Loff'i Valge Daam

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas ants » 10 Okt 2016, 23:39

Peaasi et on kuhu külge keevitada.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4962
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas Loff » 11 Okt 2016, 18:20

Seda õnneks veel jätkub.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4962
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas Loff » 12 Okt 2016, 23:27

Kere keevitustööd selleks korraks lõppenud. Viimased augud lapitud. Nüüd saab hakata salongi kokku panema ja järgmisena põhja mökerdamine mastiksiga.

Esitiiva auk, mille lapp oli vaja täpselt augu järgi teha ja serv-servaga keevitada.
Pilt
Pilt
Pilt

Küljekarbi tagumises otsas on kummipunn, ilmselt kasrbiõli sisse laskmiseks vms. Selle ümbert oli ära mädanenud. Juhuslikult oli olemas BI-metall frees täpse mõõduga, et uue lapi sisse kummipunni jaoks ava teha - karpide kergemaks õlitamiseks.
Pilt
Pilt
Pilt

Eestisse on jõudnud ka huvitavad vidinad UK-st.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4962
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas Loff » 20 Okt 2016, 22:50

Samm sammult ikka edeneb see projekt. Tänaseks õhtuks on kodus UK-st tulnud jupid ja auto põhi on valmis ja altpoolt karbiõliga ja mastiksiga üle lastud.

Jupid:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

"X"- marks the spot.

Pilt

Põhjaalune sai enam vähem. Mastiksit võiks ikka pakemalt olla, 3kg puristasin sinna põhjaalla.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kõige põnevam saab olema minu jaoks nukvõlli vahetus. Pidurivoolikutega saab ka huvitav olema - tahaks teada, kui teravaks need pidurid saab.
Aga enne tuleb salong lõpuni kokku laduda ja TÜV'il ära käia enne kui korduv kehtivuse kaotab.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas Priit_P » 21 Okt 2016, 10:19

Pidurivoolikud tasub uued panna kui vanad on pragulised, aga mis teravust nendest tulema peaks? :) Vanad kummivoolikud annavad muidugi pidurdades natuke järgi, kuid... mine sa tea. Pane uued külge, eks siis ole näha. Ise hästi ei usu, et sellest suur erinevus tuleks.
Enda sinisel sai pandud uued kõik supordid, kettad ja klotsid. Supordite vahetusest tuli küll totaalne muutus. V-o tasub üle kontrollida kuidas kolvid liiguvad. See, et pidurid kinni pole ei tähenda, et asi peale väikese lihvi andmist parem ei saaks :)

Teemat muidu jälgin ja elan vanakese arengule kaasa kui jälle midagi uut postitatakse. Tubli.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4314
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas
Kontakt:

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas Iceman » 21 Okt 2016, 10:26

Ma ka eriti voolikute vahetamisest saavutatud effekti ei usu. Oma kogemusest võin samuti öelda, et effekt tuli peale vahetusfondi sadulate külge kruvimist. Aga muus osas tubli töö. Kui see Rootsi lipp maalitakse?

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 872
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas 164 » 21 Okt 2016, 10:55

Iceman kirjutas:Ma ka eriti voolikute vahetamisest saavutatud effekti ei usu. Oma kogemusest võin samuti öelda, et effekt tuli peale vahetusfondi sadulate külge kruvimist. Aga muus osas tubli töö. Kui see Rootsi lipp maalitakse?

See sõltub auto vanusest, 2012 aasta autol tõenäoliselt vooliku vahetus suurt muutust ei too.
Ma küll oma kogemusest ei saa päris täpselt öelda, milline osa piduri taastamisest kõige tuntavama muutuse tõi (sest kõik sai taastatud korraga), aga mulle tundub, et voolik andis siiski selle terava tunde. Ühe oma kogemuse põhjal (teise P2 peal) pelgalt klotside ja ketaste ja peasilindri vahetamisega seda tulemust ei saavatanud. Suportite remondikomplekt ei tohiks ka üksi teravust mõjutada, endal kolvid kinni jäänud ei olnud, roostes olid liugpinna osas väga vähe, kui üldse.
Ehk kokkuvõtvalt minu hinnangul annavad piduritele teravuse voolikud, suporti kolvid ja peasilinder koostöös. Kusjuures sinisel ma peasilndri vahetuseni ei jõudnudki, ei näinud vajadust, uus seisab riiulis.

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4962
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas Loff » 21 Okt 2016, 18:19

Iceman kirjutas:Kui see Rootsi lipp maalitakse?

Mõtlesid kuhu? Bensupaagi luuk.
Priit_P kirjutas:Pidurivoolikud tasub uued panna kui vanad on pragulised, aga mis teravust nendest tulema peaks? :) Vanad kummivoolikud annavad muidugi pidurdades natuke järgi, kuid... mine sa tea.


Omast kogemuses, küll aga motikate peal, võin julgelt väita, et terassukaga voolik on ikka (tõlkimatu rõve sõim) kanti jäigem kui originaalid kummivoolikud.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

nustu826
Kõva postitaja
Postitusi: 203
Liitunud: 10 Juun 2013, 20:41
Asukoht: Paide - Türi

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas nustu826 » 21 Okt 2016, 19:55

Aga originaal on ka terassukaga voolik mitte tavaline, lihtsalt sukk on kummi sees mitte peal. Seal ikka päris tõsised rõhud mängus. Omal vahetasin voolikud orikate vastu ja sadulad said täielikud remontkomplektid. Kuigi vanad kolvid olid enamuses roostes ja üks lekkis kõvasti, siis teravust kui niisugust ei tulnud oluliselt juurde. Pedaal võtab ülevalt, aga pidurid on tuimad.
Ise pean põhjuseks vaakumpumba väsimist...

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 872
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas 164 » 21 Okt 2016, 20:32

nustu826 kirjutas:Aga originaal on ka terassukaga voolik mitte tavaline, lihtsalt sukk on kummi sees mitte peal. Seal ikka päris tõsised rõhud mängus. Omal vahetasin voolikud orikate vastu ja sadulad said täielikud remontkomplektid. Kuigi vanad kolvid olid enamuses roostes ja üks lekkis kõvasti, siis teravust kui niisugust ei tulnud oluliselt juurde. Pedaal võtab ülevalt, aga pidurid on tuimad.
Ise pean põhjuseks vaakumpumba väsimist...

Unustasin mainida, et sellel teisel P2'l sai ka lisaks mainitule vaakumpump ära vahetatud. Igaljuhul paremaks asi ei läinud. Järgmiseks (viimaseks siis) on plaanis omanikul vahetada kolvid ning wisefabid paigaldada.

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4962
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas Loff » 21 Okt 2016, 20:59

nustu826 kirjutas:Aga originaal on ka terassukaga voolik mitte tavaline, lihtsalt sukk on kummi sees mitte peal. Seal ikka päris tõsised rõhud mängus. Omal vahetasin voolikud orikate vastu ja sadulad said täielikud remontkomplektid. Kuigi vanad kolvid olid enamuses roostes ja üks lekkis kõvasti, siis teravust kui niisugust ei tulnud oluliselt juurde. Pedaal võtab ülevalt, aga pidurid on tuimad.
Ise pean põhjuseks vaakumpumba väsimist...


Seda ma ei arvagi, et orikad lihtsalt kummivoolikud on, nii loll ma ka pole. Piduritel pole suurt häda isegi, lihtsalt tahan jäigemad voolikud panna ja piduriõli vahetada.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4962
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas Loff » 01 Nov 2016, 23:19

Vahepeal tegelenud valgustuse modimisega. Salongivalgus LED-pirnidega vähe erksamaks timmitud ja instrumentide taustavalgus raadio omaga kokku viidud.
Mõned uued tuled ostetud, mis hetkel ootavad veel külge kruvimist.

Endiselt ootab nukkvõll ja hammasrihm vahetust.

Salong

Pilt
Pilt

Osa instumentide taustavalgust muudetud.

Pilt

Veel valged kellad

Pilt

Kõik punane (fotomoonutusega)

Pilt
Pilt
Pilt

Päriselus näeb tunduvalt parem välja kui fotodel.

Elame-näeme, kaua see disain mulle meeldib...hetkel on OK. Õnneks on kõik lihtsasti taastatav.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
risto
Foorumi veteran
Postitusi: 785
Liitunud: 06 Okt 2005, 09:12
Asukoht: Keila/Tallinn

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas risto » 02 Nov 2016, 08:00

Loff, kas see punase tooni valik võib-olla kuidagi 3 tähelise saksa toodanguga seotud? :wink:

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4962
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas Loff » 02 Nov 2016, 19:10

Mõtled DAF'i või MAN'i?
:mrgreen:
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
risto
Foorumi veteran
Postitusi: 785
Liitunud: 06 Okt 2005, 09:12
Asukoht: Keila/Tallinn

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas risto » 02 Nov 2016, 20:03

Loff kirjutas:Mõtled DAF'i või MAN'i?
:mrgreen:

OOoo eiiiii, sõbrake! Tead täpselt mida mõtlesin... 8)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist