Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a "Dream Works"

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a "Dream Works"

PostitusPostitas Priit_P » 09 Nov 2015, 22:28

Kiirest elutempost tingituna on vahepeal vaikus olnud, kuid hetkel tundub paras aeg viimase kolme nädala kokku võtmiseks.
Minnes ajas natuke tagasi, olin ma juba mõnda aega kiiremate universaalide turul silma peal hoidnud, kuid vahepeal vaatasin ka lihtsamaid V70`eid. Üldiselt midagi väga meele järgi ei olnud ja mis oli väljus jällegi eelarvest. Vaatasin ka Saab 9-5 universaale, kuid ainult 2005a autode otsing tõmbas ringi ikka väga kitsaks. Vanemaid ei soovitata ja 2005a järgne facelift mulle enam ei meeldi, nii et ka sellest plaanist ei saanud asja.
9. okt. märkasin järsku müügis uustulnukat milleks oli 2,4 125KW 99a V70. Viimase aasta jooksul oli mul tekkinud ettekujutus milline võiks minu järgmine V70 olla. Kui ta pole just T5 või R vastas antud auto peaaegu täpselt sellele. Puudu oli ainult hele nahksisu, kuid kuna sisu peaks olema korralik, siis sellist autot Eestist samahästi kui ei saagi.
Millest siis armumine esimesest silmapilgust?
Olles tumesinine metallik, on see minu arust üks ilusamaid värve sellele autole. Läbisõit on täna natuke alla 248tuhande km, mis tundub olema ka õige ja on päris mõistlik nii vana auto kohta. Kui mitte turboga mootor, siis just 125kw võiks ta olla.
Mõned täiendavad lisad mida minu kahvatukuldsel metallikul polnud:
-Kundepoolne airbag;
-Esitulede kojamehed;
-Esiistmete soojendused;
-Lävepakuliistud;
-Katuseraamid. Lisaks olid olemas ka orig. Volvo põiktalad ja nende juurde kuuluv võti.
-Esimestel ustel tuulesuunajad;
-Piduritulega antitiib;
-Kärukonks;
-Võrkudega panipaigad pakiruumis;
-Veojõukontroll tingituna võimsamast mootorist.

Kuna piltide põhjal tundus autot palju olema, sai tehtud otsus seda vaatama minna. Kõne müüjale, aga proovi palju tahad, kätte ei saa. Näd. vahetus mis oleks ajaliselt hästi sobinud läks seega puhtalt raisku. Esmaspäeval sain müüjalt kõne: "Te olete mulle helistanud?" Jaa, nii umbes 10 korda, aga ei hullu. Selgus, et kõne oli suunatud teisele numbrile, aga sellega oli mingi jama ja nii need kõned õhku jäidki. Kuna huvi oli tõsine ja ajaliselt polnud mõtet venitada saimegi esmaspäeval kell 17:00 Rakveres kokku.
Juba paar ringi ümber auto andis kinnituse, et piltilusa kaunitariga tegemist ei ole. Väiksemaid iluvigu ikka oli, aga mitte nii palju kui minu vanal. Kohe jäi silma ka roostes vasakpoolne tagumine ketas :mrgreen: . Kuidagi dejavu tunne tekkis... Mis nende tagumiste piduritega Volvol ometi on :roll: ? Tagumised vedrud liiga pehmed ja mingid kummipuksid on vedrudele alla pandud, et hoiaks saba normaalsel kõrgusel. Juhiukse "puldist" ei töötanud parempoolne tagumine aken, muidu enda lülitist toimis. Juhiukse polstri keskmine osa oli liimist lahti ja parempoolne tagumine tahab üldse uut polstrit saada- materjal on juba kergelt lahti löönud keskelt. Tulede kojamehed olid süsteemist lahti ühendatud ehk vasakpoolse mootor oli tüüpiliselt läbi. Hmmm....
Positiivse poole pealt korralik poolnahksisu, mis tavaliselt kipub ribadeks olema. Uus roolilatt, uued esituled, uus aku. Kunagi olevat pandud kõik kettad ja klotsid uued, aga tänaseks päevaks pole sellest küll midagi järgi või oli lihtsalt niisama jutt. Kaasa tulid 2000km sõitnud uued naastrehvid.
Mootoririhmad ja veepump (orig.) vahetatud 188tuhande km peal.
Otsustasin temaga üksiti ka ostueelsel ülevaatusel käia, aga seal üllatusi ei tulnud. Roostet polnud, lekked puudusid, pidurid olid head, heitgaasid olid korras. Muidugi esimesed poolraami puksid on jällegi pragulised, neid saab jälle vahetada kunagi. Kokkuvõttes oleks ülevaatuselt puhtalt läbi läinud kuigi palusin asjasse keskmisest rangemalt suhtuda ja käisin ise ka auto põhja alla piilumas.
Proovisõidust jäid ka head muljed, polnud nagu millegi kallal nokkida. Mootor töötas ilusti ja kõrvalhelideta, manuaalkast toimetas ladusalt ja veermik oli vaikne. Õli ei pidanud võtma ja õli on väidetavalt iga 10tuhande tagant vahetatud, kuid millegipärast on sõidetud poolsünteetilise õliga.

