Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a "Dream Works"

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Priit_P » 19 Dets 2015, 21:36

Ma igaks juhuks küsin mis asi see roolimehejook on? :) Pole juhtunud enne sellist väljendit kuulma...
Põmst ju kõike saab kui peaks vaja olema, aga terve auto poleerimiseks tuleb ühe päevaga arvestada :) Enda kaarikut nokingi seetõttu etapi kaupa kuna sellises mahus vaba aega lihtsalt pole.

Commandant 4`ga olen teinud kuna seda on anyway kaks poolikut purki kodus + pärast vaha takkajärgi peale, et oleks poleeritud pinnale mingi kaitse olemas. Pasta ajab harrastaja tasemel asja ära, aga profivahenditele ilmselt lähedale ei saa. Ketta ajab lõpuks umbe kuniks hakkab tükke välja loopima. Muidu peaks saama ketta iga natukese aja tagant suruõhuga puhtaks lasta, aga see jääb lõpuks nätskena ketta külge kinni. Mingi hetk hakkab seetõttu pööretega käest ära vedama nii et ei jõua kinni hoida enam. Põhimõtteliselt läheb ketas külje peale ära, aga mul oleks juba kapoti peale üks kulunud. Kui sul on midagi asjalikumat pakkuda, siis võib arutada :) .

Kui kellelgi tekkis küsimusi, siis kapotil näha olevad valged täpid on kivitäkked. Need täidame hiljem parandusvärviga ilusti ära. Kui see teadus nüüd päris pulkadeks võtta, tuleks kapott, esistange ja parempoolne tiib üldse maalri juurde tassida, aga seda ei tea keegi millal see juhtub. Nii et üritame hetkel kasutada olevate vahenditega maksimumi võtta.
Viimati muutis Priit_P, 19 Dets 2015, 21:57, muudetud 2 korda kokku.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Mario_L » 19 Dets 2015, 21:53

3M pastad on kõige paremad olnud siiani, eks ma pean need sulle kuidagi sebima, või vähemalt samaväärsed. Keskmise ja peene pastaga on maa ja ilm mängulusti. keskmisega tõmbad suuremad kraavid siledaks ja peene pasta tõmbab veel omakorda läikiva kihi kaaneks peale. 13 aastat tagasi, kui Veho keretöökojas alustasin, siis seal kasutati ainult 3M asju ja sealtpeale on jäänud see kraam meeldima.. kuigi jah, oma mosse lõin läikima just sinu mainitud Commandantiga, paraku pinnavärvil oli sellest vähe kasu, nädalaga oli jälle tuhmiks pleekinud ja venkud kasutasid raiped nitrovärvi....
Ilmselt jääb järgmisse aastanumbrisse, aga selle tüki teeme ära küll :P
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Priit_P » 19 Dets 2015, 22:39

:wink:
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

msw
Foorumlane
Postitusi: 38
Liitunud: 31 Okt 2011, 18:20
Asukoht: Jüri/Tallinn

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas msw » 20 Dets 2015, 17:32

Poleerimispastadena soovitaks Meguiarsi tooteid. Saab ilusti kahe pastaga hakkama, jämedam siis M105(villakettaga lõikamiseks)/M101(mikrokfiiber) ja peenem M205.

Ketta puhastamiseks on spets hari olemas, võid kasutada ka tavalist kruvikeerajat/tühja maalriteibi rulli vms. Ketas peab puhas olema. Ise puhastan ketta peale iga sektsiooni tegemist. Täis tõmmanud kettaga pole mõtet midagi teha, oma aja ja materjalide raiskamine. Lisaks on hiljem hologrammid garanteeritud - ajad auto päikese kätte siis on kõik kohe näha, vahaga saad need jäljed muidugi ajutiselt peita.
Algajale oleks soovitanud pigem DA poleermasina osta, mitte "rotary", aga eks harjutamine teeb meistriks :)
S80 2.5tdi

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Priit_P » 20 Dets 2015, 20:33

Lihvimisjäljed jäävad sisse pigem ebaühtlasest poleerimisest. Ma olen oma viimased kaks autot Commandanti ja reguleeritava pööretega trelliga üle käinud ja mõlemad on viisakad jäänud. Lihtsalt konkreetne auto ei kippunud sellele meetodile alluma, enne hakkas trell käes kuumaks minema. Mis ma tast ikka tapan, võib veel tema õigeks otstarbeks vaja minna. Ja tõsi ta on, et seda tööd on vastava masinaga palju lihtsam ja mugavam teha.
Pasta kohapealt ma olen nõus, aga esmalt tahaks praegused purgid tühjaks saada. Muuks otstarbeks neid ju kasutada ei saa. Küll jõuab profi vahendeid ka proovida.
Viimane lause paneb natuke muigama, aga eks sellest on tõesti juba 10a möödas kui selle tööga viimati leiba sai teenitud. Ega ma ei tahagi siin kellelegi midagi tõestada. Ainuke eesmärk on see Volvo kriimuvabaks saada :)
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Priit_P » 14 Jaan 2016, 21:02

Vahepeal on peasüüdlase käekäigu järjejuttu väike paus sisse tulnud. Põhjuseks äärmiselt tihe aastalõpp, mis isegi ei lubanud säherduse ettevõtmise peale mõelda ja noh, nii ta mõttetasandile jäigi. Tänaseks on aga möödunud 3 kuud kui ma ta ostsin ja selle puhul võiks ju mõne sõna temast kirjutada.

Paslik oleks vist alustada sealt, kust jutt viimati pooleli jäi ehk päevakorda oli võetud auto poleerimine. Kui katus välja arvata on ta tänaseks päevaks üle käidud, mõnest kandist koguni mitu korda. Ise tehes on see hea, et saad tegutseda nagu õigeks pead ja töökultuur võimaldab. Kõige tülikam oli poleerida usteraame. Päris tüütu oli neid tihendeid enne maalriteibiga kinni katta, kuid hea tulemuse saamiseks oli see vältimatu toiming. Kui kõik see aeg kompaktselt kokku võtta, kulus tema ilusaks saamiseks ca 3-4 päeva. Ja resultaat? Tõesti, ta läkski nii heaks et kuku pikali. Värv mida eelnevalt võis vaid ette kujutada, lubab ennast nüüd varjamatult imetleda. Algsega pole midagi võrrelda. Tänaval pöörduvad ka paar põlvkonda uuemate isendite pead ja ta saab teenitud tähelepanu mõne söögikoha ees seistes. Seejuures ei püüagi ta varjata, et endast mõistetav on kuuluda seltskonda, kuhu enamusel sama vanadel suguvendadel juba ammu asja ei ole.
Välimusele lisaks on vahepeal tegeletud ka tema tehnilise poolega, mis on osutunud ebamugavalt palju tähelepanu vajavaks. Alla läksid uued tagumised vedrud ja Lemförderi eesmised tagasillapuksid. Tulemus sai ootuspärane. Tagumik pole enam nii vedel kui enne ja ei kipu kurvides alt ära vajuma. Selle asjaga siis ühelpool. Vahetati ära ka eesmised lõtkudega rattalaagrid, uued laagrid on SKF toodang. Tosool oli ka siiamaani vahetamata.
Järjekordse üllatuse pakkus aga generaator. Mitmes see nüüd oligi? :roll: Lahti võttes selgus, et lisaks kulunud laagritele on ka kontaktrõngastega põhimõtteliselt ühelpool. Tugevad sooned sees... Kuna seda tööd konkreetses ettevõttes ei tehtud, otsustasin geneka spetsialistide juurde taastamisse viia. Pääseb poole odavamalt kui uus osta. Uue agregaadi eest küsiti nii muuseas 226Euri. Tööga kusjuures soovitati soojalt kiirustada, sest pikka pidu sellel genekal sellisel kujul enam ei olevat. 11. jaanuaril saigi siis see lüke kindluse mõttes ära tehtud. Kohati tuleb erinevatest kohtadest ikka üsna vasturääkivat infot. Harju näiteks ei vahetatud kuna neid pidi veel pool järgi olema, VolRemi sõnul oleks aga harjad vahetust vajanud. Tegelikult oleks võinud ära vahetada küll kui juba laiali käis, sest harjad on selle ettevõtmise juures kõige odavam lõbu. Üks ütleb üht, teine teist- selline tunne, et adekvaatse pildi saamiseks kisu ise lahti ja vaata mis olukord on. Kulunud laagritest põhjustatud kõrvalheli on igatahes kadunud ja tundub, et laeb ka, nii et remondilisti saab tehtud asjade poolele jälle ühe linnukese juurde teha.
Endale lohutuseks võin öelda, et ta sõidab juba peaaegu päris hästi. Esimesed poolraamipuksid jäävad veebruari algusesse, need annavad endast ikka märku. Eriti kui on teada kuidas see V70 uutel puksidel sõidab. Samuti läheb vahetusse ka vasakpoolne esimene pidurisadul, sest ka see on tegelikult pekkis. Pidur jääb pikema seismise ajal peale ja kriiksub inetult. Ehk siis kõik neli sadulat on tulnud tal välja vahetada. Siis peaks timm olema või vähemalt hetke seisuga ei oska ma öelda, mida tema heaks veel tehniliselt poolelt teha saaks.

Mingi aeg käisin Kristjanil külas. Tal oli juhuslikult pakkuda töötav vasakpoole kojamehemootor ja mõlemad varred tulede kojameestele.


Pilt


Kuigi autol küljes, on praegune vasakpoolne vars tegelikult utiil. See kulukas ja tülikas viga sai ootamatult mugava ja soodsa lahenduse. Tänud Hypnotiza! Nüüd tuleb nad veel ainult külge panna :)
Et pimedale kompuutri lülitile mingit asjalikku lahendust ei terendanud sai ta Info-Autost uust ostetud. Nüüd on kõik lülitid armatuuris toimiva valgustusega. Lisaks sain kätte uue kaitsmekarbi kaane. Lolli pea ja toore jõuga lähenedes on selle kinnitusel halb omadus katki minna. Minu autoga oligi nii juhtunud.


Pilt


Nagu ootamatult selgus on terve kinnitusega kaan järelturul küllaltki defka kaup. Kuna mul puudub erinevate vrakkide külastuseks aeg sai seegi varuosa peale natukest järelemõtlemist uus ostetud. Väga mõistlikku raha just ei maksnud, aga vähemalt on ta nüüd terve ning vesi ja niiskus ei satu sinna kuhu pole vaja.


Pilt


Ühel ilusal päeval avastasin, et parempoolne esimene suunatuli püsib auto küljes orig. kinnituste asemel mingi nätsuga. Ta oli ikka täitsa katki :|


Pilt


See tähelepanek aktiveeris vajaduse uue suunatule järgi. SinineVagun aitas mu selle murega lahkelt hädast välja, tänud talle. Enne kui ma ta külge jõudsin panna, ostis Liiwaannus omale fäänsimad esituled ja originaalid jäid koos suundadega üle. Otsustasin viimastele kiirelt käpa peale panna. Siinkohal räägin ma endale natuke vastu, sest B osad mulle üldiselt ei meeldi ja võimalusel eelistan originaal tükke. Konkreetsed suunakad osutusid lähemal uurimisel võrdlemisi lühikest aega küljes olnud Depo toodanguks. Kuna kinnitused olid kõik terved, tuled nagu uued ja hind hea võtsin nad ära.


Pilt


Poleerisin nad üle ja täitsa viisakad näevad auto küljes välja. Üks komplekt orig. suunatulesid jäi mul seega varuks.

Kui nüüd ajas tagasi vaadata, siis esimesed kolm kuud temaga koos eksisteerimist ei ole just ülemäära roosiliseks osutunud. Lahkhelisid on ilmnenud nii ühest kui teisest kandist. Pikaks ajaks unarusse jäetud asjale omaselt on Volli kogu selle aja tähelepanu nõudnud ja pidevat nokitsemist vajanud, et temast kord Auto saaks. Mõned pisiasjad veel on lahendada, aga tehniliselt peaks ta suures plaanis nüüd igati sõidetav olema. Rahaliselt väljendatuna oli sellise tähelepanu vajaduse maksumus ostuhinnaga peaaegu võrdväärne summa. Kui vastata nüüd paljude keelel kipitavale küsimusele, siis valikut ma ei kahetse. Ta meeldib mulle endiselt, tegelikult järjest rohkem, sest temasse investeeritud raha, aja ja vaeva eest on ta suuteline ka rohkem vastu pakkuma kui enne. Ega uuemadki autod ainult õhu ja armastuse toel ei sõida, kui te seda juhuslikult arvate. Pealegi ei saa ma sinna midagi parata, et 3500Eur + hinnaklassis mulle ükski teine auto ei meeldinud.
Eks näis mis tulevik temaga toob! Loodetavasti lubab ta nüüd endaga sõita ka ning põnevamaid vidinaid külge keerata :)
Viimati muutis Priit_P, 05 Mär 2021, 00:16, muudetud 2 korda kokku.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7602
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Liiwaannus » 14 Jaan 2016, 21:42

Pedantsus on ikka kulukas hobi, eriti see lüliti ja kaitsekarbi kaas. Su auto nägemine pani mõtlema oma auto suvise hõõrumise peale ka mõtlema. Tõsine motivaator oled oma auto korrastamiseks.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
valus.
Kreisi postitaja
Postitusi: 326
Liitunud: 30 Sept 2013, 13:10

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas valus. » 14 Jaan 2016, 22:17

Tänaval on päris lahe tegelikult näha mõnda küllalt vana autot, mis näeb uueväärne välja tegelikult.
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Priit_P » 15 Jaan 2016, 18:24

Tänud, sõbrad :) . Tore kui minu tegemistest peale auto paremasse korda saamise veel midagi kasu on.
Mainitud kaitsmekarbikaan ja lüliti olid minu silmis päris suured vead, mis ühel või teisel viisil tuli likvideerida. Eriti kui auto küljes füüsilist vägivalda tunda saanud detaile rohkem olla ei tohiks. Pime lüliti lihtsalt häirib kui ülejäänud ilusti armatuuris põlevad. Tegelikult ei maksnud ta üldse nii palju kui võiks arvata. Peenemat näputööd oskav mees oleks ta peenema jootekolvi abil lihtsa vaevaga korda teinud. Jooda ühendused lahti, vaheta pirn ära ja kokku tagasi. Ma ei ole sellist tööd kunagi teinud ja puuduvad ka vastavad vahendid nii et igaks juhuks ei hakanud katsetama. Aga ta töötab hoopis tihkemalt kui vana, mida on lugematuid kordi krutitud. Teiste lülitite eest küsiti vist 46 Euri/tk ja need tuleb küll kuskilt kasutatud korralikud leida. Ega minulgi raha kodus puuotsas ei kasva :) Tegelikult peaks korralikud lülitid lähemal ajal minuni jõudma või vähemalt ma loodan, et see nii on.
Uueväärse autoni on veel pikk tee käia ja see pole otseselt ka eesmärk. Projektiks on ta kuidagi liiga uus auto ja ta pole ka midagi erilist, et sinna tuhandeid uputada. Ta ongi reaalselt igapäeva auto ehk tarbeese, mis peab igal juhul töötama. Ma kordaks siinkohal juba ükskord eelnevalt öeldut: ka tarbeese võib olla korras. Nii ma olengi tal kõrvaldanud puudusi ja vigu, mis on kõige rohkem häirinud. Selle läbi tema paremasse korda saamine on üksnes loogiline protsess. Siiski on tal olnud mitmeid tõsiseid vigu, mille tõttu oleks võinud ka vabalt teele jääda. Näiteks rihmapinguti ja genekas oleks ühel päeval reaalselt auto teeäärde jätnud ja ega lõtkudega rattalaagrid pole ka midagi ülearu meeldivat. Ma pole ühegi autoga elus teeäärde jäänud kuna sõiduvahend on hooldamata ja kindlasti ei saa ka see Volvo esimeseks selliseks juhtumiks. Kuidagi elementaarne tundub, et kui sa jõuad endale auto osta, siis jõuad teda ka korras hoida. Eks ma tasapisi toimetan nagu aeg ja finants võimaldavad.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Marcola
Foorumlane
Postitusi: 76
Liitunud: 27 Sept 2015, 11:11

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Marcola » 15 Jaan 2016, 21:15

Priit_P kirjutas:Tänud, sõbrad :) . Tore kui minu tegemistest peale auto paremasse korda saamise veel midagi kasu on.
Mainitud kaitsmekarbikaan ja lüliti olid minu silmis päris suured vead, mis ühel või teisel viisil tuli likvideerida. Eriti kui auto küljes füüsilist vägivalda tunda saanud detaile rohkem olla ei tohiks. Pime lüliti lihtsalt häirib kui ülejäänud ilusti armatuuris põlevad. Tegelikult ei maksnud ta üldse nii palju kui võiks arvata. Peenemat näputööd oskav mees oleks ta peenema jootekolvi abil lihtsa vaevaga korda teinud. Jooda ühendused lahti, vaheta pirn ära ja kokku tagasi. Ma ei ole sellist tööd kunagi teinud ja puuduvad ka vastavad vahendid nii et igaks juhuks ei hakanud katsetama. Aga ta töötab hoopis tihkemalt kui vana, mida on lugematuid kordi krutitud. Teiste lülitite eest küsiti vist 46 Euri/tk ja need tuleb küll kuskilt kasutatud korralikud leida. Ega minulgi raha kodus puuotsas ei kasva :) Tegelikult peaks korralikud lülitid lähemal ajal minuni jõudma või vähemalt ma loodan, et see nii on.
Uueväärse autoni on veel pikk tee käia ja see pole otseselt ka eesmärk. Projektiks on ta kuidagi liiga uus auto ja ta pole ka midagi erilist, et sinna tuhandeid uputada. Ta ongi reaalselt igapäeva auto ehk tarbeese, mis peab igal juhul töötama. Ma kordaks siinkohal juba ükskord eelnevalt öeldut: ka tarbeese võib olla korras. Nii ma olengi tal kõrvaldanud puudusi ja vigu, mis on kõige rohkem häirinud. Selle läbi tema paremasse korda saamine on üksnes loogiline protsess. Siiski on tal olnud mitmeid tõsiseid vigu, mille tõttu oleks võinud ka vabalt teele jääda. Näiteks rihmapinguti ja genekas oleks ühel päeval reaalselt auto teeäärde jätnud ja ega lõtkudega rattalaagrid pole ka midagi ülearu meeldivat. Ma pole ühegi autoga elus teeäärde jäänud kuna sõiduvahend on hooldamata ja kindlasti ei saa ka see Volvo esimeseks selliseks juhtumiks. Kuidagi elementaarne tundub, et kui sa jõuad endale auto osta, siis jõuad teda ka korras hoida. Eks ma tasapisi toimetan nagu aeg ja finants võimaldavad.


Nõustun 100% sinu arvamusega auto korrashoiust :)
Sellel kompu lülitil ma vahetasin ise pirni ära. Võluvägi oli toores jõud. Pirnipesa on trükiplaati keeratud ja ei eemaldu sealt sest takistab mingi valge plastiku pikendus millel ma seal kandvat eesmärki ei näinud. Seega selle osa plastikust mis takistas pirni välja võtmast ma murdsin lihtsalt ära ja oligi pesa käes :D Läks nii ka kokku ja töötab nagu varem, ainult et nüüd valgustusega.

Kompuutrist kasutan niikuinii igapäevaselt ainult välistemperatuuri näitu, sest ülejäänud valikud näitavad sisuliselt peaaegu alati aiateibaid. Peale tankimist saaks ma justkui paagitäiega 3000km sõita. Ja hetke kütusekulu ning keskmine näitavad niikuinii vähemalt liiter vähem. Seega ei näe väga pointi nendel teistel funktsioonidel :D

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Priit_P » 09 Veebr 2016, 10:50

Nojah... ma olen selle lüliti ehitusega üsnagi kursis, kuid midagi lõhkuma ei tahtnud seal hakata. Asja parandamine lõhkumise läbi läheb minu jaoks kuidagi vastuollu. Selle pärast on küllalt lukkseppadega kärgitud, kui auto tuleb remondist tagasi ja avastad, et kõnealused vead on küll likvideeritud, kuid midagi on suudetud töökäigus ikkagi katki teha. See ei mahu mulle pähe, eriti kui on teada, mismoodi tegelikult auto parandamine käib.
Viimase lõiguga, mis puudutab kompuutri näitusid, olen nõus küll.

Igatahes on kuu jagu aega jälle kuhugi märkamatult kadunud ja vahepeal on jõudnud natuke juhtuda.

Kuna lumelöga oli mõneks ajaks maast läinud, oli võimalik auto tuppa ajada ja viimaks katus üle poleerida. Päris hullus seisus oli ikka asi. Pool päeva kulus ära ja ega ma seda liiga heaks ei saanudki. Sügavamad kriimud jäid ikka sisse, vist on vaja natuke suurema teraga pastat. Aga muidu läks katus ikkagi kordades paremaks kui võrrelda sellega, mis ta enne oli. Selles mõttes võib rahule jääda. Üksiti on siis nüüd ring peale tehtud, aga kevadel käin ta veel korra kiirelt üle. Lumehari krt on ikka saatanast, sellepärast polegi mõtet talvel autot poleerida vaid jäetakse see töö harilikult soojemale ajale. Siis tahaks juba mõne asjalikuma pastaga proovida, pealegi on Commandant juba üsna otsakorral.

Sellesse kuusse kavandatud remont on kah nüüdseks läbitud etapp. Vahetati ära järgmised asjad:
- vasakpoolne esimene pidurisuport. Nüüd on siis pidurid peaaegu uued. Esimesed klotsid ja kettad on veel vanad, aga neid pole hetkel mõtet vahetada.
- esimesed poolraamipuksid;
- tagumised klotsid vahetati töökoja kuludega uuesti välja, kuna eelmised ei hakanud korralikult tööle ja vilistasid pidurdades. Uued klotsid tulid seekord Ferodo toodangust.
- esitulede kojamehed pandi tööle. Selle puhul sai uued harjad ka külge installitud mis juba ammu riiulis oma järge ootasid.

Üksiti palusin esisilla üle kontrollida kuna tundus, et asi pole päris õige. Tulemus: üks välimine rooliots kerge lõtkuga, teisel oli juba arvestatav lõtk. Läksid mõlemad pulgad uued, eelistasin vana head Lemförderit. Sild tuleb ainult ära reguleerida, praegu on rool natuke viltu.

Minult on küsitud kuidas väsinud poolraamipuksid endast märku annavad ja mis tunne on kui nad on vahetatud. Poolraamipukside ülesanne on keresse kanduvad läbilöögid ja vibratsioon summutada. Esimese nooruse minetamise tagajärjel need nähtused võimenduvad ja auto tunnetus muutub lõtkude tõttu lodevamaks. Uute puksidega on asi hoopis tihkem ja konkreetsem. Ühesõnaga vahe on tuntav kuigi silma järgi need puksid väga hullud ei olnud ja mingeid kõrvalhelisid veermikust ei kostunud.
See eest avastati töökäigus nutuses seisus parempoolne mootoripadi, mille parim enne oli juba möödas. Kumm on terves osas lahti tulnud ehk siis padi on enam vähem kaheks tükiks nagu aru sain. Täiesti loogiline kah ju: ei saa ju ometi nii olla, et raha kohe mitte kuhugi enam panna ei ole. Vajadusel ikka midagi leiame. Ehk siis selle padjaga tuleb mingi hetk tegeleda.

Paavo abiga õnnestus saada korralik valgustuse reguleerimise lüliti armatuuri. Teine pakutav lüliti oli siiski katki nii et tervete kinnitusetega tagumiste udutulede lülitit on endiselt vaja.

Ega muud vist polegi. Nüüd tahaks natuke aega sõita, mis on juba päris nauditav tegevus. Endalgi natuke kummaline seda kirjutada, sest ega ta ju osteski päris läbiaetud kronuna ei tundunud, pigem vastupidi. Nüüd aga tuleb tunnistada, et vahe 4 kuu taguse ajaga on märgatav.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Priit_P » 24 Mär 2016, 14:37

Niisiis... nõndaviisi.
Pühad ja puha, selle puhul ka paar sõna peasüüdlasest endast. Tõsi, ega ma temaga peale pesemise ja tankimise väga midagi teinud ei ole ehk nagu ütlesin peaks see auto nüüd natuke sõitma ja kulutusi tasa teenima. Sõidab jätkuvalt päris hästi ja mingeid vigu pole enam välja tulnud. Alguses oli küll plaan ta see kuu kemmi ja sillapinki viia, kuid loobusin sellestki. Jõuab.
BlueWagon`lt sai tellitud uus signapult. Vana näitas juba kulumise märke. Nüüd jäi tulemus päris viisakas.

Parempoolne tagumine aken, mis enne surnud oli, ärkas kevade saabumisega juhiukse nuppudeplokist üles. Tore, üks asi to do listis vähem. Ilmselt tuleb seegi plokk legoks tõmmata ja korralikult ära puhastada. Teen siis ära, kui juhiukse lahti võtan. Tarvis on polster kokku liimida, see on hetkel päris lahti ja käib jubedalt närvidele, aga ei viitsinud külmaga jahmerdama hakata. Soojade ilmadega on paras õues nokitseda.

Tagaluugipolstri võtsin ette, sest luuki saab üsna tihti kasutada ja raip hakkas sõites enda olemasolust märku andma. Hakkasin siis uurima milles iva. Tuli välja, et polster oli ülevalt küll ilusti kinni, kuid alt suht lipa lopa. Igaks juhuks oli paremale alla äärde ka üks kruvi sisse keeratud, teisest otsast hoidis käepidemega kinni. Ettevaatlikult eraldasin polstri luugist. Tulemus: ülemised tüüblid olemas, kuid keskmised augud parandatud. Alt kaks tüüblit sootuks puudu. Eks jah, sahtlist on tunduvalt mugavam kruvi võtta, kui minna esindusse mõne sendi eest uusi tüübleid ostma :mrgreen: . Kavas on IAst uurida, kas saab polstri ülemist plastikust osa eraldi osta ja mis see asjake ka maksta võiks. Kogemusest tean öelda, et eelnevalt parandatud aukude tõttu seda polstrit nagunii vaikseks enam ei saa.

Esmaspäeval läksid suverehvid koos eelmisel aastal renoveeritud Columbadega alla ja ladustasin need rõvedad kärakad hetkel koos rehvidega riiulisse. Vaata kuidas tahad, hoopis teine asi ikka. Talvevelgi sellisel kujul küll enam alla panna ei tahaks. Kummalisel kombel pole näinud müügis korralike 15" orig. velgi, kuigi olen terve talve silmad lahti hoidnud. Peab vist uurima kus neid odavalt taastada saab, sest uusi vist ei kannata osta ja kas on mõtetki? Talverehvid käisin silmadega põhjalikult üle, peale kolmandat talve tuleb kadudesse kirjutada üks naast esirehvist. Ülejäänud on kõik alles. Kuid eks sai ka korralikult tagasi hoitud, sest 125KW on talvel sootuks midagi muud kui 103KW. Viimasega sõites nagu ei kippunud esirehve nii tuntavalt hävitama nagu praegune auto. Mustri poolest saab veel kaks talve sõita, siis on mustri jäägiks ca 4mm ehk saab nendega pidulikult ühelepoole.

Kuna Commandant`ga sain tookord põhja peale oli vaja sebida kuskilt uut poleerpastat. Männikul müüdi 3D tooteid. Võtsin siis prooviks väikesesse purki keskmise ja jämeda teraga pasta. Jämedamaga lükkab käsitsigi madalamad kriimud välja, pole vaja poleermasinaga kallale minnagi. Ehk siis olen veel siit sealt nokitsenud kust olen näinud viga laita. Nüüd võin tunnistada, et peaks nagu enam vähem hea olema ja oluliselt paremaks seda autot enam ei nühi.

Mingid pildid tahaks ka lähiajal vahelduseks teha.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Priit_P » 30 Mär 2016, 20:08

Kui auto on puhas ja ilm ilus tuleb kasutada juhust kuni saab, seega lubatud pildimaterjal. Loodusesse jõudmine oleks juba liiga hea et tõsi olla, aga mingisugused siiski.
Mingi aeg käisin ta poleermasinaga teist korda kah kergelt üle, millest piisas lumeharja tekitatud mikrokriimude eemaldamiseks.


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt


Sisetunde usaldamine tasus seekord ära ja lõunal tuligi juba kenasti vihma. Nagu hane selga vesi või kuidas see vanarahva ütelus oligi :)


Pilt


Üldplaanis olen saavutatuga rahul, aga pikemas perspektiivis pole maalri külastamisest pääsu. Millal see juhtub, ei tea. Peamiseks probleemiks on see millega vahepeal liigelda. Peab natuke mõtlema.
Ja karbid lasen vist üldse kiletada. Peab vist paremini vastu ja kaitseb rohkem kui värv. Olen palju mõelnud mis toon valida, variante ju on. Igasuguseid mõtteid on peast läbi käinud, aga vist läheb ikka autoga võimalikult ühte värvi.
Viimati muutis Priit_P, 05 Mär 2021, 00:35, muudetud 1 kord kokku.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Priit_P » 30 Mär 2016, 23:38

Kusjuures see on isegi päris hea mõte. Selle mõne keredetaili värvimiseks peaks tegelikult 3-4 päevast piisama. Tnx!

Ja tänud komplimendi eest. Ma loodan, et tulevik on selle auto jaoks ainult tõusvas joones :)
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Priit_P » 11 Apr 2016, 22:44

Vahepeal olen ragistanud ajusid mida selle luugi polstriga küll ette võtta. Osad augud olid ju ära rikutud. Ega mingit väga head mõtet pähe ei turgatanud. Paraku on vaja iga päev sõita ja ülemise plastiku kolin hävitas samal ajal minu alles jäänud närvirakke. Lõpuks hakkas endast kahju ja põikasin Info-Autost läbi, et küsida kas seda polstri ülemist osa saab ehk eraldi tellida. Ega ma väga optimistlik ei olnud. Üllatuslikult selgus, et selline võimalus on täiesti olemas. Ega see nüüd jällegi mõistlik või plaanitud ost ei ole, kuid mulle oli ka täiesti selge, et ühtegi teist moodust selle polstri normaalseks paigalduseks ei ole. Ehk siis mõeldud-tehtud ja nädalaga oli asi kohal.


Pilt


Üksiti võtsin ka puuduolevad alumised tüüblid ligi. Kuna keegi tark oli kunagi polstri alumisse äärde kruvi sisse keeranud, tuli see auk ära parandada. Täitsin augu ära ja korjasin polstri servast nii palju materjali, et selle kannatas näpu vahel tombuks keerutada ja paigaldasin liimi tilgaga ära. Tulemus jäi viisakas- kui otsida ei oska siis parandatud kohta üles ei leia. Ajaviiteks sai polster täna kokku pandud. Kuna see krempel juba laiali oli, ostsin ka vilti, et autot natuke vaiksemaks saada. Seekord paraja paksusega, eelmisesse autosse sai vist liiga õhukeselt kuigi sai kaks kihti pandud.


Pilt


Natuke oli mässamist, aga lõpuks sai mürasummutus paika. Loodetavasti saab hea. Täna kuivab, homme tahaks paigaldada.


Pilt
Viimati muutis Priit_P, 05 Mär 2021, 00:38, muudetud 1 kord kokku.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist