Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a "Dream Works"

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Priit_P » 02 Okt 2016, 19:58

Igatahes oli juunist märkamatult juuli saanud, sest suvi oli ju muidu ilus ja aeg lendas omasoodu. Minu jaoks tähendas juulikuu aga lisaks südasuvele ka korralikku remondi maratoni, kui ma selle autoga veel edasi tahtsin sõita.

Algatuseks sai tal kodu garaažis mootoriõli ära vahetatud, kuna 10tuhat km sai täis. Sisse läks jällegi vana hea Mobil 3000 5W-40.

Vol-Rem`is läksid vahetusse järgmised asjad:
* Esimesed amordipadjad (SACHS). Vasakpoolne oli olnud suht hull, parempoolne keskpärane.
* Roolivarraste vahetus (Lemförder).
Auto sain remondist kätte viltuse rooliga kuna seal pole sillapinki. Sai käidud hiljem Mart Pere juures, kes silla paika pani.
* Hammasrihma komplekt + veepump. Lisaks sai kogemuste põhjal kõike eelnevalt ennatatud ja lastud ära vahetada ka väntvõlli välimine simmer kuna see oli sisuliselt üks töö. Kaelustihend läks ELRINGi oma. Mainiti ka, et rulliku laager oli juba natuke häält teinud.
* Plaanis oli lasta vahetada ka Hypnotyza käest saadud alumine mootoripadi, kuid tuli välja, et see ei sobinud külge. Neid alumisi patjasid on rohkem variante kui üks. Seekord kahjuks ei vedanud ja kuna muud patja polnud pakkuda, on padi siiamaani vahetama. Sellest tagasilöögist oli kahju, kuid muus osas sai tulemus kindlasti parem kui enne. Ka kadus peaaegu ära mootori klõbin pöörete lisamisel. Mis seos sellel hammasrihma vahetusega on, ei oska öelda. Käis ta tühikäigul ennegi väga hästi, et hamba võrra mööda ta kindlasti ei olnud.

Järgmine käik oli katalüsaatori vahetus, sest vanaga polnud isegi mõtet ülevaatust üritada. Lisaks ajas see kolin rämedalt närvi. 155Euri ja oligi uus katalüsaator vahel. Ei tea kas tekkis vabam hingamine või milles asi, aga hääl muutus mitme tooni võrra sportlikumaks. Mulle meeldib :rolls eyes:

Väike kõrvalpõige ka varuosade rubriiki ehk Vääna-Jõesuus müüdi ühte tumesinist V70 Bifuel`i juppideks. Mul oli sealt vaja vähemalt parempoolset esimese ukse väliskäepidet kuna minu oma oli keegi kunagi sinise markeriga värvinud ja see ei sobinud kuidagi.


Pilt


Pilt


Noppisin sealt veel ühe korraliku kindalaeka puitliistu (minu omal oli ilus kriim peal) ja veel mingit väiksemat mudru, mis tasus ligi võtta.
Peale polstri eemaldamist vaatas vastu kaos. Kõik plastikud olid ukse küljest puudu avades tee tolmule, mida oli seal polstri all lademes. Kõlaril puudus kinnituskruvi mistõttu see püsis kuidagi küljes ainult tüüblitega. Lisaks puudus veel kaks augu katet. Et seal üldse midagi tegema hakata, tuli uks esmalt puhtaks pesta.


Pilt


Keerasin üle ka kõik kruvid, millest osad olid pooleldi lahti. Ei teagi mis selle uksega kunagi juhtunud on ja miks ta nii kehvalt oli komplekteeritud. Üks pakkimine oli, et v-o on kunagi küljeklaas puruks löödud, mille vahetamiseks on see uks tulnud kunagi lahti võtta ja siis üle tagumiku kokku tagasi laotud. Värvitud pole seda ust kindlasti. Kuna mul neid plastikuid kuskilt võtta polnud, sain veel ühe korra Vääna-Jõesuus käia. Nüüd sai uks komplekteeritud nagu kord ette näeb.


Pilt


Käepideme asendamisel läks aga midagi viltu. Uks hakkas järjest halvemini lahti tulema ja enam ei avane üldse. Peab vaatama milles see kala täpsemalt on. Omast arust sai küll õigesti kokku, aga ju siis jääb insener-tehnilisest haridusest väheks, et Volvol käepidet vahetada :D
Polstri eemaldamise käigus selgus ka, et sisemise lingi ümbrise kinnitused olid katki.


Pilt


Kontrollisin ühe korraga kõik üle: neljast oli terve üks. Seega sai käidud Info-Autos ja ostetud kolm uut lingiümbrist.

Kuna see suvi oli oodatust palavam, tuli lõpuks ka kliimaga midagi ette võtta. Hinges oli kartus, et lisaks tühjaks jooksnud süsteemile on ilmselt veel midagi tuksis, sest miks ta muidu tühi on. Kokku lepitud päeval ühendati aparaat külge ning esimene protseduur peaks olema süsteemi jääkainetest tühjendamine. Sealt ei tulnud aga enam midagi välja- nii tühi, et isegi tunkedes töömees imestas. Seejärel tekitati süsteemi vaakum, mis minu imestuseks ka ilusti pidas. Ehk leket kuskilt ei leitud. Täideti süsteem ära ning kliima puhub külma nagu muiste. Ääremärkusena olgu öeldud, et aine püsib sees ka täna. Muidugi ei ole ma 100% kliima tööga rahul. Minu arust ei reageeri ta temperatuuri valimise peale vahel päris adekvaatselt. Keerad paar nõksu, aga ei juhtu midagi. Siis keerad veer paar nõksu soojema peale ja tuleb kapaga sooja. Proovin korraks salongis ploki ära vahetada, võib olla on asi selles. No ja salongi õhufilter pandi ka uus. Vana nägi kuidagi must välja, kuigi ma olin eelmisel sügisel selle ise ära vahetanud.

Autoga sõites hakkas juba inimese tunne tekkima, kuid kuu hakkas lõppema ja sellega koos ka minu ülevaatus. Kiire pilk tulekustutile näitas taatlemise kuupäeva nappi kehtimist. Võtsin laualt võtmed ja sõitsin lähimasse ÜV punkti. 20min ja ülevaatus oli olemas ilma ühegi kobinata.

Juuli võis seega kokkuvõttes igati kordaläinuks lugeda.
Viimati muutis Priit_P, 05 Mär 2021, 01:13, muudetud 6 korda kokku.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Kasutaja avatar
Traktorist
Foorumi veteran
Postitusi: 658
Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
Kontakt:

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Traktorist » 02 Okt 2016, 21:45

:( Pilte pole
V70 2,5D'99 (A) -EX
V70R AWD'98 (A)

Never invest in anything that has tits,tyres or teeth..

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Priit_P » 02 Okt 2016, 22:43

Ei ole jah, ei jõudnud enam täna üles laadida. Lähipäevadel tahaks selle looga tänasesse päeva jõuda, siis tulevad ka pildid.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Priit_P » 04 Okt 2016, 20:37

Positiivse tundega sai vastu võetud august. Aga enne peab veel korraks juulisse tagasi minema, sest see oli juhtumiste poolest tõesti väga rikkalik kuu ja kõik ei taha enam meeles püsida.
Nimelt oli liimitud poolteljeotsast rõõmu umbes kaheks päevaks. Siis oli kolks tagasi ja kui algselt valede töövõtete kasutamine mulle ei meeldinud, siis nüüd tundsin õigustatult, et ma olen selle raha vastu maad visanud ja tulemus on ümmargune null. Läksin aru pärima ja augusti alguses liimiti poolteljeots uuesti, nüüd juba n.ö. kapitaalselt ja firma kulul. Ei saaks öelda, et ma igal pool rehvi vilistan, kogu aeg põhja gaasiga sõidan või muidu autot lõhun, aga saadaolevad 125KW leiavad teinekord ikka kasutust. Aega oli kuivamiseks piisavalt, aga kestma see asi ei jäänud. Pidas jällegi umbes paar päeva vastu. Töömees laiutas käsi- rohkem liimi ei saa panna, siis seda ei saagi enam kätte kui peaks vaja olema. Mul aga polnud rohkem tahtmist aega tulutu ettevõtmise peale raisata ning üheskoos sündis otsus panna alla uus vasakpoolne poolteljeots (LÖBRO). Ehk kippusime arvama, et viga pole enam mitte niivõrd kehvas töös vaid raud ise on ilmselt juba väsinud. Siiamaani on vaikus.
Juulis juhtus veel kummalisi asju. Järsku hakkas pidurdades midagi taga koledasti vibreerima. Tunde järgi oleks nagu tagumised pidurikettad kõveraks läinud. Ilmestamiseks ütleme nii, et suure kiiruse pealt ei tahagi üldse tugevasti pidurdada, üpris ebameeldiv on see tagant tulev värin. Ja kes teab mida rattalaagrid sellest kõigest veel arvavad. Positiivse poole pealt olen õppinud nüüd palju hoolikamalt pidurdusmaad planeerima :D Aga tagumised kettad siiski niisama naljalt kõveraks ei lähe... Sai siis mindud ja lastud sabaalune üle vaadata. Eelmisel sügisel alla pandud ketastel kontrolliti viskamine üle ja need tunnistati sisuliselt uueväärseteks. Samas pani olukord töömehe kukalt kratsima, sest pidurdades on värin selgelt tunda. Ühesõnaga viga jäigi tookord leidmata, mis tegelikult järjekordse pettumuse põhjustas.
Ei mäleta, et augustis rohkem midagi märkimisväärset oleks juhtunud. Kui paar häirivat asja välja arvata, pidas auto ennast eeskujulikult üleval- oli nõus käivituma ja sõitma sinna kuhu ma soovisin.
Küll aga tekkis septembris ootamatu vajadus käru vedada. Nojah :mrgreen: ... koheselt meenus pistik, mis koos juhtmega endiselt seal paremas kohas oli ja haagisega sõitmine poleks seetõttu kuigi viisakas teguviis olnud. Siiamaani oli olnud aega küll, kuid nüüd järsku tundsin, et asjaga tuleb tegeleda. Vajadus on ikka liikuma panev jõud, ma ütlen :idea: Mõni päev hiljem oligi tegu tehtud, aega võttis see väike asi 45min ja 30 eurot. Sodi paraku jäi siiski vedamata. Selle mõne päeva jooksul kaevati terve tänav üles nii et autogagi ei saanud enam ligi, rääkimata siis haagisega raske koorma vedamisest.

Aeg ajalt vaatasin ka mida põnevat foorumis toimub ja hoidsin silma peal meie varuosade rubriigil. Ühel heal päeval hakkas silma 99a V70, millest veel üllatavalt palju järgi oli. Mind jäid painama uksepolstrid. Minu omal oli ju parem tagumine liimist lahti ja juhiukse polster oli juba ostmisest saati lipa lopa küljes. Jällegi üks asi millega iga päev paratamatult kokku puutud kui autoga sõidad ja mis närvi ajab. Keskmine osa oli korralik, aga välimine pool (või raam, kuidas soovite) oli rikutud ja sestap ma ei viitsinud sellega mässama hakata- mis ma temast ikka kokku liimin kui nagunii tuleb korralik otsida.


Pilt


Kahjuks asusid ihaldusväärsed esemed Võrus ja kummalgi polnud head ideed mismoodi nad tee Tallinnasse võiks leida. Igaks juhuks broneerisin nad ära. Cargoga ei julgenud saata, natuke liiga õrnad asjad. Bemmi poritiivaga olen kunagi katsetanud, see oli kätte saades nii propelleris, et tükk aega mõtlesin kodus mis krdi asi mulle saadeti. Kuna mingit paremat ideed ei terendanud, tegime naisukesega ühel ilusal päeval koos Võru tripi. Pakkus ennast minu suureks üllatuseks kaasa ja muidugi polnud mul midagi selle vastu. Päevaga oli tõsiselt vedanud- ilm oli ilus ja päike paistis. Kuigi jutu järgi korralikud olin lasknud eelnevalt polstritest ka pildid saata, et oleks ikka kindel ja teaks mis asju ma täpselt ostma sõidan. Polstrid olid tõesti korralikud ja läksid pikemalt mõtlemata loosi. Lisaks võtsin sealt veel aknapesuved. paagi korgi, sigaretisüütaja koos juhtmestikuga ja sain ka korraliku tagumiste udukate lüliti. Nüüd on kõik lülitid armatuuris terved ja istuvad ilusti oma pesades.


Pilt


Pilt


Pilt


Vanal paagi korgil puudus kinnitus, mistõttu ta käis lihtsalt peale ja ära Ning sigaretisüütaja tegin ise lolli peaga katki. Ta nimelt ei tahtnud kuidagi oma pesas püsida vaid kukkus alla kui soovisid sinna ntx telefonilaadjat ühendada. Üritan siis ühel päeval enda arust kaval olla ja teise nurga all kinnitada. Kavalus maksis kohe ka kätte, aga kasu polnud sellest midagi. Hiljem muidugi avastasin, et minu fäänsil puitimitatsiooniga keskkonsoolil on vastavad kinnitused juba ammu ära murtud ja süütaja ei saagi seetõttu "õhku" kinnituda. Viimane avastus ei meeldinud mulle kohe üldse mitte. Nüüd tuleb mul igas mõttes korralik kasutatud keskkonsool leida, mis läheks ülejäänud autos oleva "puiduga" ka kenasti kokku. Palju õnne mulle, huvitav mitu aastat mul selleks kulub? :roll: Kui tal ühes ääres pragu ei oleks, siis ma v-o aretaks ise sinna alla mingid kinnitused, aga nüüd peab minema ikkagi teist teed ning leidma korraliku uue.

Selle eest olid autol nüüd korralikud uksepolstrid küljes. Juhiukse polster oligi sõna otseses mõttes kaheks tükiks ja kui alumisse äärde keeratud kruvi välja arvata, kinnitus keskmise torxi ja tervelt 3 tüübliga. Uuel polstril sai igaks juhuks paar tüüblikinnitust üle liimitud ja paigaldatud kõik terved tüüblid. Uks hakkas hoopis teise häälega kinni käima ning auto on ka vaiksem. Täiesti loogiline kah ju.


Pilt


Pilt


Ka tagumine polster sai natuke kõpitsemist ning leidis siis oma õige koha. Asendatud sai aknalüliti, mis oli varuosa doonoril korralikum. Mõlemad uksed pesin muidugi enne puhtaks.


Pilt


Natuke tuleb vist ka ratastest rääkida. Talveveljed olid nii õudsad, et ma ei unustanud neid isegi terve suve jooksul. Eelmisel aastal sai lubatud, et sellisel kujul nad enam alla tagasi ei lähe. Kuna talv pole enam mägede taga, võtsin nõuks teema päevakorda tõstatada. Saatsin nad Tartsusse Powderstudiosse tegemisse. Liivapritsitakse ja tehakse korda ääred, peale mida krunditakse, värvitakse ja lakitakse. Värvida oleks saanud ka Tallinnas, kuid selliste äärtega ei näinud asjal mõtet. Loodame, et saavad head. Korralikud naastud on mul õnneks olemas.
Küll aga olid mõttekohaks suverehvid. Neil oli täpselt nii palju mustrit, et järgmine suvi turvaliselt ära sõita. Oma 3-4mm oli kindlasti. Jäin vaatama uute rehvide hindu, mis hooaja lõpus enam üldse kallid ei tundnud. Kuna vanadele rehvidele tekkis kohe ka huviline polnudki rohkem midagi mõelda.
240Euri eest valisin Pirelli Cinturato P7`d. Mõõt on klassikaline 205/55R16 ja toodetud on nad selle aasta 29. nädalal ehk tõesti uued mitte 1-2a kuskil laos seisnud.Näitajad on eeskujulikud, kuid mitte parimad ehk testides on olnud 2-3 koha rehv. Mulle käib küll. Vanadega võrreldes on kindlasti pidamine parem ja vaiksemad oleksid nagu ka, kuid eks selliseid omadusi võikski uuelt rehvilt eeldada.


Pilt


Oktoobikuu juba käib nii et saaga jätkub.
Viimati muutis Priit_P, 05 Mär 2021, 01:33, muudetud 5 korda kokku.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Martin460
Kreisi postitaja
Postitusi: 416
Liitunud: 29 Juun 2011, 15:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Martin460 » 05 Okt 2016, 03:12

Pilte pole

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Priit_P » 05 Okt 2016, 09:08

Neid ei saagi veel olla, aga lähipäevadel katsun nad üles laadida. :)
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Priit_P » 10 Okt 2016, 11:31

Vahepeal on elutempo jälle natuke käest ära läinud ja ei jõua siin teemat nii operatiivselt upgradeda kui vaja oleks.
Uudist natuke siiski on. Eelmisest kuust jäid mind häirima auto pidurid. Ehkki tegemist pole mingi kiire ja võimsa sportautoga, on pidama siiski vaja saada ja pidurite kohapealt pole ma kunagi mingit allahindlust teinud. Möödunud kuul jõudsime VolRemis järeldusele, et kuigi tagumised kettad otseselt ei visanud, oleks vist mõistlik igaks juhuks uusi kettaid alla proovida. Ühe korraga vaadati ka esimesed kettad ja klotsid üle ning paremal pool oli sisemist klotsi ca 3mm järgi. Kuna ketastele oli juba rant sisse kulunud, polnud sellegi üle midagi pikemalt mõelda: kindlasti on vaja esimesed kettad välja vahetada. Ainult et mida panna? Kuna esimesed pidurid saavad rohkem koormust, olid valikus ATE ja Brembo. Kuidagi jäi valik Brembode peale, samalt tootjalt tulid ka klotsid. Peale prooviringi olevat tunde järgi parem olnud, aga mitte ideaalne. Igaks juhuks olid varutud juba ka tagumised kettad (FERODO) mis nüüd alla läksid. Tagumised klotsid jäid vanad kuna nad olid eelmisel sügisel alla pandud ja selle ajaga väga vähe kulunud. Uus prooviring andis soovitud tulemuse: pidurdab nagu uus auto. Piduri osadest on vanadest asjadest küljes nüüd ainult võimendi, torud ja voolikud.
Kuna õhufilter on juba kah peaaegu 20tuhat km sõitnud, tundus mõistlik ka see ära vahetada. Sügisene aeg vähendab oma niiskusega niigi pappfiltri läbilaske võimet, olgu ta siis vähemalt puhas.

Eesmärk on see Volvo tehniliselt ideaalsesse korda saada. Võrreldes aasta taguse ajaga on progress tohutu, aga vana autoga kipub tavaliselt nii olema, et alati leiab midagi teha. Lisaks võivad üleöö tekkida ka nähtused mida eelmisel päeval veel ei olnud. Selles suhtes ei ole ka see auto mingi erand. Ühel päeval tolmuimejaga salongi koristades avastasin juhi kohalt järjekordselt märja põranda. Mida see siis nüüd peaks tähendama, ahh? Uus salongiradikas pole sul mälu järgi veel aastagi küljes olnud. Näpuga märga ollust lähemalt katsudes ei tundunud tosooliga tegu olevat. Viskasin jälle ajalehe põrandale ja läksin remondi töökotta muret kurtma, endal juba tüdimus tekkimas. Võeti alt lahti, vaadati, uuriti- radikas ei lekki. Ja pandi kokku tagasi. Selge, pikem ooper. Katuseluuk puudub, kuid kuskilt pääseb vesi tuppa. Asi võetakse tõsisemalt ette 19. oktoobril, seniks vahetame põrandal mingi aja tagant vana ajalehe värske vastu.

Teine asi mind mind juba ostmisest saati on häirinud, on pidurdamisel liiga alla kukkuvad tühikäigupöörded. Kukuvad ca 500 pöörde peale nii et rool hakkab värisema. Seda ei saa ka kuidagi ära hoida, sest nii kui jala pidurilt tõstad, tõusevad kohe ka pöörded normi. Mõned korrad on nii ka mootor välja surnud. Kuna see kõik pole päris normaalne võtsin nüüd ka selle anomaalia jutuks. Kahtlustatakse vaakumvõimendist või kuskilt torudest leket. Ühtlasi uuendatakse ka gaasiklapil tarkvara ära kuna see on veel vana.

Mis siis veel... Ahjaa, juba kevadel öeldi, et õõtsade puksid on natuke noh nii mitte enam kõige paremad. Kuna vahepeal on olnud tegemist küll ja rohkem ning mingeid kõrvalhelisid kõrvu ei kostnud, siis ma sellega väga ei kiirustanud. Nüüd tundub, et vasakpoolne õõts on kergelt häält hakanud tegema kui mõni konarlikum lõik juhtub olema. Ilmselt on selle autoga kunagi vasaku esirattaga mingist suuremast löökaugust läbi sõidetud, sest kõik jupid kukuvad esmalt just sealt poolt küljest ära. Loomulikult sai pandud kirja aeg õõtsapukside vahetuseks.

Esialgu vist midagi rohkemat ei meenugi. Järgmine kanne 19. oktoobril.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Priit_P » 17 Okt 2016, 20:07

Uudiseid Tartust...


Pilt


... kuigi tegelikult on see uudis juba otsapidi Tallinna jõudnud.


Pilt


Nüüd on mõlemad jooksud, nii suve- kui ka talveveljed, renoveeritud.
Ise olen tulemusega rahul ja minu poolest võib talv tulla.
Viimati muutis Priit_P, 05 Mär 2021, 01:37, muudetud 1 kord kokku.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas 164 » 17 Okt 2016, 20:15

Väga ilus toon, mis värvikood võiks olla?

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Priit_P » 17 Okt 2016, 20:39

Tegemist on aluskrundile lastud metallikvärviga, mis on kaetud metalliklakiga ja see omakorda on kaetud tavalise välislakiga, mis toob seda aluskihis olevat tera veel rohkem esile. Powderstudio on mu klient ja kasutatud on Arsonsisi pulbervärve mida ise juba ca 12a müünud olen.
Tavakodanikuke ei ütle need ilmselt midagi, aga värvi kood on Y10BHP1, metalliklaki kood H500X4M ja välislaki kood Y500X4Z. Nende koodide järgi saab sealt aga vajadusel küsida. Kohapeal peaks olema ka näidised, mille alusel saab lõpptulemusest aimu.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Kasutaja avatar
kenno
Kõva postitaja
Postitusi: 142
Liitunud: 22 Juul 2010, 12:29
Asukoht: Tartu

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas kenno » 18 Okt 2016, 08:32

Kui palju siis nende 4 velje renoveerimine maksma läks ka?

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Priit_P » 18 Okt 2016, 11:30

Kuna me teeme pulbervärvide teemal tihedalt koostööd, siis sain tava hinnakirjast natuke parema hinna, aga üle saja läks ikka, nii palju võin öelda. Muidu tavahind sellisele jooksule on neil vist 150Euri. See siis ainult värvimine, pole kindel kas äärte korda tegemine sinna sisse kuulub.
Ega ma muidugi poleks seda asja üldse ette võtnud, aga aasta jooksul ei jäänud ühtegi korralikku 15" jooksu velgi silma. Täitsa hämmastav värk tegelikult. Enamus mis müügis olid, nägid juba väljastpoolt kordades hullemad välja kui minu omad. Sel juhul kaob nagu ostmise mõte ära. Ja suuremaid velgi ei tahtnud talveratasteks võtta, nende 15"ga hea pehme lasta ning väga kerge on neid konkreetseid velgi ka puhastada.

Homme siis autoga tohtrihärra juurde. Saaks sellest madalast tühikäigust kuidagi lahti, see sööb kah ikka lõpuks närvid seest ära :S

Ahjaa, kuskilt olen vahepeal vasakusse tagumisse rehvi kruvi saanud. Lahtise aknaga sõites jäi kõrva kriipima, et midagi metalset oleks nagu mustrisse kinni jäänud. Parklas siis uurisin asja lähemalt ja etskae, kruvi vaatab nagu mölakas rehvi seest vastu. Mingi kasutatud jooksu sõidad teinekord kulumispiirini ja pole häda midagi, aga tuttuute rehvidega sain nüüd esimese vigastuseni tubli 500-600km sõita :mrgreen: Piiiiks piiiks piiiks piiiiiiiiiiiiiiiiiiiks küll, ma ütlen... Eks peab laskma ära parandada, kui talverattad alla lähevad :roll: .
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas 164 » 18 Okt 2016, 19:13

Priit_P kirjutas:Tegemist on aluskrundile lastud metallikvärviga, mis on kaetud metalliklakiga ja see omakorda on kaetud tavalise välislakiga, mis toob seda aluskihis olevat tera veel rohkem esile. Powderstudio on mu klient ja kasutatud on Arsonsisi pulbervärve mida ise juba ca 12a müünud olen.
Tavakodanikuke ei ütle need ilmselt midagi, aga värvi kood on Y10BHP1, metalliklaki kood H500X4M ja välislaki kood Y500X4Z. Nende koodide järgi saab sealt aga vajadusel küsida. Kohapeal peaks olema ka näidised, mille alusel saab lõpptulemusest aimu.

Kas saan õigesti aru, et kogu asi tehti pulbervärvidega? Kas äkki ka siin Tallinna poolt keegi sellega hakkama saaks, näiteks http://www.amr.ee?

Kasutaja avatar
Risu
Foorumi veteran
Postitusi: 608
Liitunud: 07 Apr 2015, 14:06
Asukoht: Paide

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Risu » 18 Okt 2016, 19:41

164 kirjutas:
Priit_P kirjutas:Tegemist on aluskrundile lastud metallikvärviga, mis on kaetud metalliklakiga ja see omakorda on kaetud tavalise välislakiga, mis toob seda aluskihis olevat tera veel rohkem esile. Powderstudio on mu klient ja kasutatud on Arsonsisi pulbervärve mida ise juba ca 12a müünud olen.
Tavakodanikuke ei ütle need ilmselt midagi, aga värvi kood on Y10BHP1, metalliklaki kood H500X4M ja välislaki kood Y500X4Z. Nende koodide järgi saab sealt aga vajadusel küsida. Kohapeal peaks olema ka näidised, mille alusel saab lõpptulemusest aimu.

Kas saan õigesti aru, et kogu asi tehti pulbervärvidega? Kas äkki ka siin Tallinna poolt keegi sellega hakkama saaks, näiteks http://www.amr.ee?


http://ral.ee/pulbervarvimise-teenused/
888BFF

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Liiwaannus » 19 Okt 2016, 18:52

Vanglatööstus teeb vast soodsamalt.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist