Arturio S80 V8
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- Arturio
- Foorumi veteran
- Postitusi: 686
- Liitunud: 04 Juul 2008, 15:15
- Asukoht: Eesti/Haapsalu
- Kontakt:
Arturio S80 V8
Tere taas!
Natukene aega nüüd viivitanud aja nappuse tõttu teema koostamisega. Vahepeal sai siis raske südamega loobutud C70 T5 mudelist ja asendatud see S80 V8 mudeliga, otsust ei kahetse kohe üldsegi mitte, vähemalt praeguseni .
S80 peaks olema siis Executive paketiga. Lisasid jagub ja paketi sümboolika tagapiilaritel täiesti olemas. Edasi liigutab Haldexi AWD V8 4.4l mootoriga. Tõsine loom on see Yamaha mootor, kohapeal nurrub nagu 4 silindriline aga gaasi puudutades ärkab ikka korralikult ellu.
Juttu on olnud sellest autost ausa järelturu all, kuhu sai ka postitatud tema seisukord paar aastat tagasi, ehk siis esiotsa avarii on see auto üle elanud. Taastatud on päris kenasti, lasin ta üle vaadata mitmel spetsialistil ning sai ka auto ajuga tutvust tehtud arvuti abil. Midagi sellist ei avastanud, et oleks pidanud ära jooksma. Hinda sain ka tingimisega paremaks, kui müügikuulutuses oli, 2 hoolduse jagu umbes.
Natuke pilte jutu kõrvale:
Sisu on minu arust üks parimaid, mis Volvol tehtud:
Hooldusega ka ei viivitanud ning ostsin mõningaid vidinaid juba ära, mis profülaktika mõttes juba võiks vahetada, eriti arvestades asjaolu, et eelmise omaniku hoolduse harjumusi ei tea.
Fotosüüdistus ka:
Eile sai alustatud ka vahetustega, paraku ilmastiku tõttu päädis see ainult kõrvalistuja poolse šarniiri vahetusega. Nädala jooksul tahaks ka ülejäänud paika saada. Siinkohal ka küsimusi AWD meestele, kuidas Haldexil õlivahetus käib, lihtsalt välja ja uus sisse? Filtri asukoht näidati ostueelses kontrollis juba ära kuhu käib.
Teine küsimus, käigukasti õlivahetus? Tean, et on kahte leeri:
*Üks, kes pooldab dünaamilist
*Teine, kes pooldab 3,5l sisse, natuke sõita, jälle 3,5l + 50km ja veel 3,5 peale.
Kuidas suhtute sellesse, mis see kõige targem lahendus siis oleks?
Ja sn näit päeviku pidamise mõttes: 262900 km ostuhetkel.
Lugupidamisega,
Artur
Natukene aega nüüd viivitanud aja nappuse tõttu teema koostamisega. Vahepeal sai siis raske südamega loobutud C70 T5 mudelist ja asendatud see S80 V8 mudeliga, otsust ei kahetse kohe üldsegi mitte, vähemalt praeguseni .
S80 peaks olema siis Executive paketiga. Lisasid jagub ja paketi sümboolika tagapiilaritel täiesti olemas. Edasi liigutab Haldexi AWD V8 4.4l mootoriga. Tõsine loom on see Yamaha mootor, kohapeal nurrub nagu 4 silindriline aga gaasi puudutades ärkab ikka korralikult ellu.
Juttu on olnud sellest autost ausa järelturu all, kuhu sai ka postitatud tema seisukord paar aastat tagasi, ehk siis esiotsa avarii on see auto üle elanud. Taastatud on päris kenasti, lasin ta üle vaadata mitmel spetsialistil ning sai ka auto ajuga tutvust tehtud arvuti abil. Midagi sellist ei avastanud, et oleks pidanud ära jooksma. Hinda sain ka tingimisega paremaks, kui müügikuulutuses oli, 2 hoolduse jagu umbes.
Natuke pilte jutu kõrvale:
Sisu on minu arust üks parimaid, mis Volvol tehtud:
Hooldusega ka ei viivitanud ning ostsin mõningaid vidinaid juba ära, mis profülaktika mõttes juba võiks vahetada, eriti arvestades asjaolu, et eelmise omaniku hoolduse harjumusi ei tea.
Fotosüüdistus ka:
Eile sai alustatud ka vahetustega, paraku ilmastiku tõttu päädis see ainult kõrvalistuja poolse šarniiri vahetusega. Nädala jooksul tahaks ka ülejäänud paika saada. Siinkohal ka küsimusi AWD meestele, kuidas Haldexil õlivahetus käib, lihtsalt välja ja uus sisse? Filtri asukoht näidati ostueelses kontrollis juba ära kuhu käib.
Teine küsimus, käigukasti õlivahetus? Tean, et on kahte leeri:
*Üks, kes pooldab dünaamilist
*Teine, kes pooldab 3,5l sisse, natuke sõita, jälle 3,5l + 50km ja veel 3,5 peale.
Kuidas suhtute sellesse, mis see kõige targem lahendus siis oleks?
Ja sn näit päeviku pidamise mõttes: 262900 km ostuhetkel.
Lugupidamisega,
Artur
Viimati muutis Arturio, 26 Okt 2015, 12:11, muudetud 1 kord kokku.
Volvo S80 V8 Executive
Re: Arturio S80 V8
Executive S80 kindlasti päris hea variant!
Ise soovitaks pigem dünaamilist vahetust.
Ise soovitaks pigem dünaamilist vahetust.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Re: Arturio S80 V8
Õnnitlen mõnusa pereauto ostu puhul ja et ta siis kenasti kestaks
Ise lasin kõik hooldused, k.a Haldexi ja dünaamilise kastihoolduse Kareli juures Tartu IA-s teha, et kõik õigesti tehtud saaks.
Üksikasjadesse muidugi ei süvenenud.
Üks asi, mida soovitan jälgida, on abirihma ja pinguti vahetus, see on 100k välbaga ja üsna kallis hooldus, nii minu kui Silveri omal oli see eelmise omaniku poolt tegemata. Silver jäi enda omaga teele, mina jõudsin hooldusesse ettenähtust poole kitsama rihmaga.
Kui aeg-ajalt lõuna poole sõitmise vastu midagi pole, siis soovitan Kareliga suhelda. Mina, Silver ja Rasmus käime oma V8-id just tema juures hooldamas, rahulolu on garanteeritud. Ühtegi mehaanikut pole pagassis sõitmas veel näinud
Ise lasin kõik hooldused, k.a Haldexi ja dünaamilise kastihoolduse Kareli juures Tartu IA-s teha, et kõik õigesti tehtud saaks.
Üksikasjadesse muidugi ei süvenenud.
Üks asi, mida soovitan jälgida, on abirihma ja pinguti vahetus, see on 100k välbaga ja üsna kallis hooldus, nii minu kui Silveri omal oli see eelmise omaniku poolt tegemata. Silver jäi enda omaga teele, mina jõudsin hooldusesse ettenähtust poole kitsama rihmaga.
Kui aeg-ajalt lõuna poole sõitmise vastu midagi pole, siis soovitan Kareliga suhelda. Mina, Silver ja Rasmus käime oma V8-id just tema juures hooldamas, rahulolu on garanteeritud. Ühtegi mehaanikut pole pagassis sõitmas veel näinud
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
- Arturio
- Foorumi veteran
- Postitusi: 686
- Liitunud: 04 Juul 2008, 15:15
- Asukoht: Eesti/Haapsalu
- Kontakt:
Re: Arturio S80 V8
allan kirjutas:Õnnitlen mõnusa pereauto ostu puhul ja et ta siis kenasti kestaks
Ise lasin kõik hooldused, k.a Haldexi ja dünaamilise kastihoolduse Kareli juures Tartu IA-s teha, et kõik õigesti tehtud saaks.
Üksikasjadesse muidugi ei süvenenud.
Üks asi, mida soovitan jälgida, on abirihma ja pinguti vahetus, see on 100k välbaga ja üsna kallis hooldus, nii minu kui Silveri omal oli see eelmise omaniku poolt tegemata. Silver jäi enda omaga teele, mina jõudsin hooldusesse ettenähtust poole kitsama rihmaga.
Kui aeg-ajalt lõuna poole sõitmise vastu midagi pole, siis soovitan Kareliga suhelda. Mina, Silver ja Rasmus käime oma V8-id just tema juures hooldamas, rahulolu on garanteeritud. Ühtegi mehaanikut pole pagassis sõitmas veel näinud
Tänud! Jah, abirihma komplekt on tõepoolest päris krõbeda hinnaga, natuke uurisin selle kohta. Ma pole veel hooldusraamatut läbi jõudnud lapata ega saa veenduda selle seisukorras. Iseenesest pinguti ega rihma poolt mingisuguseid iseärevaid helisid kuulda pole, sellegipoolest mööda sellest ei vaata.
Kareli jutule läheks hea meelega ainult, et Haapsalust Tartusse hoolduse mõttes sõita läheb vist vähe pikaks, kui just niisama Lõuna-Eesti kumerusi vaatama ei ole plaanis minna (never know).
Haldexit jõudsin natuke isegi nüüdseks uurida, pidavat olema võrdlemisi lihtne protseduurika: käsipumbaga vana õli välja, vana filter maha, uus sisse ja õli peale. Annan aega natuke atra seada teistel, ehk tuleb keegi targem, kui mina ja ütleb täpselt, kuidas asi välja peaks nägema ja kas on üldse mõtet ise pead vaevata
Parimat,
Artur Mets
Volvo S80 V8 Executive
Re: Arturio S80 V8
Mõttetu auto, see pole Volvogi. Ei kujutaks ennast ettegi sellist autot ostmas. Õige pill on ikka tahasilla Volvo. Kad autoga sõites torso kangeks ka tõmmanud?
Twin Towers Of The World Trade Center
- Arturio
- Foorumi veteran
- Postitusi: 686
- Liitunud: 04 Juul 2008, 15:15
- Asukoht: Eesti/Haapsalu
- Kontakt:
Re: Arturio S80 V8
Volvo75 kirjutas:Mõttetu auto, see pole Volvogi. Ei kujutaks ennast ettegi sellist autot ostmas. Õige pill on ikka tahasilla Volvo. Kad autoga sõites torso kangeks ka tõmmanud?
Krt nii on, hobusesalvi ei jõua kokku osta enam
Volvo S80 V8 Executive
Re: Arturio S80 V8
Haldexi õli vahetusel ise võtan ikka pumba maha, selleks kardaan lahti lasta jne. Pump on kõige alumine, sealt jookseb kõik ilusti välja + pumbal endal väike sõel ees mis reeglina läheb ka sellist tarretise moodi sodi täis ajajooksul. Siis filter eest ära, veits rattaid ringi ajada, et voolaks suurem enamus välja. Pumba ees sõel ära pesta uus filer sisse, kõik kokku. Uus õli sisse, auto tõstukil käima/või sõita, et rakendada taga vedu niiöelda õhutamiseks, uuesti õlitaset kontrollida/vajadusel lisada.
Erki.
Erki.
- Arturio
- Foorumi veteran
- Postitusi: 686
- Liitunud: 04 Juul 2008, 15:15
- Asukoht: Eesti/Haapsalu
- Kontakt:
Re: Arturio S80 V8
Eku kirjutas:Haldexi õli vahetusel ise võtan ikka pumba maha, selleks kardaan lahti lasta jne. Pump on kõige alumine, sealt jookseb kõik ilusti välja + pumbal endal väike sõel ees mis reeglina läheb ka sellist tarretise moodi sodi täis ajajooksul. Siis filter eest ära, veits rattaid ringi ajada, et voolaks suurem enamus välja. Pumba ees sõel ära pesta uus filer sisse, kõik kokku. Uus õli sisse, auto tõstukil käima/või sõita, et rakendada taga vedu niiöelda õhutamiseks, uuesti õlitaset kontrollida/vajadusel lisada.
Erki.
Ai krt, tundub suur töö sellisena ette võttes. Meil samad Haldexid? Kuidas esimese korraga ajaline kulu oli ja kas oli väga palju nuputamist, kitsaskohtasid, keerukusi? Tänud muidugi info eest!
Suuremale ringile, kas sellel võib aku maha ka võtta, ilma, et midagi juhtuks sellest? Auto aasta 2007
Terv,
Artur
Volvo S80 V8 Executive
Re: Arturio S80 V8
Eku neid ilmselt tööalaselt juba mitmeid teinud
Aku võid julgelt maha võtta, pead hiljem akenda liikumise selgeks õpetama ainult.
Aku võid julgelt maha võtta, pead hiljem akenda liikumise selgeks õpetama ainult.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- Arturio
- Foorumi veteran
- Postitusi: 686
- Liitunud: 04 Juul 2008, 15:15
- Asukoht: Eesti/Haapsalu
- Kontakt:
Re: Arturio S80 V8
KuldarA kirjutas:Eku neid ilmselt tööalaselt juba mitmeid teinud
Aku võid julgelt maha võtta, pead hiljem akenda liikumise selgeks õpetama ainult.
Äkki täpsustad seda tegevust? Pole jõudnud veel manualidega tutvuda korralikult.
Volvo S80 V8 Executive
Re: Arturio S80 V8
Aku maha võtmiseks võti eest ära, las läheb n.ö magama. Kui kõik aknad on kinnises asendis siis ei pruugi vaja minna pärast akende õpetamist.
Erki.
Erki.
- Arturio
- Foorumi veteran
- Postitusi: 686
- Liitunud: 04 Juul 2008, 15:15
- Asukoht: Eesti/Haapsalu
- Kontakt:
Re: Arturio S80 V8
Eku kirjutas:Aku maha võtmiseks võti eest ära, las läheb n.ö magama. Kui kõik aknad on kinnises asendis siis ei pruugi vaja minna pärast akende õpetamist.
Erki.
Mul polegi võtit ees reeglina, sellel see keyless entry, pult taskus koguaeg . Seega kui seda seal pesas ei ole, aknad üleval siis pole probleemi aku mahavõtmisel?
Volvo S80 V8 Executive
Re: Arturio S80 V8
Automaatselt nad üldiselt liikuma ei hakka ilma õpetamata.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: swop ja 21 külalist