Oli mille üle mõelda. Samas tundus see auto selline, mille võib vajadusel iga kell uuesti maha müüa. Sestap tingisin hinna 2000 pealt 1700`le ja ostetud ta oligi. Hinna poolest sisuliselt 1:1 vahetus, kuid siin tundus autot palju rohkem olema. Kuulutus sai üleval olla 4 päeva.
Viimati muutis Priit_P, 15 Jaan 2024, 15:14, muudetud 3 korda kokku.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Martin460
Kreisi postitaja
Postitusi: 416
Liitunud: 29 Juun 2011, 15:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Martin460 » 09 Nov 2015, 22:38

Palju õnne! :) Esimene küsimus on, et kuidas on pidurid väga head kui tagaketas on roostes?!? Aga võibolla rooste haagibki paremini kui sile metall :D Pane pilte ka !

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Priit_P » 09 Nov 2015, 23:30

Tänud Martin, õnne nii varases tutvumise faasis pole kunagi ülearu palju. Pidurite kohapealt oli sama küsimus mul endalgi, aga eks sisemise klotsiga töötas.
Tänaseks päevaks pole vigadest midagi väga palju rohkem välja tulnud. Paar päeva hiljem, kui kodus tolmuimejaga salongi üle käisin, tundus põrandapolster juhi kohalt imelik olema ja käega katsudes oli ka märg nii et lekkiva salongiradika sain boonuseks kaasa. Ostes unustasin kontrollida kuigi jahutusvedeliku taset vaatasin ja seda oli ettenähtust vähem küll.
Järgmisel nädalal nagu ikka tuli kõik oma käe järgi sättida. Auto oli küll korralikult puhtaks pestud, aga pigi ikka peal, ustevahed rokased jne. Jälle täisclean alates mootoriruumist lõpetades pakiruumiga.
Kuna mul oli 20. oktoobriks anyway tagumiste pidurite remondiks aeg kokku lepitud, lükkasin vana auto asemel uue tõstukile. Pandi uued supordid, kettad, klotsid, liugtapid, fiksaatorid ja uus piduriõli. Ostuhinnast maha tingitud summa haihtus sinna. Selle eest tegid pidurid läbi totaalse muutumise. Pole nii heade piduritega Volvoga veel sõitnudki, seega see raha läks asjaette.
19. novembril läheb vahetusse salongiradikas, tosool, küünlad, kastiõli, roolivõimuõli ja kütusefilter. Võiks ju ise ka nokkida, aga kust see aeg praegu võtta. Auto on Eestis sõitnud 45tuhat km ja küünlaid vahetatud pole, ei tea ka kas ja millal enne. Ilmselt on seda õige teha enne kui süütepoolid surema hakkavad.
Mootoriõli öeldi ka olevat juba välba lõpus, aga selle sodi oleks olenemata välba pikkusest välja lasknud. Sisse läks Castrol Magnatec 5W-40. Ca 3000km olen sõitnud ja tundub, et õli õnneks tõesti ei võta.
Vedrude kohapealt mõtlesime, et äkki on tal hüdrauliliselt reguleeritavad amordid kunagi olnud, siis pole vaja hirm jäikasid vedrusid. Need teatavasti makasvad tavalistest rohkem ja kui läbi lähevad kiputakse ratse tegema ja odavamaid lahendusi otsima. VIN`i järgi kontrollisime, aga siiski pole tal seda lisa peal nii et mingi aeg tuleb vedrude vahetus ette võtta. Natuke vedelavõitu on tagument praegu küll.
Salongiradika leke on ka väheke kummaline. Kui avastasin, viskasin kohe terve ajalehe alla ja paari päevaga ligunes paber läbi. Panin kohe uue ja see on tänaseni sisuliselt kuiv. Leke kas on või ei ole, antud juhul aga :roll: ? Muidugi tuleb seegi auto keemilisse viia, sest tosooli lebra on ikka toas, imelik et sellest kohe aru ei saanud.

Vigadest hoolimata jätab antud isend palju parema ja hoituma mulje kui eelmine. Pole vaja teda elustama hakata, piisab lihtsalt kergest järeleaitamisest. Mõned asjad olen läbivaatuse käigus siiski avastanud. Nii on tulnud Info-Autost uued osta mõlemad kapslid kaugtule pirnidele. Vanadel olid mõlemal kinnitused puruks. Vahetasin välja juhiukse märgutule ja ühe tagaistme ülestõmbamise aasa. Vanal oli mingi imevalemiga plastik pooleks suudetud teha. Aga siiski suht tipid täpid.
Kui eelmisel tuli salong sisuliselt välja vahetada, siis see auto on päris korraliku sisuga.
Udutuled, kõlarid D piilarites, pakiruumiruloo, tagumised porikummid jms. nänn, mis ma eelmisele juurde ostsin on siin ilusti küljes. Muide orig. udukad näitavad ehmatavalt palju paremini kui Depod.
Makk oli orig. CD aga mingi odavama otsa oma ja ilma võimuta. Selle viskasin välja ja panin enda SC-805 asemele. Mängib ikka kahe peajagu paremini küll.
Esiklaasi ei pea kohe vahetama tormama, ta pole küll uus, aga kannatab täitsa vabalt sõita.
Rehvidesse ei pea investeerima. Suverehvid on ca 5mm mustrijäägiga, aga kevadel lähevad nagunii 16" Columbad talle alla. Praegused 15" valukad jäävad vist talveks kuna tunduvad teise omadest korralikumad olema. Eks sisuliselt uued naastrehvid omavad ka mingit väärtust.
Veermik on vaikne, ei mingeid kobinaid/ kolinaid
Tagaluuk on hääletu.

Kõige suurem üllatus vast on siiski tema olemus. Põhiosas on ta muidugi sama auto mis eelminegi, aga jõuallikast ei oleks osanud oodata nii suurt erinevust. See mootor tundub sellele autole täpselt paras. Ei mingit kogumist, vajutad ja minek. Veojõukontrollil on tegemist liigse innukuse kärpimisega :) 103kw oli tunduvalt uimasem, sellega sõites pean pidevalt kiirust kontrollima, sest 55`lt kipub seier väga lihtsalt 70 alla tõusma ja see pole enam hea. Sõites on taustaks pidev jõuline jõmin ja kõrgemad pöörded on puhas nauding. Siinkohal on väga kasulikud asjadneed eesmised tuulesuunajad. Saab akna natuke alla lasta ja kõrva puhata ilma, et tuul toas väga vihistama hakkaks. Võib tunduda jälle selline sulepeast välja imetud kiidulaul, aga ma tegelikult ka olen sellest autost ahvivaimustuses. Muidugi, ma saan aru mis te öelda tahate. Mis siis veel saab kui T5 või R istumise alla peaks sattuma, onju :) Kindlasti, aga hetkel me ei unista vaid räägime asjadest mis reaalselt on.
Ka ülekanded on ilmselt natuke teised, sest pöörded on tiba kõrgemal. Kütusekulu arvasin olevat 0,5-1L suurem, kuid kompuutri järgi on keskmine hoopis 0,7L madalam.

Pika jutu kokkuvõteks- tere tulemast perekonda :)
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Mario_L » 09 Nov 2015, 23:43

Kompu näitabki tegelikult vähem, kasulik on ikka hoida "sõidan-tangin" meetodit paberkujul ja hariliku pliiatsiga. Mina oma LPT'ga sõidan hetkel u. 0.5 tehasenumbrist allpool.. Aga tõsi ta on - foori alt kõrva järgi minna, on mul kolmandaga u. 85, kui ma avastan, et peaks linnas vähe tagasi hoidma.. Mul on ka auto tükimat aega netis üleval, aga ega väga müüma küll ei kipu - ahvivaimustus on mul endiselt alles ostupäevast saati..
Sul peaks ka siis see mootor juba olema el. gaasiklapiga ja poolidega süüde.. See on ka täpsem ja ökom, kui vana jagajaga variant. Muidugi manuaal sai kahemassilise hooratta, eks sellega peab vähe tagasi hoidma "põletamisel". :P
Tuleb siis loota parimat :P

Aga, miks pilte ei ole?
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Priit_P » 10 Nov 2015, 00:36

Üldiselt kui on tõesti kuhugi kiire, siis nüüd ma üritan kiirendada nii, et pidamine päris ei kao. Nii on kokkuvõttes lihtsam. Abimehe sekkumisel oled järsku nagu kännu taga ja see pole üldse tore kui hetk tagasi olid istmes kinni. Kui keegi samal ajal taga ka kiirendab võib juhtuda ka tagant sissesõit, sest keegi ei oska oodata kiirendades lambist järsku aeglustamist. Ses mõttes, et jõulisema vajutamise korral võtab ta ju 2. käiguga ka vabalt ratta ringi. Remont käib oma rahakotist ehk mingit mõttetut lõhkumist ei ole. Vahel lihtsalt juhtub :) Hooratta kohapealt ma olen jh kursis, see tundub hetkel igati toimivat küll.
Märkus piltide kohapealt on täiesti õigustatud, aga kannatust härrased :) Küll tulevad ka need, mingid pildid olen juba teinud ka. Peaks lähipäevil üles panema.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Kasutaja avatar
Interv
Foorumi veteran
Postitusi: 530
Liitunud: 05 Dets 2011, 10:25

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Interv » 10 Nov 2015, 18:35

Muretuid KM'e!
Jääme pilte ootama.
Kahju et järgmise geni peale juba ei astunud. :roll:
Hea et nüüd tumeda auto võtsid, siis rohkem näha ka su detailseid rügamisi. 8)

Kasutaja avatar
-taf-
Kreisi postitaja
Postitusi: 464
Liitunud: 20 Veebr 2013, 09:50
Asukoht: Tallinn

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas -taf- » 10 Nov 2015, 20:50

Interv kirjutas:...
Kahju et järgmise geni peale juba ei astunud. :roll:
...


Ma olen seda meelt, et see vana kere on just mõnusam. Proovisin ka 2000+ V70 ja ei tundunud üldse nii hubane kui varasemad. Veidral kombel maandusin S60sse.
Auto-omanikule:
Aga mootor on hea tõesti, olen selles kuu ajaga jõudnud ka ise veenduda :) Kõrgetel pööretel kõlab hästi.
Leian, et oled hea valiku teinud. Edu edaspidiseks!

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Priit_P » 11 Nov 2015, 13:54

Tänud heade sõnade eest, seltsimehed. Tore on kollektiivset toetust tunda :)

1. generatsiooni auto oli jah üsna teadlik valik. Viimane n.ö. õige ja tugev Volvo. See väide võib esile kutsuda ka vastuargumente ja vaidlust, aga las ta olla. Peaasi kui ise rahul olen. Ei saa salata, et vaatasin ka uuemaid. Otsingusse panin kõik V70`d mis olid manuaalkastiga, aga ega sellepärast potentsiaalsete kandidaatide hulk veel ei kasvanud. Alati oli midagi valesti. Kas värv ei meeldinud või oli läbisõit suur või sisu jura või jättis masin juba pildilt väsinud mulje või... Ei tekkinud ühegagi sellist sidet, et oleks vaatamagi läinud. Antud V70 tundus esimesest silmapilgust kohe õige. No mis mul siis muud üle jäi, kui ta ära osta :) Sedaane sisuliselt ei vaadanudki, universaali olemasolu on ennast siiani igati õigustanud ja õigustab ka tulevikus. Seda enam, et disainilt on ta ju ilus, minu ilumeele järgi sedaanist kenam ja põnevam.
Mootor on jah siiani ainult positiivseid emotsioone pakkunud ja seda suurte tähtedega. Tegelikult on ju mootor sisuliselt sama, ainult teise ajuga ja nagu eespool mainitud on vist ka ülekandeid natuke muudetud. Või on veel mingeid erinevusi? Minu arust on isegi väljalase sama. Aga kuidas need paar väikest asja nii palju juurde annavad, vot see paneb imestama.
Eile kallasin jälle läbipesu lisandi sisse ja teeb sellega paar tsüklit läbi. Siiani on see väga tänuväärt ja igati toimiv aine olnud. Eks ma nii kaua temaga loputan kuniks ükskord ühel mootoril õlikanali ära ummistab ja kepsud kotti paneb :mrgreen: . Igatahes kõrvaga kuulates võiks seegi mootor vaiksemalt töötada. Täiteaval on mingi võre ees ja ei näe milline mootor tegelikult seest on, aga puhtam saab ta alati olla.
Samuti lasen kolm tiiru STP kütuselisandil läbi käia. Peaks puhastama pihustid ja sisselaskeklapid. Praegu on teine paagitäis poole peal.

Mingid pildid katsun siis õhtul üles saada.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Priit_P » 12 Nov 2015, 00:52

Piltide üles panek meenutab viimasel ajal suvel suusatamist, aga eks ma katsun lubaduste kõrgusel olla. Mõned klõpsud kronoloogilises järjekorras tehtuna.

Tagumised pidurid enne...

Pilt


Pilt


... ja pärast.


Pilt


Pilt


Veljed on jällegi päris käest ära lastud. Ei saagi aru mis asi seal on, kas piduriklotsitolm või on klotsid lõpuni sõidetud. Suurema leotamise ja küürimise tulemusena olen nad natuke viisakamaks saanud. Jube vaevaline protsess igatahes.


Pilt


Info-Autost sai natuke nänni ostetud. Esituled said uued luuad, kuna vanad olid niru võitu. Ette panen siis kui süsteem korras on. Parempoolse esiukse ülemine tihend lipendas kinnituse puudumise tõttu ühest otsast. Mootorikate sai uued poldid.


Pilt


Esituled said uued klambrid


Pilt


Täiteavakorgi tihend oli plastikuks ja praguliseks muutunud. Imekombel ei lekkinud sealt õli, aga välja ma ta vahetasin.


Pilt


Pilt


Täiteava ise täies hiilguses. Avanev vaatepilt ei meeldinud mulle sugugi.


Pilt


Juba natuke parem. Kes teab mis seal allpool veel võib toimuda :roll:


Pilt
Viimati muutis Priit_P, 04 Mär 2021, 23:32, muudetud 1 kord kokku.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Priit_P » 12 Nov 2015, 01:17

Veel välja vahetatud juppe. Vanad vs uued esitulede kapslid.


Pilt


Põhjus miks juhiukse märgutuli kuidagi küljes püsida ei tahtnud


Pilt


Hea tõestus miks liiga palju jõudu alati hea ei ole


Pilt


Silma riivas ka meetod mille abil kinnitusid logarid. Rämedad kruvid asendusid viisakate tüüblitega.


Pilt


Autost paraku endiselt pilte pole kuna pessu ei jõudnud. Milline näeb välja porine tumedat värvi auto teate vast isegi. Loodetavasti väärib pikk eelmäng küünlaid.
Viimati muutis Priit_P, 04 Mär 2021, 23:36, muudetud 1 kord kokku.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7081
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Leho » 12 Nov 2015, 17:47

Paned äkki luudade tootekoodi siia. Siis käib endal poes kiiremini.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Priit_P » 12 Nov 2015, 20:45

Saab ikka. 274435. Loodetavasti on õige.
Muide, sa sõitsid täna minust Vabakal mööda :) .
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Mario_L » 13 Nov 2015, 18:41

Keegi tubli mees on viitsinud logarid neetide asemel kruvidega kinnitada. Peaks omal ka ringi tegema, igakord otsi meest, kellel needitangid ja needid olemas...

Tulekojamehed on Fixuses 22.- paar letis, mis need originaalkarbis maksavad ka?

Velje pealt piduritolmu võtab Coca-cola päris hästi. Hoolimata sellest, et sellega saab kroomdetailid kenasti läikima, roostes poldid kenasti lahti, on ta ka super veljehape.
Läikivad pidurid on küll kena vaadata.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Priit_P » 14 Nov 2015, 12:42

Mind need kruvipead hullult häirisid millegipärast.

Orig. tulede kojamehed tulid 32Euri kopikatega paar. Ei osanud neid mujalt otsida ka esimese hooga. Üksiti IA`s olles küsisin küsisin ja ei tundunud väga kallis. Kojameeste tööle saamine kisub kahjuks palju kulukamaks lõbuks. Orig. mootori eest küsiti 200Euri ja alternatiive uuena ostes ei ole. Pruugitud asi on ka selline kahe teraga mõõk. Odavamalt saab kindlasti kätte, kuid kes teab kaua töötab. Aga kui nad juba olemas on, siis mingi valemiga ma nad tööle panen.

Velgedele proovisin päris kange veljehappega läheneda, aga ainult aine ei teinud midagi. Tegin puust abimehe ja sellega õrnalt kratsides hakkas ködi lõpuks järgi andma. Kuna mul polnud mitut tundi selle peale kulutada jäi operatsioon poolikuks, mingi aeg tuleb lõpuni teha. Tagumised veljed on õnneks enam vähem korralikud.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4311
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Re: Priidu Volvo V70 2,4 125kw 07/99a

PostitusPostitas Iceman » 14 Nov 2015, 13:47

Ei ole need kasutatud kojamehe mootorid midagi kahe otsaga asi. Probleem lihtsalt selles, et need ajapikku võlli roostetamisest kiiluvad kinni ja siis põletatakse mootorid läbi. Ostad töökorras kasutatud, siis enne peale kruvimist väike hoole/määrimine, võllide puhastus jne. Minu 800sel kestsid kasutatud kõik 10 aastat, mil ma need ostsin romulast (ja veel 5 aastat vanema masina omad). Velgede puhastamiseks müüakse veljehapet, mis teeb magic´ut


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist