12. leht 12-st

Re: Koitk - Volvo 164

Postitatud: 08 Nov 2018, 17:35
Postitas Jaanus K
KoitK kirjutas:Tükk aega üritanud nüüd süüte ajastust korrektseks saada, lugesin siin targemate inimeste kirjatükke ja peab vist ikkagi jagajasse ka kollektori vaakumi viima.


Milline sul süüte ajastus praegu on?
Surveaste?
Mis bensiini kasutad?
Tühikäigul töötab hästi?

Re: Koitk - Volvo 164

Postitatud: 08 Nov 2018, 19:28
Postitas KoitK
Surveaste peaks olema 10:1, eelmine omanik küll väitis, et kaant on madaldatud, ma pigem nägin erineusi põlemiskambris, muidugi ma ei mõõtnud põlemiskambri mahtu ka mitte. Tühikäik on 1000+ mille juures käib rahuldavalt, bensiin on 98 + pliiasendaja. Süütega ma mängisin päris pikalt koos erinevate karburaatori seadetega, kurvi jaoks peaks läpaka korra taha ühendama, iseenesest süüte kurv sai tagasihoidlik. Mõtlesin, et peaks ikka lairiba lambda autole peale kruttima. Muidu talvel tahaks iseenesest natuke juhtmemajandusega tegeleda, sest tehasest tuli ta sissepritsega ja nüüd vedelevad mõned liigsed ühendused kapoti all, tahaks ta visuaalselt nägusamaks ka saada.

Re: Koitk - Volvo 164

Postitatud: 08 Nov 2018, 20:00
Postitas Jaanus K
Sul on suht jäme nukkvõll mootoris ja surveaste pole kõige kõrgem, seega süüde tühikäigul peaks olema varasem kui originaalis.
Proovi 16 kraadi enne ÜSS 1000 rpm juures (see on total advance, ehk et vaata üle mis staatiline on ja palju juurde vaja)
123TUNE on selles mõttes hea, et saad ise paika panna mis pöördest ja kui palju süüde varasemaks läheb.
Total advance on sellist tüüpi põlemiskambritel tavaliselt 35-37 alates 3000 - 3500 pöördest. Seda on 123TUNEs RPMstopwatciga mõistlik veel üle kontrollida ja seadistada.
Ma panin 123TUNE jagaja üldse ülemise surnud seisuga kokku, mitte 10kraadi staatilist. Kogu advance seade tuleb ainult programmist. Nii on lihtsam total advancega mitte üle pingutada ja nõrga aku korral jaksab starter ilusti ringi vedada. Seadistanud eriti ei ole, aga tühikäigul on mul advance 18kraadi ja seda 11.5 surveastmega.

Siin on paar head lehte DCOE seadistamiseks:
http://www.s262612653.websitehome.co.uk/DVAndrews/webers.htm
pikem jutt erinevate funktsioonide kohta.
http://240260280.com/Tech/Carbs/Weber/DCOE%20Theory%20Operation%20and%20Tuning.html

Re: Koitk - Volvo 164

Postitatud: 08 Nov 2018, 22:12
Postitas KoitK
Tänud info eest, kusjuures ma umbes selliste numbriteni katsetasingi. Hiljem läksin leebemaks tagasi, sest mootor pole just kõige vaiksemate killast ja ma lõin araks, kartsin, et ma ei kuule, kui detoneerima läheb. Mul suur plaan mõnel minust targemal inimesel kraest kinni haarata ja tema abiga mootor seadesse saada. kuid sinna ta jäigi. Hiljem mõtlesin siis lihtsalt, et teen parem mootorile sissesõitu, küll hiljem jõuab asju paremaks ajada. Muidu tühikäik on natuke rahutu: https://www.youtube.com/watch?v=GQ4ehgxTqi0
Võin homme garaažist läbi käia ja süüte numbrid lugeda.