasta jooksul uskumatult heast küljest üles, täitis asjade kokkulangemisel enamus ajast ka igapäevaauto rolli. Vana auto vajab ka osade vahetmaist ja läbi kogu selle aja olen olnud dilemma ees, kas sõita niikaua kui juppe lendab, või võiks selle ja selle jupi ikka vähe korralikuma vastu vahetada - igal korral jäi peale teine versioon. Täna ei viitsi enam väga dilemmatada, kerime külge selle, mis toob naeratuse näole ning millest kasu võiks olla, mõsituse piires muidugi, mis seal salata, teine projekt võiks vajada lõppude lõpuks ikkagi rohkem tähelepanu. Aga võib-olla sellest kunagi hiljem. See kõik nüüd selleks.
Seega valikutest tulenevalt see teema sai alguse, äkki kellelegi pakub huvi ning on ka sellest väheke abi. Loomulikult on endal hea infot ja soovitusi koguda.
Algatuseks mõned pildid ostujärgsest seisust.
Hetkel:
EDIT:
Projekti koosseis:
hetkel ls 303 000
2011 toodud Prantsusmaalt, ls 242522
Alates 2016 suvine hobiauto, vahetatud osad ägedat soolast eesti talve ei ole näinud.
- M56L manuaalkäigukast 3.77 peaülekandega
- helebeež täis elektriline nahksisu
- istmesoojendused
- el.katuseluuk
- el.klapiavad peeglid
- veojõukontroll
- HU 803 pro logic (4 plaadi mängija)
- uued OEM mõlemad lamdaandurid 2015
- uued rooliotsad + šarniir 2015/2016
- uus termostaat 2016
- uus bensiinifilter 2016
- taastatud esiratta laagri rummud (klaasiprits ja pulberlakk) 2016
- uued polüuretaan esisilla pukside täited 2016
- uued kõik pidurikettad 2016
- uued kõik piduriklotsid 2016
- uued veovõllid 2016
- täielikult taastatud pidurisuportid 2016
- Parrot Hands Free, Volvo V70 margikohase raadio ühildavusega.
- Line IN sisend
- OEM ISOFIX turvatooli kinnitus tagaistmel
- OEM mitte teisaldatav veokonks
Viimati muutis 164, 14 Dets 2018, 21:35, muudetud 41 korda kokku.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Tags:
Re: 164 V70 T5 00
Ma ootan endiselt seda projekti...kui V70 aiste vahele auk jääb, saad B30 sinna istutada?
Re: 164 V70 T5 00
Tänaseks on siis käigukast vahetatud manuaali vastu, sisulist täpsemat juttu saab lugeda juba varasemast teemast:
P2 V70 automaat manuaaliks.
P2 V70 automaat manuaaliks.
Viimati muutis 164, 14 Dets 2018, 21:40, muudetud 6 korda kokku.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 164 V70 T5 00
KoitK kirjutas:Ma ootan endiselt seda projekti...kui V70 aiste vahele auk jääb, saad B30 sinna istutada?
Selle teemaga peab väheke kannatust varuma. Suured asjad liiguvad aeglasemini.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 164 V70 T5 00
2016 suvehooajaks sai ettevalmistatud 17" canistod, mis sai sirgestatud, ääred taastatud ning pärast pikka värvi valikut ka ääred poleeritud ning pulbervärvitud. Õige ja vastupidava tooni leidmine oli üsna pikk protsess, mille jooksul minu õnneks suutis soovitatud pulbervärija tekitada oma värvivalikusse söödavaid välitingimustesse sobivaid pulbervärvi toone. Enne seda ähvardas vähegi maitseka värvitooniga lahendus taastamise eelarve müstilistesse suurustesse tulistada. Valik sai just selline, kuna igapäevaautole tundub olema Eesti oludes kõige mugavam maksimaalne velje mõõt 17" ning Canisto üldse on hea disaini potentsiaaliga. Lisaks sobivad need valatult V70'le, hetkel küll pilti pole näidata, kuna paigaldus ootab teiste tööde taga.
Veljed sai sirgestatud siin http://www.rehvivahetus.planet.ee/ ning lastud klaasipritsiga puhastada, poleerida ning värvida siin http://www.amr.ee/tehtud-tood/#prettyPhoto
enne
pärast
Rant on hetkel katmata kujul, kuna igasugune lakk oleks õige läike tapnud ning küsitavaks ajaks peale jäänud. Randile kannan enne alla panemist spets. keemilist kaitsevahendit, mis visuaalset pilti ei tohiks muuta - samas pidi kaitsma haljast alumiiniumi ulmeliselt pika perioodi (kaasa arvatud pigipesud). Proovime ja katsetame. Talve soolades kasutamise kohta ei oska midagi öelda, seda ei ole plaanis praktiseerida. http://www.badabling.ee/ pakub seda ainet.
Veljed sai sirgestatud siin http://www.rehvivahetus.planet.ee/ ning lastud klaasipritsiga puhastada, poleerida ning värvida siin http://www.amr.ee/tehtud-tood/#prettyPhoto
enne
pärast
Rant on hetkel katmata kujul, kuna igasugune lakk oleks õige läike tapnud ning küsitavaks ajaks peale jäänud. Randile kannan enne alla panemist spets. keemilist kaitsevahendit, mis visuaalset pilti ei tohiks muuta - samas pidi kaitsma haljast alumiiniumi ulmeliselt pika perioodi (kaasa arvatud pigipesud). Proovime ja katsetame. Talve soolades kasutamise kohta ei oska midagi öelda, seda ei ole plaanis praktiseerida. http://www.badabling.ee/ pakub seda ainet.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor")
Kuna nüüd ette tulevad korraliku pidamise saamiseks 225/45 R17 rehvid, siis eelmise aasta kogemuse põhjal peab tõdema, et igaljuhul vajab V70 esisild järeleaitamist. Ujumine ja švamm peavad kaduma. 2014 sügisel paigaldatud kõige kvaliteetsemad esimeste õõtsade puksid tembeldati sama teeninduse poolt 2015 sügisel nö. vedelateks - siis see jura lennutas ausalt öeldes kaane pealt. Tulevad polyd ja tulid Powerflex'id!
http://www.usparts.ee on eestis ametlik diiler.
PIldil on näha, et rooli piirajad on üsna läbi, aga hetkel ei tekkinud seda tunnet, et nende eest oleks mõistlik IA's 30€/tk maksta. Mujalt neid ei õnnestunud leida, hetkel jäävad vanad. Õõtsad sai korralikult erinevate pesuainetega pestud (pigipesu, leotus, plexu), aga ega rohkem ilusamaks neid ei saanud. Klaasiprits kuluks marjaks ära. Praegu ei hakka hulluks minema.
Polyde paigaldus on erladi teema, seda kõik teenindused ei oska teha ja kodus mul spets. vahendid selleks puduvad, seekord sai lastud paigaldada seal https://www.facebook.com/esracingestonia/
http://www.usparts.ee on eestis ametlik diiler.
PIldil on näha, et rooli piirajad on üsna läbi, aga hetkel ei tekkinud seda tunnet, et nende eest oleks mõistlik IA's 30€/tk maksta. Mujalt neid ei õnnestunud leida, hetkel jäävad vanad. Õõtsad sai korralikult erinevate pesuainetega pestud (pigipesu, leotus, plexu), aga ega rohkem ilusamaks neid ei saanud. Klaasiprits kuluks marjaks ära. Praegu ei hakka hulluks minema.
Polyde paigaldus on erladi teema, seda kõik teenindused ei oska teha ja kodus mul spets. vahendid selleks puduvad, seekord sai lastud paigaldada seal https://www.facebook.com/esracingestonia/
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")
Kust seda ainet velgedele said ja mis maksis?
Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")
-kj- kirjutas:Kust seda ainet velgedele said ja mis maksis?
Pildi all viide olemas. ~30€ kandis oli.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")
Märkuse korras mainin, et roolipiirajaid saab ka suvalistest asjalikematest netipoodidest. Hind oli vist a la pool infuauto hinnast.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")
Siim kirjutas:Märkuse korras mainin, et roolipiirajaid saab ka suvalistest asjalikematest netipoodidest. Hind oli vist a la pool infuauto hinnast.
Kas on äkki mõni link visata?
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")
Muidu siuke kiretu auto aga süda on õige
Velg on edev, samas kardan, et selle kere alla ikkagi väike. Tahaks näha auto all. Mis see vävitoon täpsemalt on? Tundub kõvasti tumedam kui originaal anthracite 932.
Velg on edev, samas kardan, et selle kere alla ikkagi väike. Tahaks näha auto all. Mis see vävitoon täpsemalt on? Tundub kõvasti tumedam kui originaal anthracite 932.
Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")
http://www.proparts.se/sv/artiklar/stee ... ter-6.html
Umbes-täpselt selline maksab 1.82 autoosad.ee-s
Umbes-täpselt selline maksab 1.82 autoosad.ee-s
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")
Klamber kirjutas:Muidu siuke kiretu auto aga süda on õige
Velg on edev, samas kardan, et selle kere alla ikkagi väike. Tahaks näha auto all. Mis see vävitoon täpsemalt on? Tundub kõvasti tumedam kui originaal anthracite 932.
Vist oli RAL790m liivastruktuur versioon ilma lakita, kindlasti tumedam kui originaal.
Aga noh eks see velg selline jääb:
18 kindlasti visuaalselt istub paremini, aga juba II gen P3 S80'ga oli 18 tollistega tunda, et kaua need Eesti teedel sirged ei püsi. V70'l tuleks veel madalam rehv. "All show no go" autot ei tahaks.
Viimati muutis 164, 17 Aug 2016, 00:26, muudetud 1 kord kokku.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")
Kena, et masinast teema tekkis, on jälle midagi tahmafiltrite vahelt lugeda
Õõtsapuksidega on nii, et tagumised polyd ei taha paljudel kesta. Kuna õõts liigub üles-alla, nätsutab uretaani ära.
Kindlalt ei oska midagi öelda, kuna ise pole katsetanud, mul on ainult esimene puks poly pandud.
http://forums.t5d5.org/topic/21716-the- ... /?p=254862
Õõtsapuksidega on nii, et tagumised polyd ei taha paljudel kesta. Kuna õõts liigub üles-alla, nätsutab uretaani ära.
Kindlalt ei oska midagi öelda, kuna ise pole katsetanud, mul on ainult esimene puks poly pandud.
http://forums.t5d5.org/topic/21716-the- ... /?p=254862
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")
[quote="allan"]Kena, et masinast teema tekkis, on jälle midagi tahmafiltrite vahelt lugeda /quote]
allan, mis Sul tahmafiltrite vastu on?
allan, mis Sul tahmafiltrite vastu on?
745 GL ´91; LR90 ´87.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist